OvivO Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 (Редактирано) лесно може да се разбере дали някой модул не заспива - когато заключиш колата, изчакай до 5 минути, като гледаш копчето за аварийните. То трябва да загасне между 2 до 5 минути след заключване. Ако остане да ти свети, значи нещо не заспива. Кое е това нещо, е друга тема... Най-лесно това се вижда на тъмно. Може и грешка в някой модул да му пречи да заспи. Редактирано 31 Май 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 (Редактирано) Явно има отечка копчето на аварийните остана да свети двд-то на навигацията дава грешка може ли от него да не заспива Редактирано 1 Юни 2019 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 виж след шофиране дали под предния капак клемите не са горещи. Изтрий всички грешки и виж дали ще заспи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 Здравейте, Отскоро забелязвам че за 2-3-4 дни акумулатора пада на 60-70 %. При запалена кола си зарежда до 100%. Явно ще трябва нов. Снимах стария и качвам снимка. Препоръчайте ми нов който е удачен за колата - 3.0 тди 240к.с. - няма старт стоп, но има печка ако това е от значение. Тъй като нямам 61-battery managment защото е фейсова колата, разбрах че имам някакъв подмодул в 19-Can Gateway за батерията. Та питането ми е дали някой може да ми каже как да си проверя акумулатора с VCDS на този 19ти канал? Ето снимка на акумулатора: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 да не би да не ти заспива колата и затова да пада на 60%? Видя ли клемите под капака дали не се стоплят, това води до падане и незаспиване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 Клемите не съм гледал. Но лампата на аварийните угасва след няколко минути. Ще ги погледна и тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 (Редактирано) твоят май е оригиналният, така че е много вероятно да е за смяна вече, ако аварийки го бутат до край за минути Редактирано 15 Септември 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 Ако правилно виждам е 2010 така , че време му е е моят беше 2006 ама го изхвърлих преди почти 2 години зимата замръзна и това му разказа играта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 Колата е 2010 г. А на акумулатора къде пише годината на производство? Препоръчайте ми какъв да взема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 (Редактирано) На отрицателния терминал се вижда 19/10, демек 19-та седмица на 2010 г. На всички Варти го пише там. Вземай пак такъв - добри акумулатори са. Само не е нужно да е AGM след като си без старт-стоп. Гледай новия да е тазгодишен. Редактирано 15 Септември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 (Редактирано) Благодаря! Тря да видя и кодирането как става през 19ти канал. Клипчета намерих само за 61ви. И да питам.. ако отида в порше пак ли ще е оригинален черен на цвят? По магазините в нета са само сиви и няма 92ah а са по 95. Редактирано 15 Септември 2019 от Mindburn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 Ами трябва да се види какъв излиза може и да е AGM за неговата ... нищо , че няма старт стоп . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 (Редактирано) Така, преди малко в обедната почивка отскочих до 2 магазина на сточна гара да видя акумулаторите и да говоря с продавачите и малко съм притеснен. И на двете места гледах Варта AGM 95 Ah. Това което ме притесни е че и в двата магазина акумулаторите нямаха щампа с годината на производство. Кзаха че щампата се слагала само на заводските акумулатори за първоначално вграждане. И в двата магазина по техни думи акумулаторите били тазгодишни. Другото ми притеснение беше, че и на двете места (едното срещу допълнително заплащане от 20лв.) правят кодиране на новия акумулатор с някакво си тяхно устройство а не с кабел и лаптоп. Та сега се чудя какво да правя.....там ли да ходя? Дайте някъв съвет къде в София да отида да си купя читав акумулатор и евентуално ако не си го правя сам там да ми направят и кодирането. P.S.: Намерих клип с кодиране през 19ти канал и видях как става. Ааа и още нещо и на двете места нямаха BEM код следователно не виждам как сам бих могъл да го кодирам при липса на тези данни. Редактирано 16 Септември 2019 от Mindburn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 На пластмасата има щампа кога е произведен , може на не сменяш кода ведната .. и незнам освен да имат VAS с какво друго могат да кодират новия акумулатор.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Акумулатора може да ти е стар,но първо си виж клемата отпред дали не грее.Вече го играх този филм и стария акумулатор още си ми е в перфектно здраве,а беше почнал да пада до 20%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Mindburn ако вземаш пак Varta agm просто набиваш пак стария БИМ код само сменяш в последния сектор някой цифри.Аз така направих с моята по този клип.https://youtu.be/IJAScg6JrYI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Тоест препоръчваш обучението да си го направя сам. Все пак ще отида след работа да замерят колата ще ми сложат новия пък после ще видя ако е необходима адаптация ще си я направя сам както казваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Както си решиш,аз така направих то е важно само първия сектор 4FXXXXXXX да е точен по това разбира колата колко ампера е и дали е AGM или не.Другото е производител и сериен номер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 (Редактирано) Тоест да сменя 1 цифра от серийния номер? И при теб ли е на 19 кан гейтуей ? Само не рабрах от клипа 2 или 3ти вариант? Редактирано 16 Септември 2019 от Mindburn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 При мен 2 вариант по CAN.Да в 19- също съм с фейс 239к.с.АМИ-то мисля че от теб го купих[emoji1787] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Дам 😉. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Така да докладвам какво свърших с акумулатора. След като снощи въртях колата из квартала да зареди до 100%, одеве след работа се качвам и пак на 60%. Запалих и бегом към Макскар на сточна гара. замериха оригиналния 12,4-5 V. Викам му може ли да провериш нещо за отечки, а той - е ква ще е тая оттечка... Сложихме новата варта (амг 95Ач), запалих, замери с мултицета, даде 13,6-7 и взе за секунди да качва. Лампата за еспиеса и тази за положението на въздушното на колата останаха да светят. Разместих колата 5-6 метра назад и после обратно и лампите изгаснаха. ММИ показваше текущия процент на старата варта - 70%. След което тоя пич закачи едно устройство по размер като пост терминал с кабел в буксата (видях че на устройството си пишеше Exide - като марката акумулатори), прочете нещо с него и след секунди ММИ дигна директно на 100%. Попитах го за кодиране, той извади лаптоп с Делфи и вика не става кодиране... китайска му работа. Казах му че аз ще си го кодирам щото имам ваг-ком и си тръгнах по живо по здраво. Ще видя утре вечер какво е положението. Почивните дни ще му направя и кодинг по клипа посочен от колегата. Дано всичко да е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 Ако нямаш кодинг е много вероятно да се случват такива аномалии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 Chefoukr, дали правилно съм те разбрал - сменям някоя цифра с произволна от 0 до 9 в сектора за серийния номер с обозначение Z без значение коя точно? Format: NNNNNNNNNNN XXX ZZZZZZZZZZ N = Battery Part Number (11 Digits) X = Battery Vendor (3 Digits) Z = Battery Serial Number (10 Digits) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване