Jump to content

Айде дефектотърсачи, давайте мнение за тая Б6-ца


Recommended Posts

Доста екстри, и нищо очевидно зле. Седалките и волана не са много изтъркани. Какво мислите?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11309183591736762&f1=details

Редактирано от Slavo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая все пак се продава от сервиз(въпреки че аз точно от този клон, на този сервиз съм доволен), дори и да има някви сериозни дертове, са оправени. иди да я видиш с компютър естествено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде дефектотърсачи, давайте мнение за тая Б6-ца

Нещо подигравателно звучи заглавието на темата! Лично на тебе ще ти отива тая Б6-ца!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата може да има предвид, че сме перфекционисти :) та от там, търсим дефекти. Ако пък е подигравателно, току що ми се накриви шапката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо подигравателно звучи заглавието на темата! Лично на тебе ще ти отива тая Б6-ца!

Съвсем не. Просто разчитам предимно на вас, защото ако бях тръгнал сам, досега да съм купил най-голямата бракма. А защо ще ми отива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото след като написах темата забелязах, че датата на таблото от снимките е 2001 година. Знаете ли дали е възможно да е върната ръчно, тези които карат такива коли? Иначе ми се струва страннно, най-малко за кола произведена през 2003 - май има нещо прикрито в цялата история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като и погледна ключа за фаровете и би ми минал мерака :)

Това го гледах сигурно 1 минута и не знам защо, но реших, че е някакъв отблясък. Фейл!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го гледах сигурно 1 минута и не знам защо, но реших, че е някакъв отблясък. Фейл!

Що бе, копчето за фаровете е нормално да е такова. Кво да бъде? На всички B6-ци е такова :) евентуално малко по-добре, ще снимам на мойта да покажа- черно си е цялото, ама ако го мина с нокът ще остане само бялото отдолу. Нормално е, с времето им се прецаква "облицовката" на пластмасата.

На броните пластмасите отдолу май не трябва да са боядисани, поне на мойта са си черни. Явно си е поправяна, ама може да си е читава колата, трябва да се види на място. Вътре е много добра! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне 300 000 ,да не си помислиш друго,от там на сетне ,ксвото сабя покаже.Дано си късметлия.От вътре е мн яка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото след като написах темата забелязах, че датата на таблото от снимките е 2001 година. Знаете ли дали е възможно да е върната ръчно, тези които карат такива коли? Иначе ми се струва страннно, най-малко за кола произведена през 2003 - май има нещо прикрито в цялата история.

Махан е акумулатора и датата се връща на началната за модела, т.е. 2001 .... няма защо да те тревожи тая снимка

Само малък хинт за върнатите километражи: на мой съсед голям "разбирач" му продадоха пасат ПД 2000 115 коня на 149 000... та той философа дървен беше "преценил" по тапицерията, че колата е на под 300 000 и за това я купил

При прочитане на километрите от ECU-то лъснаха скромните 534 000 - трябваше да му видиш физиономията... иначе колата е добре, дребни оптични забележки отвън, неработещ и надлежно затапен EGR, виене на алтернатора .. абе с 2 думи за кола на половин милион и отгоре направо ЧУДЕСНА

Та да повторя още веднъж - никакво пазаруване по външни признаци, а задължително:

- оглед в сервиз с подемник - да се види окачването, дали има странно заварени парчета тук там :)

- на VAGCOM за предварение и работа на дюзите, четене от ECU-то за пробега

Парите дадени за оглед в сервиз и платформа (ако колата е без номера) ще ти се върнат десеторно от спестените ремонти след това. Така поне имаш шанс да не пишеш всяка вечер в ремонти и сервизи

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че от значение, но има боядисвани врата, калници или комбинация. Може нищо да не е, но трябва да се види защо все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам , че усилено търсиш кола и приемаш за меродавни мненията тук . Кола на 10 години , без пребоядисвана броня НЯМА . По-горе ти казах какво да правиш - гледаш на място , диагностик , преглед и тва е . Ако така продължаваш никога няма да си вземеш кола . Късмет :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факта, че сервиз продава коли трябва да ви говори достатъчно.....бягайте далече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди до Германия и си вземи читава кола вместо да се занимаваш тук лъжци :zustimm:

Де да беше лесно. Мога да гледам само в определен район на Германия, че там имам познати. 1.9 ТДИ и 1.8Т на под 150,000 км и под 8000 Евро са кът. Тука гледам само като има суша там.

Иначе ми е ясно че по снимки кола не се избира, ама то ако по снимките личат всички кусури, какво ли става като я закарам в сервиза. Конкретно тая достатъчно я нахранихте и не си струва дори да я гледам, затова ви искам мнението :bia:

Редактирано от Slavo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах кое точно те отказа от тая.. освен че цената и е висока друго не видях чак толко да не и е ок, та да не си заслужава дори да се види на място. Верно - не е на тея километри, може и да е правена некоя тенекия, ама тва са нормални неща и е възможно да са нищо и половина "корекциите" по нея.

Е, може и да е много зле положението ама така по снимки не може да се разбере друго, освен че какво винаги тея километри които са посочени са смешни.

С оглед каква е отвътре, като се провери и на ваг-ком и какво е под капака, с един коментар на цената за мен тука има оферта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да беше лесно. Мога да гледам само в определен район на Германия, че там имам познати. 1.9 ТДИ и 1.8Т на под 150,000 км и под 8000 Евро са кът. Тука гледам само като има суша там.

Добре де, като знаете колко вървят като цена защо продължавате да се надявате, че като намерите нещо с 2 000 евро по-евтино (това са над 20% разлика в цената) и няма проблеми? Те онези за по 8 к евра имат забележки и неща за смяна, камо ли по-евтинките.

По темата.

Познавам лично собственика на сервиза. Със сигурност няма да продаде нещо, което има някакви драстични проблеми. Било и прикрити. Не говоря за пробега. Едва ли Ицо ще си плюе на името за 1000~1500 лв далавера.

Отиди, виж колата, огледай внимателно, закачи комп и преценявай. Но за тези пари не очаквай кола от шоурум. :zustimm:

Редактирано от brabusGTI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне 300 000 ,да не си помислиш друго,от там на сетне ,ксвото сабя покаже.Дано си късметлия.От вътре е мн яка.

тия километри не са фрапантни за една подържана кола.

е...ясно е, че никой не иска да му пише на таблото 350 000км, затова всичко се връща :bia:

А напоследък, чувам че и тия километри в ЕКУ-то се модифицират, така че гледай общото състояние на колата, предница + вагком. Километрите последно ги гледай :zustimm:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ама това допълнително ли е правено с боядисването на черните кантове, които са най отдолу на броните, или е било заводска екстра, защото ми се разминават цветовете от този на купето/броните и кантовете или както там се наричат :zustimm: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...