Jump to content

A8 D3 (2003-2005) 3.7 / 4.2


Recommended Posts

Става въпрос за по старите D3 преди фейса от 2003 - 2005 г.

Гледам в немското мобиле има прилични оферти някои дори със сервизна история за под 15 евра. цък и цък

Прави ми впечтление че доста ги фейсват, явно не е много скъпо, а визията става 1 път. :hilezh:

Въпроса ми е по скоро за моторите - има доста предлагане на 3.7 280 коня, за този мотор някой има ли отзиви от първа ръка?

Да не се окаже че харчи колкото 4.2 а върви по малко :rolleyes:

И дали не е с проблемното покритие на цилиндрите както е 3.2 ?

Как седи въпроса с легендите за горенето на масло от 1л/ 1000км от 4.2? :hilezh:

И двата мотора не са FSI нали?

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако са на реални километри не мисля, че цената им е висока .

Ники,втората обява поне на мен по-ми допада и мисля, че като избор на двигател 4.2 е по-добър, ако не те бъркат разходите за обслужане, застраховки и данъци, че в Плевен са си високи smile.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, обявите са примерни, момента не е наближил толкоз че да се коментира конкретна кола. Питам основно за моторите, за да си изясня някои неща за себе си

Алеко, знам че тука ще има по евтини оферти, но нали знаеш - страх лозе пази. При всички случаи ще се консултирам с теб като дойде момента за покупка.

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм точно за тази кола някъде във форума. Вече не помня къде.

Естествено препоръчвам 4.2. Рахода на масло ми беше нула, не си спомням да съм доливал.

Колата е иключително здрава и е доста добра покупка. След 150 000 се сменя компресора и някой-друг амортесьор.

Кутията, ако е поддържана, няма никакви проблеми. Двигателят е с ремък, което е по-добре от верига.

Търси 2004-2005 година, тогава са пооправени недостатъците на първите серии.

Ако те интересува нещо по-конкретно - питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че не харчи масло е добре новина. :respekt:

Специално за компресора и амортисьорите ще се надявам на повечко късмет, защото цените май са умопомрачителни на фона на цената на колата.

Ако се махне ограничителя може ли да направи над 250? (сигурен съм че си я пробвал :bia: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че не харчи масло е добре новина. :respekt:

Специално за компресора и амортисьорите ще се надявам на повечко късмет, защото цените май са умопомрачителни на фона на цената на колата.

Ако се махне ограничителя може ли да направи над 250? (сигурен съм че си я пробвал :bia: )

При мене това са постоянни скорости. Моята вдигаше 280 по километраж, т.е. пълнеше го до край.

Дефектите на тази кола са: амортесьори, компресор и мотор на механизма, който отваря екрана на ММИ.

По-рядко се сменят: термостат, ел. блок за управление на ръчната, централата на системата за налягането в гумите, мотора на багажника.

Преди да купиш колата задължително я провери за грешки при човек, който разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Някой знае ли - цялата ли е алуминиева, или само шасито?

чудя се как седи въпроса с дребните тенекеджийски поправки - трябва ли нещо специализирано, или се правят нормално. Например този капак как се прави:

$(KGrHqV,!g0E5oJWIreCBOiz4uTOLw~~_27.JPG

Как стои въпроса с алуминиевото шаси - значи ли че не се ремонтира?

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не е само шасито, но и всички детайли по каросерията - врати, капаци, калници и т.н, включително и задния капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не но по сериозните щети се оправят само със замяна, иначе и за най-малките щети ти трябва малко по-друго оборудване за тенекеджийският сервиз. :) Например градушка почти няма как да излезе.

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам се прави, но се изисква специализиран сервиз - не може при всеки тенекеджия.

Най-добре е обаче да кажат собствениците на А8 как процедират, при Д2 детайлите също са алуминиеви, а такива има повече във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моето возило е 4.2 бензин 335 кс ВАТ мотор 2004 г. Така и не разбрах с верига или ремък е и ако е с ремък наколко хил км се сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при градушка колата е тоталка, баси :)

Ники, за градушка четох тук някуде, че на колега са му я оправили с вакуум, била скъпа процедура, но и ефективна и май не ставаше въпрос за А8, но не знам дали това е от голямо значение ! smile.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От никакво значение не е това, което си написал, поне по темата.

