sky Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Пари за нафта има Купих друга кола и сега тази се кара по рядко и извънградско основно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Ауди ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Не - Форд Фокус '06 TDCi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 (Редактирано) При мен положението е същото. Горе долу през седмица я припалвам, а понякога дори през 10 дни. Всичко си работи засега ОК, с изключение на чистачките, които като загася колата и както са легнали и прибрани в нишата под капака отскачат 3-4 см нагоре и там "заспиват". Нямам идея защо го прави. Като я запаля се доприбират обратно. Тия коли трябва да се карат нон-стоп, щото явно електрониката се шашка от стоене и влагата.Надявам се някой ден да ми писне джипа и да си подкарам А6-цата пак, ама засега не става.Не се решавам да продавам аудито, защото джипът на извънградско не е оферта за пътуване, второ защото две коли на разположение е по-добре от само една (преди два дена ме викнаха от СОТ в офиса посред нощ и ми бе далеч по-лесно да изкарам аудито от гаража и да отскокна, отколкото да ходя до паркинга , да махам заледените покривала на джипа и да ходя с него. Трета причина, защото ако продам аудито гаража ми става излишен - джипът не влиза в него.Ни така, ни иначе. Редактирано 14 Декември 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 sky: то с жълти стотинки се поддържа тоя форд и сигурно харчи 5-6...3.0тди е голЕма ламя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 3.0тди е голЕма ламя.Голема ламя спрямо някой по-малолитражен дизел. Харчи по-малко от А6 1.8Т квадро 150 коня бензин на всякакви дисциплини, като само градско са на кантар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 sky: то с жълти стотинки се поддържа тоя форд и сигурно харчи 5-6...3.0тди е голЕма ламя.5-6 извънградско. Градско макс 8 сега в студеното. Лятото може и по-малко да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Това е супер смешен разход, а ако се научиш да го караш правилно тоя дизел ще свали и на 7 граЦко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Както и да го карам толкова е разхода. Залепва на 8.3 и това е. 1.8 е 115 коня. Но съм супер доволен от колата. Много е пъргава. Единствено волана е по тежък от на ауди.И моя датчик на задната броня даде фира. Откъде казахте, че си купувате, че в порше ми обадиха 180 лв за брой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Поръчах си чисто нови от ebay. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 На Софийския битак са по 5 лева... Тая събота ще ида да купя няколко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Голема ламя спрямо някой по-малолитражен дизел. Харчи по-малко от А6 1.8Т квадро 150 коня бензин на всякакви дисциплини, като само градско са на кантар.Забрави да добавиш и комби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 На мен ми мирише чат пат на нафтова печка в купето по светофарите.Като включа рециркулация и спира. При вас как е? Между другото от два месеца и 1000км не ми е светвал ДПФ-а и си мисля, че мирише при регенерация. Но пък въобще не карам като за регенерация, обаче смених Плюса с Максмошън и може това да е причина за липсата на ДПФ лампи по таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Що 4F-ките не си правим срещи както собствениците на Е60? Редовно се събират както на открито, така и вечерно време по заведенията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 За какво да си правим срещи при положение, повечето се засичаме в сервиза на Порше Запад? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Що 4F-ките не си правим срещи както собствениците на Е60? Редовно се събират както на открито, така и вечерно време по заведенията.И аз това се питам? Подкрепям идеята - примерно веднъж на два месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Хаха, вие представяте ли си 5-6 4F пред Порше Запад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Що 4F-ките не си правим срещи както собствениците на Е60? Редовно се събират както на открито, така и вечерно време по заведенията.Аз съм твърдо за Хубаво си беше като се повиждахме чат-пат. За какво да си правим срещи при положение, повечето се засичаме в сервиза на Порше Запад? Е, направо ги закла с тънката сабя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 (Редактирано) Чистачките ми нещо се ебават яко. Имат ли механизъм, който да иска смазка? Работят на забавени обороти сякаш са клеясали. Нямам и бърза скорост. Като ги чукна на бърз режим и или не реагират да се забързат или блокират на средата на стъклото за 5 секунди и после се прибират. Не си стоят и плътно в гнездото, а са ту 5 ту 10см по-нагоре.Това ми се случва за втори път.След предния случай се самооправиха. Като съм ходил да проверяват грешки - нямаше записани такива. Някакви идеи? Редактирано 16 Декември 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Разгледай буксата на моторчето за чистачките, може имаш кофти маса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Чистачките ми нещо се ебават яко. Имат ли механизъм, който да иска смазка? Работят на забавени обороти сякаш са клеясали. Нямам и бърза скорост. Като ги чукна на бърз режим и или не реагират да се забързат или блокират на средата на стъклото за 5 секунди и после се прибират. Не си стоят и плътно в гнездото, а са ту 5 ту 10см по-нагоре.Това ми се случва за втори път.След предния случай се самооправиха. Като съм ходил да проверяват грешки - нямаше записани такива. Някакви идеи?Трябва да се махнат, да се смажат хубаво, да се види дали няма изядени шлици на оста... и всичко ще се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 То за шлиците може лесно да се провери. Остави ги през ММИ на сервизен режим и после с ръка се опитай да ги мърдаш нагоре/надолу. Ако има луфт и се движат значи шлиците са изядени. Но според мен става дума за кофти моторче. Мисля, че е стъпково и просто се е прецакало. Щом в крайно долно положение се отмества с 5-10 см, нещо куца с управлението. Виж дали буксата е ок, ако не си търси второ моторче. В ибей има много и са евтини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Да, по-скоро има проблем с управлението, защото дори на изключен режим да ги оставя (т.е. да не се задействат от сензора за дъжд) понякога правят едно движение през стъклото на забавен каданс, а трябва всъщност нищо да не правят.Като се приберат ниско долу в основно положение, веднага след това се чува цъкване като от реле или нещо механично и отскачат на 5-10см нагоре и там заспиват.Една вечер след като паркирах колата в гаража и я загасих и заключих, чистачките се самоизправиха в режим за смяна, т.е. на средата на стъклото. Отключих я пак и дадох на контакт - не реагираха. Влезнах в менюто да видя дали е маркиран сервизния режим - не бе. Накрая просто ги накарах да се развижат с лоста за чистачките и се върнаха о където им е мястото.Ще ги проверя тия дни, каквото мога сам да проверя и ще пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Ако караш повече колата няма да се случват такива неща. Не ми приемай поста като заяждане, съвсем сериозен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Ако караш повече колата няма да се случват такива неща. Не ми приемай поста като заяждане, съвсем сериозен съм.Предполагам, ама това е положението. Май от застоя нещо става, затова питах за смазка или нещо дето да клеясва от студеното време и липса на движение. В началото на годината (февруари) ми го направи тоя номер (точно бях минал прохода Шипка и ме вя сняг горе , но всичко отшумя в рамките на половин ден и след това все едно нищо не е било до тия дним когато пак застудя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts