Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

Здрасти!

Имам една молба към запознатите! Бихте ли ми описали стъпка по стъпка, как става теста с VAG-COM за тайминга на дюзите? Прочетох, че трябва да се гледат каналите от 72 до 77, както и разбрах какви стойности са нормални. Но това къде точно се гледа, на 01-Engine ли някъде? Имам работещи кабел и софтуер, но нямам кола за тест, а ми се ще, точно това да поглеждам при бъдещите ми огледи.

Благодаря предварително за отзивчивостта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната пищялка на парктроника за задна ми изчезна. Някой знае ли колко са? Чувам 2 броя, като тая дет ми изчезна се оправя ако усиля звука/или сменя честотата от ММИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои от вас май сменяваха акумулатори, споделете някакви мнения ако имате. Най-вероятно ще трябва нов, 110Ah, защото баща ми не е движил колата от месец-два и оригиналният май вече не става за нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не съм в България, за да видя какво става, но миналата зима акумулаторът май доста падаше дори от седмица стоене, сега май напълно е загубила говор и картина, баща ми сигурно ще го зареди и ще видим дали ще държи, но предполагам, че няма да го бъде, затова питам. Иначе то май няма много варианти за 110Ah акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно го интересува? В Порше имат тестер. Да отиде и да му го замерят на колко % му е. Иначе през ВАГ-КОМ също става в батери мениджъра 3 и 6 канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да пада толкова бързо значи има някаква консумация, утечка и нещо дърпа ток - аларма или друго. Имах подобен проблем и аз миналата зима за няколко дни некаране и падаше до 10%. В Порше откриха че имам вграден GPS, който тъй като беше със изтекла СИМ карта, непрекъснато се опитваше да набере някъкъв номер, а в паркирано положение излъчва сигнали. Та тая джаджа при мен дърпаше към 3А ток на час при нормално под 0 и нещо.

Така че и нов акумулатор да се купи се тая ако има утечка или нещо дърпа тока, а колата не се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sky, по-скоро ме интересуваше на коя марка може да се разчита на българския пазар, защото 700+лв от Порше е прекалено. Но ако се наложи сигурно ще е Varta.

MSM, има малък допълнителен консуматор, но той е милиампери :) . Баща ми няма изобщо време да се занимава с колата, като го зареди ще видим дали може да държи нещо, пък като се прибера може и да я закарам до Порше да го видят.

Абе, ако се караше нямаше да има ядове :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е 700 лв. Към 560 е. А за 2.0 ТДИ може и по-малко да е. Направо отиди при колегата с отстъпките и ще ти дойде на добра цена. Някъде към 400 лв предполагам. Последния път в Люксембург ми дадоха цена на моя 220 евра без отстъпка. В Холандия ми дадоха 200 евра с отстъпка.

А най-добре вземи колата там дет си и кажи на баща ти, че ще сменяш акумулатора :flehan:

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, както го казваш може бе най-добре ще бъде оригинален ако се наложи. Жалко, че в самолета от Холандия няма да мога да набутам 20кг олово :flehan:

Иначе нашта е със същия акумулатор като 3.0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния акумулатор аз го взех под 500 лв. преди 2 години ... ако имаш път към София и желание да търкаляш още олово мога да питам колко ще ти струва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте за бъга в батъри модула, ако акумулатора е слаб ще си проличи при въртене естествено, но все пак да го споменем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ей, ще си прецакам колата да му се невиди. Колата не беше карана доста време. Може би 2 седмици. Преди 2 дена само я запалих за малко. Днеска реших да я покарам малко. Запалих я. Всичко нормално и натиснах спирачката. Някой път става твърд педала и друг път съм го забелязал. Тоя път обаче докато беше натиснат педала и на паркинг позиция, колата притриса и си промени оборотите. Отпуснах педала и се оправи или поне тогава спря да тресе. След малко пак притриса като го натиснах и задържах. Потеглих, всичко нормално. Не го повтори това притрисане повече. Няма и грешки записани. Отдавам го на утаила се нафта. Дюзите са си ок. На някой случвало ли му се е такова нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми се е случвало, а и аз също я карам от дъжд на вятър (беше отседяла 10 дни миналия месец). Смени бензиностанцията ако мислиш че е нафта. От месец съм на другия полюс и карам с максмоушънска нафта и мисля че колата ми е много щастлива (засега).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продая я, щом не я караш.

Имах даже и предложения вече, но засега остава с мен. Тъкмо взеха да ме снимат по магистралите и аз да я продавам сега.

От както я имам колата я карам само с нафта на ЕКО. В повечето случаи гледам да е дизел плюс. Трябва да призная, че на 1-ва дюза (72 канал), като я мерих преди 1.5 години показваше -20 мс, а сега е на -10 мс. И друг път ми го е правила този номер с притрисането, но сега беше по осезаемо. Предните пъти бяха по-леки.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...