Jump to content

Нов акумулатор при А6


Muhtarov

Recommended Posts

Като цяло го мериха свален самите диоди и вътрешните и горните ,мисля че са положителни и отрицателни ли не разбрах точно но ги мериха и в двете посоки и за късо в самия ротор и статор ,загладиха колекторите отпред където имаше леки каналчета и все пак като се има и предвид ,че релето о четките са нови и нищо по алтернатора не грее и дава нормален ток 14.26 на ниски обороти мисля да го изключа като предпоставка за светенето на esp ,но все пак знае ли човек .Ще пробвам утре някъде да погледнат пак тези напрежения от къде до къде и колко е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 363
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@Кирил Стефанов: колега, четохте ли пак грешки? То ще си каже и ще е добър ориентир. 

Ако не сте, може да минеш през офиса утре през деня или да се разберем и да я прочетем. Пиши на лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло го мериха свален самите диоди и вътрешните и горните ,мисля че са положителни и отрицателни ли не разбрах точно но ги мериха и в двете посоки и за късо в самия ротор и статор ,загладиха колекторите отпред където имаше леки каналчета и все пак като се има и предвид ,че релето о четките са нови и нищо по алтернатора не грее и дава нормален ток 14.26 на ниски обороти мисля да го изключа като предпоставка за светенето на esp ,но все пак знае ли човек .Ще пробвам утре някъде да погледнат пак тези напрежения от къде до къде и колко е 

IMG-0b0400d8d9f1cf14a0151e97fe5cfaae-V.jpg

IMG-c2f9668488604d028f33bf5e38cea162-V.jpg

IMG-99888200ed56584d2ea5d24a2037ff25-V.jpg

IMG-dc2aa40b499333e13d653eedfc992f69-V.jpg

Това е от последният тест с диагностиката и любезното съдействие на колега от форума ,но все пак срещаме проблема пак свети esp след около десетина минути ,предполагаме че е модула вързан там на масата зад акумулатора в багажника имаше тук някъде тема за него .Някой нещо предположения ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последната грешка е в engine, първите две са в abs module. Не се трият.

Имаше и други грешки поради спад на напрежението, те се изтриха.

За мен сочи към проблем с battery regulator, но пък esp да се оплаква при загуба на връзка с модула? Очевидно е доста важно моторът и абс да знаят, че batt reg е наличен.

 

На една от снимките не приемаше нов код за новия акумулатор. Сменях по една цифра от серийния номер, но греда, веднъж преди време успешно съм кодирал акумулатор на колега.

 

Иначе се вързах успешно за batt regulator:

алтернатор даваше 14.3 v

на акумулатор 13.9

state of charge 80% за акумулатор

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично няма да е от батери регулатора а от някакво реле което подава информация,четох някъде в чужд форум че са сменяли реле 614 във кутията под чистачките от лявата страна и на някой се оправяли.

Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, Кирил да си провери дали не е аквариум в черната кутия пред шофьора - това е доста често срещан проблем, ако не се оттича водата добре под чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с кутията съм писал някъде по назад ,всичко е като чисто ново ! А за тази кутия отзад някъде я бях виждал свалена и отворена нещо платка имаше и кръгло което беше избило и трябваше да се запои .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали я кутийката от багажника и я отвори със четири щифчета е капачето и погледни вътре да не е окислена нещо

Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже ще я занеса и на специалист обстойно да я погледне и ако е възможно да я замери там елементите вътре ,благодаря ви за подкрепата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20190214_141820.jpg

И така на първо четене скъсан болт към захващане с багажника дали е достатъчно за липсата на връзка с компа или да го отварят и замерват???

IMG_20190214_141925.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нищо така не може да се мери ,пък и всичко вътре просто го почисти и запои качих го и отново същото .И така взех решението колата вече е в препоръчан сервиз ,утре ще е ясна точната диагноза !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом всички в София  от Ауди клуба си правим колите там се надявам и аз да се присъединя към отбора на доволните и дано е малкият дявол както се казва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане ясно,като си разбират хората от работата ще открият проблема дано да е нещо дребно

Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG-cd194bdc871df492e82c9fd50920b3fe-V.jpg

Това е положението решихме направо нов алтернатор със замяна на стария ми и доплащане 400 лв ,утре ще пристигне от Румъния с две години гаранция .По добре от ремонт 310 лв и не се знае до кога ..... 

Тук на колекторите се получава искрене и затова няма връзка с модул батерия и винаги добър заряд 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви са тия кашкавалени алтернатори.

 

на а6 1996 ми изкара 300000 с оригиналните четки с регулатор и го продадох така. лагери смених, не че нямаше пак да изкара, но беше свален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли са чак толквоа кашкавалени след като масово се внасят коли на по 300-400хил. км (горублянски 150-160хил).

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам ,че това е оригиналният алтернатор на тази шестица ,а относно колектора предишните майстори ми казаха ще кара още не го мисли ,измериха му вътрешните и външните диоди, дали дава на късо и за отечка,питаха дали грее или бучат лагери и ми казаха да го връщам на колата и за ролката отпред нещо я гледаха ,след като произвежда 14.,26v и 65 ампера ток измерен директно на него всеки ми казваше ,че ще кара още !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как преди не е правело така а като смени релето и се почна,сега като го смениш алтернатора пиши колко е станало зареждането и изчезват ли ти грешките

Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не мога да си го обясня ,но от както смених четките с релето започнаха мъките ,явно са го изкопали този колектор още повече и вече получава ефекта искрене и това бърка компа и не прави връзка с батерия модул зарежда нещо но колко и кога трябва повече никой не знае ,за мен това е причината .Сутринта ще пристигне новият алтернатор с две години пълна гаранция или 200000 км.така поне твърдят от сервиза било кампания на Валео ,дано всичко приключи с 400 лв за алтернатор и труд кой знае колко ??? 

Явно така съм взел колата от една автокъща тук в София с този проблем без да свети нищо така от 01.09.2017 до сега без проблем с нов акумулатор и едно профилактично дозареждане с зарядно все пак въртя две коли а по цял ден шофирам автобус след което не ми е много до коли ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...