Не става с вакуум, не става с лепящи се пешки и издърпване, не става с натискане отвътре с разни железа, които дават като комплект за изправяне. Всичко зависи от увреждането и майстора обаче. :)

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както съм написла не казвам, че става и е така със сигурноист, а че четох тук във форума как по този начин на колега са му оправили щетите от градушка ! cool.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, проблема е че се очертава да е при мен и след "навършване" на 10 години, а след този юбилей застраховалите имат особено мнение при изплащане на щети :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са глупости, че не може да се ремонтира алуминиево купе, важно е само да е с правилните материали, които имат адхезия към алуминий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз знам 2-3 Д2-ки и Д3-ки дет беха сериозно смлени и после не им личеше пък нема са алуминиеви.Тфа всички външни части са му по-евтини от на Д11

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Днес бях на оглед на една друга 4.2

Тука вече и покарах малко и определено мисля че сам няма да се справя с огледа - трябва ми някой който е карал такава кола.

1. Стори ми се странно превключването на малките скорости: не винаги влизат плавно, а понякога влизат така се едно си с ръчна кутия. Няма ритане, но оборотите падат, предавката се включва и тогава "зацепва" - все едно сменям ръчно със съединител. Може и да е нормално не знам, за мен нормално е плавно почти да не се усеща. В случая повече се чува - няма удар, но пропадането на оборотите между предавките ми е странно, нормално скоростите трябва да се подават една към друга си мисля....

2. Не мога да преценя възд. окачване, дори на Dynamic колата не е легнала долу - има дупка между калника и колелото. На Комфорт очаквах да е по комфортно, твърдо ми се стори, от горе на всичкото отзад откъм задната седалка нещо клопаше по дупките, което за мен е абсурд нещо да тропа в такава кола. Относно окачването казаха че е със сменян компресор за 2к лв - имали фактура.

3. Някакво прещракване ми се струваше че има откъм задвижването, но не беше в завой, не е бучене като на моята от куатрото, но нещо ми се стори подозрително.

Сякаш не върви колкото другата дето гледах, ама знам ли, може другата да е била с чип....

Ясно е че колата ще се гледа в сервиз, но се съмнявам всичко да излезе на компютър, а едва ли ще има някой компетентен за внимателен тест драйв.

Колебая се дали дали да се занимавам изобщо да натискам за още минус на цената (офертата на продавача е моята + 15) , или директно да се отказвам.

Колата е на 200к км по километраж, има последна фактура в края на 2009 от Италия и километраж 128 000. Километрите може и да са близки до реалните.

Газовото е Zavoli, което не знам дали ще има кой да го обслужва. Виждам разликата между БГ и ИТ монтажите и определено предпочитам да е ИТ. Лошото е че бутилката е огромна 80л. пура в багажника и е заела място което ще ми трябва, но да приемем че това може да се промени.

Липсва резервната гума,колата е на 18ки, продава се с някакви зимни смотани гуми и някакви нови летни, които не видях.

Вътре копчетата които са за отключване са изтъркани зверски (отпред и отзад), другите са в горе долу прилично състояние, ФИС-а е цветен, има и ТВ но май не гъмжи от екстри. Отделно седалките не са от спортните, но поне не са прожулени и продънени от употреба.

Решетката отпред е спукана и разместена. Тонколонките вътре решетките им са спукани също. Отзад в багажника също има спукана декоративна пластмаса.

Та като цяло съм със смесени чувства. Дайте жокер кой може да покара колата в Габрово, някой който има такава и може да отдели време да го заведа до Габрово. И дали изобщо да се занимавам, като това не е колата която точно искам, но в крайна сметка става въпрос и за пари.

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоиле, четеш, май ти си моя човек? :steinigung:

Шегувам се :hilezh:

Друго което ме озадачи е, че джамбаза каза че този мотор е с верига, а аз мисля че е с ремък ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих в ЕТКА 2 неща:

Мотора е с ремък, явно джамбаза не е в час.

Един декоративен капак за музиката ще струва към 200 лв май :bia::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...