toshkov81 Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 въпроса е има ли различни по твърдост окачвания за а6 с5 1999г колата ми е с1.9 мотор и окачването ми е твърдо, поне за мен. доколкото виждам си е с оригиналните амортесйори Боге и пружини. Колата не е ниска, нормална си изглежда, просто ми се иска да я направя малко по мека. несъм състезател , но не искам да намалям сигурноста с слагането на други пружини и амортесьори.дали няма нещо от рода на спорт, комфорт или други окачвания както е при други марки коли.и още нещо колега от форума е написал че продава КОМФОРТНО ОКАЧВАНЕ за а6 2003г. дали това ще е по меко и дали ще пасне на моята като е преди фейса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 Трябва да има спортно.Моето е някакво такова, но дали е Ауди спорт или друго ми е трудно да ти кажа.Това зависи и от факта дали предишния собственик не е правил интервенции.Крематорчето сподели че отзад на стикера при гумата се разчита това нещо. Ако някои има инфо да видим кое какво значи от тоя номер ще е забавно Темата е интересна и за мен - ще я следя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 Има си спортно окачване както и на А4, аз съм с такова също. Амортисьорите са червени. Колата е по-твърдичка и следва доста точно неравностите по пътя особено с по-малка скорост Стикера не беше ли на капачката на резервоара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 Трябва да има спортно.Моето е някакво такова, но дали е Ауди спорт или друго ми е трудно да ти кажа.Това зависи и от факта дали предишния собственик не е правил интервенции.Крематорчето сподели че отзад на стикера при гумата се разчита това нещо. Ако някои има инфо да видим кое какво значи от тоя номер ще е забавно Темата е интересна и за мен - ще я следя.Милославе ето ти линк за разчитане на стикерчето http://igorweb.org/equidec/ ,чрез него си разчетох стикера до резервната гума на твоята бивша кола.Изброяваш кодовете разделени с "точка и запетая" и даваш decode.Новата каляска по-добра ли е от старата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 (Редактирано) Маноле, мерси.Довечера ще снимам и ще се разчита Новата каляска е много по-кола от тая, която карах за малко след като ти взе моята ... сега съм "си седнал на Д-то" и не ровя за друго."Дебеланка" слуша ли те? Редактирано 31 Октомври 2011 от Милослав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 (Редактирано) въпроса е има ли различни по твърдост окачвания за а6 с5 1999г колата ми е с1.9 мотор и окачването ми е твърдо, поне за мен. доколкото виждам си е с оригиналните амортесйори Боге и пружини. Колата не е ниска, нормална си изглежда, просто ми се иска да я направя малко по мека. несъм състезател , но не искам да намалям сигурноста с слагането на други пружини и амортесьори.дали няма нещо от рода на спорт, комфорт или други окачвания както е при други марки коли.и още нещо колега от форума е написал че продава КОМФОРТНО ОКАЧВАНЕ за а6 2003г. дали това ще е по меко и дали ще пасне на моята като е преди фейса.Колега, и аз като теб имам същия "проблем" и искам колата да вози малко по-комфортно, това което знам до момента е:Има 2 вида окачване за А6 Ц5 преди фейса (за след това незнам), като може да се прочете на бележката която е лепната в багажника при резервната гума.1BE - Спортно - аз съм с такова1BA - НормалноРазликата м/у двете е, че спортното е с малко по-къси пружини в резултат на което и амортисиора е малко по-натегнат, а от там и окачването като цяло е по-твърдичко.Моето е такова и съм намислил напролет да сменя и четирите пружини с идеята да се увеличи малко просвета отпред, както и комфорта.Другото което мога да ти препоръчам е да погледнеш налягането на гумите има осезаема разлика в комфорта м/у 2.1 бара и 2.8 да речем колкото го дават препоръчително за ненатоварен/натоварен автомобил. Редактирано 31 Октомври 2011 от Gecata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 31 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 Колега, и аз като теб имам същия "проблем" и искам колата да вози малко по-комфортно, това което знам до момента е:Има 2 вида окачване за А6 Ц5 преди фейса (за след това незнам), като може да се прочете на бележката която е лепната в багажника при резервната гума.1BE - Спортно - аз съм с такова1BA - НормалноРазликата м/у двете е, че спортното е с малко по-къси пружини в резултат на което и амортисиора е малко по-натегнат, а от там и окачването като цяло е по-твърдичко.Моето е такова и съм намислил напролет да сменя и четирите пружини с идеята да се увеличи малко просвета отпред, както и комфорта.Другото което мога да ти препоръчам е да погледнеш налягането на гумите има осезаема разлика в комфорта м/у 2.1 бара и 2.8 да речем колкото го дават препоръчително за ненатоварен/натоварен автомобил.лошото е че нямам лепенка при резервната гума. има ли го това означение някаде другаде по окачването да го търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 (Редактирано) Да, по принцип има, на самите пружини има цветни обозначения (комбинации от цветове), но вариантите са много, виж твоите с какви цветове са. Скролни по таблицата надолу и виж 22 позиция: ЦЪКНякъде излизаха кои цветни комбинации за какви коли се използват, трябва да потърся. Редактирано 31 Октомври 2011 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 A червени ли за амортисьорите на нормалното окачване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 Моята кола не знам с какво окачване е ,но е много ниска,и при най-малкия бордюр опира отдолу-чупил съм вече 5 пъти кората с много а6-ци такива сам я сравнявал и по-ниска до сега не съм срещал.Амортисьорите са ми в червен цвят.....пален ужас е да е така ниска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 (Редактирано) Нещо такова ли е? Редактирано 31 Октомври 2011 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 И при мен е адски ниска, опирам във всички бордюри.А в начлото като я взех преди да и свикна (то има ли свикване ) два пъти откачах предната броня.Решението е пружини от 1 ВА - нормалното окачване!toskov81 - можеш да видиш какво е и като си разчетеш ВИН-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Нещо такова ли е?Не мога да преценя добре от снимката,но май е нещо такова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 1BE - Спортно - аз съм с такова...спортното е с малко по-къси пружини в резултат на което и амортисиора е малко по-натегнат...ОК, а какъв е ама, който трябва да се търси при идея за смяна с нов - имам предвид на спортното окачване, предполагам, че не е стандартният? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 За амортисиорите не съм сигурен и не мога да кажа със сигурност, но мисля че няма разлика в тях м/у 1BE и 1BA. Нека някой който е сменял да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 1 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 уви не успявам да открия по вин никаква информация за окачването. ето номера ако може някой да каже wauzzz4bzwn081824амортесьорите не са червени, а по пружините не забелязах никакъв цвят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Има цвят, но обикновено са мръсни и за да го видиш трябва да ги избършеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Kакто каза Gecata налягането в гумите е от особено значение, няма нужда да гледаш лепенки, те са за техните пътища гладки на стъкло, а не за нашия лунен пеизаш аз лично си карам моята на 2.2 и отпред и отзад въпреки, че май я дават на 2.4 празна. И моята е ниска, а си е стандартно окачване сега ми паднаха едни гуми 225/60/16 и мисля да си реша този проблем поне за зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Имал съм на два пъти от спортното окачване, а преди това обикновено. Мисля, че и амортисьорите и пружините са различни, поне в сервизите винаги са отбелязвали, че амортисьорите са различни. Разликата във возията не е малка, но аз вече свикнах на по-твърдото и не ми прави толкова впечатление, по-ското ме притеснява случая когато спортното окачване върви с по-твърди седалки както е при Б5 Неприятното е височината, на практика почти никакъв бордюр не мога да кача безопасно, дори пред вкъщи едвам паркирам над едно супер смешно на вид "бордюрче"... За щастие като си знам възможностите и не правя щети насила В името на визията обаче винаги бих се примирил с тези малки неудобства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 2 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 уви не успявам да открия по вин никаква информация за окачването. ето номера ако може някой да каже wauzzz4bzwn081824амортесьорите не са червени, а по пружините не забелязах никакъв цвят.Трябва ти пълно разчитане на ВИН-а, там си е описано всичко точка по точка.Тези които са фрии в нета дават мн малко инфо.Помоли някой колега от тук да ти го разшифрова и всичко ще е ясно. Мисля колегата Niko може да помогне, преди време той ми го разчете моя... Относно амортисиорите знам само, че на 1.8Т се монтират заводски, червените на Кони за спортното окачване, но няма проблеми да се сложат и такива от нормалното. За другите моторизации нямам представа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 Днес ми хрумна да пусна една рулетка - предната броня е на точно 10см от земята, на практика почти всеки бордюр е непреодолим. Това с фабричните гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 Ще мерна и аз моята колко е междудругото 225-ците ми опират с някви 1-2 мм пфуу умрях от яд защото стана като малък allroad Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 1BE - спортно1BA - нормално комфортно и високо1BR - комфортно усилено1BD - спортно окачване за С моделиМойто S6 е с 1BD окачване, което хем е високо, хем много твърдо вози, идеалната комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 Ще мерна и аз моята колко е междудругото 225-ците ми опират с някви 1-2 мм пфуу умрях от яд защото стана като малък allroad Kак така опират? 17" ли са? За да опират трябва да е много сбъркано ЕТ-то.Какво е това 1BD твърдо и високо окачване? Че и на С-ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 Ето ти мойта кола, виж колко е висока. В сравнение с 4Ф-ката ми, тази е супер висока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване