bparvanov Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 http://www.youtube.com/watch?v=D18t58-9T1c&feature=related Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 13 Април 2012 Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 Е това клипче показва цялата трагдия на 2.5 ТДИ V6 По гърбиците на вала има 2 мм.ръб,кобилиците са се изправили,та чак вдлъбнали... ,това е огромна конструктивна грешка.Каквото и масло да ползваш ,след 300-400К км.това е резултата -100% задължително.Ремонтчето дет е показано струва супер-минимум 2 бона с нови неоргинални части!Хубаво е да го изгледад кандидат собствениците на 2.5 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 13 Април 2012 Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 (Редактирано) тия в Ауди какво са мислели като са правели този така наречен (МОТОР) не че и аз него карам ама луд умора няма .Аз за сега не съм имал проблеми с него ама явно това е неизбежно Редактирано 13 Април 2012 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Април 2012 Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 ,след 300-400К км.това е резултата -100% Тука даже пише ,че на 208 000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Прочетох цялата тема ... незнам какво да кажа . Да чукам на дърво да нямам проблемите на колегата . Всеки ми вика тва 2.5 тди е най куция мотор как можа да си вземеш такова Ауди ... предупреждаваха ме и преди да си го купя ама аз си казах , че тва ми е колата мечта и всичко е до късмет .Та от 2 месеца карам 2.5 ТДИ куатро и съм много доволен от количката . Не ми се мисли и за подобни ремонти ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Почвай да отделяш кинти от сега че рано или късно и при теб ще те навестят глинените валове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Почвай да отделяш кинти от сега че рано или късно и при теб ще те навестят глинените валовеДа ти се връща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Почвай да отделяш кинти от сега че рано или късно и при теб ще те навестят глинените валове Казала лисицата колко е кисело гроздето като не могла да го стигне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Колега много добре ме насоли Просто изказах мнение за да е подготвен щото рано или късно ще му дойде като гръм от ясно небе Мой приятел така уж доволен туй онуй и се метна в бездънната яма наречена 2.5 тди - то не бяха валове, автоматичната кутия - 3 аудита да си беше купил с парите които изхарчи.Мен не ме мисли аз се оглеждам за читава ц5 1.8т поне там ремонтите са смешни Все пак искрено пожелавам на колегата да няма тия проблеми и да го радва колицата дълги километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 21 Април 2012 Доклад Share Публикувано 21 Април 2012 (Редактирано) Хора, нашите коли се оправят само за 2 бона, нали така?Брат ми купи МЛ 350 бензин, 272 коня, прав, хубав, кожа, нави и какво ли не............НО проблема се оказа следния: Мерцедес решили да олекотяват МЛ 350 и 500 и ангренажното колело е по-леко от незнам какъв си олекотен метал, износва се и след 150 000 км мотора почва да вие все по-силно и по-силно, а ремонта е 10 000 лв.Там ангр.верига, валове и всииичко трябва да се смени.От 2004-2006 всички са такива.Нашите аудита ми се струват прекрасни в сравнение с мерцедес! Редактирано 21 Април 2012 от Sako8222 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mistur Публикувано 12 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2020 Здравейте колеги и при мен се появи същият проблем при същият двигател 2.5тди 150к.с... днес от раз изчука иначе си върви има си мощност работи си добре но чука яко..като му подам газ и чукането намалява но на тихи си чука стабилно... ако някой от вас може да сподели мнение ще съм много благодарен.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2020 Не я карай повече, отивай в сервиз да свалят капаците на клапаните за да се види какъв е проблема - кобилици, валове и т.н. Ако продължаваш да я караш рискуваш съвсем да счупиш двигателя и тогава ремонта ще е много по-скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mistur Публикувано 13 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2020 Възможно ли е да е от маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2020 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mistur Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Спря да пали и ми излезе това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Колега Mistur с какво масло караш и на колко хиляди километра е маслото? За грешката която не ти разпознава ключа си го пише в картинката която си сложил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mistur Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Ще съм ти много благодарен ако ми разясниш малко колега наскоро я взех колата... оня ми каза че е обслужена което много ме съмнява.. Но нямаше никакви проблеми карал съм я 20тина пъти и една вечер както я запалих пред един магазин се разтрака жестоко... докарах си я до нас и не съм я палил повече след два дни я запалих заработи за 10 секунди и угасна и се появи въпросната иконка с ключа и няма палене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Кое да ти разясни, репатрака и в сервиза, от т'ва по-ясно няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване