Stoil Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 (Редактирано) Дай да я видим тази турбина. Вече си писахме с тебе във тази теме, че аз съм решил още да засилвам колата. Чипа малко ми умаля хихихихи.ти сериозно ли?кой ще си покаже ей - така идеите?давай на ЛСколкото пъти тук съм показал нещо, все се намира някой по - умен да коментира Редактирано 25 Април 2012 от Stoil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insomniac Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Legendata, а преди да махнеш DPF, обърна ли внимание на ауспусите? Питам щото ми е интересно дали по тях може да се ориентира човек дали почва да сдава багажа. При мен сега изглеждат все едно току що са заварени и поставени. При тебе почерняли ли бяха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendata Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Ауспусите бяха перфектни, нали затова е ДПФа. Това че е задръстен не означава, че тръбите ще станат черни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insomniac Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Ясно. Значи редовно разтриване по магистралата е рецептата за добър DPF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendata Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Според всичко което изчетох не е необходимо скоростта да е голяма, нито пък оборотите да са 4000. Достатъчно е 10-15 мин извън града над 2к оборота. Даже по-скоро странно, четох един английски форум и там от дилъра казали когато това се прави да не се вдигат над 60-70 мили.Освен това купувайте си цетан буустър, или други добавки за бездимност на нафтата и пробвайте. Има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Би ли дал повече инфо за този " цетан буустър" или нещо като линк , за да прочетем . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendata Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Само не искам да изглежда като реклама, затова всеки може през гуугъл да си намери къде се продават такива продукти. Аз поствам само какво се постига с него :----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Повишава цетановото число на горивото с 5 пункта в зависимост от качеството на горивото. Препоръчва се особено за гориво с лошо качество. Предизвиква равномерно и пълноценно изгаряне и намалява образуването на сажди. Подходящ за всички дизелови горива.Препоръчва се за всички дизелови агрегати с катализатор, партикъл филтър и турбо.Продуктът се добавя при всяко зареждане към дизеловото гориво.375 ml са достатъчни за 80 I гориво. При по-големи резервоари добавете 1% от съдържанието с продукта.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Само не искам да изглежда като реклама, затова всеки може през гуугъл да си намери къде се продават такива продукти. Аз поствам само какво се постига с него :----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Повишава цетановото число на горивото с 5 пункта в зависимост от качеството на горивото. Препоръчва се особено за гориво с лошо качество. Предизвиква равномерно и пълноценно изгаряне и намалява образуването на сажди. Подходящ за всички дизелови горива.Препоръчва се за всички дизелови агрегати с катализатор, партикъл филтър и турбо.Продуктът се добавя при всяко зареждане към дизеловото гориво.375 ml са достатъчни за 80 I гориво. При по-големи резервоари добавете 1% от съдържанието с продукта.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------точно това съм го ползвалдори в комбинация с Ви-повер - пак същата...истината е промяната на фабричните настройки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Гледам в немския Ибей дюзи за БМК кажи-речи на половин цена в сравнение с Порше БГ,не много по-скъпи от онези,унгарските,които един-двама колеги си купиха,пак оттам.Дали има някаква измама?!http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-A6-A8-Q7-VW-Touareg-3-0-Einspritzduse-injektor-059130277BD-059130277AH-/230771948624?pt=DE_Autoteile&hash=item35bb147c50#ht_1789wt_1037 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Аз ги взимам на 1300евра, ако ти трябва може да съдействам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 И сега идва логичният въпрос Колегите с BMK и ASB дали е по-добре да си карат оригиналните дюзи или да минат на такива евро5 от 1300евро!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 (Редактирано) И сега идва логичният въпрос Колегите с BMK и ASB дали е по-добре да си карат оригиналните дюзи или да минат на такива евро5 от 1300евро!?Поне според това, което ми демонстрира Стефчо, по-добре да се купуват евро 4 дюзите (оригиналните). Колата с евро 5 дюзи работеше добре като цяло, но нещо на пълна газ малко тромава идва. Редактирано 26 Април 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Това е явно от факта че евро5 дюзите искат по-високо налягане.Нашите помпи работят на по-ниско такова.Това се оправя със софтуер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 (Редактирано) При положение че резервоара ми е 70л. ми сипват 82л тц тц тц Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2Напправих запитване към порше софия относно големината на резервоара и ми отговориха, че в базата им нямат информация за литража на резервоара :stupid: и няма как да разберем, единствено със сервизната книжка, която стария собственик не може да намери Мисля да пусна един мейл към германия, баси тъпото снощи ми заредиха 79 л. при положение, че преди 5км ми беше светнала лампата за гориво Редактирано 26 Април 2012 от wolverine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 (Редактирано) Това е явно от факта че евро5 дюзите искат по-високо налягане.Нашите помпи работят на по-ниско такова.Това се оправя със софтуер Не съм грам разбирач, но ми се върти нещо в главата, че някой спомена, че налягането на помпата няма как да се вдигне. Преди и след ремап май си е едно и също. Нека , който е сигурен как е точно да каже. Редактирано 26 Април 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 1611bar-а ми дигаше помпата максимално. Евро5 дюзите са с 5% по-малко дебит от евро4. Колата ми с ЕВРО 5 дюзите след 2000км каране даваше на вагком 8.5 до 100 без "лаунч контрол" спирачка+газ. С Евро4 дюзите ми даваше 8.2 до 100, но тогава те пикаеха и лееха повече нафта и оттам повече мощност. Мерих и друга кола с евро 5 дюзи и тя е 8.5 до 100. Единствено, което съм правил след като сложих евро5 дюзите е, че ходих да презаписват софтуера на скоростната кутия за зелено масло, може оттам да е станала с 0.3 секунди по-бавна, нямам идея. Но да се дадат 3500лв за евро4 дюзи е безумие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Точно така с 050 версия на кутията колата се успива! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riobg5 Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 (Редактирано) Не съм грам разбирач, но ми се върти нещо в главата, че някой спомена, че налягането на помпата няма как да се вдигне. Преди и след ремап май си е едно и също. Нека , който е сигурен как е точно да каже.Вдига се налягането чрез софтуера. Имам горчив опит с вдигането, колата на мой приятел вървеше зверски, но започнаха проблеми. Гаснеше на място без причина, какво ли не пробвахме, абе един филм, а и пушеше майка си трака ( направо ми се включваха фаровете след него хихихихи. Ама вървеше зверски. Аз съм с ремапната софт, но той ми правеше две, три дължини. Всяко нещо си има цена.А нещо много интесено, разхода му е една идея по нисък от моя (нямам си грам обяснение) Редактирано 26 Април 2012 от Riobg5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 (Редактирано) Аз нямам влечение към Евро 5 дюзи.Въпросът е колко най-евтино могат да се вземат оригинални и откъде и дали дюзи Бош без щампа Ауди са толкова добри колкото дюзи Бош с щампа Ауди,защото първият вариант е доста по-евтин?!То станаха повече въпросите. Редактирано 26 Април 2012 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Дигаш налягането на пълна газ, а не +10% на помпата като цяло...явно тунера не е бил много читав, знам ли...Дюзи БОШ без щампа, може да са рециклирани, ако имаш снимка ми прати на ЛС да видя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Вдига се налягането чрез софтуера. Имам горчив опит с вдигането, колата на мой приятел вървеше зверски, но започнаха проблеми. Гаснеше на място без причина, какво ли не пробвахме, абе един филм, а и пушеше майка си трака ( направо ми се включваха фаровете след него хихихихи. Ама вървеше зверски. Аз съм с ремапната софт, но той ми правеше две, три дължини. Всяко нещо си има цена.А нещо много интесено, разхода му е една идея по нисък от моя (нямам си грам обяснение)Силно искам да знам кой е бил тунера, а и много хора тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Напправих запитване към порше софия относно големината на резервоара и ми отговориха, че в базата им нямат информация за литража на резервоара :stupid: и няма как да разберем, единствено със сервизната книжка, която стария собственик не може да намери Мисля да пусна един мейл към германия, баси тъпото снощи ми заредиха 79 л. при положение, че преди 5км ми беше светнала лампата за гориво Възможно е твоя резервоар да е 80л. В онборд менюъла го дават за предно 70/80л за предно. Предвид факта че си с по-мощен двигател, по-скоро си с 80л. По кодовете на стикера в багажника може да ти излезне инфо.***Тия Евро 5 - ички за 1200Е дали верно са оригинални? Евро 5Виждал съм в Ибей и Евро 4 на Бош за 1300 Е пак представяни за нови оригинални... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riobg5 Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Силно искам да знам кой е бил тунера, а и много хора тук.Ще се въздържа от споделяне на името му, но е от гр. Русе. Аз също съм си ремапнал колата в Русе, но при едно момче Вильо, който е много кадърен.Мисля, че вече има и дино, но не съм сигурен.С неговите настройки съм от 10 месеца и съм нямал никакви проблеми: колата не изпушва зверски, няма талсъци, набира си доволно добре без големи пикове. Сета му е много кадърен, а е надута доволно.Първото ми замерване на пътя, с една Хонда ЦБР600, скоростната кутия влезе в авариен режим на пета, просто не искаше да смени на шеста, но след ресет после се оправи и сега нямам никакви грижи.Редовно си я разтривам по немските и чешки магистрали с 200 +, а само един път мие изплювала маркуча на десния кулер, но след допълнително притягане всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Последно от ремапа ли е имал проблем с гасненето или някой сензор по междудругото се е развалил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riobg5 Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Последно от ремапа ли е имал проблем с гасненето или някой сензор по междудругото се е развалил?от ремапа, започна да се ебава софта, слагали сме и регулатори за налягането от моята кола няма разлика. След новия софт всичко е ок, внимавайте при кого си ремапвате колата. Предния беше насилил много налягането и техниката ненасмогваше, но това са само предположения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts