Jump to content

Нов акумулатор при А6


Muhtarov

Recommended Posts

Тц тц тц. Днес имах време и реших да кодирам новата варта. Закачих кабела и кво да видя ... тоя от магазина дето слага акумулатора с това устройство на Exide явно е разчовъркал и ми стои бем код на Exide а не кода на заводската варта. Идеята беше да сменя една цифра само от стария код но уви. 😫

Сега при това положение... дали ще стане ако въведа кода от оригиналния акумулатор дето съм снимал в по горния пост с размяна на 1 цифра или някъв друг вариант трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 363
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пак имам притеснения...  Днес след работа, а да направя кодинг със стария бем код от вартата и промяна на 1 цифра от серииния номер и какво ми направи впечатление... акумулатора Варта, а на бем кода за производител пише JCB, (както сами виждате на снимката, заводския акумулатор). Така и не посмях да го кодирам и сега пак се чудя какво да правя? Дайте съвети моля?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак имам притеснения...  Днес след работа, а да направя кодинг със стария бем код от вартата и промяна на 1 цифра от серииния номер и какво ми направи впечатление... акумулатора Варта, а на бем кода за производител пише JCB, (както сами виждате на снимката, заводския акумулатор). Така и не посмях да го кодирам и сега пак се чудя какво да правя? Дайте съвети моля?

И да питам мога ли да видя кодинга на акумулатора преди тоя от магазина да го разчовърка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е толкова фатално.

Слагай на варта код подобен на твоя акумулатор. Марката не е от особено значение, може би от никакво.

Този код му трябва, защото според него знае колко амперчаса е и т.н. параметри. И без това са много приблизителни тия неща с акумулаторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Карам вече 13г. Ауди А6/2.7, с оригиналния акумулатор,който е 110 Амп.

Усеща се,че си заминава,а майсторите ме съветват да го заменя с Варта 95Амп.

Моля ви за съвет.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би е имало защо да сложат 110Ah oт завода ... ама щом майсторите те съветват давай смело кво толкова.

 

п.с. Колко пари ще спестиш ако си вземеше 95Ah вместо 110Ah  ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената разлика в случая е че 110 ампер-часовата Варта може би ще изкара 10% по-дълго от една 95 ампер-часова Варта от същия клас. Иначе само след година капацитета на 110 ампер-часовата вече ще е паднал под 95 Ah.

 

Същото е с максималния пусков ток - започва с 800-900А и всяка година пада с по 50-100А, но докато е над 100 - 150 ампера (в зависимост от колата) нямаш проблеми. Падне ли под тази стойност - акумулатора е за смяна.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола когато я купих беше с чисто нов 95Ah сложен от предишния собственик(при покупката на колата ми даде гаранцията).След около 6 месеца ми започнаха проблемите,които естествено в началото изобщо не мислех,че са свързани с акумулатора. Основния проблем беше,че FIS-дисплея се включваше след 10-15 минути след като запаля колата,за другите вече съм забравил,беше преди 7 години. След доста четене стигнах до извода,че може и да е от акумулатора. Колата си палеше нормално и като цяло никакви по-сериозни проблеми не съм имал,но реших да го сменя с акумулатор 110Ah,както е по спецификация. Тъй като не карам много колата,все пак го изтерпях това две и половина години и чак 2015  купих 110Ah.От момента, в който го взех не съм имал никакви проблеми от типа който имах с 95Ah. Най-после след 4 години и 110Ah(Bosch) се предадоха.Поради това,че се случи по време на празник(събота 7 септември),не можах да взема същия,защото всички бяха запразнили,а щях в неделя да пътувам,взех от Практикер 95Ah BOSCH AGM. Четох някъде че ако е AGM може и малко по малък. При префейс като моята трябва да се кодира в "Address 61: Battery Regulаtor" . Намерих парт номера на AMG акумулатор 95Ah Exide,тъй като Bosch нямаше(4F0 915 105 Е,преди беше 4F0 915 105 D) и смених серийния номер като сложих от моя. Нямам представа дали това е правилния начин, ако някой по запознат знае да пише. Просто исках да въведа нови стойности един вид "компа" да знае,че съм сложил нов акумулатор. Дали има значение...не знам. За сега няма проблеми,но е много рано да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи първия ти акумулатор е изкарал само 3 години, а втория само 4???  Това не е нормално и мисля че имаш някакъв проблем който ги убива преждевременно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от карането. Ако стои постоянно разреден е нормално да изкара по-малко.

 

Но може и проблем да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lavatrice: щом ти се е включвал FIS-а, значи колата не е заспивала. Тогава е нормално да се предаде акумулаторът.

Като първо и най-лесно можеш да си провериш следното: след като караша колата някакво време, спри, отвори капака и си виж клемите под капака пред пасажера се намират в коша - ако са загряли (понякога едва се пипат), отивай да ти го оправят този сноп, за да не грее (по-евтино и достатъчно надеждно) или нов кабел - около 250 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак ще кажа 2018 март  смених акумулатор оригинален 2006 , пак взех варта  и  ми направи впечатление , че оригиналния е поне с 3-4 килограма по тежък от сегашния.

И по темата да скапваш акумулатор за 3, 4 години не е нормално  или караш само градско или нещо  не е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fis се е включвал 10-15 мин.след като запали.Като я кара 2-3 месеца в годината нормално е за 3-4години да се предаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, CVT написа:

Значи първия ти акумулатор е изкарал само 3 години, а втория само 4???  Това не е нормално и мисля че имаш някакъв проблем който ги убива преждевременно.

Изкарват по малко защото около 7 месеца в годината колата е с откачен акумулатор. Моряк съм и когато ме няма никой не кара колата или по точно аз не давам на никой да я кара. При първото ми заминаване след покупката,я оставих на приятел да я припалва от време на време. Уви, при пристигането ми беше доста паднал и трябваше да му даваме ток. И на мен би ми се искало да я държа на зарядно докато ме няма, но нямам собствен гараж.В този който съм намерил е доста надалеч от вкъщи и няма ток,а и дори да имаше не бих я закачил като знам,че няма да има кой да я наглежда...предпочитам да рециклирам олово отколкото да давам за скраб изгорял автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, chefoukr написа:

Fis се е включвал 10-15 мин.след като запали.Като я кара 2-3 месеца в годината нормално е за 3-4години да се предаде.

Точно така.Като дойде време за продажба ще удариш едно рамо,че е на реални километри:hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...