alveks Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Здравейте, Наскоро ми се случи нещо уникално просто... Както си карах в един завой и ми се счупи носача и гумата ми опря в калника.. Вижте:Та не ме питайте как сме я качвали на пътната помощ и то в Слънчев бряг, но ми е много интересно как тоя проклет носач се счупи на две и то в движение. Допълвам че преди да тръгна на морето бях на стенд точно, за да си видя носачите и дори смениха един,който се беше разтропал. Там ми казаха, че не е възможно да се счупи, но ето :Знам че тук има компетентни хора в това отношение затова просто искам да питам как става нещо, което всеки казва че е невъзможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гонга Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Колега,това е некачествен материал,сигурно е имало шупла която не се вижда отвън,на мен ми се случи но след една шахта без капак и то само се беше спукала шапката където е шарнира.Между другото каква марка е тоя носач?Колега,това е некачествен материал,сигурно е имало шупла която не се вижда отвън,на мен ми се случи но след една шахта без капак и то само се беше спукала шапката където е шарнира.Между другото каква марка е тоя носач? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alveks Публикувано 17 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Колега,това е некачествен материал,сигурно е имало шупла която не се вижда отвън,на мен ми се случи но след една шахта без капак и то само се беше спукала шапката където е шарнира.Между другото каква марка е тоя носач?Колега,това е некачествен материал,сигурно е имало шупла която не се вижда отвън,на мен ми се случи но след една шахта без капак и то само се беше спукала шапката където е шарнира.Между другото каква марка е тоя носач?Ами не знам в Италия е сменян... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гонга Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Ами не знам в Италия е сменян...ами на него трябва да пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Както си карах в един завой и ми се счупи носача и гумата ми опря в калника..Мисля, че си късметлия! Представи си ако се беше счупил на магистралата със 160 На място оставаш...Направо останах без думи А други щети по колата какви има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 Бронята не седи нормално, дали е само излязла от водаачте или има нещо спукано, предполагам по подкалника и задължително на края на стенд за проверка геометрия на ходовата част, може да има още нещо криво или извън норми по сходимостта и страничният наклон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2011 (Редактирано) И аз живо се итересувам какво пише като марка на този носач. Моля те погледни го и напиши.П.С. Като гледам ми се вижда че има номер по VAG, дане би пък да излезе оригинален? Редактирано 17 Септември 2011 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 Колега,не знам дали си забелязал, но точно от леглото на шарнира има липсващо парче и то доста отдавна( ръбовете при липсващото парче са доста мръсни), и от там е тръгнала пукнатината.Обърни внимание на облата част на шарнира и ще видиш точно за какво ти говоря.Странното е, че не са го забелязали при прегледа на предницата ти.Важното е, че сте живи и здрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 ....Странното е, че не са го забелязали при прегледа на предницата ти...Нищо странно няма. И аз да си гледам носачите на колата никога не бих предположил, че тоя може да се пукне по точно този начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 (Редактирано) Той не е бил пукнат, а липсва парче от него.Все едно да е изрязан, за да се извади шарнира от носача. Редактирано 19 Септември 2011 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 Е ли възможно парчето да го е хванала липсата при скачане в дупка при предишен собственик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 Той не е бил пукнат, а липсва парче от него....Е такова нещо не вярвам да не може да се види, освен ако не е било само за отчитане на дейност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 (Редактирано) Къде пък видяхте липсващо парче не разбрах?Абсолютно нормален срез в най-слабото място при чашката си е това счупване, наистина се вижда стара пукнатина, която посмъртно не може да се види и диагностицира при оглед, особено при вече замърсен кокъл, човеко попаднал си или на заводски брак, или на зверско менте, или на двете, нищо мистериозно няма само мизерия.За да се открие такова пукане си има ултразвукови и рентгенови апаратури, както и най-обикновените бои-детектори за заваръчен шев, но кой прави това в наши сервизи и изобщо по света?Най-обикновен и в известен смисъл очакван дефект на евтинка и с неясен произход, но важна за живота резервна част, грубо но реално за нашите условия.