D.Stoykov Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Не мога да кажа, от Варна съм. Мислех, че и ти си от Варна. Тази смяна на ремонтен комплект не е философия и всеки, който прави такива коли ще я свърши. Но стенд за тест на помпа дюза до колкото знам в България няма. Сменяш гумичките и може и да се оправи. Аз моите ги смених, но дюзата ми не промени параметрите си. Мисля да я сменя цялата, защото имам друга. Ако търсиш сервиз във Варна - пиши на лично и ще ти дам координати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 А да питам аз, може ли след време да "избяга" реглажа на дюзата и от там стойността ? да излезе извън пътя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Реглажа на дюзата не променя стойността, която виждаш във VDCS! Регулирането се прави за правилна хлабина м/у копчето на дюзата и кобилицата, която го натиска. Ако не е направен правилно или ще трака или ще натиска повече. С времето копчето се изтрива и тази хлабина се променя, но вероятно е заложена в допустимите граници, а когато стане зле - то идва момента на ремонтният комплект. В него освен уплътнителните пръстени е включено и това копче, бронзовата шайба в основата и болта за регулиране. Промяната в стойностите на работа на 13-ти канал в VCDS е породена по скоро от замърсяване, износване или събиране на нагар по разпръсквача или спичане на уплътнителните пръстени и преминаването на нафта през тях към маслото. С добавки за гориво първите няколко неща се решават, докато уплътненията - само със смяна от ремонтният комплект. Когато тези стойности на отклонение са в норма (дават ги +/- 2.4) и по важното са равномерни за всички дюзи - нещата са ОК. Ако надвишат тези стойности и не помогнат добавки, нещата загрубяват и само смяна на дюзите решава проблема. Колеги от форума споделят, че някъде ги почистват със ултра звук и има ефект, което ако е така си струва да им се удължи живота имайки предвид цената на нова дюза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Ее, Стойков, благодаря за изчерпателния и технически грамотен отговор!Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kossis Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Много полезна тема. Браво на Автора за което ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian123 Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 леле напрово ми разкатахте маиката с тая помпа д. тамън си взех един голф 1,9 105 на 147 000 км и сега немога да го карам спокоино заради тея работи дето изчетох та от ПД за 1000лв за 1бр до цялата глава леле мале ми сега кво да правя има ли начин да се ремонтира ПД без да се сменя цялата диуза и често ли се прецакват леглата на диузите за да се сменя цялата глава и толкова ле е зле този проблем смисъл често ли се появява моля ви даите малко инфо не че не сте дали по горе то е пълно ама толкова ли е зле мислех че са много здрави те са си де ама тая горивна система даите малко инфо за колко зле може да е че маи ще си чукам главата няма да мога да спа сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian123 Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 вижте може да ви е интересно https://youtu.be/Z-kN_8as0mA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Ако колата вярно е на тези километри нямаш повод за притеснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian123 Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 ако я откарам на диагностика ще ми кажат ли реалните км а и колегата по нагоре в темата (колегата дето я е започнал маи) пише че ставало между 150-200 хил км благодаря предварително много и на пасси за бързия отг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Карам ПД и за 340 000 още нищо и няма.Карай си колата и не ги взимай толкова на сериозно нещата дето четеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 и аз да запиша един коментар по темата, ей така за рейтинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian123 Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 еее начи човека тамън ме успокои ти пак ме караш да не я изкарвам от гаража тая кола и да си карам фиата за цената на две диузи ще си купа оште един фиат даже мога да я обслужа може ли поне по някакъв начин да се ремонтира без да се сменя и ако се повреди ще остави ли други щети по мотора и на колко км се появява проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Проблема може изобщо да не се появи, ти си сменяй редовно маслото с оригинално - във форума го има с голяма отстъпка. От клипа разбрах (без да знам руски и може да не е така), че ги ремонтират като уплътняват луфта и ги закрепят на две места, както по-късно вече ги правят и в завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian123 Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 да това за ремонта и аз го разбрах ама в Русия а в България незнам дали имат такива машини или инструменти инече е обслужен маслото не е оригинално за ВАГ ТДИ ама е немско 5В-40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 На 150-200к км. ама не се казва български или реални Всички коли се чупят.Карай си колата и не го мисли.А фятчето за скраб и те така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian123 Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Колеги извинявам се че пиша пак в темата ама може ли да кажете какви са симптомите на този проблем и ако се е разхлабила дюзата нафта ли влиза в маслото или масло в цилиндрите и 'ще има ли други щети ако не се оправи на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go0ogo0o Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 Колеги, въпрос имам относно моята В6, 1.9пд. Усеща се миризма на нафта от ауспуха, без значение дали е студена или топла. Изпушва черно само като я запаля или настъпя. Дюзите са в стойности около нула. Слагах и добавка на Бардал за инжектори, но разлика нямаше. Може ли да се премахне миризмата или така си мирише?Същия проблем и при мен, колата откъм стойности на ECU-то изглежда идеална, MAF-a дава малко по-малки стойности над 3500 оборота (specified vs actual) и когато затвори ЕГР-а дава за МАФ 400 - 415. Четах че трябва да са към 470. Иначе стойностите на МАФ като цяло са много близки до specified. Дюзите имат малък deviation (stabilization - VCDS 013) - под 0,5 mg/stroke Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Може да звучи тъп въпросът ми, но все пак го задавам: Нормално ли е при дизела да духа здраво от капачката за масло? 2.00 TDI, PD 140 p.s. При работещ двигател на ниски обороти леко я развивам (без да я вдигам изцяло защото пръска масло) струва ми се че прекалено много духа. До скоро не бях отварял капачка на дизел, знам че при бензиновият мотор не е така и по скоро е повод за притеснения ако надува от капачката. Как стои въпросът при дизела? Пробвах и на колата на приятел - и там същото?! На служебна Астра 2.00 дизел - доста по слабо се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Ти добре ,че не си я махнал,че щеше да станеш като Пипи дългото чорапче. Аз ПД дето да не духа не съм виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 +1 Моята също духа, особено като е загряла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Малко ме успокоихте Мислех, че отново ме изненадва късмета ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Колеги, дайте помощ! Искам да си купя дюзи от този представител на БОШ:http://meyer-parts-germany.de/en/bosch-pld-audi-vw-seat/206-038130073BJ-038130073QX.htmlКакво означава обаче "Condition: Bosch eXchange"1. НОВА дюза и цената е с връщане на стара?или2. РЕЦИКЛИРАНА (или както и да и казват), но НЕ нова дюза и цената е с връщане на стара?Това е въпросът, да не си поръчам нови дюзи и да се окажат рециклирани.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 (Редактирано) До колкото знам програмата exchange на бош е точно, дават ти рециклирани, взимат твойте рециклират ги и ги продават на следващия клиент... Аз нови да продават не съм виждал никъде, винаги рециклирани са. едит: мда... http://bg.bosch-automotive.com/bg/parts_and_accessories_6/specials_7/commercial_vehicle_3/repairs_exchange_3/bosch_exchange_7/overview_bosch_exchange_1 Редактирано 16 Февруари 2016 от Andy3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Продават се и нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Да, но цената е над 1000 лв. . Сега си задавам въпроса дали си струва да се вземат такива или да търся втора употреба на по ниска цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване