Vi-MAX

Едно проектче за А6 2,8 30V automat

Recommended Posts

в началото - АНА 2,8 30 клапана , 192кс . Колата е А6 автомат куатро

11030610036dz.jpg

цялото КИТче преди да го монтираме

11030610019ss.jpg

прекрасен и чисто нов Итън компресор, 315 дюзи и подходящо направен софтуер допълват цялата картинка

вече монтиран ...

26030614344qd.jpg

доста добре се държи , изчезна всякаква мудност , особено на около 4000 оборота направо полудява. По предварителни данни - около 300кс

26030614350mg.jpg

И за финал и направихме чип тунинг на скоростната кутия - автомата направо полудя - оборотите падат по 900 на всяка смяна (преди беше по 1500-800) и поема перфектно

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво, добре изглежда! :D

А добре ли е хванато това компресорче, че до колкото знам ги гонят проблеми с центробежните сили....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Браво, добре изглежда! :D

А добре ли е хванато това компресорче, че до колкото знам ги гонят проблеми с центробежните сили....

тва сериозно ли питаш :D Така е хванато , че си е част от мотора вече :D В смисъл захваща се на мястото на оригиналния всмукател.

Целия КИТ беше доста добре оборудван за разлика от всички турбо КИТ-ове досега поръчвани. Сега чакам да дойде за Кайен същото нещо , но ми обявиха 3 месеца срок на изработка и доставка...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво правят хората ей! Изглежда доста респектиращо :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Освен Кит-а и софт-а, друго сменял ли си по колата? Оси, спирачки, окачване...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Освен Кит-а и софт-а, друго сменял ли си по колата? Оси, спирачки, окачване...?

ами да - спирачките отпред са от S6 заедно със шенкелите. Сток спирачките бяха много зле , а идеята за компресора дойде в последствие. Окачването е сток, все пак това си е лимо а не бегачка :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D:D браво браво евала!! я ми кажи как излезе като цена тва колега ??инересно ми е !цели 100 коня отгоре на атмосферка си е луда работа! :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-после някой да направи качествен тунинг с използване на чарджър а не на турбо, евала колега :D:D

И аз се интересувам каква дойде крайната цена на кит-а.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мотора разреждан ли е или не е пипан откъм степен на сгъстяване?

на какво налягане надува компресорчето?

Share this post


Link to post
Share on other sites

не е разреждана , налягането е 0,4 стабилно откъм 2500 оборота (не съм гледал точно).

КАто пари всичко с чипа за автоматика отиде на 6000$. Имайте предвид , че всичко като части е ново и не са правени никакви компромиси

засега толкоз , скоро като му омръзне на човека ще я буустнем още малко , поне варианти има за това

Share this post


Link to post
Share on other sites

УОУ

А може ли да дадеш линк към фирмата дет произвежда чарджъра?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eaton е фирмата, всички МБта са с такива

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мнооо съм зле... въобще не видях като хората първите снимки как изглежда това "нещо" и как с хваща с двигателя. :) Бих си сложил такова одма, ако имах такъв 2.8. Сигурен съм, че е станало адски приятно за каране, особено щом е автомат. Още веднъж браво, Владо! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Евала,аз съм много голям фен на компресорите на 6 цилиндровите коли.Много готино се е получило,просто супер.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Бих си сложил такова одма, ако имах такъв 2.8...

Продава се един за 8 лева :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Продава се един за 8 лева :hilezh:

Кой знае колко е качествен :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

как да се задъхва бе човек, то на високите полудява направо АУДИто. Тва си му е стандартната ролка, работи си идеално до към 7000 оборота. Повече не смея да го пускам да ходи :hilezh:

Въобще комбинацията V6 + Supercharger си американска класика :hilezh: само да не беше с немски номера , доста бих се поотпуснал :hilezh::hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това жувотно няма нито турболаг нито някакви резки промени в налягането, хвала и от мене. Дали има шанс тази кола да дойде на някоя среща на АКБ че да се порадваме и на живо :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наистина В6 или В8 с компресор си е Хамериканска класика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ами за срещата няма проблеми , около Великден колата ще е при мен за няколко финални настройки - да я закачиме на wide-band и да видиме сместа (макар че се обзалагам , че е презапасена отвсякъде) , а и трябва да анулирам грешките след махането на КАТализаторите.... пустата кошница е с 4 ламбда сонди и веднага хвана липсата на катализаторите.... (тука ако някой има идеи ще е от полза :hilezh: ) Също и по генерацията ми се иска да се заиграя , да паднат големите гърнета дет са отдолу и куп други малки нещица

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.