Jump to content

Ауди около 2005та до 20000лв?


Recommended Posts

  • Отговори 365
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще изчакам до февруари, да видя какви ще са станали цените. Някой предполагат, че Б8ците ще са станали по 2 за леФ... :( Да видя и аз как е да се кара на диоди! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам какво трябва да се случи с Б8 -ците февруари? :(

Като гледам тея обяви за Б7 по 25 к и ми идва :hilezh: , виждаш в другите теми има читави 4Ф за по 12 к Евро.

Няма какво да му мислиш, в този ценови диапазон да кажем 20-30 к - 4Ф е оптималния вариант.

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффф,като почнете с тия "читави" та направо смех ми идва..... B)

кво значи читави???има такива маскирани тоталки ,че знам случаи в които специалисти са ги "оглеждали" и за коли ,въртяни през таван са казвали "Не е пребоядисвана" ! Всичко е късмет,а аз лично предпочитам да дам по-малко пари за кола,а не да гледам последните страници от списъка с обявите и да търся уникатите за да си изсипя сички кинти и после пак олеле :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че подканям да сменяш марката, но има един автомобил, който лично мен би ме накарал да се замисля - пасат CC. и тъй като рабирам за предстоящо излизане на facelift na pasat CC в стил пасат 7, то се предполага че цените на употребяваните екземпляри ще паднат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффф,като почнете с тия "читави" та направо смех ми идва..... B)

Забелязвам, че колегите, които накупиха 4Ф за по 50 000 с акциза преди 2 години сега яростно се съпротивляват на тия цени по 22000-25000 лв. и всичко, освен тяхните коли, е тор. Е да, ама не... Моята кола също е паднала точно 50 % за това време и колкото и да не ни се иска да го признаем, това е положението. Разбирам, че е трудно да приемеш, че като продаваш след някой и друг месец ще трябва да прежалиш загуба от 20 000+ лв., но това са реалностите. Цените на тия коли се сринаха по редица причини. Може и някой да се "намами" по приказките за фабрично новите форумни А6-ци, но това ще е по-скоро изключение :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро не съм следил цените на Ferarri, но ако следваме логиката при луксозните недвижими имоти, там трябва да са паднали най-сериозно... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SLAF: Ти пък нищо не питА... :hilezh:

Колко Маранело-та има по света, а колко Ауди-та !?

Ценно и рядко, пак ценно, но далеч не толкова рядко. Злато, алуминии... :bia:

Я виж, че цените на RS2, S2, coupe quattro type 81/85 не мърдат, че и нагоре вървят понякога :flehan:

Редактирано от ИСО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 20 твърдо ли е?

За 22-23 има предложения за А8 D3 2003-2005

http://www.mobile.bg/11315904213621002

Тая 8ца ходих да я гледам! ИНИКАТ е :bia: На пръв поглед двигателя ми се стори култивиран, исках да направя едно кръгче по булеварда, ама не можело... :steinigung: Само волана и пенсионерските седалки не ме радват, но е въпрос на вскус :bia:

Ами не е твърдо, но е препоръчително.. все пак трябва да има свободна пара за каско-маско и други неща.

Не искам А8 :bia: Безсмислено ми е за сам човек.

Така си мислиш...

Редактирано от Komandira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изчакам до февруари, да видя какви ще са станали цените. Някой предполагат, че Б8ците ще са станали по 2 за леФ... :bia: Да видя и аз как е да се кара на диоди! :bia:

Даже мисля, че ще пуснат прИмоции - ако си купиш две Б8-ци за леФче, третата ти е подарък. :bia:

Ама това е ако си баш-майстор (тарикат) бензинджия с бардак. :steinigung:

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си мислиш...

Разбира се, че така си мисля! Нали съм написал че "МИ" е безсмислена. На мен. Аз ще си купувам на мен.

Даже мисля, че ще пуснат прИмоции - ако си купиш две Б8-ци за леФче, третата ти е подарък. :steinigung:

Йеееее :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де :flehan: Как точно да погледна сериозно на подобна неграмотна гротеска за обява?! :)B)

Това кучето на продавача ли го е писал?!? :);):hilezh: :hilezh: :)

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11320768513125349&f1=details

Audi A4 3.0tdi cuattro

колата е вав перфектно састоъание без забелешки сменени масло накладки пр дискове платено каско исас мотор на ку7 проверена вав волксваген русе за оргинални километри и састоъание на колата сас документ;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя кош дали става за нещо :stupid: Мен интериора много ме радва.

http://www.cars.bg/u366518

седалките са смърт ..

не вземайте коли с такива седалки ..

да не са толкова дълбоки и с такива големи бордове отстрани ..

две неща могат да се случат .. като тръгнеш на дълъг път ..

или да те болят краката от страни .. от тия бордове ..

или да си държиш краката свити затворени .. близо един до друг .. и да си смачкаш ташаците :stupid:

или и двете ..

въобще не се подвеждайте по това рекаро ли е какво е ..

става ако си пилот .. и караш 20-30 минути .. и влизаш с висока скорост в завоите ..

подпират , да .. но до там .. по скоро са неудобни от колкото удобни ..

седалката трябва да е мека и да се разстилаш на нея .. тя да те прегръща и да те гали даже :hilezh:

а това са седалки , които създават усещане, което е много далеко от тея работи .

Редактирано от marsianec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното мисля, седалката трябва да е ергономична, за да не те изморява.

Тези комфортните мен не са ми въобще удобни, самата седалка е по-къса и ми отичат краката.Чувставам се несигурен в тях и заради това че са по-меки ме заболява кръста.

Като седна в спортни седалки се чувствам уникално и мога да прекарам цял ден в колата. :hilezh:

Имам база са сравнение защото много пъти едни и същи коли, но едните са били със спортни, другите не.

Всичко естествено е въпрос на вкус, лични преспочитания. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

седалките са смърт ..

а това са седалки , които създават усещане, което е много далеко от тея работи .

Същата седалка в моята кола, но не е кожена.

P1110012.jpg

На тази седалка 1380 км на един път. Тръгване от София, едно спиране на Сръбско-Унгарска граница по принуда заради опашка на митницата - около 3 часа. През другата част от пътя само на бензиностанции за не повече от 15 мин.

Та за този преход нито един от описаните от теб симптоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на Е46 тънкия волан като на жигула и обикновените седалки с манЯшкия текстил дет и на спряло може да паднеш от тях са много "удобни" и създават якото усещане за спорт особено в комбинация с 20 невърървяйсе шестако-умреляко.Хубо,че е фаарер ориентиерте кокпит :stupid: да ти подпира коляното ,та поне да знаеш кво ти пречи да се протегнеш удобно върху автобусния педал на газта с десния крак,а кааасФона вътре в кола 2003-4 направо най-яката премиум атмосфера дава и невъобразимия саунд,дето заглушава якия индъстриъл дето се чува изотзадзе ,истинска симфония между виещ диференциал на умиращ милионник и лътващ заден мост през ръждите ,направо Simphony of destruction (feat.BeenWe) :hilezh:

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи последните мнения ми доказаха, че колкото хора има - толкова и мнения!

Никога не съм предполагал:

1. Че някой няма да му харесат спортните седалки на Ауди (освен ако не е 120+ кила на 180см)

2. Че някой който се е возил дори веднъж на бемеве, ще има устата да каже нещо лошо за интериора на всяка кола различна от опел!

Но то от марса и оптито, кво да очаквам :hilezh:

На мен горно ауди доооста ми харесва... Но не искам комби вече:stupid:

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...