Vi-MAX Публикувано 16 Април 2006 Доклад Share Публикувано 16 Април 2006 в началото - АНА 2,8 30 клапана , 192кс . Колата е А6 автомат куатро цялото КИТче преди да го монтираме прекрасен и чисто нов Итън компресор, 315 дюзи и подходящо направен софтуер допълват цялата картинка вече монтиран ... доста добре се държи , изчезна всякаква мудност , особено на около 4000 оборота направо полудява. По предварителни данни - около 300кс И за финал и направихме чип тунинг на скоростната кутия - автомата направо полудя - оборотите падат по 900 на всяка смяна (преди беше по 1500-800) и поема перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Браво, добре изглежда! А добре ли е хванато това компресорче, че до колкото знам ги гонят проблеми с центробежните сили.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 17 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Браво, добре изглежда! А добре ли е хванато това компресорче, че до колкото знам ги гонят проблеми с центробежните сили....← тва сериозно ли питаш Така е хванато , че си е част от мотора вече В смисъл захваща се на мястото на оригиналния всмукател. Целия КИТ беше доста добре оборудван за разлика от всички турбо КИТ-ове досега поръчвани. Сега чакам да дойде за Кайен същото нещо , но ми обявиха 3 месеца срок на изработка и доставка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Какво правят хората ей! Изглежда доста респектиращо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Освен Кит-а и софт-а, друго сменял ли си по колата? Оси, спирачки, окачване...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 17 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Освен Кит-а и софт-а, друго сменял ли си по колата? Оси, спирачки, окачване...?← ами да - спирачките отпред са от S6 заедно със шенкелите. Сток спирачките бяха много зле , а идеята за компресора дойде в последствие. Окачването е сток, все пак това си е лимо а не бегачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 браво браво евала!! я ми кажи как излезе като цена тва колега ??инересно ми е !цели 100 коня отгоре на атмосферка си е луда работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Най-после някой да направи качествен тунинг с използване на чарджър а не на турбо, евала колега И аз се интересувам каква дойде крайната цена на кит-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Мотора разреждан ли е или не е пипан откъм степен на сгъстяване?на какво налягане надува компресорчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 17 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 не е разреждана , налягането е 0,4 стабилно откъм 2500 оборота (не съм гледал точно). КАто пари всичко с чипа за автоматика отиде на 6000$. Имайте предвид , че всичко като части е ново и не са правени никакви компромиси засега толкоз , скоро като му омръзне на човека ще я буустнем още малко , поне варианти има за това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 УОУА може ли да дадеш линк към фирмата дет произвежда чарджъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 17 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Eaton е фирмата, всички МБта са с такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Мнооо съм зле... въобще не видях като хората първите снимки как изглежда това "нещо" и как с хваща с двигателя. Бих си сложил такова одма, ако имах такъв 2.8. Сигурен съм, че е станало адски приятно за каране, особено щом е автомат. Още веднъж браво, Владо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 ЕВАЛАБАСИ МАМАТА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drift1 Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Евала,аз съм много голям фен на компресорите на 6 цилиндровите коли.Много готино се е получило,просто супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 ...Бих си сложил такова одма, ако имах такъв 2.8... Продава се един за 8 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Продава се един за 8 лева ←Кой знае колко е качествен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 17 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 как да се задъхва бе човек, то на високите полудява направо АУДИто. Тва си му е стандартната ролка, работи си идеално до към 7000 оборота. Повече не смея да го пускам да ходи Въобще комбинацията V6 + Supercharger си американска класика само да не беше с немски номера , доста бих се поотпуснал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Въобще комбинацията V6 + Supercharger си американска класика ← Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Това жувотно няма нито турболаг нито някакви резки промени в налягането, хвала и от мене. Дали има шанс тази кола да дойде на някоя среща на АКБ че да се порадваме и на живо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drift1 Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Наистина В6 или В8 с компресор си е Хамериканска класика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
|CL|NIKI Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 17 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 ами за срещата няма проблеми , около Великден колата ще е при мен за няколко финални настройки - да я закачиме на wide-band и да видиме сместа (макар че се обзалагам , че е презапасена отвсякъде) , а и трябва да анулирам грешките след махането на КАТализаторите.... пустата кошница е с 4 ламбда сонди и веднага хвана липсата на катализаторите.... (тука ако някой има идеи ще е от полза ) Също и по генерацията ми се иска да се заиграя , да паднат големите гърнета дет са отдолу и куп други малки нещица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Доколкото знам за ламбдата и катализатора се слага ламбда симулатор КОЛАТА Е СУПЕРРР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване