biser krustev Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 кажете ако обичате къде ви стои стрелката при огасен мотор мойта направо отива в ляво ама поне 6,8 мм от червеното вашата колко близо е до червеното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 И при мен е така.Сигурно при всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 10 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 мисля си че не е така тоо трябва да сипя 30,40 лв за да излезе леко от червеното не че 40 лв са много литри на предното ми си го гласих но се чудя как е по принцип ще я вдигна и тази стрелка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Сртелката на прибора за температурата на мотора работи ли коректно?По принцип има възможност да се калибрира стрелката на бензиномера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Е че тя на угасен двигател е нормално да отиде на м...ата си. Пре мен също е така, пък повече от 15лв. рядко сипвам, макар да гледам да съм винаги с 10-11 литра в резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 (Редактирано) При мен на циферблатите(на бензина и водата) в най ляво положение има по една точка.Настроил съм и двете стрелки да седят върху точката когато уредите не работят(върнат контакт - изходно положение на стрелките).Правил съм си експерименти и стигнах до заключение че червения участък на бензина е около 7-8литра. Редактирано 10 Януари 2012 от swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 При мен на циферблатите(на бензина и водата) в най ляво положение има по една точка.Настроил съм и двете стрелки да седят върху точката когато уредите не работят(върнат контакт - изходно положение на стрелките).Правил съм си експерименти и стигнах до заключение че червения участък на бензина е около 7-8литра.И аз по същия начин съм си калибровал уреда. Забелязал съм обаче, че при по-топло време стрелката отчита със малко повече. Явно има някакви метални пластинки, които от топлината се разширяват.При мен 15лв. ми е в края на червения сектор, 20лв. са една идея след кетчупа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Еми точно - 20лв. са малко над 8литра или малко над червеното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Тя тая стрелка впрочем на мен нон-стоп ми играе. Ковна спирачки, намява горивото, дам газ - увеличава се. Като се изкачвам, може да съм бил над резервата, то показва, че няма нищо. Явно е от люшкането на бензина в резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Еми много ясно бензина в резервоара се разплисква,не може стрелката да седи неподвижна.И при мен е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 (Редактирано) И при мен падаше до откат. Също така при по-постоянен десен завой стрелката пълнеше резервоара, но пък при ляв подобен празнеше Просто не се стаписвай по това показание ами си забоди една туба 5 литра в багажника с бензинец и изцеди до долу резервоара, стига само да не е пълно с боклуци да се затлачи всичко и като сипнеш тия 5 литра ще видиш къде ще покаже, но все пак имай предвид, че трябва да си кажи-речи на равно, иначе все си лъже с по някой друг милиметър по табло. Аз лично като купувах мойта стрелката беше под червеното, а колата все още работеше и вървеше. Един бог знае колко литра има от точката до края на червеното! Все пак никога не съм си позволялвал да я оставям да падне под него де и го препоръчвам на всеки. Редактирано 10 Януари 2012 от MeThTiCaL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 11 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 Всички се отклоняват така ,при завои ,при изкачване и спускане, Само когато съм спрял на равно място отчитам колко ми показва и стигне ли червеното ,зареждам.Не ми се седи на пътя за някои литър нафта.Просто налично гориво под червената зона на стрелката съм го забравил все едно го няма. Според мен няма смисъл да вдигаш стрелката да ти показва повече ,при положение че нямаш гориво.Има си определен начин да се калибрира самата стрелка.Инвестирай някой лев в резервоара ,поне до последната червена стрелка и оттам зареждай нагоре според възможностите си.Вярвай така ще си спестиш повече проблеми с колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 11 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 Моята това лято беше в червеното като тръгнах от Несебър и ме изкара до Свищов без зареждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oda Nobunaga Публикувано 11 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 Ако си само на бензин,сипваш 35 литра точно и ако стрелката е изместена в ляво или дясно калибрираш,ако е трудно на ръка се маха това върточе и отдолу е за шестограм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 11 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 (Редактирано) И като сипе 35 литра и забие шестограма къде да сложи стрелката? От това, което съм виждал точно като е влизала стрелката в червеното при мен повече от 55-6 литра не съм сипвал при све, че съм държал клапанчето за обезвъздушаване и съм я бухал до дупка? Т.е. ако съдя по разни данни, че събира 66 литра, то излиза, че горе-долу толкова е червеното? Друга ще да е схемата за калибриране ако има разлики в показанията и реалната ситуация според мен. Нещо свързано с макс или пък мин, но така или иначе според мен не е важно какво показва стрелката когато колата не работи а какво показва когато е запалена и работи. Ето къде стояха стрелките при мен когато колата не работи. Редактирано 11 Януари 2012 от MeThTiCaL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 12 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 мойта като е на контакт показва като твоята ама съм сипал за 30 лв ще извадя таблото и ще го коригирам ръчноиначе без контакт си показва 1см наляво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Доколкото съм запознат начина за абсолютно точно калибриране е следния:- колата се спира на равно и се точи резервоара- наливат се 4л гориво и се държи на контакт около 2-3мин- наглася се с шестограм показанията на абсолютата 0-ла- след което може за проба да налеете 7л стрелката трябва да дойде точно на най-дясна червена стрелкаПо този начин при пълнене до горе стрелката ще закове точно 70 или 1/1 вместо да ги надвишава по показания както става обичайно, другия плюс е че дори да сте в червеното няма да хвърляте боб кога ще свърши и дори и при 0-ла ще имате едни суперкритични 4л да се докопате до бензиностанция. А къде ще падне стрелката след като махнеш контакта божа работа, имам 2 табла и 2-те са калибрирани по горния начин, но след махане на контакта имат видима разлика около 2-3мм. Все пак гледайте да си имате по едни 10-на литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Допълвам само ,че трябва да работи и мотора една две мин,след първите 4 литра гориво. Става и без да се вади таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 12 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 стрелката има ли друг начин за местене аз го правя като разглобя цялото табло с уредите друг начин не знам ако има такъв моля кажете го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oda Nobunaga Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 и без да се вади става,до бутончето за зануляване на брояча от дясно паралелно на него има още едно което е вдлъбнато и на ръка е трудно да се върти,може с едан ножка или тънка отверка да махнеш това върточе(от гума е)и отдолу е за шестограм 3мм,иначе на мойта го настроих когато ми свърши бензина и следователно работи на гас де,нстроих стрелката да стои на първата бяла точица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Тук е обяснено но е на руски.Ако желаете мога да го преведа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oda Nobunaga Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 да,значи като е празен резервоара се сипват 4 литра бензин,запалва се колата и се оставя 2 мин да работи и индикатора трябва да сочи първата червена чертичка ако не се калибрира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 (Редактирано) запалва се колата и се оставя 2 мин да работи Не се стартира мотора,а се дава само на контакт."Зажигание"означава на български,че си на "контакт". Редактирано 12 Януари 2012 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oda Nobunaga Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 извинявам се моя грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 12 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 точно до уреда за бензина нали и семаха шапчицата на врътката поне така разбрах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване