Jump to content

Recommended Posts

Power Born from Passion: The New Audi TT Coupe

A cult car, an icon – the Audi TT, launched in the autumn of 1998 – took the sports coupe segment by storm and sharpened the brand profile. Now the second generation of this successful model is making its debut. The new TT Coupe is even more dynamic than its predecessor– in terms of its design, its drivetrain, and its running gear.

post-777-1144353671_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите официални снимки на новото “Ауди” ТТ, вече са факт, съобщи сайтът www.autopress-bg.com. Досегашното поколение е на пазара от шест години, но така и не успя да спечели любовта на почитателите на спортните коли. Основните критики към колата бяха по отношение на малкото място на задните седалки и не достатъчно добрата динамика, показатели, по които “Ауди” ТТ отстъпваше на основните си конкуренти “Порше Бокстер” S и “Мерцедес” SLK 350.

От “Ауди” твърдят, че кусурите са останали в миналото и автомобилът е коренно променен. В средата на годината ТТ идва във вариант купе, а в началото на зимата се чака и роудстър версията.

Спортистът на “Ауди” е изграден на шасито на “Голф” V, а каросерията е от алуминий. В интериорът правят впечатление новата централна конзола, изобилието от електроника, свързана със системите за забавление и комуникации, качествената кожа и метални елементи. В така критикуваната в досегашния модел задна част вече са на лице две самостоятелни кресла, така че в спортното купе спокойно могат да пътуват четирима възрастни.

По отношение на задвижването, ТТ ще разчита на дву-литровия FSI бензинов мотор с мощност 200 конски и сили и на 3.2-литровия VR6 двигател, криещ моща на 250 кончета. Догодина се очаква и вариант с пълноприводно задвижване. За куатро-версиите ще се предлага агрегат с мощност 300 конски сили и въртящ момент от 350 Nm.

Почитателите на по-малките мотори ще трябва да почакат до 2008 г., когато се очаква новия четири-цилиндров двигател с работен обем 1.8 литра и мощност от 150 к.с. и дву-литровия дизел, разполагащ със 160 к.с.

източник: dnevnik.bg

Само няколко неща ме дразнят- използва се базата на голф 5(тоест пак има нещо общо с голф), и защо е нужно да се слага дизел. Уж спортна кола :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо е нужно да се слага дизел. Уж спортна кола :(

Защо е нужно да ползват дизел в кола от Льо Ман, уж спортна кола... Дизайна ми харесва, а аз уверявам ви съм доста претенциозен, мисля, че е стъпка напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...