racoon Публикувано 6 Април 2006 Доклад Share Публикувано 6 Април 2006 Power Born from Passion: The New Audi TT CoupeA cult car, an icon – the Audi TT, launched in the autumn of 1998 – took the sports coupe segment by storm and sharpened the brand profile. Now the second generation of this successful model is making its debut. The new TT Coupe is even more dynamic than its predecessor– in terms of its design, its drivetrain, and its running gear. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 6 Април 2006 Доклад Share Публикувано 6 Април 2006 АААААУУУУУУУУДЗВЕР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikoyan Публикувано 6 Април 2006 Доклад Share Публикувано 6 Април 2006 Отпред е злокобно яко, задникът не ми харесва толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 6 Април 2006 Доклад Share Публикувано 6 Април 2006 Добро е много, лека еволюция на революционното ТТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshe Публикувано 7 Април 2006 Доклад Share Публикувано 7 Април 2006 Кефи ,даже доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 7 Април 2006 Доклад Share Публикувано 7 Април 2006 Супер возило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobbyA4 Публикувано 7 Април 2006 Доклад Share Публикувано 7 Април 2006 а знаете ли кога ще излезе на пазара новото ТТ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 7 Април 2006 Доклад Share Публикувано 7 Април 2006 (Редактирано) http://www.auto-press.net/index.php?cat=1⊂=1431Още снимки.http://www.dnes.bg/article.php?cat=8&id=19771В края на годината.http://www.standartnews.com/archive/2006/0...nt/s4702_11.htmУнгарци правят новото ТТ.http://www.segabg.com/online/article.asp?i...d=29&id=0002203http://automediapro.com/index.php?option=c...d=416&Itemid=57 Редактирано 7 Април 2006 от liubo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro Публикувано 7 Април 2006 Доклад Share Публикувано 7 Април 2006 http://audi.rs-auto.com/tt/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 7 Април 2006 Доклад Share Публикувано 7 Април 2006 Страшно много неща са взели от прототипа Shooting Break. Дори и светодиодните мигачи в огледалата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 8 Април 2006 Доклад Share Публикувано 8 Април 2006 Първите официални снимки на новото “Ауди” ТТ, вече са факт, съобщи сайтът www.autopress-bg.com. Досегашното поколение е на пазара от шест години, но така и не успя да спечели любовта на почитателите на спортните коли. Основните критики към колата бяха по отношение на малкото място на задните седалки и не достатъчно добрата динамика, показатели, по които “Ауди” ТТ отстъпваше на основните си конкуренти “Порше Бокстер” S и “Мерцедес” SLK 350.От “Ауди” твърдят, че кусурите са останали в миналото и автомобилът е коренно променен. В средата на годината ТТ идва във вариант купе, а в началото на зимата се чака и роудстър версията.Спортистът на “Ауди” е изграден на шасито на “Голф” V, а каросерията е от алуминий. В интериорът правят впечатление новата централна конзола, изобилието от електроника, свързана със системите за забавление и комуникации, качествената кожа и метални елементи. В така критикуваната в досегашния модел задна част вече са на лице две самостоятелни кресла, така че в спортното купе спокойно могат да пътуват четирима възрастни.По отношение на задвижването, ТТ ще разчита на дву-литровия FSI бензинов мотор с мощност 200 конски и сили и на 3.2-литровия VR6 двигател, криещ моща на 250 кончета. Догодина се очаква и вариант с пълноприводно задвижване. За куатро-версиите ще се предлага агрегат с мощност 300 конски сили и въртящ момент от 350 Nm.Почитателите на по-малките мотори ще трябва да почакат до 2008 г., когато се очаква новия четири-цилиндров двигател с работен обем 1.8 литра и мощност от 150 к.с. и дву-литровия дизел, разполагащ със 160 к.с.източник: dnevnik.bg Само няколко неща ме дразнят- използва се базата на голф 5(тоест пак има нещо общо с голф), и защо е нужно да се слага дизел. Уж спортна кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirdgo Публикувано 9 Април 2006 Доклад Share Публикувано 9 Април 2006 ttабе това далгото педала на газта ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 9 Април 2006 Доклад Share Публикувано 9 Април 2006 не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 9 Април 2006 Доклад Share Публикувано 9 Април 2006 защо е нужно да се слага дизел. Уж спортна кола ←Защо е нужно да ползват дизел в кола от Льо Ман, уж спортна кола... Дизайна ми харесва, а аз уверявам ви съм доста претенциозен, мисля, че е стъпка напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro Публикувано 19 Април 2006 Доклад Share Публикувано 19 Април 2006 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 19 Април 2006 Доклад Share Публикувано 19 Април 2006 Доста добро. Отзад ми прилича на А6 С5 лимузината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 19 Април 2006 Доклад Share Публикувано 19 Април 2006 ttабе това далгото педала на газта ли е←не.← Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 19 Април 2006 Доклад Share Публикувано 19 Април 2006 (Редактирано) много е красиво новото ТТ и на мен ми прилича на C5 Редактирано 19 Април 2006 от AuDi_RuLzz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 19 Април 2006 Доклад Share Публикувано 19 Април 2006 а alllroad-a,който е до него,а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 19 Април 2006 Доклад Share Публикувано 19 Април 2006 лудница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване