Mindburn Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Тц тц тц. Днес имах време и реших да кодирам новата варта. Закачих кабела и кво да видя ... тоя от магазина дето слага акумулатора с това устройство на Exide явно е разчовъркал и ми стои бем код на Exide а не кода на заводската варта. Идеята беше да сменя една цифра само от стария код но уви. 😫 Сега при това положение... дали ще стане ако въведа кода от оригиналния акумулатор дето съм снимал в по горния пост с размяна на 1 цифра или някъв друг вариант трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Да няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Ок. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Пак имам притеснения... Днес след работа, а да направя кодинг със стария бем код от вартата и промяна на 1 цифра от серииния номер и какво ми направи впечатление... акумулатора Варта, а на бем кода за производител пише JCB, (както сами виждате на снимката, заводския акумулатор). Така и не посмях да го кодирам и сега пак се чудя какво да правя? Дайте съвети моля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Пак имам притеснения... Днес след работа, а да направя кодинг със стария бем код от вартата и промяна на 1 цифра от серииния номер и какво ми направи впечатление... акумулатора Варта, а на бем кода за производител пише JCB, (както сами виждате на снимката, заводския акумулатор). Така и не посмях да го кодирам и сега пак се чудя какво да правя? Дайте съвети моля? И да питам мога ли да видя кодинга на акумулатора преди тоя от магазина да го разчовърка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Това не е толкова фатално. Слагай на варта код подобен на твоя акумулатор. Марката не е от особено значение, може би от никакво. Този код му трябва, защото според него знае колко амперчаса е и т.н. параметри. И без това са много приблизителни тия неща с акумулаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 и разбира, че е нов. Колко има значение - малко е в сферата на легендите това ново кодиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Да, това е най-важното - като смениш кода знае, че е нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 През vcds-applications-history data отмяташ 19 start и четеш във файла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
василат Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Здравейте, Карам вече 13г. Ауди А6/2.7, с оригиналния акумулатор,който е 110 Амп. Усеща се,че си заминава,а майсторите ме съветват да го заменя с Варта 95Амп. Моля ви за съвет. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Може би е имало защо да сложат 110Ah oт завода ... ама щом майсторите те съветват давай смело кво толкова. п.с. Колко пари ще спестиш ако си вземеше 95Ah вместо 110Ah ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 (Редактирано) Единствената разлика в случая е че 110 ампер-часовата Варта може би ще изкара 10% по-дълго от една 95 ампер-часова Варта от същия клас. Иначе само след година капацитета на 110 ампер-часовата вече ще е паднал под 95 Ah. Същото е с максималния пусков ток - започва с 800-900А и всяка година пада с по 50-100А, но докато е над 100 - 150 ампера (в зависимост от колата) нямаш проблеми. Падне ли под тази стойност - акумулатора е за смяна. Редактирано 25 Септември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Това добре, но по същия начин ще се случават и нещата с 95Ah и т.н. ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Според мен по-скоро го обуват 95амп AGM че % печалба там е по голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Възможно е, "майстори" всякакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Моята кола когато я купих беше с чисто нов 95Ah сложен от предишния собственик(при покупката на колата ми даде гаранцията).След около 6 месеца ми започнаха проблемите,които естествено в началото изобщо не мислех,че са свързани с акумулатора. Основния проблем беше,че FIS-дисплея се включваше след 10-15 минути след като запаля колата,за другите вече съм забравил,беше преди 7 години. След доста четене стигнах до извода,че може и да е от акумулатора. Колата си палеше нормално и като цяло никакви по-сериозни проблеми не съм имал,но реших да го сменя с акумулатор 110Ah,както е по спецификация. Тъй като не карам много колата,все пак го изтерпях това две и половина години и чак 2015 купих 110Ah.От момента, в който го взех не съм имал никакви проблеми от типа който имах с 95Ah. Най-после след 4 години и 110Ah(Bosch) се предадоха.Поради това,че се случи по време на празник(събота 7 септември),не можах да взема същия,защото всички бяха запразнили,а щях в неделя да пътувам,взех от Практикер 95Ah BOSCH AGM. Четох някъде че ако е AGM може и малко по малък. При префейс като моята трябва да се кодира в "Address 61: Battery Regulаtor" . Намерих парт номера на AMG акумулатор 95Ah Exide,тъй като Bosch нямаше(4F0 915 105 Е,преди беше 4F0 915 105 D) и смених серийния номер като сложих от моя. Нямам представа дали това е правилния начин, ако някой по запознат знае да пише. Просто исках да въведа нови стойности един вид "компа" да знае,че съм сложил нов акумулатор. Дали има значение...не знам. За сега няма проблеми,но е много рано да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Значи първия ти акумулатор е изкарал само 3 години, а втория само 4??? Това не е нормално и мисля че имаш някакъв проблем който ги убива преждевременно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Зависи от карането. Ако стои постоянно разреден е нормално да изкара по-малко. Но може и проблем да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 @lavatrice: щом ти се е включвал FIS-а, значи колата не е заспивала. Тогава е нормално да се предаде акумулаторът. Като първо и най-лесно можеш да си провериш следното: след като караша колата някакво време, спри, отвори капака и си виж клемите под капака пред пасажера се намират в коша - ако са загряли (понякога едва се пипат), отивай да ти го оправят този сноп, за да не грее (по-евтино и достатъчно надеждно) или нов кабел - около 250 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Аз пак ще кажа 2018 март смених акумулатор оригинален 2006 , пак взех варта и ми направи впечатление , че оригиналния е поне с 3-4 килограма по тежък от сегашния. И по темата да скапваш акумулатор за 3, 4 години не е нормално или караш само градско или нещо не е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Fis се е включвал 10-15 мин.след като запали.Като я кара 2-3 месеца в годината нормално е за 3-4години да се предаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 В такива случаи държиш на зарядно, вместо само да рециклираш олово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Преди 16 часа, CVT написа: Значи първия ти акумулатор е изкарал само 3 години, а втория само 4??? Това не е нормално и мисля че имаш някакъв проблем който ги убива преждевременно. Изкарват по малко защото около 7 месеца в годината колата е с откачен акумулатор. Моряк съм и когато ме няма никой не кара колата или по точно аз не давам на никой да я кара. При първото ми заминаване след покупката,я оставих на приятел да я припалва от време на време. Уви, при пристигането ми беше доста паднал и трябваше да му даваме ток. И на мен би ми се искало да я държа на зарядно докато ме няма, но нямам собствен гараж.В този който съм намерил е доста надалеч от вкъщи и няма ток,а и дори да имаше не бих я закачил като знам,че няма да има кой да я наглежда...предпочитам да рециклирам олово отколкото да давам за скраб изгорял автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Преди 10 часа, chefoukr написа: Fis се е включвал 10-15 мин.след като запали.Като я кара 2-3 месеца в годината нормално е за 3-4години да се предаде. Точно така.Като дойде време за продажба ще удариш едно рамо,че е на реални километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Той купувача е ясен вече. Въпроса е кога и на каква цена ще мине сделката 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване