Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

За новата битурбо печка няма ли да се прежалиш? :gruebel:

Не. Много проблеми имат с горивото в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на акумулатор трябва ли да се кодира нещо?

Не, в началото ще ти свети ESP-то (докато покараш 10 метра) и си забравя настройките "комфортното управление" за ел.стъклата ... т.е. като натиснеш веднъж бутона стъклата те да продължават сами нагоре или надолу. Стъклата се настройват като задържиш бутона 2-3 секунди след като са стигнали в крайна позици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси ВЕСКО.

Питах защото новият ми акумулатор не е 110Ah, a 100Ah и с малко по малък стартов ток(VATRA Silver).

Мислех си нещо да не го презарежда ... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че акумулатор може да се презареди, затова има регулатор на зарядното напрежение, дори и 45 Ah да сложиш нищо няма да му стане, ама дали ще върти в студа качествено е въпросителната

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота ми даде грешка на 2ра банка на моторчетата на смукателните колектори - :hilezh: поне аз така е разчетах.

Днес ходих на диагностика и ме посъветваха да сменя и двете клапи.

Вие как бихте постъпили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще смениш само тая, която ти дава грешка .... другата като и дойде времето

И си смени моторчето барабар с колектора, не се занимавай да купуваш само моторче, пък да обучаваш към стария колектор ... стария колектор ще е износен и може да имаш други ядове след това

И виж каква е точно грешката, да не е кабелен проблем ... и това е възможно :hilezh: да не се изръсиш 700 + лева за нищо

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплекта обучени моторче + смукателен колектор само оригинални, намираш си кой да ти даде някаква отстъпка от крайните цени на Порше и действаш...

Само моторче пак може през ценовата листа на Ауди или директно от VDO... но не си заслужава риска, защото може да не успееш да обучиш новото моторче към стария колектор (капризни са малко) и оставаш с едно моторче за 450 + лв. и кола, която не върви :hilezh:

Освен това както казах се износва вертикалната връзка между моторчето и управлението на клапите, и не е добра идея да оставиш стария пластмасов смукателен клапан и да смениш само моторчето

Не мисля, че има много подобрена версия на моторчетата и клапите за BMK/ASB ... довечера ще погледна дали има замяна на първия оригинален номер с нов и ще ти пиша

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно дадоха ми 750лв на комплект.

След малко ще кача грешката за да кажеш дали не е само кабел.

Преди малко напрасках буксите с контактен спрей, а лостчетата с раздвижващ.

Ти какво имаш в предвид под кабелен проблем?

Иначе и двете моторчета движат нагоре и надолу клапите.Това значи ли че не е кабелен проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом все пак се движат едва ли е кабел... по-скоро моторчето ще се е ошашкало и не спира в желаните горна / долна точка ... или не реагира достатъчно бързо на командите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера минах на диагностика, че ми изгоря (започна да прекъсва) един сензорен датчик на парктроника. 179 лв е заден датчик без боядисването. 80лв е труда по смяната му.

Поразгледах цялата кола да използвам случая.

Преди няколко месеца бях писал, че за 10 минути ми отказа климатика. Не духаше студено. Бях в трафик и просто реших да го пусна, но не запона да духа студено. Включвах , изключвах - не. След като минах светофара пак пробвах и заработи. От тогава нямам проблем.

Та грешката бе, че двигателният компютър бил забранил включването на климатика поради някаква причина. Казаха ми, че е възможно, ако колата е била студена или просто се е шашнал някакъв датчик. Сега си е ОК и няма да го пипам.

Питах и за грешката "DVD read error", която въпреки, че почистих оптиката на DVD плеъра и въпреки, че има драстично подобрение понякога пак за около 1-2 минути престава да чете и след това се самооправя. Това се случва почти на всеки 2 часа употреба - 1/2 минути DVD rad error.

Оправията била - замяна. Казаха да търся от А6,А8 или Q7. Та трябва и тази работа да свърша.

Имах миналата седмица отказ на темпомата. За първи път не понечи да се активира. След един час път отбих, загасих колата и като я запалих си работреше вече и в момента пак е ОК.

Записана бе грешка в стоп машинката на педала на спирачката. - Замяна с нова 60лв с труда (не в Порше де)

Други грешки нямаше.

Човекът дето ми прави диагностиката каза, че нещо не му харесват изгорелите газове - лютели му леко. Каза, май си за дюзи!?

Питах го дали е сигурен, защото обикновено зимно време ми миришат тежко газовете вероятно заради добавки в нафтата или и аз не знам какво. Той каза сега ще видим и дюзите. Гледа някакви показания , които и вие гледате май. Каза, че не са дюзи и видно са си ОК. Питах го за евентуално профилактично почистване дали да направя и ми каза по-добре да не пипам, защото е нож с две остриета. Можело да разтвори някакви отлагания и да стане кофти. За локално почистване, което съм чел тук че някои правите не е чувал и не го практикува. Каза също, че в момента много хора идват за дюзи ,явно пазарът се е напълнил с "точните" екземпляри :gruebel:

Питах го и за профилактично почистване на дросела и ЕГР. Пак ме пита дали имам проблем, а аз му казах нямам, но профилактично. Каза да не пипам, защото щяла да ми светне лампа, когато е необходимо и тогава ще ги почистим.

погледнах и ДПФ-а. Точно бях врътнал едни 60-70 км градско в сутрешния и обеден трафик на София. Пак ме попитаха за проблеми?

Казах им, че никакви просто да го погледнат.

Отговорът беше: Така като гледам скоро няма и да имаш проблем - Все едно нямаш филтър!.

ДПФ-а се е самопочистил и някакводиференциално налягане бе 0,00, което било отлично.

Явно се оправя сам и градско.

В общи линии това е положението при мен.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тъй като гледам мобиле.бг се напълни с екземпляри за около 20 000 лв... ако само дюзите са проблем от километрите мисля че може да се калкулират 6 дюзи за 4-5 бона, в цената на новозакупената милионничка и пак ще е прилично, а преди 3 години ги плащахте по 40.... въобще пазара е :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик може да ти намерим за половин цена. Ако искаш ще проверя, нов даже ще ти го боядисаме. Само ми кажи модела, че има различни, прави, под 45 градус и под 90 градуса. За сменянето може и сам да го смениш без сваляне на бронята. Махаш само от долу дифузьора.

Аз засега нямам оплаквания, но откакто взех форда не я карам почти. Трябва малко да я поразтрия, но може би този уикенд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик може да ти намерим за половин цена.

Знам, аз затова отказах да го капарирам в сервиза. Трябва ми заден, middle right. В ЕТКА-та и четирите задни излизат еднакви. Виж само парт нимера за нашите коли и да го поръчвам.

За монтажа си прав. Казаха, че принципно може централен датчик и без сваляне на бронята да мине, ама видяха че не съм с оригинален дифузьор и веднга казаха, че ще свалят бронята.

Ами тъй като гледам мобиле.бг се напълни с екземпляри за около 20 000 лв... ако само дюзите са проблем от километрите мисля че може да се калкулират 6 дюзи за 4-5 бона, в цената на новозакупената милионничка и пак ще е прилично, а преди 3 години ги плащахте по 40.... въобще пазара е :gruebel:

а преди 6 или 7 години хората са ги плащали по над 60 евра.

Най-обичам някой като се изцепи колко се е сринал пазара на тия шестици. Ами някои от нас ги взеха на по 20 евра (без акциза)на малко под 4 години ползване, а нови са стрували над 65. Май се вижда кога е срива, после си е напълно нормално поевтиняването, особено като тръгнат да се скапват и някой реши, че ще направи изгодната покупка.

И да, ако бяха само дюзи ,да си калкулираш 5-6 бона, ама се обазалагам, че няма да е само това.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изхвърлил съм го моя, но по спомен мисля, че е прав.

Парт номера е 7H0 919 275 E.

Мога да проверя при моя човек каква цена ще ми даде, но не гарантирам нищо. Ако има ще ти го и боядиса без проблем.

Ей такъв

4bo_919_275g.jpg

А не такъв

1317.jpg

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-обичам някой като се изцепи колко се е сринал пазара на тия шестици.

я кажи старата А6ца с колко обезценка я продаде?

покрай ик. криза нещата са доста по драстични особено за по високия клас коли, за А8ците да не говорим че са по евтини и от 6ците.

Как да е, не съм добър анализатор, ама знам че 1 година продавам един гюм на 1/3 от цената дето съм му сипал и пак си е мой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я кажи старата А6ца с колко обезценка я продаде?

Веднага ти казвам: купих я на 6 г. за 22 500лв, а след 2,5 години я продадох за 18.

Тази, ако изключим акциза я взех на 3,8 г. за 42000лв, ако бях я продал след 2,5 години щях да й взема около 33 хил.лв.

Другия месец навършва 3 години откакто я взех.

Загубата е повече, защото е по-нова. Колкото по-нова , толкова повече загуба. Някой ден като стане на 15 години ще струва 3000лв и след още 3г. ще я продадеш за 2500лв :steinigung:

Тук обаче между двете коли има доста разлика. Предната шестица я взех с неща за ремонт, а тази напълно изправна.

Като набити пари в последствие за разни екстри и глезотии е несравнимо, защото нямат нищо общо помежду си като техника и съответно цена. Тук вече кой каквото и колкото му е кеф си набива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледнах и ДПФ-а. Точно бях врътнал едни 60-70 км градско в сутрешния и обеден трафик на София. Пак ме попитаха за проблеми?

Казах им, че никакви просто да го погледнат.

Отговорът беше: Така като гледам скоро няма и да имаш проблем - Все едно нямаш филтър!.

ДПФ-а се е самопочистил и някакводиференциално налягане бе 0,00, което било отлично.

Явно се оправя сам и градско.

В общи линии това е положението при мен.

Verter, за този филтър е проблем ако караш градско с 10км/ч на ден сутрин и вечер по 3-6км, 7-8 сфетофара и вече си стигнал, а колата не е загряла дори на 70С, паркираш и гасиш. И аз като карам към 30-40 км градско нямам проблем, защото все някъде дигаш до към 60км за по няколко минути, колата е загряла на 90С и тя се самопочиства в някаква степен.

За EGR и дросел съм съгласен, че не трябва да се пипат докато не дадат грешка, но чак да се чака лампата да светне не съм съгласен. Тя може да светне много след първия симптом и грешка, а като нямаш кабел за проверка въобще няма и да разбереш.

За дюзите не разбирам много, но логиката все пак е че като караме с модерни дюзи и хубава нафта не може да се получат такива отлагания, че чак да се съсипе нещо, а ако има нещо насъбрало се, то дюзата алармира (с показанията) много преди да се наслои.Така че едвали при прочистване с добавката, ще докараме "инфаркт на миокарда" на двигателя. Но това си е лично мое мнение без покритие. Все пак да - ако има добри показания, няма смисъл от профилактика, но ако са в горните граници, е хубаво да се направи такава. Това не е нещо неестествено. Най добре е като се кара колата много извънградско - тогава дюзите си се самопочистват. Просто всичко е според случая и човека и всеки сам решава. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, като пак подкарахме темата за дюзите аз смених моите. Имаха ужасен тайминг до -80. Някой знае ли на кой канал на VAG се чете налягането на комонраила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем а слагам една джажа на Genercom за powerbox която се базика с налягането на реила и искам да видя какво прави в действителност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...