emsi_audi Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Ето и две снимки на бързи аудита на старта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Значи е възможно от предно да се направи колата 4х4 НЕвиждам защо да не може (говориме за АУДИ ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Клипа към втората снимка на емси-то, как 90-ка шамари Корвет:http://www.youtube.com/watch?v=oFYnVzTH2Wk&feature= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 12 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 (Редактирано) НЕвиждам защо да не може (говориме за АУДИ ) Преди колеги са пускали теми със запитване дали е възможна подобна интервенция и отговорите са били, че трябва да се реже купето, че е супер сложна работа и така нататък... на това въпросно ауди генерацията беше изкарана отстрани, зад задно дясно колело, та си мисля, че карданът минава през леглото за генерацията. Все едно де, в Сливен ако е възможно ще го попитам човека как е станало точно. Редактирано 12 Септември 2011 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 При едно от излизанита в тревата Аудито е било с терминална 235 216 беше терминалната на Косьо, който мисля, не е събрал кой знае какви спирачки зад 16ките джанти с които кара ... също мога да отбележа, че и терминалната на хасковското Е30 е там някъде. Тези коли нямат проблем със спирането ... просто защото спират веднага след финала. Да не забравяме, че е имало и коли с терминална над 230, които са спирали безпроблемно на тази писта. Просто Вируса е продължил да дава газ след финала .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Просто Вируса е продължил да дава газ след финала .... И според мен точно това е причината.Трудно се разбира къде е финиша и обикновено се дава газ и след него.И на мен ми се случи същото. Заради голямата жега или от пистата,но времената бяха с минимум 0,5-07 сек по-слаби от Сливен?! Много ме изненада БМВ 330Д което явно само с чип даваше 14,3 време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 И според мен точно това е причината.Трудно се разбира къде е финиша и обикновено се дава газ и след него.И на мен ми се случи същото. Заради голямата жега или от пистата,но времената бяха с минимум 0,5-07 сек по-слаби от Сливен?! Много ме изненада БМВ 330Д което явно само с чип даваше 14,3 време...Колега напоследък честичко те засичам в Люлин, много е готино Аудито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Много влюбени Ицовци тука се навъдиха напоследък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Колега напоследък честичко те засичам в Люлин, много е готино Аудито Благодаря.Радвам се,че ти харесва По темата,ясен е и 2ри кръг! Ще бъде в Сливен на 02.10.11г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 И според мен точно това е причината.Трудно се разбира къде е финиша и обикновено се дава газ и след него.И на мен ми се случи същото. Заради голямата жега или от пистата,но времената бяха с минимум 0,5-07 сек по-слаби от Сливен?!Много ме изненада БМВ 330Д което явно само с чип даваше 14,3 време... И при мен времената бяха доста по-лоши ... просто пистата е такава, даже и старта ми е по-зле от колкото на Сливен. Ти какво най-добро време записа? Иначе 330д-то не е само с чип ... има сменена турбина и предполагам и някви други неща ... 240 и нещо коня е на гумите на диното в Овърдрайв.Демек около 280 на мотор... при 204 заводски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 ВРЕМЕНА 11.09.2011 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pitbull Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Еми на мен така ми изглеждаше че е на шприц кит - преди боядисване. Ауспохат и бе изведен през капака и . Една много яка а4.в5 изрезана от всякаде.Това момче го виждам след време с запомнящи се времена . Мисля че тази кола съм я виждал и на събора в Бистрица .Здравейте,понеже не успях да я боядисам затова е на шприц кит колата,и няма някой детайли по нея.По принцип колата ще бъде Стрийтка,не се подготвя за драг състезания.На Сливен мислиме да дадем по добри времена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Разкажи повече за автомобила си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Абе заеби ти да е смешен. 4-то състезание не завършват, единият им автомобил, с който толкова се гордееха и показваха по всички форуми и тн, изгоря като факел на писта Дракон. На Лесново Сирокото се разлетя, на Сливен - проблем, преди 2-3 дни изпуши...Това е нещо, което не се случва в Драг Пауър... излизат, бият и се прибират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi s2 gt35 Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Абе заеби ти да е смешен. 4-то състезание не завършват, единият им автомобил, с който толкова се гордееха и показваха по всички форуми и тн, изгоря като факел на писта Дракон. На Лесново Сирокото се разлетя, на Сливен - проблем, преди 2-3 дни изпуши...Това е нещо, което не се случва в Драг Пауър... излизат, бият и се прибират.Ми няма да е зле да иде сопственика на Хеед и да се помоли на Драг Пауър да му направят свясна кола и той наи накрая да удари тази мечтана 9 където до момента му струва един кубик пари и все още няма надежда близките 20 години няма да я види .Той си мисли че като ги е събрал 35 пишлигара и че като копува части бол ще направи нещо ДА АМА НЕСамо едно спасение има Драг Пауър Но трябва едно голямо молене и даже и на църква да се ходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Факт е ,че ХЕЕД се провалят по дифолт вече....страшни кошници са техните коли!неземни талиги!ако ще йиляа и пестин коня да са,пак летят чаркове по пистата секи път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPARCO A4 Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 (Редактирано) Абе хора какво се заядохте сега с тези от ХЕЕД. Оставете момчетата да работят както си знаят - все пак всеки се учи от грешките си. Надуват си колите колкото се може и явно за това се трошат. Явно е че гонят някакво ЗАПОМНЯЩО се време и отпаданията им се дължат на това . Не вярвам да не им е преоритет стълбичката но сигурно се ЦЕЛЯТ много по високо. Проблема си е лично техен. Редактирано 14 Септември 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 audi s2 gt35 : Хеед се провалили в силовия тунинг, ти усещаш ли как си се провалил в образованието си? Страшно неграмотно пишеш, човек! Май Митьо е прав... ако си мълчиш, по-добре ще е за теб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Кой се е заял??Фактите са факти......Те си работят,правят тунинг,пречи ли това да коментираме,че нямат никакъв успех?иначе + за радко провалът там е наистина сериозен ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Абе вие сте били мнн прости бе АМАН дано направят входа 100леа да не идват такиа инфантили.... май съвсем забравихте 3 те години когато Ицо се пребори с Али за шампион в клас Б , и първите 10-ки от кола 1.8 ??? И това че синьото има време 10.1 малко ли е ??? Някой друг отбор да се похвали с Р34 двигател???????? Искренно им пожелавам да свърши черната им серия и да могат да се докажат!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scirocco gt Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 И все пак от никой не съм взел части назаем! Мотора беше чисто нов! Надявахме се да издържи 7-8 старта но уви, скъсахме болт! Целта не ми е стълбичката!! Искам да съм бърз, много бърз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Браво, колега!Дано следващият път имате успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Успех в Сливен тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване