SunShine Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Честито, само радост да ти носи и много наказани печки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Честито със здраве да си е караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Дай да я видим де.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Честито Стефчо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 честито, само да те радва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demiro Публикувано 13 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2011 Здрасти!Имам една молба към запознатите! Бихте ли ми описали стъпка по стъпка, как става теста с VAG-COM за тайминга на дюзите? Прочетох, че трябва да се гледат каналите от 72 до 77, както и разбрах какви стойности са нормални. Но това къде точно се гледа, на 01-Engine ли някъде? Имам работещи кабел и софтуер, но нямам кола за тест, а ми се ще, точно това да поглеждам при бъдещите ми огледи.Благодаря предварително за отзивчивостта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2011 Да в Engine секцията се гледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2011 Едната пищялка на парктроника за задна ми изчезна. Някой знае ли колко са? Чувам 2 броя, като тая дет ми изчезна се оправя ако усиля звука/или сменя честотата от ММИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Някои от вас май сменяваха акумулатори, споделете някакви мнения ако имате. Най-вероятно ще трябва нов, 110Ah, защото баща ми не е движил колата от месец-два и оригиналният май вече не става за нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 За 1 месец не се скапва батерията, опитай да се зареди в движение и виж дали ще държи ... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 За съжаление не съм в България, за да видя какво става, но миналата зима акумулаторът май доста падаше дори от седмица стоене, сега май напълно е загубила говор и картина, баща ми сигурно ще го зареди и ще видим дали ще държи, но предполагам, че няма да го бъде, затова питам. Иначе то май няма много варианти за 110Ah акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Какво точно го интересува? В Порше имат тестер. Да отиде и да му го замерят на колко % му е. Иначе през ВАГ-КОМ също става в батери мениджъра 3 и 6 канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Аз си купих варта силвър 100ач за 300лв незнам дали ще изкара дълго .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Че той "оргиналния" е Варта, само че е малко повече AH .... ще изкара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 За да пада толкова бързо значи има някаква консумация, утечка и нещо дърпа ток - аларма или друго. Имах подобен проблем и аз миналата зима за няколко дни некаране и падаше до 10%. В Порше откриха че имам вграден GPS, който тъй като беше със изтекла СИМ карта, непрекъснато се опитваше да набере някъкъв номер, а в паркирано положение излъчва сигнали. Та тая джаджа при мен дърпаше към 3А ток на час при нормално под 0 и нещо. Така че и нов акумулатор да се купи се тая ако има утечка или нещо дърпа тока, а колата не се кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 sky, по-скоро ме интересуваше на коя марка може да се разчита на българския пазар, защото 700+лв от Порше е прекалено. Но ако се наложи сигурно ще е Varta.MSM, има малък допълнителен консуматор, но той е милиампери . Баща ми няма изобщо време да се занимава с колата, като го зареди ще видим дали може да държи нещо, пък като се прибера може и да я закарам до Порше да го видят.Абе, ако се караше нямаше да има ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 (Редактирано) Не е 700 лв. Към 560 е. А за 2.0 ТДИ може и по-малко да е. Направо отиди при колегата с отстъпките и ще ти дойде на добра цена. Някъде към 400 лв предполагам. Последния път в Люксембург ми дадоха цена на моя 220 евра без отстъпка. В Холандия ми дадоха 200 евра с отстъпка.А най-добре вземи колата там дет си и кажи на баща ти, че ще сменяш акумулатора Редактирано 17 Ноември 2011 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Така, както го казваш може бе най-добре ще бъде оригинален ако се наложи. Жалко, че в самолета от Холандия няма да мога да набутам 20кг олово Иначе нашта е със същия акумулатор като 3.0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Оригиналния акумулатор аз го взех под 500 лв. преди 2 години ... ако имаш път към София и желание да търкаляш още олово мога да питам колко ще ти струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Не забравяйте за бъга в батъри модула, ако акумулатора е слаб ще си проличи при въртене естествено, но все пак да го споменем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Ей, ще си прецакам колата да му се невиди. Колата не беше карана доста време. Може би 2 седмици. Преди 2 дена само я запалих за малко. Днеска реших да я покарам малко. Запалих я. Всичко нормално и натиснах спирачката. Някой път става твърд педала и друг път съм го забелязал. Тоя път обаче докато беше натиснат педала и на паркинг позиция, колата притриса и си промени оборотите. Отпуснах педала и се оправи или поне тогава спря да тресе. След малко пак притриса като го натиснах и задържах. Потеглих, всичко нормално. Не го повтори това притрисане повече. Няма и грешки записани. Отдавам го на утаила се нафта. Дюзите са си ок. На някой случвало ли му се е такова нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Продая я, щом не я караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 На мен не ми се е случвало, а и аз също я карам от дъжд на вятър (беше отседяла 10 дни миналия месец). Смени бензиностанцията ако мислиш че е нафта. От месец съм на другия полюс и карам с максмоушънска нафта и мисля че колата ми е много щастлива (засега). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 (Редактирано) Продая я, щом не я караш.Имах даже и предложения вече, но засега остава с мен. Тъкмо взеха да ме снимат по магистралите и аз да я продавам сега.От както я имам колата я карам само с нафта на ЕКО. В повечето случаи гледам да е дизел плюс. Трябва да призная, че на 1-ва дюза (72 канал), като я мерих преди 1.5 години показваше -20 мс, а сега е на -10 мс. И друг път ми го е правила този номер с притрисането, но сега беше по осезаемо. Предните пъти бяха по-леки. Редактирано 13 Декември 2011 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 пари за нафта ли нямаш, че не я караш???Не ходиш ли поне до магазина с нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts