Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

При мен положението е същото. Горе долу през седмица я припалвам, а понякога дори през 10 дни. Всичко си работи засега ОК, с изключение на чистачките, които като загася колата и както са легнали и прибрани в нишата под капака отскачат 3-4 см нагоре и там "заспиват". Нямам идея защо го прави. Като я запаля се доприбират обратно. Тия коли трябва да се карат нон-стоп, щото явно електрониката се шашка от стоене и влагата.

Надявам се някой ден да ми писне джипа и да си подкарам А6-цата пак, ама засега не става.

Не се решавам да продавам аудито, защото джипът на извънградско не е оферта за пътуване, второ защото две коли на разположение е по-добре от само една (преди два дена ме викнаха от СОТ в офиса посред нощ и ми бе далеч по-лесно да изкарам аудито от гаража и да отскокна, отколкото да ходя до паркинга , да махам заледените покривала на джипа и да ходя с него. Трета причина, защото ако продам аудито гаража ми става излишен - джипът не влиза в него.

Ни така, ни иначе. :dance:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sky: то с жълти стотинки се поддържа тоя форд и сигурно харчи 5-6...3.0тди е голЕма ламя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0тди е голЕма ламя.

Голема ламя спрямо някой по-малолитражен дизел. Харчи по-малко от А6 1.8Т квадро 150 коня бензин на всякакви дисциплини, като само градско са на кантар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sky: то с жълти стотинки се поддържа тоя форд и сигурно харчи 5-6...3.0тди е голЕма ламя.

5-6 извънградско. Градско макс 8 сега в студеното. Лятото може и по-малко да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е супер смешен разход, а ако се научиш да го караш правилно тоя дизел ще свали и на 7 граЦко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да го карам толкова е разхода. Залепва на 8.3 и това е. 1.8 е 115 коня. Но съм супер доволен от колата. Много е пъргава. Единствено волана е по тежък от на ауди.

И моя датчик на задната броня даде фира. Откъде казахте, че си купувате, че в порше ми обадиха 180 лв за брой?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голема ламя спрямо някой по-малолитражен дизел. Харчи по-малко от А6 1.8Т квадро 150 коня бензин на всякакви дисциплини, като само градско са на кантар.

Забрави да добавиш и комби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми мирише чат пат на нафтова печка в купето по светофарите.Като включа рециркулация и спира. При вас как е? Между другото от два месеца и 1000км не ми е светвал ДПФ-а и си мисля, че мирише при регенерация. Но пък въобще не карам като за регенерация, обаче смених Плюса с Максмошън и може това да е причина за липсата на ДПФ лампи по таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що 4F-ките не си правим срещи както собствениците на Е60? Редовно се събират както на открито, така и вечерно време по заведенията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво да си правим срещи при положение, повечето се засичаме в сервиза на Порше Запад? :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що 4F-ките не си правим срещи както собствениците на Е60? Редовно се събират както на открито, така и вечерно време по заведенията.

И аз това се питам? Подкрепям идеята - примерно веднъж на два месеца. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що 4F-ките не си правим срещи както собствениците на Е60? Редовно се събират както на открито, така и вечерно време по заведенията.

Аз съм твърдо за :2gunsfiring_v1: Хубаво си беше като се повиждахме чат-пат.

За какво да си правим срещи при положение, повечето се засичаме в сервиза на Порше Запад? :bia:

Е, направо ги закла с тънката сабя hilezh.gif
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистачките ми нещо се ебават яко.

Имат ли механизъм, който да иска смазка? Работят на забавени обороти сякаш са клеясали. Нямам и бърза скорост. Като ги чукна на бърз режим и или не реагират да се забързат или блокират на средата на стъклото за 5 секунди и после се прибират. Не си стоят и плътно в гнездото, а са ту 5 ту 10см по-нагоре.

Това ми се случва за втори път.След предния случай се самооправиха. Като съм ходил да проверяват грешки - нямаше записани такива. Някакви идеи?

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистачките ми нещо се ебават яко.

Имат ли механизъм, който да иска смазка? Работят на забавени обороти сякаш са клеясали. Нямам и бърза скорост. Като ги чукна на бърз режим и или не реагират да се забързат или блокират на средата на стъклото за 5 секунди и после се прибират. Не си стоят и плътно в гнездото, а са ту 5 ту 10см по-нагоре.

Това ми се случва за втори път.След предния случай се самооправиха. Като съм ходил да проверяват грешки - нямаше записани такива. Някакви идеи?

Трябва да се махнат, да се смажат хубаво, да се види дали няма изядени шлици на оста... и всичко ще се оправи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за шлиците може лесно да се провери. Остави ги през ММИ на сервизен режим и после с ръка се опитай да ги мърдаш нагоре/надолу. Ако има луфт и се движат значи шлиците са изядени. Но според мен става дума за кофти моторче. Мисля, че е стъпково и просто се е прецакало. Щом в крайно долно положение се отмества с 5-10 см, нещо куца с управлението. Виж дали буксата е ок, ако не си търси второ моторче. В ибей има много и са евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по-скоро има проблем с управлението, защото дори на изключен режим да ги оставя (т.е. да не се задействат от сензора за дъжд) понякога правят едно движение през стъклото на забавен каданс, а трябва всъщност нищо да не правят.

Като се приберат ниско долу в основно положение, веднага след това се чува цъкване като от реле или нещо механично и отскачат на 5-10см нагоре и там заспиват.

Една вечер след като паркирах колата в гаража и я загасих и заключих, чистачките се самоизправиха в режим за смяна, т.е. на средата на стъклото.

Отключих я пак и дадох на контакт - не реагираха. Влезнах в менюто да видя дали е маркиран сервизния режим - не бе. Накрая просто ги накарах да се развижат с лоста за чистачките и се върнаха о където им е мястото.

Ще ги проверя тия дни, каквото мога сам да проверя и ще пиша пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш повече колата няма да се случват такива неща. Не ми приемай поста като заяждане, съвсем сериозен съм.

Предполагам, ама това е положението. :)

Май от застоя нещо става, затова питах за смазка или нещо дето да клеясва от студеното време и липса на движение. В началото на годината (февруари) ми го направи тоя номер (точно бях минал прохода Шипка и ме вя сняг горе , но всичко отшумя в рамките на половин ден и след това все едно нищо не е било до тия дним когато пак застудя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...