Jump to content

Нов акумулатор при А6


Muhtarov

Recommended Posts

След като няколко дни всяка сутрин и двамата се гледахме с надежда и аудиото запалваше едва ли не със сетни сили, ... разбрах какво го е тормозило. Явно е, че не са били подгревните свещи.

Преди два ни си каза сам "Battery Low", и на инат пак запали. До вчера! Явно батерито беше туу лоу.

И работата ясна, ще се купува нова батерия. отварям капака и гледам данните на сегашния акумулатор - 95Ампера. Интересно как и защо от два различни магазина ми казаха едно и също "по каталог тази кола я дават е със 74А, динамото е предвидено за толкова"; Викам си добре, все пак срещу каталозите не може да се вика. След инсталацията на новата батерия, .. запалих и угасих два пъти, после я оставих да поради малко на обороти (горе долу 2 цигари време) и тръгвам и стана интересно.

ръчната спирачна не ще да се изключи (поне според компютъра), ASR отказа да работи (пак според компютъра); спрях изгасих, запалих и пак същото; забелязвам и че дисплея стои както го бях оставил на CAR и не иска да превключи ни радио ни ЦД ни дяволи, звука не мога да усиля или намаля от кой да е бутон; Дисплея работи работи работи и на горе долу 2мин се изключва, спира радиото и пак се включва сякаш туко що съм запалил; А като я изгася той си продължава да работи.

някой колега да е имал подобни майтапи с неговата колица !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 363
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

74А е много малък акумулатор за тая кола, защото като дадеш на контакт има 12 електронни модула под напрежение минимум и всички папкат .... V6 дизелите са с по 110А

Не знам каква марка си купил, дано е нещо добро... но тия проблеми по електриката в движение показват, че акумулатора и energu management модула изобщо не се разбират. Та аз бих направил следното:

- бих сменил акумулатора за 92А/95А Варта (оригиналния е такъв)

- след това бегом да се кодира към колата с ВАГКОМ (не е задължително, но е добре)

Тези 2 стъпки би трябвало да ти решат всички проблеми без ръчната ... там положението е доста по-рошаво - веднъж като се разсинхронизират моторчетата с модула за управление е мъка... пак трябва ВАГКОМ и много пъти майката, защото често не желаят да се "сработят" пак лесно...

Всеки път щом ти падне напрежението в колата под 12 V има голям шанс да се случи проблемчето с неработещата ръчна.. макар, че доста по-често се случва при смяна на накладки без външно захранване да е вързано към колата

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шантава работа, бях убеден че колата си е с оригинален акумулатор, наистина този който беше в колата беше Варта. Но и двата магазина ми казват, че е объркано и не може да работи с такъв.

Новия който сложихме много ми го хвалят Феродом (австрийска марка и производство) доказани произход и гаранция си дават хората.

Явно ще трябва да го сменя с 95А

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой е дремал в магазините... 74А е за предишната А6-ца (Ц5) с 4 цилиндъра дизел, за твойта е 95А:

Car battery for Audi A6 2.0L TDi --> 05/04 -

SKU : BPA8842 Brand : Varta

Technology : Open lead

Voltage : 12V

Capacity : 95Ah

Dimensions : 350mm (L) x 170mm (W) x 190mm (H)

Starting up intensity : 800A

Направи си и един ъпдейт на MMI до последна версия, че в една от междинните има бъг и радиото от време на време може да ти дръпне акумулатора

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой е дремал в магазините... 74А е за предишната А6-ца (Ц5) с 4 цилиндъра дизел, за твойта е 95А:

Car battery for Audi A6 2.0L TDi --> 05/04 -

SKU : BPA8842 Brand : Varta

Technology : Open lead

Voltage : 12V

Capacity : 95Ah

Dimensions : 350mm (L) x 170mm (W) x 190mm (H)

Starting up intensity : 800A

Талона на колата му дадох!! С него ровиха в компютрите.

явно няма смисъл. Мислех първо да отида в ауди да го нулират компа със вагкома, но явно няма смисъл.

Редактирано от Muhtarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай в магазина и го сменяй този.

Прав е колегата , върви и го сменяй .

Много от "търговците" гледат да ти пробутат " залежала" стока или разни притурки и то с такова уверение ,че в един момент си мислиш че грешката е твоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си и един ъпдейт на MMI до последна версия, че в една от междинните има бъг и радиото от време на време може да ти дръпне акумулатора

Много пари ми искаха за този ъпдейт, а нещо не ми се рискува да го правя сам :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно обаче, 24 часа стоя без да я пипна, днес запалвам и всичко си работи както трябва, ръчната, MMI, няма проблеми.

Единственото странно, че статуса на акумулатора според ММИ беше на 60% заряд, след като покарах малко го качи на 80%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли ти казаха, че трябва да ти се запише новия вид на акумулатора в бордкомпютъра.

Това има отношение към начина, по който батери мениджъра ще го зарежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли ти казаха, че трябва да ти се запише новия вид на акумулатора в бордкомпютъра.

Това има отношение към начина, по който батери мениджъра ще го зарежда.

Само че се записа сам. без Вагком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че се записа сам. без Вагком

Колега ,действително има вариант да се сложи 74ач,но просто той трябва да е със стартов ток 780-800 А.Има такива но са скъпички в сравнение с масовите 74ач с ток 680А.Аз съм гледал каталог с акумулатори от различни фирми за моето 2,5тди редовия мотор и действително варират от 72 до 100 ач.А тез приказки 4е динамото не било сметнато за по големия акумулатор са на хора които хич хабер си нямат от заряд на акумулатор.Проблема е че ни продават недозаредени батерии на 75% и като го метнеш сега в студа с тез постоянно включени фарове и не достатъчно време каране и той лека по лека почва да кляка.Нов акумулатор задължително 2-3 часа на зарядното и 30 мин почивка и тогава на автомобила.Зимата всеки месец се сваля за дозареждане на зарядно веднъж за 3-4 часа.Е почти никой не го прави и затова върви бизнеса с акумулатори две зими и третата го няма :(:lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че ни продават недозаредени батерии на 75% и като го метнеш сега в студа с тез постоянно включени фарове и не достатъчно време каране и той лека по лека почва да кляка.Нов акумулатор задължително 2-3 часа на зарядното

Плюсчето е от мен :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин тоз голям дизел да е с 74А. :rotcol: Моята е със 100А.

Дано не се дръпнат да го сменят, защото вече е монтиран и има следи! Ако стане така, вдигай големия скандал и настоявай!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяната мисля, че няма да направят проблем.

иначе е факт, проблемът със заряда. 24 часа след като го сложих, влизам в колата и гледам на MMI заряда е на 60%

лека по лека го дигна до 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених батерията. Сложих 100А, определено пак малко се шашардиса ЕСП, ръчната, тракшъна, но доста по добре тръгна; MMI не се блокира.

Даже си рестартира часовника (което предния път не стана); утре явно ще отида до сервиза да зачистят грешките и ще е готова :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Проблемът отстранен.

Оказа се, че стартера е развален, завърта бавно и мудно и от там прави проблемите със трудно запалване.

Беше свален и от ремонтиран, майстора каза, че вътре е имал 3-4 счупени части.

трябва да си видя стария акумулатор, ако държи заряд. сега ще имам два :]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Варта и Бош имат един милион модела, може ли да каже някой кои номера се поддържат от колата и към кой модел да се насоча? Като гледам някой от тия двата ще да е:

 

http://maxcar.bg/en/batteries/433-bosch-silver-s5-110ah-920a-r.html

 

http://maxcar.bg/en/batteries/403-varta-silver-dynamic-110ah-920a-r.html

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо да не си смениш колата? 110 ан е за 3.0 тди. За 2.0 тди мисля беше 75 или 95. Аз за джипа днес сложих Бош 95ан с 830 стартов ток, той е 2.0 тдци 150 коня

Само да допълня, ако искаш по-добър от тези които гледаш си вземи марка Moll, това е доста по-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТКА-та излизат 70,80,95 и 110 ач,като първият няма "чардж стейт" индикатор. Куатро са с 95 и 110. Аз съм с 3.0 ТДИ,постно комплектована,и моята я дават с 95. Лятото я черпих оригинален,някъде към 450 лв. струваше.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-голям акумулатор е по-добре, няма да навреди, но пък ще имаш резерв, така че 110Ач си е ОК. Аз сложих 100Ач, полски ZAP Silver 100A/h с 24 месеца гаранция ,кодирах го в battery manager-a и към момента съм доволен от него.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VARTA не взимай ! Развалиха ги нещо напоследък ! От опит ти го казвам.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...