Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

Термостат не се сменя на пробег, а като даде проблем. На 120 смених всичко възможно + адаптация на кутията + ъпдейти на всички софтуери/навигация,климатроник и т.н./. Към три, три и нещо оставих.

То проблема е, че термостата не винаги дава тотално фира, а само леко се подбъзиква ... и започва да загрява по-бавно колата или да стине леко извънграда

А и колко повече да карат тия термостати.. всички са на по 200 - 250 000 заедно с помпите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е на 90 000км сигурно към средата на другата година ще сменям ремъци и ролки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 120000 хл се сменява ремъка на гнп-то и каналния с водна помпа ролки и термостат,моята кове 90,но съм с печка,която би трябвало да се изключва на 70 гр.

Около 2000 в порше е смяната на гореописаните,поне в моя случай!

А това къде го пише, или ти ги смени профилактично...?

Аз се обърках - моята си е вече на 134,000 без да дава каквито и да е драми с термостат и водна помпа. Ама те се появяват изведнъж в повечето случаи :gruebel:

Със сигурност някоя обтяжна ролка ми "призвънява", чува се при палене отчетливо (не са веригите), чува се от към каналният ремък как издрънчава и леко притропва, а после нежно си жужи.

За каналният и ролките бях решил да ги сменям, ама вие сега ме филмирахте с този на ГНП-то, водни помпи и термостати... За това питам къде го пише това, да знам дали и тях да сменям.

В Порше оправиха ли се нормално? М?

@карлито - ти какво точно смени на 120? При теб го няма този "хидън" ремък на гнп, ама термостат и водна помпа сменя ли? Адаптация на кутията за какво? След смяна на масло ли?

Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз предлагам на 150 до 200 000км. сервизно да се препоръчва смяна на двигателя, за да може хем някои да спят спокойно, хем гушките на фирмите да са чудно напълнени.

тука май има повече писачи, отколкото карачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@карлито - ти какво точно смени на 120? При теб го няма този "хидън" ремък на гнп, ама термостат и водна помпа сменя ли? Адаптация на кутията за какво? След смяна на масло ли?

Смених каналния ремък с всички ролки, водна помпа, някакви устройства, които отговарят за положението на разпределителните валове, масло и всички филтри на двигателя. Термостат не съм сменял, работи си перфектно. При скоростната ми кутия положението е по-сложно - около 100 хиляди се появи превключване с удар на някои предавки. Ежедневно карам с пълна газ, а на дълъг път почти всяко изпреварване е с кик-даун. Случвало ми се е да натискам педала до долу с 240 км/ч за да ускоря до 260-270. Тези неща износват кутията жестоко. На 120 хиляди смених маслото и им оставих колата за 2 дни да адаптират кутията. В момента превключва като чисто нова. Адаптацията компенсира износването на съединителите. Това е смисъла от нея. Интересна е ходовата част - там не съм сменял нищо. Нито по железата, нито по въздушното окачване.

В момента колата ми е на 132000 и състоянието и е като на чисто нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъците са като гумите,стареят,затова се сменят,а иначе колата ми се движи още,така че би трябвало да са се справили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених каналния ремък с всички ролки, водна помпа, някакви устройства, които отговарят за положението на разпределителните валове, масло и всички филтри на двигателя. Термостат не съм сменял, работи си перфектно. При скоростната ми кутия положението е по-сложно - около 100 хиляди се появи превключване с удар на някои предавки. Ежедневно карам с пълна газ, а на дълъг път почти всяко изпреварване е с кик-даун. Случвало ми се е да натискам педала до долу с 240 км/ч за да ускоря до 260-270. Тези неща износват кутията жестоко. На 120 хиляди смених маслото и им оставих колата за 2 дни да адаптират кутията. В момента превключва като чисто нова. Адаптацията компенсира износването на съединителите. Това е смисъла от нея. Интересна е ходовата част - там не съм сменял нищо. Нито по железата, нито по въздушното окачване.

В момента колата ми е на 132000 и състоянието и е като на чисто нова.

Мерси. По ходовата част и аз съм така - няма звук и "стъпва" като топка. Вече на 134,000. Ще се сменят и при мен ремъци, ролки... за водна помпа - не знам. Май за сега ще се въздържа. Адаптация на кутията явно няма да е зле да се направи.

Честита Коледа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весела Коледа и от мен! Много здраве, щастие и разбира се безаварийни километри на всички Вас и вашите семейства! Да ни бъде честита и новата 2112г :hilezh: ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше оправиха ли се нормално? М?

Да справиха се ОК. Освен пистовия ремък и обтегача, препоръчаха и превантивно смяна на семеринг зад една от ролките (май главната??), а другите ролки били ОК. Процедурата не е много сложна, свалят ЕГР тръбата и дросела и работят от там. Все пак ако сменяш при тях, задължително си погледни състоянието на тия детайли "през които минават" и направете тест драйв след това. Два три часа отне като време при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цветния ФИС на таблото екстра ли е или е стандартно на коли след 2005-та година?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да справиха се ОК

...

Два три часа отне като време при мен.

Благодаря за инфото. Колко пари беше цялото упражнение в Порше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Колко пари беше цялото упражнение в Порше?

660 всичко с труда (от тях към 80 май за семеринга). Това е момента в който оферират и за водната помпа, но забравих цената- май 200-300 беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам като споменахте термостат.....нормално ли след като колата ми загрее на 90 градуса и я оставя да работи на място около 10 мин. температурата да падне на 70 градуса при външна температура от около -8 градуса? В движение колата не мърда от 90.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам като споменахте термостат.....нормално ли след като колата ми загрее на 90 градуса и я оставя да работи на място около 10 мин. температурата да падне на 70 градуса при външна температура от около -8 градуса? В движение колата не мърда от 90.

Не е нормално ..... веднъж загрее ли, трябва да е бетон 90

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално ..... веднъж загрее ли, трябва да е бетон 90

Трудно ли се сменя и къде се намира термостата?

Благодаря предварително

Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ли се сменя и къде се намира термостата?

Благодаря предварително

Отпред е до водната помпа... не се сменя много трудно, но не е и толкова лесно като на по-старите мотори, където е отстрани на блока и наистина става много лесно

Трябва подемник или канал за да бръкнеш отдолу за да не се сваля бронята

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам като споменахте термостат.....нормално ли след като колата ми загрее на 90 градуса и я оставя да работи на място около 10 мин. температурата да падне на 70 градуса при външна температура от около -8 градуса? В движение колата не мърда от 90.

Не, не е нормално. Не трябва да "ходи" надолу, нали това е идеята на термостата... Ако може да ти послужи за справка - при мен след запалзване пълзи само нагоре (по-бавно, или по-бързо в зависимост от тежестта на крака), стига 90 и каквото и да правя - не спада и милиметър, докато работи двигателят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, при -9 и парно на макс си мисля че като нищо ще изстине тоз прехваления дизел с голямото КПД. Или бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...