Jump to content

Ауди около 2005та до 20000лв?


Recommended Posts

По принцип винаги цените на моделите ,които са калпави и;и нехаресвани,се сриват по тоя начин...Нормално е на В8 цената да иде у курац,най-малкото щото е такъв клас кола +че не предлага нищо повече от В7мица ,да речем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 365
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Б8 е къде по-кола и предлага доста неща от Б7. Като почнеш от милтимедията, минеш през кокпита и стигнеш до седалките. Има 2 слота за карти, навигацията покрива цяла БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, В8 е много повече кола от В7. Всъщност В7 е недовършена, а иначе всичко в В8 си е навреме и на място.

Освен това извивките на фаровете и стоповете я правят да изглежда като от Лего. Иначе Аванта и предната решетка са :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Нормално е на В8 цената да иде у курац,най-малкото щото е такъв клас кола +че не предлага нищо повече от В7мица ,да речем...

не си съвсем прав, най-малкото осветлението е на съвсем друго ниво вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така, като почнете... Б7 не било нищо повече от фейслифт на Б6, а Б8 не била нищо особено сравнена с Б7! Ебаси! Ми то аз да си седя на Б5 и тва е! :) Въпреки, че веднага ще се намери не един ентусиаст, дето ще каже: "Ми то Б4 е къде-къде по-автомобил от Б5!" хахах

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че веднага ще се намери не един ентусиаст, дето ще каже: "Ми то Б4 е къде-къде по-автомобил от Б5!" хахах

И ще бъде много прав :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пълни глупости ... е, не можеш с 2,50лв и тел и калчища да ремонтираш В5, сигурно затова В4 е по кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове излагате се. Б8 е по- кола от Б7. На външен вид си харесвайте каквото искате, аз Б7 много трудно я харесвам, ма това е супер субективно! :):):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B8 е с нови мотори, нови кутии. Съединителят е пред дифа, което води до по-добро разпределение на теглото (по-лека предница), рейката е също със сменена позиция (тип БМВ:)).

Предлага се с нов торсен 60:40, музиката е Bang&Olufsen. Автоматът на куатрото е 7 степенен, двудисков, различен от проблемното ДСГ на ФВ. Има възможност за регулируемо окачване.

Дизелите са комън-рейл. Основния бензин 2.0 е с ИХИ турбина и постига завидните 440 нютона с чип.

Какво общо има тази кола с Б6/Б7?

Аз лично не харесвам малкото пространството и таблото с интегрирания дисплей, тип Ауди 100.

Но това е поправено в Q5 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

различен от проблемното ДСГ на ФВ.

А сега ново 20. :D Макар че е доста извън темата, би ли моля те написал накратко какво му е проблемното на DSG-то? Аз съм останал с впечатление, че това е най-здравата автоматична кутия на VAG, но явно пропускам нещо :) Даже оглеждам коли с такава в момента :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя не е много автоматична ... и е сложна, тежка, бавна в скоростите надолу, МНОГО скъпа, не предава голям момент.

И в крайна сметка виж че я зарязаха. Все едно да си купуваш сега ПД – да, хубаво е, ма ... явно не съвсем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да не е автоматична... И колко да е тежка... А за бавна - само ти си го мислиш.... На твоето А6 колко му струва скоростната кутия ?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще покарам, да. Всичко ще пробвам:rolleyes: Карал съм само 240 и 245 коньовата версия. Но трябва да видя 204 и 225 как са, че те са ми в таргета...

Мой приятел продава Б7 авант 2006-та, с 3.0ТДИ/204 к.с., доста добре оборудвана. Ако искаш мога да му я взема да я покараш(върви впечатлително!). Иска й обаче 22К, щот наля доста кинти по нея. Последно смени комплект съединител с маховик, който излезна колкото двумесечната издръжка на 4-членно семейство. :respekt:

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е бавна ли – 600 мс според производителя в предавка надолу и 2 мс нагоре, което е впечатляващо.

А колко да е тежка – над 100 кила. Пък колко струва на моето, все едно да ме питаш колко ми е дълъг – какво те интересува?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е бавна ли – 600 мс според производителя в предавка надолу и 2 мс нагоре, което е впечатляващо.

А колко да е тежка – над 100 кила. Пък колко струва на моето, все едно да ме питаш колко ми е дълъг – какво те интересува?

Твърдиш, че е бавна, тежка и скъпа....

Дай пример за по-бърз, евтин и лек автомат, че ми е интересно...

А въпроса за цената на твоята скоростна кутия беше, за да разбера, как оцени S-Tronic,

като "скъп"....

Редактирано от Viper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдиш, че е бавна, тежка и скъпа....

Дай пример за по-бърз, евтин и лек автомат, че ми е интересно...

А въпроса за цената на твоята скоростна кутия беше, за да разбера, как оцени S-Tronic,

като "скъп"....

Тоя „гъзарски“ подход го остави за кварталното кафе. Почувствай се дълбоко затапен с въпроса защо тогава да не си купим всички МУЛТИТРОНИК, като изобщо не сменя предавки, ето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това сигурно ли е? :unsure:

не виждам от къде може да идва разлика между 2 еднакви агрегата?

едва ли има кой знае каква разлика само от липсващи екстри в а4-ката спрямо а6 от вакум на вратите, въздушна окачване и другите глезотийки в а6.

така че ако те притеснява поддръжката на а6 3.0 то би следвало същия довод да те спъва и в а4 3.0

ако е само цената на екземплярите - това е друг въпрос!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще покарам, да. Всичко ще пробвам:unsure: Карал съм само 240 и 245 коньовата версия. Но трябва да видя 204 и 225 как са, че те са ми в таргета...

Адаш, предвид небезизвестния факт че "малкият олроуд" те кефи като вървене, както хиляди пъти си казвал :P , всяко 3,0тди ще те замае.

А ако тва не е поредната тема тип "лаладжийстване", щото те не са малко, тук започнаха часовници и парфюми да си купуват :stupid::P , просто посъбери нЕкой лев и вземи 4Ф.

Прилика между квото и да е А4 и 4Ф нЕма и нЕма да има. :P

И да 4ф 3,0тди не е евтино за поддръжка, но при запазен екземпляр, при твоите километри на година няма да е толкова страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя поддръжката си я има и без да се кара колата много. всеки сам си прави сметката но да имаш такъв автомобил и да не го караш :unsure: .

а в рамките на бюджета не може да се класира за "запазен екземпляр"

сигурен съм има много хора с а6 30 и могат да напишат цената на това да я караш за определени километри годишно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

сигурен съм има много хора с а6 30 и могат да напишат цената на това да я караш за определени километри годишно

Вярвай ми и аз мога... май във форума бях първия с такава. :unsure:

А това каква е цената на подръжката, ами зависи какво можеш да си позволиш... нали кефа цена нямал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...