Jump to content

Помпа-дюза или какво е важно да се знае?


Vankata_84

Recommended Posts

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, но цената е над 1000 лв. :(. Сега си задавам въпроса дали си струва да се вземат такива или да търся втора употреба на по ниска цена?

Тези дюзи са по стотина лева и според мен е безумие да се купува нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде са по стотина лева, а и каква е гаранцията как работят? За рециклираните дават две години гаранция и казват че са не по различни от нови, защото са със сменени оригинални елементи на БОШ. Искам да взема 4 бр. еднакви такива, но не намирам никъде в автоморгите, а и никой не дава гаранция в какво състояние са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми именно защо се колебаеш, с такива втора употреба нямаш гаранция, че и седмица ще изкарат, докато за рециклираните ти дават 2 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега заради претрисането ли искаш да сменяш дюзите.И при мене го има това и няма оправия а дюзите ми по ваг ком са уж добре.Ето моите.

 
16:43:16 Group 001: Injection Quantity
  882 /min  Engine Speed (G28)
  5.8 mg/str  Injection Quantity 
  6.6°KW  Injection Duration (specified)
  80.1°C  Coolant Temperature (G62)
 
16:43:16 Group 004: Unit Injector
  903 /min  Engine Speed (G28)
  1.9 °ATDC  Injection Start (specified)
  6.6°KW  Injection Duration (specified)
  0.0°KW  Torsion Value 
 
16:43:16 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.14 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.02 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.09 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.07 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но преди месец започна да пали трудно, направо да прекъсва на празен ход. Смених една дюза и драмата свърши. Странно но смених дюза в която изобщо не се съмнявах. Трета ми е с най големи корекции, а смених първа :) - защото ifidik каза, че тя е лоша и се оказа прав! Тези данни за корекции НЕ означават, че дюзата е добре. Те се определят от компютъра на база много данни и компенсират една друга, но това не означава, че пръскат добре или че не пикае някоя от тях. Сега колата работи добре, но претрисането го има, а на моменти отново прекъсва, но много рядко. На около 1600 оборота обаче се получава едно биене и неравномерна работа на двигателя и вече ме нерви. Искам да сменя и 4-те дюзи с еднакви по съдба :) ( може и втора ръка, но да са от един мотор)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене го има това претрисане на 1600 оборота,все едно двигателя се клати наляво надясно.След тези обороти изчезва и се форсира вече равномерно.Само дюзи и тандем помпа не съм пипал,но си мисля че ако е от помпата колата няма да върви като хората.Забелязвам на моменти като набирам че колата предръпва все едно спира горивото за момент,но инак си има  тяга ако я натисна здраво.Тези дни мисля да отида при едни момчета да ми оправят топлия старт и ще се консултирам с тях да вида какво ще ми кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това придърпване го имах и аз и след смяната на първата дюза - изчезна! Според мен тези неща са в следствие на не добра работа на дюзите и затова съм много навит да ги сменя. В момента съм с две мои и две купени втора употреба и никой не може да каже коя работи добре и коя зле. Според мен е много важно да работят еднакво, дори и да не са нови - да са от един двигател работили заедно и еднакво време. Все още обмислям дали да скоча в джаза с едни 2000 + лева и да си поръчам 4 броя от Германия (сайта по горе). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам да се замислям и аз за тези дюзи,въпреки че по ваг ком излизат добри стоиности.Някои знае ли номера на дюзата за БЛБ мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре да се видят в ЕТКА, но не бързай да се замисляш! Изчакай малко да реша и да сменя моите, че ако няма резултат да не се набутваме двама :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета а меката връзка, гледали ли сте я?
При мен също тресе на място и загрят двигател. В момента в който подам 1000об. и спира. На студена кола също го няма. С AJM съм.

Сигурност сте я видели тази тема, пробвахте ли, дали не е от нея?

Защото като гледам на колета valio2686 стойностите на дюзите, то моите са много по-зле, но пак са в нормите. Гонят 300 000км.

И на мен ми мина всичко през главата- дюзи, турбина, егр, дебитомер, маховик... 

Утре или в петък ще пробвам със скобите на меката връзка, ще споделя дали има ефект :bia:

 

П.П. Ето при мен как е:

12744280_887116634734722_583513781676441

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених мека връзка със катализатор от ударена кола в перфектно състояние.При мене нама кои знае каква вибрация просто самия мотор се поклаща от време на време.не работи равномерно.

Редактирано от valio2686
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко нестандартно предложение ... Направете им качествен ремап на тези двигатели. Знам за няколко случая при които всички проблеми изчезнаха. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин реших да я закача отново и се изненадах,четвърта си е пътник.Ще търся някоя дуза да я сменям.Искам да отбележа че това е на студен мотор.

 

 
 
                Address 01: Engine  (03G 906 016 GN)
 
11:12:00 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.14 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.75 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.26 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  1.18 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Редактирано от valio2686
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика как сте го отхвърлили като вероятен виновник за тресене?

Редактирано от Buddah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят маховик е сменян преди около 25 хил., но когато се беше разбил - тресеше по друг начин и най вече при палене направо дрънчеше.

На студен двигател е нормално дюзите да дават по различни стойности, затова е добре да се съпоставят само на загрял мотор. Две от моите са над 1-ца постоянно, дори едната отива над 2. Другите две са в граници близки до нулата. Сега ако си взема нови и ги сменя 4-те - ще си оставя двете хубави за резерв или ще ги продам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но защо 3-те дават добри стоиности а само четвърта бяга.Аз и като паля първоначално някои път пали неравномерно сякаш не запалват всичките едновременно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото вероятно е тръгнала. Така беше и с моята. Трудно пали, прекъсва и т.н. След като смених първа дюза - се оправи. Понякога обаче корекциите не означават лоша дюза. Те компенсират например по различната компресия на 4-ти цилиндър в случая или нещо друго ....


В момента при мен 3-та дюза е такава и дори стига до 1.80 - 2.10 понякога. Явно е и тя за смяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смъкнах дюзите и отдоло имаше доста нагар там където пръскат,изчистих нагара и размених 1 и 4 да вида какви ще са показанията и днес сутринта на студено я запалих и учудващо маи има разлика.Ето и новите показания.

11:49:13 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.26 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.14 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.07 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.35 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
 
А предните пак на суден мотор бяха така.11:12:00 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.14 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.75 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.26 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  1.18 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кво по подробно стойностите ще са временни ,правихме експеримент с една А4  130 кс при нея имаше разминаване на 2 цилиндъра  със стойности близо 2.00 като единия беше в + а другия - та взехме едно препаратче за горивото с предизначение  почистване на дюзи  покара момчето спря да припушва  замерихме стойностите и бяха се подобрили значително  но след 2-3 месеца пак същата бира .Така ,че една дюза тръгнала ли е да умира  няма спасение това е мое и неангажиращо мнение  в твоя случай дано да бъркам ма като се замисля...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лично колега но според теб коя дуза не ми е на ред,искам да я сменя направо но немога да я хвана коя е и заради това смених местата на 1 и 4-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,лошите показания,не винаги означават че самата дюза е заминала,има вероятност  да компенсира други неточности по мотора,като компресия на самия цилиндър,неправилна синхронизация на валове,неправилно регулирани дюзи,О-пръстени и още.Първо се уверете че всичко друго е наред,след това сменяйте дюзи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...