Единственото което може да се каже е поздравления за лудия ти късмет, както казаха по-горе само да не е станало на магистрала например......, иди запали свещ.И един съвет, прегледай си амортисьорите(най-вече) и тампоните. Редактирано 19 Септември 2011 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 (Редактирано) Не знам къде гледаш, но на най-долната снимка гледай вдясно счупения шарнир(Кликни на снимката за по-голям размер и ще го видиш).На него се вижда липсващо парче и съответно ябълката на самия шарнир,демек му няма леглото на ябълката.Това се учудвам , че не са видели. Редактирано 19 Септември 2011 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 И на мен ми се вижда от снимката, че е липсвало парче. Там където е липсвало парче преди окончателно да се строши носача, ясно се вижда, че е по-тъмен цвят (замърсено). А в по-горната част, където последно е думнало е доста по-светло. При подобни счупвания причинени да кажем от пукнатина(скъсани валове, оси и др.)след като се скъса, също така се вижда до къде е стигала пукнатината, преди да се спраска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 ivoair е абсолютно прав това си е било отчупено и е чакало точния момент! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 (Редактирано) Не знам къде гледаш, но на най-долната снимка гледай вдясно счупения шарнир(Кликни на снимката за по-голям размер и ще го видиш).На него се вижда липсващо парче и съответно ябълката на самия шарнир,демек му няма леглото на ябълката.Това се учудвам , че не са видели.Не е сигурно че липсва парче. На снимката отчупения ябълковиден болт е сложен наобратно и това те заблуждава. Така поставен носача, ябълковидния болт трябва да сочи надолу, обърни го мислено и ще видиш, че може и съвсем да съвпадне. А мръсното действително може да е и от пукнатина, а и от изцапване от греста в последствие при удар, падене и т.н.Но най-добре колегата да наложи парчетата и да каже. Редактирано 19 Септември 2011 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alveks Публикувано 20 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 Колеги няма липсващо парче.. Това, парче е останалата част от носача, дефакто това е отчупената част от носача.. Аз лично бях в сервиза и под колата заедно с момчетата.. Огледахме я добре и абсолютно никакви отклонения не се видяха, а я гледахме старателно.. Все пак са ми приятели там и щях да ходя на море. тази част от ябълката се замърси след като се счупи... То бяха няколко часа мъки докато я качим на пътната помощ. Отзад я дърпаше пътната помощ, а отпред дойде паяк, увихме колата с колани и я вдигнаха, защото опираше. И така ... А номера на носача е следния :От едната страна пише : TRW DE ECO и има знак на аудиА от другата : 4D0407155 JТова е никаде не пише конкретна марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 (Редактирано) Марката трябва да е TRWа това 4D0407155 J е номера на носача Редактирано 20 Септември 2011 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 ужас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 С две думи оригинален (производство на TRW) и без липсващи парчета.Бах маа му, тва значи, че може да се очаква всичко от всеки носач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 защо да не може да се очаква? Като много добре знаем по какви пътища се движим ежедневно...и в какви ями попадаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 А номера на носача е следния :От едната страна пише : TRW DE ECO и има знак на аудиА от другата : 4D0407155 JТова е никаде не пише конкретна марка.Пише, приятел - ТРВ, но щом го има и знака на Ауди - носачът е оригинален. Въпросът е колко хиляди км е пропътувал този носач, за да стигне дотук. Дали не е рециклиран по някое време и тн. При сваляне на носача за смяна на амортисъори или маншони на каретата някои пишман майстори си служат с горелка, ковашки чук и какво ли не още. Не е ясно дали това не му е видяло сметката при някоя сервизна инвазия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 ............ рециклиран по някое време и тн................Точно, за това не се сетих......, напълно възможно е и така като се позамисли човек е и най-вероятната причина.Наистина сега се позагледах и парчето липсва, просто е паднало по пътя при счупването, било си е там, пукнато и като бомба със закъснител, чупи се, изхвърча нанякъде и това е.Още един минус за великите рециклажи на нашенеца тънкач.Нищо лично към автора, не той е на топа на устата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 Този носач според мен е:износен до безумиеилимн некадърно рециклиранилипопаднал в голям ров(това почти го изключвам) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване