yavor20v Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 По принцип винаги цените на моделите ,които са калпави и;и нехаресвани,се сриват по тоя начин...Нормално е на В8 цената да иде у курац,най-малкото щото е такъв клас кола +че не предлага нищо повече от В7мица ,да речем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Б8 е къде по-кола и предлага доста неща от Б7. Като почнеш от милтимедията, минеш през кокпита и стигнеш до седалките. Има 2 слота за карти, навигацията покрива цяла БГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Според мен Б8 не се наложи на пазараSent from my GT-I9100 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Да, В8 е много повече кола от В7. Всъщност В7 е недовършена, а иначе всичко в В8 си е навреме и на място.Освен това извивките на фаровете и стоповете я правят да изглежда като от Лего. Иначе Аванта и предната решетка са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 ...Нормално е на В8 цената да иде у курац,най-малкото щото е такъв клас кола +че не предлага нищо повече от В7мица ,да речем...не си съвсем прав, най-малкото осветлението е на съвсем друго ниво вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 29 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 (Редактирано) Е така, като почнете... Б7 не било нищо повече от фейслифт на Б6, а Б8 не била нищо особено сравнена с Б7! Ебаси! Ми то аз да си седя на Б5 и тва е! Въпреки, че веднага ще се намери не един ентусиаст, дето ще каже: "Ми то Б4 е къде-къде по-автомобил от Б5!" хахах Редактирано 29 Октомври 2011 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Въпреки, че веднага ще се намери не един ентусиаст, дето ще каже: "Ми то Б4 е къде-къде по-автомобил от Б5!" хахахИ ще бъде много прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 пълни глупости ... е, не можеш с 2,50лв и тел и калчища да ремонтираш В5, сигурно затова В4 е по кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Пичове излагате се. Б8 е по- кола от Б7. На външен вид си харесвайте каквото искате, аз Б7 много трудно я харесвам, ма това е супер субективно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 B8 е с нови мотори, нови кутии. Съединителят е пред дифа, което води до по-добро разпределение на теглото (по-лека предница), рейката е също със сменена позиция (тип БМВ).Предлага се с нов торсен 60:40, музиката е Bang&Olufsen. Автоматът на куатрото е 7 степенен, двудисков, различен от проблемното ДСГ на ФВ. Има възможност за регулируемо окачване.Дизелите са комън-рейл. Основния бензин 2.0 е с ИХИ турбина и постига завидните 440 нютона с чип.Какво общо има тази кола с Б6/Б7?Аз лично не харесвам малкото пространството и таблото с интегрирания дисплей, тип Ауди 100.Но това е поправено в Q5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 различен от проблемното ДСГ на ФВ.А сега ново 20. Макар че е доста извън темата, би ли моля те написал накратко какво му е проблемното на DSG-то? Аз съм останал с впечатление, че това е най-здравата автоматична кутия на VAG, но явно пропускам нещо Даже оглеждам коли с такава в момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Тя не е много автоматична ... и е сложна, тежка, бавна в скоростите надолу, МНОГО скъпа, не предава голям момент.И в крайна сметка виж че я зарязаха. Все едно да си купуваш сега ПД – да, хубаво е, ма ... явно не съвсем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Колко да не е автоматична... И колко да е тежка... А за бавна - само ти си го мислиш.... На твоето А6 колко му струва скоростната кутия ?Sent from my HTC Desire using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 (Редактирано) Ще покарам, да. Всичко ще пробвам Карал съм само 240 и 245 коньовата версия. Но трябва да видя 204 и 225 как са, че те са ми в таргета...Мой приятел продава Б7 авант 2006-та, с 3.0ТДИ/204 к.с., доста добре оборудвана. Ако искаш мога да му я взема да я покараш(върви впечатлително!). Иска й обаче 22К, щот наля доста кинти по нея. Последно смени комплект съединител с маховик, който излезна колкото двумесечната издръжка на 4-членно семейство. Редактирано 29 Октомври 2011 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Колко да е бавна ли – 600 мс според производителя в предавка надолу и 2 мс нагоре, което е впечатляващо.А колко да е тежка – над 100 кила. Пък колко струва на моето, все едно да ме питаш колко ми е дълъг – какво те интересува? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 (Редактирано) Колко да е бавна ли – 600 мс според производителя в предавка надолу и 2 мс нагоре, което е впечатляващо.А колко да е тежка – над 100 кила. Пък колко струва на моето, все едно да ме питаш колко ми е дълъг – какво те интересува?Твърдиш, че е бавна, тежка и скъпа....Дай пример за по-бърз, евтин и лек автомат, че ми е интересно...А въпроса за цената на твоята скоростна кутия беше, за да разбера, как оцени S-Tronic,като "скъп".... Редактирано 30 Октомври 2011 от Viper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 С А4 Б7 3.0 ТДИ караш А4, а поддържаш 4Ф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 30 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 С А4 Б7 3.0 ТДИ караш А4, а поддържаш 4Ф.това сигурно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 С А4 Б7 3.0 ТДИ караш А4, а поддържаш 4Ф.И аз това се опитах да му кажа. За 20к ще вземеш Б7, което е Б6 отвътре и технологично остаряло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 Твърдиш, че е бавна, тежка и скъпа....Дай пример за по-бърз, евтин и лек автомат, че ми е интересно...А въпроса за цената на твоята скоростна кутия беше, за да разбера, как оцени S-Tronic,като "скъп"....Тоя „гъзарски“ подход го остави за кварталното кафе. Почувствай се дълбоко затапен с въпроса защо тогава да не си купим всички МУЛТИТРОНИК, като изобщо не сменя предавки, ето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 това сигурно ли е? не виждам от къде може да идва разлика между 2 еднакви агрегата?едва ли има кой знае каква разлика само от липсващи екстри в а4-ката спрямо а6 от вакум на вратите, въздушна окачване и другите глезотийки в а6.така че ако те притеснява поддръжката на а6 3.0 то би следвало същия довод да те спъва и в а4 3.0ако е само цената на екземплярите - това е друг въпрос! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 Ще покарам, да. Всичко ще пробвам Карал съм само 240 и 245 коньовата версия. Но трябва да видя 204 и 225 как са, че те са ми в таргета...Адаш, предвид небезизвестния факт че "малкият олроуд" те кефи като вървене, както хиляди пъти си казвал , всяко 3,0тди ще те замае.А ако тва не е поредната тема тип "лаладжийстване", щото те не са малко, тук започнаха часовници и парфюми да си купуват , просто посъбери нЕкой лев и вземи 4Ф. Прилика между квото и да е А4 и 4Ф нЕма и нЕма да има. И да 4ф 3,0тди не е евтино за поддръжка, но при запазен екземпляр, при твоите километри на година няма да е толкова страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 тя поддръжката си я има и без да се кара колата много. всеки сам си прави сметката но да имаш такъв автомобил и да не го караш .а в рамките на бюджета не може да се класира за "запазен екземпляр"сигурен съм има много хора с а6 30 и могат да напишат цената на това да я караш за определени километри годишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 ...сигурен съм има много хора с а6 30 и могат да напишат цената на това да я караш за определени километри годишноВярвай ми и аз мога... май във форума бях първия с такава. А това каква е цената на подръжката, ами зависи какво можеш да си позволиш... нали кефа цена нямал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 едно приятно В7 на цената на В8http://www.cars.bg/u379315 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts