@nTon Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Рециклираните имат ли някаква гаранция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Да, но цената е над 1000 лв. . Сега си задавам въпроса дали си струва да се вземат такива или да търся втора употреба на по ниска цена?Тези дюзи са по стотина лева и според мен е безумие да се купува нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Къде са по стотина лева, а и каква е гаранцията как работят? За рециклираните дават две години гаранция и казват че са не по различни от нови, защото са със сменени оригинални елементи на БОШ. Искам да взема 4 бр. еднакви такива, но не намирам никъде в автоморгите, а и никой не дава гаранция в какво състояние са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Еми именно защо се колебаеш, с такива втора употреба нямаш гаранция, че и седмица ще изкарат, докато за рециклираните ти дават 2 год. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Колега заради претрисането ли искаш да сменяш дюзите.И при мене го има това и няма оправия а дюзите ми по ваг ком са уж добре.Ето моите. 16:43:16 Group 001: Injection Quantity 882 /min Engine Speed (G28) 5.8 mg/str Injection Quantity 6.6°KW Injection Duration (specified) 80.1°C Coolant Temperature (G62) 16:43:16 Group 004: Unit Injector 903 /min Engine Speed (G28) 1.9 °ATDC Injection Start (specified) 6.6°KW Injection Duration (specified) 0.0°KW Torsion Value 16:43:16 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Да, но преди месец започна да пали трудно, направо да прекъсва на празен ход. Смених една дюза и драмата свърши. Странно но смених дюза в която изобщо не се съмнявах. Трета ми е с най големи корекции, а смених първа - защото ifidik каза, че тя е лоша и се оказа прав! Тези данни за корекции НЕ означават, че дюзата е добре. Те се определят от компютъра на база много данни и компенсират една друга, но това не означава, че пръскат добре или че не пикае някоя от тях. Сега колата работи добре, но претрисането го има, а на моменти отново прекъсва, но много рядко. На около 1600 оборота обаче се получава едно биене и неравномерна работа на двигателя и вече ме нерви. Искам да сменя и 4-те дюзи с еднакви по съдба ( може и втора ръка, но да са от един мотор) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 И при мене го има това претрисане на 1600 оборота,все едно двигателя се клати наляво надясно.След тези обороти изчезва и се форсира вече равномерно.Само дюзи и тандем помпа не съм пипал,но си мисля че ако е от помпата колата няма да върви като хората.Забелязвам на моменти като набирам че колата предръпва все едно спира горивото за момент,но инак си има тяга ако я натисна здраво.Тези дни мисля да отида при едни момчета да ми оправят топлия старт и ще се консултирам с тях да вида какво ще ми кажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Това придърпване го имах и аз и след смяната на първата дюза - изчезна! Според мен тези неща са в следствие на не добра работа на дюзите и затова съм много навит да ги сменя. В момента съм с две мои и две купени втора употреба и никой не може да каже коя работи добре и коя зле. Според мен е много важно да работят еднакво, дори и да не са нови - да са от един двигател работили заедно и еднакво време. Все още обмислям дали да скоча в джаза с едни 2000 + лева и да си поръчам 4 броя от Германия (сайта по горе). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Започвам да се замислям и аз за тези дюзи,въпреки че по ваг ком излизат добри стоиности.Някои знае ли номера на дюзата за БЛБ мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Най добре да се видят в ЕТКА, но не бързай да се замисляш! Изчакай малко да реша и да сменя моите, че ако няма резултат да не се набутваме двама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Момчета а меката връзка, гледали ли сте я?При мен също тресе на място и загрят двигател. В момента в който подам 1000об. и спира. На студена кола също го няма. С AJM съм.Сигурност сте я видели тази тема, пробвахте ли, дали не е от нея?Защото като гледам на колета valio2686 стойностите на дюзите, то моите са много по-зле, но пак са в нормите. Гонят 300 000км.И на мен ми мина всичко през главата- дюзи, турбина, егр, дебитомер, маховик... Утре или в петък ще пробвам със скобите на меката връзка, ще споделя дали има ефект П.П. Ето при мен как е: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) Смених мека връзка със катализатор от ударена кола в перфектно състояние.При мене нама кои знае каква вибрация просто самия мотор се поклаща от време на време.не работи равномерно. Редактирано 17 Февруари 2016 от valio2686 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Малко нестандартно предложение ... Направете им качествен ремап на тези двигатели. Знам за няколко случая при които всички проблеми изчезнаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 В смисъл да сложа нов софтуер или чип направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 (Редактирано) Тази сутрин реших да я закача отново и се изненадах,четвърта си е пътник.Ще търся някоя дуза да я сменям.Искам да отбележа че това е на студен мотор. Address 01: Engine (03G 906 016 GN) 11:12:00 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.75 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 1.18 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 Редактирано 18 Февруари 2016 от valio2686 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 (Редактирано) Маховика как сте го отхвърлили като вероятен виновник за тресене? Редактирано 18 Февруари 2016 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Моят маховик е сменян преди около 25 хил., но когато се беше разбил - тресеше по друг начин и най вече при палене направо дрънчеше.На студен двигател е нормално дюзите да дават по различни стойности, затова е добре да се съпоставят само на загрял мотор. Две от моите са над 1-ца постоянно, дори едната отива над 2. Другите две са в граници близки до нулата. Сега ако си взема нови и ги сменя 4-те - ще си оставя двете хубави за резерв или ще ги продам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Да но защо 3-те дават добри стоиности а само четвърта бяга.Аз и като паля първоначално някои път пали неравномерно сякаш не запалват всичките едновременно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Защото вероятно е тръгнала. Така беше и с моята. Трудно пали, прекъсва и т.н. След като смених първа дюза - се оправи. Понякога обаче корекциите не означават лоша дюза. Те компенсират например по различната компресия на 4-ти цилиндър в случая или нещо друго ....В момента при мен 3-та дюза е такава и дори стига до 1.80 - 2.10 понякога. Явно е и тя за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Вчера смъкнах дюзите и отдоло имаше доста нагар там където пръскат,изчистих нагара и размених 1 и 4 да вида какви ще са показанията и днес сутринта на студено я запалих и учудващо маи има разлика.Ето и новите показания.11:49:13 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.35 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 А предните пак на суден мотор бяха така.11:12:00 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.75 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 1.18 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Баце на това му се вика да маскираш проблема ,баси много се кефя ,че карам AFN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Какво искаш да кажеш,и сподели по подробно като се изказваш така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Е кво по подробно стойностите ще са временни ,правихме експеримент с една А4 130 кс при нея имаше разминаване на 2 цилиндъра със стойности близо 2.00 като единия беше в + а другия - та взехме едно препаратче за горивото с предизначение почистване на дюзи покара момчето спря да припушва замерихме стойностите и бяха се подобрили значително но след 2-3 месеца пак същата бира .Така ,че една дюза тръгнала ли е да умира няма спасение това е мое и неангажиращо мнение в твоя случай дано да бъркам ма като се замисля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Нищо лично колега но според теб коя дуза не ми е на ред,искам да я сменя направо но немога да я хвана коя е и заради това смених местата на 1 и 4-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Колеги,лошите показания,не винаги означават че самата дюза е заминала,има вероятност да компенсира други неточности по мотора,като компресия на самия цилиндър,неправилна синхронизация на валове,неправилно регулирани дюзи,О-пръстени и още.Първо се уверете че всичко друго е наред,след това сменяйте дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване