Jump to content

3.2 FSI


Recommended Posts

Нищо не дава фира. Атмосферните мотори на Ауди са много здрави. Хубав бензин и честа смяна на маслото и са вечни.

Много хора пишат тук глупости без да имат информация. Купуваш си и караш, няма страшно.

Обаче за FSI с газ не мога да кажа нищо.

Ами аз мога да ти кажа за газта и фси. Не е оферта или по скоро не е ценово изгодно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Идеята ми е, че може да се сложи изгодно газ за разлика от Фси-тата.

А и така като гледам 2.4 са по изгодни и за първоначална покупка, е нямат куатро и са базови общо взето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е, че може да се сложи изгодно газ за разлика от Фси-тата.

А и така като гледам 2.4 са по изгодни и за първоначална покупка, е нямат куатро и са базови общо взето...

И нямат продаване после :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 е само на предно. Няма 4х4 мисля.

Има. цък

Ама 2.4 е безмислено да се взима на 4ф. Имайте предвид, че колата е много по тежка от ц5. Особено ако искаш автомат плюс 4х4 си трябва голем мотор. Демек с 8 цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля че 2.4 177 кс с ръчна ще си върви напълно прилично и е добър избор, стига конкретния автомобил да е с необходимите за този клас екстри. Ускорение му дават 8.9 сек и 230 км/ч максимална - съвсем прилично!

Този мотор предполагам е доста осъвременен спрямо този със 165 кс от Ц5.

Е, 3.2 ФСИ е по-добре, ама няма газзз :steinigung:

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.2/4.2 на старо се намират на прилично малко километри. Смятам, че не са лош вариант за покупка. При малък годишен пробег се оправдава и разхода на гориво.

Аз минавам по около 30 000 км на година, но пък за друго освен банзин и масло пари не съм давал.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи с колко е по-скъпо обслужването на 4.2 спрямо 3.0 тди. Аз се замислям за Allroad 4.2 с моя годишен пробег от 10-15к км. Единствено ме плаши, че е 8 цилиндров и поддръжката ще е двойна от на 3.0 тди.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден се возих в А8 с 4.2 на газ. За вървенето си върви, каза че са му сложили бутилка 67 литра в мястото за резервна гума.

Извън града изкарвал по 300 км с едно зареждане. И му свети жълтото отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи с колко е по-скъпо обслужването на 4.2 спрямо 3.0 тди. Аз се замислям за Allroad 4.2 с моя годишен пробег от 10-15к км. Единствено ме плаши, че е 8 цилиндров и поддръжката ще е двойна от на 3.0 тди.

Стига с тая "поддръжка". Целия форум само за това говори. Кво има да му поддържаш. Сипваш бензин и караш. Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тая "поддръжка". Целия форум само за това говори. Кво има да му поддържаш. Сипваш бензин и караш. Това е.

Я кажи какъв е разхода на гориво. Ама откровенно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи какъв е разхода на гориво. Ама откровенно.

20-25. Винаги съм бил откровен.

Какво значи поддръжка, за която все говорите? Нещата, които могат да се повредят в 3.0 TDI са доста повече от тези в бензиновите мотори. Смяната на масло е горе-долу на същите пари. Накладките и дисковете са малко по-скъпи или са същите/зависи от годината на колата/. Окачването е същото. За каква поддръжка говорим? Като се счупи нещо го сменяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с разхода винаги ми е било много странно и относително като въпрос !? :respekt:

Една и съща кола(буквално) дава един разход при мен и съвсем различен при друг човек !?

Да не говорим какво означава за различни коли и различни странични фактори.

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел с VW Phaeton 3.2FSI 4x4 на над 100,000км. До момента не е имал никакви проблеми с мотора. Моторът е учудващо еластичен за това голямо купе и 4x4. Звукът му е много приятен - тих и въпреки това характерен за бензинов мотор, в добрия смисъл.

Имайте предвид, че при VW 3.2 FSI е VR6, докато при Audi е V6. Говорим за различни двигатели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Късно, но да се намеся... От личен опит с 3.2 fsi - гориво, гориво и пак гориво!!! С 95 сутрин пали като Москвич, докато не загрее може да прекъсва, прави нагар върху клапаните и т.н., и т.н. При лош бензин трака като дизел! С хубав си мърка, но с характерното почукване на клапаните на fsi-тата. Относно обсужване - нови бобини по 80 лв. бр /може и по акция/, нови свещи по 16 лв бр., четири вериги, четири хидравлични обтегача на обща стойност около 2500 лв.,ако се реши да се сменят, а не е лошо... Нормално масло, не скъпи филтри. Основният му прблем, както казах е, че е капризен на гориво.

Редактирано от Kaizer8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е късно колега, освен капризен на гориво, как е с вървежа/харченето (А6 типтроник куатро предполагам?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е късно колега, освен капризен на гориво, как е с вървежа/харченето (А6 типтроник куатро предполагам?)

Върви добре, получваш мощност на ниски обороти, като за атмосферен двигател, което му е и хубавото... Харченето си е до човека, но не мисля, че ще е по-висок разхода от този на дизел с повече от 1-2 на сто. На мен ми дава около 15/100 градско и около 10 извънградско. С български бензин. В Европа, колкото и "невероятно" да звучи, ми е харчил средно с 2/100 надолу <_<А за свещите сбърках, на VAG, по тридесет и няколко бр. бяха...

А, и - А8 е.

Редактирано от Kaizer8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4-цилиндров FSI на Пасат, ГИ излезе малко над 3000лв. А иначе от V6 3,2FSI нямам впечатления, за разлика от този на ФВ-то. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късно, но да се намеся... От личен опит с 3.2 fsi - гориво, гориво и пак гориво!!! С 95 сутрин пали като Москвич, докато не загрее може да прекъсва, прави нагар върху клапаните и т.н., и т.н. При лош бензин трака като дизел! С хубав си мърка, но с характерното почукване на клапаните на fsi-тата.

Защо реши, че почукват клапаните?

Мисля характерното леко почукване и дизелов звук на двигателите с директно впръскване идва от

съвсем друго место, което е близко до клапаните.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...