shpeksi Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Нищо не дава фира. Атмосферните мотори на Ауди са много здрави. Хубав бензин и честа смяна на маслото и са вечни.Много хора пишат тук глупости без да имат информация. Купуваш си и караш, няма страшно.Обаче за FSI с газ не мога да кажа нищо.Ами аз мога да ти кажа за газта и фси. Не е оферта или по скоро не е ценово изгодно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 2.4 Бензина 170 кс, Фси ли е, защото и той е вариант и е ценово изгоден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 2.4 е само на предно. Няма 4х4 мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 Идеята ми е, че може да се сложи изгодно газ за разлика от Фси-тата.А и така като гледам 2.4 са по изгодни и за първоначална покупка, е нямат куатро и са базови общо взето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 28 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 Идеята ми е, че може да се сложи изгодно газ за разлика от Фси-тата.А и така като гледам 2.4 са по изгодни и за първоначална покупка, е нямат куатро и са базови общо взето...И нямат продаване после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikzata Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 2.4 е само на предно. Няма 4х4 мисля.има и куатро... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 28 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 но не и автоматик + куатро, това го има на C5 само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 2.4 е само на предно. Няма 4х4 мисля.Има. цъкАма 2.4 е безмислено да се взима на 4ф. Имайте предвид, че колата е много по тежка от ц5. Особено ако искаш автомат плюс 4х4 си трябва голем мотор. Демек с 8 цилиндъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 (Редактирано) Аз пък мисля че 2.4 177 кс с ръчна ще си върви напълно прилично и е добър избор, стига конкретния автомобил да е с необходимите за този клас екстри. Ускорение му дават 8.9 сек и 230 км/ч максимална - съвсем прилично!Този мотор предполагам е доста осъвременен спрямо този със 165 кс от Ц5.Е, 3.2 ФСИ е по-добре, ама няма газзз Редактирано 28 Октомври 2011 от Gecata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 Вземи си обратното на 2.4 (4.2) и не му мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 5 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 (Редактирано) 3.2/4.2 на старо се намират на прилично малко километри. Смятам, че не са лош вариант за покупка. При малък годишен пробег се оправдава и разхода на гориво.Аз минавам по около 30 000 км на година, но пък за друго освен банзин и масло пари не съм давал. Редактирано 5 Ноември 2011 от carlitobrigante Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 5 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 (Редактирано) Я кажи с колко е по-скъпо обслужването на 4.2 спрямо 3.0 тди. Аз се замислям за Allroad 4.2 с моя годишен пробег от 10-15к км. Единствено ме плаши, че е 8 цилиндров и поддръжката ще е двойна от на 3.0 тди. Редактирано 5 Ноември 2011 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 Онзи ден се возих в А8 с 4.2 на газ. За вървенето си върви, каза че са му сложили бутилка 67 литра в мястото за резервна гума.Извън града изкарвал по 300 км с едно зареждане. И му свети жълтото отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 5 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 Я кажи с колко е по-скъпо обслужването на 4.2 спрямо 3.0 тди. Аз се замислям за Allroad 4.2 с моя годишен пробег от 10-15к км. Единствено ме плаши, че е 8 цилиндров и поддръжката ще е двойна от на 3.0 тди.Стига с тая "поддръжка". Целия форум само за това говори. Кво има да му поддържаш. Сипваш бензин и караш. Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 5 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 Не може да си купиш 4.2 V8 и да мислиш за поддръжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 Що да не може, кола с 4.2 бензин е доста евтина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 5 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 Стига с тая "поддръжка". Целия форум само за това говори. Кво има да му поддържаш. Сипваш бензин и караш. Това е.Я кажи какъв е разхода на гориво. Ама откровенно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 5 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 Я кажи какъв е разхода на гориво. Ама откровенно.20-25. Винаги съм бил откровен.Какво значи поддръжка, за която все говорите? Нещата, които могат да се повредят в 3.0 TDI са доста повече от тези в бензиновите мотори. Смяната на масло е горе-долу на същите пари. Накладките и дисковете са малко по-скъпи или са същите/зависи от годината на колата/. Окачването е същото. За каква поддръжка говорим? Като се счупи нещо го сменяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 5 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 Това с разхода винаги ми е било много странно и относително като въпрос !? Една и съща кола(буквално) дава един разход при мен и съвсем различен при друг човек !?Да не говорим какво означава за различни коли и различни странични фактори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Имам приятел с VW Phaeton 3.2FSI 4x4 на над 100,000км. До момента не е имал никакви проблеми с мотора. Моторът е учудващо еластичен за това голямо купе и 4x4. Звукът му е много приятен - тих и въпреки това характерен за бензинов мотор, в добрия смисъл.Имайте предвид, че при VW 3.2 FSI е VR6, докато при Audi е V6. Говорим за различни двигатели! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaizer8 Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 (Редактирано) Късно, но да се намеся... От личен опит с 3.2 fsi - гориво, гориво и пак гориво!!! С 95 сутрин пали като Москвич, докато не загрее може да прекъсва, прави нагар върху клапаните и т.н., и т.н. При лош бензин трака като дизел! С хубав си мърка, но с характерното почукване на клапаните на fsi-тата. Относно обсужване - нови бобини по 80 лв. бр /може и по акция/, нови свещи по 16 лв бр., четири вериги, четири хидравлични обтегача на обща стойност около 2500 лв.,ако се реши да се сменят, а не е лошо... Нормално масло, не скъпи филтри. Основният му прблем, както казах е, че е капризен на гориво. Редактирано 20 Декември 2011 от Kaizer8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 20 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Не е късно колега, освен капризен на гориво, как е с вървежа/харченето (А6 типтроник куатро предполагам?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaizer8 Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 (Редактирано) Не е късно колега, освен капризен на гориво, как е с вървежа/харченето (А6 типтроник куатро предполагам?)Върви добре, получваш мощност на ниски обороти, като за атмосферен двигател, което му е и хубавото... Харченето си е до човека, но не мисля, че ще е по-висок разхода от този на дизел с повече от 1-2 на сто. На мен ми дава около 15/100 градско и около 10 извънградско. С български бензин. В Европа, колкото и "невероятно" да звучи, ми е харчил средно с 2/100 надолу А за свещите сбърках, на VAG, по тридесет и няколко бр. бяха...А, и - А8 е. Редактирано 20 Декември 2011 от Kaizer8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 На 4-цилиндров FSI на Пасат, ГИ излезе малко над 3000лв. А иначе от V6 3,2FSI нямам впечатления, за разлика от този на ФВ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 (Редактирано) Късно, но да се намеся... От личен опит с 3.2 fsi - гориво, гориво и пак гориво!!! С 95 сутрин пали като Москвич, докато не загрее може да прекъсва, прави нагар върху клапаните и т.н., и т.н. При лош бензин трака като дизел! С хубав си мърка, но с характерното почукване на клапаните на fsi-тата. Защо реши, че почукват клапаните?Мисля характерното леко почукване и дизелов звук на двигателите с директно впръскване идва от съвсем друго место, което е близко до клапаните. Редактирано 20 Декември 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts