Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

Дай да я видим тази турбина. Вече си писахме с тебе във тази теме, че аз съм решил още да засилвам колата. Чипа малко ми умаля хихихихи.

ти сериозно ли?

кой ще си покаже ей - така идеите?

давай на ЛС

колкото пъти тук съм показал нещо, все се намира някой по - умен да коментира

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Legendata, а преди да махнеш DPF, обърна ли внимание на ауспусите? Питам щото ми е интересно дали по тях може да се ориентира човек дали почва да сдава багажа. При мен сега изглеждат все едно току що са заварени и поставени. При тебе почерняли ли бяха?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според всичко което изчетох не е необходимо скоростта да е голяма, нито пък оборотите да са 4000. Достатъчно е 10-15 мин извън града над 2к оборота. Даже по-скоро странно, четох един английски форум и там от дилъра казали когато това се прави да не се вдигат над 60-70 мили.

Освен това купувайте си цетан буустър, или други добавки за бездимност на нафтата и пробвайте. Има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не искам да изглежда като реклама, затова всеки може през гуугъл да си намери къде се продават такива продукти. Аз поствам само какво се постига с него :

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Повишава цетановото число на горивото с 5 пункта в зависимост от качеството на горивото. Препоръчва се особено за гориво с лошо качество. Предизвиква равномерно и пълноценно изгаряне и намалява образуването на сажди. Подходящ за всички дизелови горива.

Препоръчва се за всички дизелови агрегати с катализатор, партикъл филтър и турбо.

Продуктът се добавя при всяко зареждане към дизеловото гориво.

375 ml са достатъчни за 80 I гориво. При по-големи резервоари добавете 1% от съдържанието с продукта.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не искам да изглежда като реклама, затова всеки може през гуугъл да си намери къде се продават такива продукти. Аз поствам само какво се постига с него :

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Повишава цетановото число на горивото с 5 пункта в зависимост от качеството на горивото. Препоръчва се особено за гориво с лошо качество. Предизвиква равномерно и пълноценно изгаряне и намалява образуването на сажди. Подходящ за всички дизелови горива.

Препоръчва се за всички дизелови агрегати с катализатор, партикъл филтър и турбо.

Продуктът се добавя при всяко зареждане към дизеловото гориво.

375 ml са достатъчни за 80 I гориво. При по-големи резервоари добавете 1% от съдържанието с продукта.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

точно това съм го ползвал

дори в комбинация с Ви-повер - пак същата...

истината е промяната на фабричните настройки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в немския Ибей дюзи за БМК кажи-речи на половин цена в сравнение с Порше БГ,не много по-скъпи от онези,унгарските,които един-двама колеги си купиха,пак оттам.Дали има някаква измама?!

http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-A6-A8-Q7-VW-Touareg-3-0-Einspritzduse-injektor-059130277BD-059130277AH-/230771948624?pt=DE_Autoteile&hash=item35bb147c50#ht_1789wt_1037

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега идва логичният въпрос :)

Колегите с BMK и ASB дали е по-добре да си карат оригиналните дюзи или да минат на такива евро5 от 1300евро!?

Поне според това, което ми демонстрира Стефчо, по-добре да се купуват евро 4 дюзите (оригиналните). Колата с евро 5 дюзи работеше добре като цяло, но нещо на пълна газ малко тромава идва.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че резервоара ми е 70л. ми сипват 82л тц тц тц

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Напправих запитване към порше софия относно големината на резервоара и ми отговориха, че в базата им нямат информация за литража на резервоара :stupid: :stupid: :stupid: и няма как да разберем, единствено със сервизната книжка, която стария собственик не може да намери :wall:

Мисля да пусна един мейл към германия, баси тъпото :steinigung:

снощи ми заредиха 79 л. при положение, че преди 5км ми беше светнала лампата за гориво :unsure::nixweiss:

Редактирано от wolverine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е явно от факта че евро5 дюзите искат по-високо налягане.

Нашите помпи работят на по-ниско такова.

