Jump to content

Първа кола


thewlkr

Recommended Posts

Здравейте, момчета скоро взимам книжка и съм се насочил към Ауди А3, моделът,който е от 1997 до 2002 мисля. И по точно към 3 мотора: 1.8, 1.8Т и 19 ТДИ. Кажете стабилна ли е А3-ката като цяло и кой мотор би бил най удачен. МЕрси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, момчета скоро взимам книжка и съм се насочил към Ауди А3, моделът,който е от 1997 до 2002 мисля. И по точно към 3 мотора: 1.8, 1.8Т и 19 ТДИ. Кажете стабилна ли е А3-ката като цяло и кой мотор би бил най удачен. МЕрси предварително.

За теб като за начало 1.6 мотора е перфектен. Колата е много здрава има всички необходими екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теб като за начало 1.6 мотора е перфектен. Колата е много здрава има всички необходими екстри.

Само за 1.6 не съм съгласен колега - и аз съм млад шофьор, преди 2 години си взех първата кола и беше Форд Фокус 1.6 101к.с. - точно за 3-4 месеца ми "омаля" и съжалявах че не съм си купил по-голям двигател. Ако го няма акъла в главата може да се размаже някаде дори и с 1.4.

Към автора - варианта е 1.8Т за мен :) ама нали знаеш кой каквото кара това си му харесва :zustimm:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че колата си иска и подръжка....Ако разполагаш с по-малко парици 1.6 е за теб, ако не те бърка разхода по колата 1.8Т. Много внимавай при избора си , че е пълно с бракми по автокъщите. Тъкмо само преди дни обикалях с един колега от форума за такава кола и не харесахме нищо в София...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го няма акъла в главата може да се размаже някаде дори и с 1.4.

...то колега, човек може да се размаже и с 50сс мотопедче дето е 2-3 коня, пък камо ли със 60-70 к.с. Фактора - каросерия, не го броим. Щото като се засили с над 50км/ч, предметите вътре в купето започват да придобиват сериозни инерционни моменти! А той самия ще е един от най-тежките... Внимателно само! Че в днешно време така несериозно сме свикнали със скоростите, че не знам какъв филм треа да се поднесе на новите шофьори, за да разберат - че човек е 80-90% вода и малко камъни в бъбреците :) Чупливи сме като солети и се разпаряме като човал с брашно! Китките, лактите, лъчевите стави и въобще ръцете - се чупят при челен удар от 40км/ч, като стой та гледай. Бедрените кости (които си мислим че са кой знае колко здрави - от 70км/ч. А за шийните прешлени (врата) е толкова лесен за прекършване, че на човек му е достатъчен един лек удар отзад (с 20-30км/ч), и ако няма подглавник - може като нищо да си остане на място! Затова, имайте едно наум - това че възприемаме всичко за ДАДЕНОСТ, и че "абе на мен такова нещо не може да ми се случи" ...хич не означава че сме 100%-во застраховани. Внимателната, щот пък и само в къщи не се седи :zustimm:

Редактирано от centrino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 ТДИ също е много добър вариант според мен, ще ти е икономично, ще върви и дуракоустойчиво :zustimm: проблема е, че явно каквато и да е колата много трудно се намира запазен екземпляр - гледай си и данъка, че на мойта 110 е 147 лв годишно на 150 коня не съм проверявал колко е ама си е от значение все пак излизат от джоба :) а 1.9 тди имат 90 коня мотор с 40 лв данък кажи речи годишно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 ТДИ също е много добър вариант според мен, ще ти е икономично, ще върви и дуракоустойчиво :zustimm: проблема е, че явно каквато и да е колата много трудно се намира запазен екземпляр - гледай си и данъка, че на мойта 110 е 147 лв годишно на 150 коня не съм проверявал колко е ама си е от значение все пак излизат от джоба :) а 1.9 тди имат 90 коня мотор с 40 лв данък кажи речи годишно :hilezh:

1.9 тди май не се намирал хич за съжаление

данъка на 150 коня ми е 216лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са малко пари прецени си и това.. В един момент трябва да ги дадеш на куп, а ако просрочиш тръгват лихви не знам колко са (някой ако има представа да сподели, че ми е интересно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са малко пари прецени си и това.. В един момент трябва да ги дадеш на куп, а ако просрочиш тръгват лихви не знам колко са (някой ако има представа да сподели, че ми е интересно).

Лихвите са нищожни, знам от познати. Глобата за закъсняла регистрация е 40лв. Моя данък за 180коня е 330лв в Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам от познати че лихвите и глобите за закъсняла регистрация и неплатени навреме данъци не са големи. От познат знам и че ако закъснееш с 2 години или повече глобите губят давност и просто плащаш неплатените данъци, без допълнителни усложнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам да си я взема от Германия, и знам че там колите са значително по запазени и това, което пише на километража в повечето случаи отговаря на истината. Прочетох доста мнения и като че ли съм се насочил към 1.8 мотора, струва ми се най оптимален, но ако ми изпадне изгодна 19 ТДИ (130 коня) сериозно бих се замислил. Мерси за мненията момчета !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам да си я взема от Германия, и знам че там колите са значително по запазени и това, което пише на километража в повечето случаи отговаря на истината....

Блажени са вярващите :unsure: .

Пожелавам ти късмет :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влезе ли в сила закона за новите шофьори,които трябва да шофират автомобили до 1600 кубика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влезе ли в сила закона за новите шофьори,които трябва да шофират автомобили до 1600 кубика

Не, няма и да влезе, защото е поредната простотия на господата "управляващи"!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...