Jump to content

A6 3.0TDI светло сив (бял) пушек


instructor

Recommended Posts

Здравейте.

Колата ми от известно време на сам (особенно от няколко дни насам) се сцепва да пуши. Светло сив ( почти бял) пушек. Карам си.. като спра на някой светофар и зачакам да светне зелено, като погледна в страничното огледало и се вижда доста големи пушеци отзад. Особенно ако има спрял автомобил с ксенон зад мен се вижда най много. Ако я изрежа известно време не пуши но после дори и да спра някъде и да я оставя да работи започва пак да пуши. Ако я оставя спряла за известно време и изфорсирам отзад излиза доста пушек.

Интересното е че преди 2, 3 дни ходих в Порше София Запад и им казах да направят диагностика на дюзите, след което от там ми казаха , че са ги проверили как работят с компютър и всичките дюзи са дали много добри стойности. В същото време една лампа ми светкаше от време на време и от Ауди ми казаха, че някаква "ЕGR тръба" (така се изрази човека от Ауди) била запушена, и каза, че пушело заради нея.

Въпроса ми е: Възможно ли е дюзите да имат проблем, който не може да бъде засечен с компютърна диагностика, а трябва да се извадят и да се замерят една по една дали са наред? Възможно ли е да пуши толкова много заради тази " тръба" :gruebel: ?

сега ще ходя след 2 дни да сменям тази тръба да видя дали ще се оправи. Пускам темата тъй като един познат веднага избърза да ме наплаши, че най вероятно дюзите са заминали...

Верно ли е, че не можело да се сменят по единично дюзи, а всичките трябва да се сменят наведнъж ако има проблем с тях?

Мерси :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пробвай първо с почистване на ЕГР и дросела. Те от Порше и на мен ми казаха че съм за нов Дросел от 750лв, но с почистването му както и на ЕГР тръбата мощността ми се оправи - всичко за 50лв (но не съм имал никакъв пушек). Просто може да се опитват да ти вземат парите. Спомням си, че преди няколко месеца пак ти беше правил проблем ЕГР-то. Не го ли почисти тогава?

Иначе белия пушек е по-типичен при проблем с дюзи. Дано не е това.

ПП- подобна тема се мъдри от съвсем скоро тук:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110897&pid=1675203&st=0entry1675203

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя за последните 2 месеца светна 1 път и все се каня да ида... Те ми искат 150 лв да сменят тази тръба, то това да е проблема ще я сменят да видим дали ще се оправи...

Да прочетох я темата, но реших да пусна друга за да поясня, че уж ми направиха диагностика на дюзите и казаха, че са наред..

Редактирано от instructor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво може да и има на една тръба :rolleyes: ? Опитай с чистене първо, но в Порше не си играят на дребно - така че при някой от нашите препоръчани майстори от форума може да свършиш работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от смукателите обикновенно пуше черно, защото сместа е богата и също се вдига малко разхода.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така гадно бяло на място, и след изрязване се оправя, когато влиза вода в цилиндрите.

Ако е вода, може да бъде от гарнитура, радиатор на ЕГР, спукана глава. Много помогнах :/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така гадно бяло на място, и след изрязване се оправя, когато влиза вода в цилиндрите.

Ако е вода, може да бъде от гарнитура, радиатор на ЕГР, спукана глава. Много помогнах :/

За каква вода в цилиндрите говориш колега??? Замисли се малко :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Преди време отварях да чистя точно тази тръба за егр-а и се получава едно запушване от сажди,но не ми се вярва да пуши от това!най-вероятно както го описваш е някоя дюза която пикае но ако намериш ВАГ-КОМ да пуснеш малко стойности ще има повече мтериал за мислене:gruebel:!

А ето снимка на въпросната тръба(тя се намира веднага след дросела)http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=108686&st=20#

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.. Ами сега като ходя в Ауди утре ще ги питам дали не може да ми извадят нещо от диагностиката... те нали уж ми правиха диагностика на дюзите и казаха, че давали много добри стойности...

А един познат ми каза, че можело да има проблем с дюзите който с ВАГ-а не може да се разбере, а трябва да се свалят и да се проверят една по една... :/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наговорил ти е разни глупости тоя познат... като ги свалят, какво ще ги правят ? Ще ги надуват с уста ли ....

Може да се видят референтни стойности за корекции на дюзите от 72 до 77 канал на VAGCOM

И спри да ходиш в Порше, където искат да ти сменят метална тръба с 3 отвора в нея... защото не работела добре

Колата ти може да пуши от дюзи, но може да пуши и от нещо друго...

И да, ако са дюзи препоръчително е да се сменят и 6-те дюзи едновременно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте и аз имам същия проблем в момента. 

Вече проверихме, че не е ЕГР-а. Той си е чист, турбото също си работи нормално. 

Понеже колата я купих така преди 2-3 дни не знам нито от кога пуши, нито кво е ставало с нея. 

Това, което видяхме с моя механик е, че са свалени катализаторите и филтъра за твърди частици. 

Той предполага, че белия пушек може да е от това. 

Дюзите работят в норма спроед VAGCOM. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

след като поопуших цяла София в последните месеци и обстойно преглеждане на всичките неща, които изчетох във форума, реших да жертвам 300 лв. и  стигнах до сваляне на дюзите във Бош център и качването им на стенд. За съжаление се оказа /според тях/, че и 6-те пикаят и трябва да се сменят. Сега издирвам най-разумният като цена/качество вариант за закупуване на дюзички. Имате ли предложения и какво мислите за Alibaba.com? Там има не лоша цена за Bosch.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдят, че ги надували на 1600 бара и пикаели яко и даже стенда им изключвал. Били виждали и по лоши случаи, но казват, че трябвало да се сменят. Преди месец пробвах с добавка /Лики Моли/, но сипах 2 пъти и нямаше особен резултат. Колко пъти трябва да сипя, за да има евентуално реакция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят механик ми предложи също да пробваме първо с добавъчна смес, която ще ми приготви да сипя днес и силно се надявам това да реши проблема. 

Не разбрах дали според вас е възможно и това, че са махнати катализатора и дпф-а да дава ефект върху димната завеса, която се носи зад колата?   :nixweiss:

Редактирано от zoo_ninja
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди да сменя дюзите, преди вече 3 години близо, също имах бял дим отзад независимо, че имам катализатор и дпф. Така, че пикаят ли винги си пуши на празен ход, в по-късен етап и в движение започва.

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според вас колко спешно трябва да се сменят дюзите.......нивото на маслото е малко над нормата, а пушенето на място си е бая. Мога ли да карам още 2-3 хил. км.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят механик ми предложи също да пробваме първо с добавъчна смес, която ще ми приготви да сипя днес и силно се надявам това да реши проблема.

Не разбрах дали според вас е възможно и това, че са махнати катализатора и дпф-а да дава ефект върху димната завеса, която се носи зад колата? :nixweiss:

Привет колега, по повод пушенето отзад. Аз скоро си премахнах и двата катализатора, и оттогава колата припушва сьвсем леко ! Днес замерих всички дюзи по метода с шишетата! ????За 10 мин. ги задьни около един прьст. Така на око почти няма никаква разлика в нивата на 6-те полувинкови шишета!иначе по данните които бях качил, колегите казаха, че дюзите са наред! Не ми покачва нивото на маслото! Та си мисля дали да не си купя един кат , този който е след турбото. Та да видя дали ще спре да пушляви! Колата в никакьв случай не прави димни завеси, просто веднага след запалванвто почва да си изкарва едно количество! Незнам да кажат по- разбиращите!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдят, че ги надували на 1600 бара и пикаели яко и даже стенда им изключвал. Били виждали и по лоши случаи, но казват, че трябвало да се сменят. Преди месец пробвах с добавка /Лики Моли/, но сипах 2 пъти и нямаше особен резултат. Колко пъти трябва да сипя, за да има евентуално реакция?

Доколкото се сещам твоите дюзи не работят на 1600бара.

Колегите да ме поправят ако се бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сипах преди малко някаква американска добавка, която ми намериха + двутактово масло - стана точно литър и половина сместа. Сипах и цял резервоар с гориво. 

Очаквам резултати след като покарам. Иначе трябва да отбележа, че колата върви като хала и няма такъв кеф! 

Ако с добавката не помогне следва пращане на дюзите в Бош и т.н. по реда на нещата :/ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефект от двутактово масло може да имаш чак след 2/3 резервоара.

Тези дюзи се чистят с ПроТек, като добавката се изсипва в подходящо шишенце в което се вкарват маркучите идващи от резервоара и този за обратната нафта.

Процедурата е резултатна само за запушени дюзи, т.е такива с плюсови стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...