Това се оправя със софтуер :)

Не съм грам разбирач, но ми се върти нещо в главата, че някой спомена, че налягането на помпата няма как да се вдигне. Преди и след ремап май си е едно и също. Нека , който е сигурен как е точно да каже.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1611bar-а ми дигаше помпата максимално. Евро5 дюзите са с 5% по-малко дебит от евро4. Колата ми с ЕВРО 5 дюзите след 2000км каране даваше на вагком 8.5 до 100 без "лаунч контрол" спирачка+газ. С Евро4 дюзите ми даваше 8.2 до 100, но тогава те пикаеха и лееха повече нафта и оттам повече мощност. Мерих и друга кола с евро 5 дюзи и тя е 8.5 до 100. Единствено, което съм правил след като сложих евро5 дюзите е, че ходих да презаписват софтуера на скоростната кутия за зелено масло, може оттам да е станала с 0.3 секунди по-бавна, нямам идея. Но да се дадат 3500лв за евро4 дюзи е безумие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм грам разбирач, но ми се върти нещо в главата, че някой спомена, че налягането на помпата няма как да се вдигне. Преди и след ремап май си е едно и също. Нека , който е сигурен как е точно да каже.

Вдига се налягането чрез софтуера. Имам горчив опит с вдигането, колата на мой приятел вървеше зверски, но започнаха проблеми. Гаснеше на място без причина, какво ли не пробвахме, абе един филм, а и пушеше майка си трака ( направо ми се включваха фаровете след него хихихихи. Ама вървеше зверски.

Аз съм с ремапната софт, но той ми правеше две, три дължини. Всяко нещо си има цена.

А нещо много интесено, разхода му е една идея по нисък от моя (нямам си грам обяснение)

Редактирано от Riobg5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам влечение към Евро 5 дюзи.Въпросът е колко най-евтино могат да се вземат оригинални и откъде и дали дюзи Бош без щампа Ауди са толкова добри колкото дюзи Бош с щампа Ауди,защото първият вариант е доста по-евтин?!То станаха повече въпросите.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дигаш налягането на пълна газ, а не +10% на помпата като цяло...явно тунера не е бил много читав, знам ли...

Дюзи БОШ без щампа, може да са рециклирани, ако имаш снимка ми прати на ЛС да видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдига се налягането чрез софтуера. Имам горчив опит с вдигането, колата на мой приятел вървеше зверски, но започнаха проблеми. Гаснеше на място без причина, какво ли не пробвахме, абе един филм, а и пушеше майка си трака ( направо ми се включваха фаровете след него хихихихи. Ама вървеше зверски.

Аз съм с ремапната софт, но той ми правеше две, три дължини. Всяко нещо си има цена.

А нещо много интесено, разхода му е една идея по нисък от моя (нямам си грам обяснение)

Силно искам да знам кой е бил тунера, а и много хора тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напправих запитване към порше софия относно големината на резервоара и ми отговориха, че в базата им нямат информация за литража на резервоара :stupid: :stupid: :stupid: и няма как да разберем, единствено със сервизната книжка, която стария собственик не може да намери :wall:

Мисля да пусна един мейл към германия, баси тъпото :steinigung:

снощи ми заредиха 79 л. при положение, че преди 5км ми беше светнала лампата за гориво :unsure::nixweiss:

Възможно е твоя резервоар да е 80л. В онборд менюъла го дават за предно 70/80л за предно. Предвид факта че си с по-мощен двигател, по-скоро си с 80л. По кодовете на стикера в багажника може да ти излезне инфо.

***

Тия Евро 5 - ички за 1200Е дали верно са оригинални? Евро 5

Виждал съм в Ибей и Евро 4 на Бош за 1300 Е пак представяни за нови оригинални...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно искам да знам кой е бил тунера, а и много хора тук.

Ще се въздържа от споделяне на името му, но е от гр. Русе. :)

Аз също съм си ремапнал колата в Русе, но при едно момче Вильо, който е много кадърен.

Мисля, че вече има и дино, но не съм сигурен.

С неговите настройки съм от 10 месеца и съм нямал никакви проблеми: колата не изпушва зверски, няма талсъци, набира си доволно добре без големи пикове. Сета му е много кадърен, а е надута доволно.

Първото ми замерване на пътя, с една Хонда ЦБР600, скоростната кутия влезе в авариен режим на пета, просто не искаше да смени на шеста, но след ресет после се оправи и сега нямам никакви грижи.

Редовно си я разтривам по немските и чешки магистрали с 200 +, а само един път мие изплювала маркуча на десния кулер, но след допълнително притягане всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно от ремапа ли е имал проблем с гасненето или някой сензор по междудругото се е развалил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно от ремапа ли е имал проблем с гасненето или някой сензор по междудругото се е развалил?

от ремапа, започна да се ебава софта, слагали сме и регулатори за налягането от моята кола няма разлика. След новия софт всичко е ок, внимавайте при кого си ремапвате колата.

Предния беше насилил много налягането и техниката ненасмогваше, но това са само предположения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...