Franky Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Колеги входа от 10лв на кола или на човек ще е ? Някой знае ли ?И къде мислите и в колко да се събереме да колективна/и сникма/и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_TERLIK Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 (Редактирано) 10 лв на човек, а после по още 15 на масичката, където се записват за квалификациите, който ще кара. Редактирано 10 Септември 2011 от TURBO_TERLIK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Кой ще ходи утре към Божурско!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 10 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 аз ще гледам преди 8 да съм там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Аз 8-30 отварям платната и се надявам на лек повей да съм вече тамммм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 11 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Тия аудита с 5 цилиндрови мотори много силни били - - в клас Street първо, второ и четвърто място, съответно Косьо със S2 - ката, Сливенската 80 - ка (която в Сливен беше само предно, сега беше Quattro), и Аудито на Uniflex, което получи някакъв технически проблем, казаха, че излетяло в тревните площи, иначе щеше да вземе като нищо 1 - во или второ място.Клас C обаче беше слабо тоя път, очаквах да видя нова 9 - ка, ама не, хасковският драгстер (Audi S2) даде най - добро време 10.3xx и се счупи. Финалa при тоя клас C го спечели бялото Ауди 80 на Drag Power, което взе и първо място в клас B.Единственото кофти нещо днес е, че изгорях качествено . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Ами то обикновено така става.По-горе валяха залози колко 9ки ще има,още малко и за 8ци щеше да се спори.А какви са условията,кондицията на колите и т,н. никой не го вълнува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 S2-ката на Маднес щеше да даде 9тка, но шофера има нужда от още тренинг както и аз ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Проблема на Наско с Хасковското С2,е че не можеше да спре ако дава газ до края на 400те метра.На последния старт счупи двигателя и понеже беше без преден капак,предния джам е бил целия в масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Браво Косьо Коледа дойде отново в отбора на DRAG POWER Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Клипчета,нещо,че този път пропуснахме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 нали си мноо работен чак не посмях да те агитирам да ходим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Повече от половината коли получиха повредиТая писта много гадна бе ,едно че е на бетон и има ужасно сцепление и второ че е много късавсе пак ме радва ,че наи бързите коли отново са АУДИ ...пп ужас чак сега видях как съм изгорял на очила и джапанки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 (Редактирано) Повече от половината коли получиха повредиТая писта много гадна бе ,едно че е на бетон и има ужасно сцепление и второ че е много късавсе пак ме радва ,че наи бързите коли отново са АУДИ ...пп ужас чак сега видях как съм изгорял на очила и джапанки На мен не ми стигна 2 пъти пистата и фанаХ гората,полето де... Редактирано 11 Септември 2011 от VIRUSS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Е поне на Сливен няма да имаш този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Е поне на Сливен няма да имаш този проблем Защо не кара ти днес с С3ката?Сливен е добре,там място има болв ебаси трапа попаднах днес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Надявам се да не си увредил сериозно наказателния червен картон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 (Редактирано) Надявам се да не си увредил сериозно наказателния червен картон? Нищо и няма на колата,но не дадоха да продължа,но са прави принципно щот няма как да извършат техн. преглед а сигурността е преди всичко Редактирано 11 Септември 2011 от VIRUSS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Компетишъна върви на звяр.Много ми хареса старта с на Емо голфа. Добър старт за две много сериозни коли, а не скрапери. Тогава направи много добър старт и се видяха възможностите на колата.Дано няма сериозни щети от излизането извън бетона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 (Редактирано) А според мене, най добрия му старт беше именно срещу Сливенската 90ка, като хвана гората, нищо че и двамата направиха фалстарт...А всъщност кой победи тогава Ники?Отстрани изглеждаше че го събра до финала Щеше да е як финал срещу Косьо но са прави принципно щот няма как да извършат техн. преглед а сигурността е преди всичко Абе малко кво да ти кажа, С2та на маднес я гасиха с пожарогасителя и пак кара, тааааа....... Отделно малко мътен полуфинал в Ц между Драг Повера и Хасковското БМВ и така и не се разбра защо при положение че момчето казва, че е бил първи на финала( а и така изглеждаше отстрани) дават победата на Милен Редактирано 11 Септември 2011 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Малеее иначе си личиме кой е бил и кой не ако се засечеме някъде Така и не разбрах с голфа какво стана , нали счупи скорости , кога успя д аго направи и въобще какво направи та пак да дава 13-ски .... (черният голф GTI)Иначе повече от страхотно представяне на аудидара яд ме е за маднес-са че го отстраниха но ....Също така Пепката с чернаото А3 много добри стартове правеше , и ако не беше изпуснал пред последният можеше и по-нагоре да се качи на стълбичката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Божурище наистина е къса писта, но интересното е че преди години R34-ката като направи рекорда в Street (10.024) не помня да са коментирани проблеми със спирането, а колата на колегата Virus съм я виждал няколко пъти из София и изглежда че е с много сериозни спирачки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Абе много сериозни, ама ако се поотпуснеш за 1 секунда и натиснеш спирачките по-късно, отиваш 75 метра по-близо до тревата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neon Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Божурище наистина е къса писта, но интересното е че преди години R34-ката като направи рекорда в Street (10.024) не помня да са коментирани проблеми със спирането, а колата на колегата Virus съм я виждал няколко пъти из София и изглежда че е с много сериозни спирачки...Доколкото разбрах рекорда в "Стриит" е нов от вчера и е на Косьо с С2-ката. А пък той не е излитал в тревата... Има ли някъде официални данни за тези 10.24сек, че аз не съм чувал такова нещо досега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Клас "Стрийт"1.Нисан Скайлайн(Overdrive)...............10.024 сек. (12.11.2006г.)2. Мицубиши Еклипс (БФДР).....................................10.961 / 215.94 / 1.761 (03.05.2009г.)3. Порше 997 турбо(Киров).......................................10.962 сек. (12.05.2007г.)4. Ауди S2 (Косьо)..................................................11.011 / 209.96 / 1.712 (16.05.2010г.)5. Порше 997 турбо(9ff)...........................................11.117 сек. (12.05.2007г.)6. Ариел Атом ( Киров)............................................11.209 / 196.07 / 1.745 (16.05.2010г.)7. Нисан GTR35(Overdrive)........................................11.306 / 195.86 / 1.816 (16.05.2010г.)8. Мицубиши Ево9 (1991 Румен)................................11.350 / 197.44 / 1.707 (04.10.2008г.)9. Ланча Делта Интеграле 2(С 7598 Дани Ж.).............11.430 / 198.79 / 1.711 (04.10.2008г.)10. Ауди S2 (СН6226)(Весо К.)..................................11.434 сек. (07.09.2008г.)11. Мицубиши Ево9 (Благой Петров)..........................11.457 / 197.44 / 1.763 (16.05.2010г.)12. Порше 996 турбо ТЕCHART(БФДР).........................11.545 сек. (24.05.2008г.)13. Порше 997 турбо( бяло-Иво )...............................11.587 сек. (03.11.2007г.)14. Порше 996 турбо(БФДР)......................................11.635 сек. (03.11.2007г.)15. Мицубиши 3000GT (БФДР)...................................11.727 / 197.02 / 1.647 (07.09.2008г.)16. Порше 997 турбо(Боби).......................................11.73 сек. (08.09.2006г.)17. Ауди S2 (Я. Банакиев)........................................11.751 / 211.51 / 1.926 (16.05.2010г.)18. Порше 997 турбо( Жоро )....................................11.801 сек. (27.08.2006г.)19. БМВ 345 турбо (РВ 7343).....................................11.823 сек. (25.05.2008г.)20. Порше 997 GT2( Пепи )........................................11.856 сек. (12.04.2008г.)21. Шевролет Корвет С5 (Светльо).............................11.885 / 205.15 / 2.017 (16.05.2010г.)22. Нисан GTR35(Сливен)..........................................11.940 / 194.50 / 2.031 (03.05.2009г.)23. Додж Стелт (В5500)............................................11.958 сек. (25.05.2008г.)24. Ауди RS6(Overdrive)............................................11.967 / 194.09 / 1.879 (16.05.2010г.)Рекорда е старичък и повечто по-нови и по-млади фенове на дисциплината не го помнят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване