Jump to content

Не изгасва лампата за маслото и чука


radil

Recommended Posts

Именно колега , че пружината е с такава якост , че да се свива над 5 бара . А колегата пише да не се пипа реглажа на клапана и аз питам какъв е този реглаж , като не виждам какво може да му се регулира освен ако не се смени пружината , което би било голяма глупост ако не е същата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Айде да успокоя страстите след 3 часа на слънце в съботния що годе топъл ден колата запали и лампата и изгасна моментално след запалване и си заработи нормално след 3 4 мин се успокоиха и повдигачите и по бегли наблюдения и ослушвания последствия няма нито хлопа нито вие абсолютно нищо.

Благодаря на всички за бързите отговори и се радвам че се размина лошия край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,за последно само да поясниш какво точно е маслото /пишеш 10w40/ наливно,бутилирано , марка и от къде е купено.Останах с впечатление ,че проблема е в маслото ,пробутали са ти лятно и то доста гъсто .

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,за последно само да поясниш какво точно е маслото /пишеш 10w40/ наливно,бутилирано , марка и от къде е купено.Останах с впечатление ,че проблема е в маслото ,пробутали са ти лятно и то доста гъсто .

маслото е някакво Penasol от производителите на Polytron в туба от 4 литра.Пише че е произведено в германия на което не вярвам много ама се усеща по добро от предното а и това не го харчи (тя си мина и ремонта на главата и затова може да е )а е доста редичко даже като позагрее до оптимална температура пречуква някой одъртял повдигач,което ме навежда на мисълта че не се е стегнало самото масло от минусовите темп.По вероятно е конденз поради късите разстояния които се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

:help::help: Колеги, имам проблем, при запалване не вдига налягане и чука, мисля да отида да взема филтър и да го сменя / дано има къде във Велинград/, както и да взема един литър масло.

С АБК двигател съм и се чудя при подмяната на филтъра дали ще изтече много масло? В момента е на 1/3 между мин и макс ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се малкия дявол, след смяната на филтъра проблема изчезна и колата мърка :)

Явно по-често трябва да се сменя масло и филтър, въпреки че го сменям на 10000 с МАНН и то с масло и филтри от проверени източници...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Преди 2 месеца сменях масло, защото повдигачите почнаха да чукат ( лампа не е светвала по таблото ) На пръчката ( която се оказа счупена ) седеше малко над минимума маслото, двигателя е 2.0 16v ACE 1995, така я карах малко, но това което ме притесни е, че когато сменях маслото ми се стори, че прекалено малко масло изтече, а лампа не е светила :( И все пак, смених маслото и филтрите и от тогава замърка и не съм имал никакви проблеми, вече 2 месеца, а всеки ден я карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз съм пробвал, събира и 5 литра. ама 3.5 да ти кажа му идват в повечко ако планираш да го караш

Ако планираш да го зазимяваш и си чул от дЕдо че се налива в жигулката трансформаторно масло 20 литра през свещите ... става и така :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да се включа с моя подобен проблем.На таблото лампата за маслото въобще не свети откакто взех колата,слагах нови крушки проверявах пистите на таблото(понеже има презапоявани такива) и никакъв ефект.Утеших се с мисълта че ауточека ще си свърши работата когато трябва.Всичко ОК докато не сменях гарнитурата тази есен,оттогава ауточека свети и пищи постоянно,колата работи идеално,имам уредите посредата които си поддържат добри показатели,масло има и не е мръднало откакто го налях.Стигнах до извода че някой датчик е отказал и си карам цяла зима така...Майстора ми го погледна и вика че най вероятно е датчика и да карам спокойно :)Ама колко да съм спокоен то постоянно си напомня.Интересното обаче е,че докато дам на контакт без да паля му трябват 5секунди и започва шоуто звук и светлина.Откачам всичките 4 датчика от маслото и ефекта е абсолютно същия.И не занм как да разбера кой точно е за смяна и не знам на какъв принцип работят тези датчици за да започна да търся.Иска ми се и тази на таблото да светне за да съм спокоен. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай още инфо,кой мотор е колата.Ако си с ауточек и налягането на маслото е добре ,няма да светне и писне нищо.Ако си с миничек ,при контакт трябва да светне лампата за масло . Много е вероятно при ремонта на мотора да сте разменили кабелите за ниско и високо налягане,Единия е нормално отворен,другия нормално затворен,Ауточека и мини чека си ги следят и двата. Виж и тук .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за пропуска.Колата е Купе DZ и мисля че е с миничек.Кабелите като дължини си пасват по датчиците и едва ли са разменени понеже ми свали и масления охладител заедно със стойката му има ли вероятност моя така наречен "майстор" да е разменил датчиците ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Днеска ми светна лампата за маслото беше много горещо викам странно да не качи в това топло време маслото а и запали отрас и то на газ и ми направи вплечетление че заспа като обороти без да мръднат още при запалването, а винаги на газ трепери докат дигни обороти за няколко. И по едно време гледам сфети лампата за маслото минаха няколко сек. изгасих пак запалих пак неогасфа тръгнах почна да тракат пофдигачите изгасих веднага , отивам гледам по щеката маслото е пръскало значи е добре , качвам се паля лампата несфети пребрах се после пак карах колата и не я жалих нито лампа нито нищо но защо така ми направи незнам..... 1.8S  PM . И много интересно на газ като я паля докат достигне гориво за няколко секунди неработи добре смисъл дига обороти и заспива и се оправя а сега изведнъж се едно я паля на бензин... много страно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги днес ми се случи пак проблем с лампата за маслото Не изгасва при запалване! Колата не я карах една седмица  и когато рекох да я запаля лампата за маслото Не изгасва и повдигачите чукаха! Tри пъти я палех и неспряха  както и лампата не може да повдигне масло явно пуснах я по надолнище набързо и я изгасих за да може се раздвижи маслото макар че знам че не е хубаво но беше около пет крачки разстоянието след това пак я запалих и се опрай веднага! Защо така се получи !!!  Предстои Ми смяна на гумички шлайф пасване на клапани гарнитури но ми кажете дали нещо е запушено !?  Имам ли под картера някаква четка и да е запушена на другата ми кола имаше но не знам дали тази зима и ако имам и е в нея проблема според вас как да процедирам! Съжалявам че в тази тема  пиша но да не пускам друга същата

:nixweiss: :nixweiss: :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Вероятно проблема е в маслената помпа, ако не се реагира мигновено резултата е доста поразии по двигателя.

И на мен ми се случи "играта" - ту свети- ту не свети лампата за маслото(двигател 2.0 АБК),и въпреки, че се усетих и за по-сигурно закарах колата на сервиз с дърпане при изключен двигател, но ...в сервиза ме подведоха, че с помпата всичко е наред и ....после си подкарах на воля и ....се скапа мотора, което ми струваше само 1400 лв.

Маслената помпа има един клапан за връщане на масло в картера и ако тои остане заклинен в отворено положение - само връща масло, а на горе към двигателя няма никой.

Това за маслената помпа е само предположение, възможно е и друго нещо. Бъди внимателен!!!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или е клапана на помпата , както казва колегата над мен , или е много износен мотора и вала е станал на елипса и когато не се кара по - дълго време колата маслото изтича покрай вала и лагерите и после затова трудно го качва . По - добре опитай първо със смяна на маслен филтър .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така знам както вие казвате и масления филтър го смених миналата година като купих колата - марката на филтъра е Бош но не е гаранция че е хубав. Първо него ще сменя и се надявам да мина леко.Ако е помпата изобщо незнам как ще я опрая тря я карам на сервиз. А проблема ми се появи един път след работа , като имате напредвит сутрента и няма нищо , слетобет паля и сфети , гася паля и пак. Тръгнах на 5 крачки я огасих ,защото неспря да сфети дигнах щеката гледам нехфърляло масло по нея а попринцип хфърля.Качих са пробвах пак колата спи и нямах проблем пребрахсе и до вчера! Kачвам се паля и пак така пуснах я пред хода някаде около 5 крачки пак . Паля нито чука нито сфети! Първия път беше преди месец. И така явно като я раздвижа малко и се оправя немога си го обясня.Днеска питах едни натокани момчета много разбират, казаха само лагерите и няма оправяне по добре друг двг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска купих маслен филтър на бош пак свалих стария, новия го напълних с масло преди да го сложа и намазах гумата обаче леко влезе масло там кадето се навива филтъра при прожината. Така сложих го запалих още при запалването няма и секунда лампата изгасна нито сфетише нито нищо а преди даже при запалване имаше по дълак интервал от време да изгасне някаде 2 секунди малко повече от сега и двигателя отихна ацки много.Процедурата я правих без да точа цялото масло,защото го сменях миналата година със филтара но както писах по нагоре имах проблем с лампата 2-пъти.Надявам се да нямам проблем занапред и да мина с маслен филтър!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз да се включа...

От една година насам всяка сутрин като запаля мотора (двигателя) причукват повдигачи, броя до 2-3-4 (сек.) и лампата гасне едновременно със спирането на тропота на повдигачите. Оставам с едно наум (на другите ми коли гаснеше веднага)... А пък вчера по време на движение ми светна лампата за маслото. Карам като бабичка 1500-2000 об/мин и няма проблем. Ако дам газ над 2000 об/мин - светва лампата и нек'ъв зумер пищи изпод таблото... Брей, викам си таз' маслена помпа с този възвратен клапан... Трябва да се сменя помпата, а не е ефтина. Отивам при кварталния майстор, след това на работа, а на връщане си взимам колата. И какво?! Датчика на налягането на маслото се прецакал! Малкият дявол! Вярно е, че преди да я взема не беше карана 6 месеца. Ако прочета всички постове в тази тема и се вържа ще си помисля, че гледам новините на БТВ...

Цитиране на предходен пост!

Вероятно проблема е в маслената помпа, ако не се реагира мигновено резултата е доста поразии по двигателя.
И на мен ми се случи "играта" - ту свети- ту не свети лампата за маслото(двигател 2.0 АБК),и въпреки, че се усетих и за по-сигурно закарах колата на сервиз с дърпане при изключен двигател, но ...в сервиза ме подведоха, че с помпата всичко е наред и ....после си подкарах на воля и ....се скапа мотора, което ми струваше само 1400 лв.
Маслената помпа има един клапан за връщане на масло в картера и ако тои остане заклинен в отворено положение - само връща масло, а на горе към двигателя няма никой.
Това за маслената помпа е само предположение, възможно е и друго нещо. Бъди внимателен!!!

 

 

аз като купувах моята,на път за вкъщи на няколко пъти ми светваще лампата,но при загрял мотор-оказа се датчика за маслото-смених го и засега нямам проблем.Но твоя случай е при студен мотор-дано се разминеш леко!Колата,особено сега в студа не я оставям в покой повече от два дена!Колегите от горните постове са прави-каручките трябва да се разкарват,иначе-беля на главата! :steinigung:

Редактирано от dekzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре да гледаш БТВ новините(четейки форуми) отколкото да участваш в тях(новините).Повярвай ми.

Искам да кажа за лампата на маслото - тази лампа свети в червен цвят.В упътването на колата пише, че ако светне жълта лампа, например свършила е течността за чистачките, то това е само ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ и може  да се продължи шофирането, но светне ли червено, трябва да спреш и да викаш пътна помощ.

Така, че утре ако ти светне червена лампа и "не се вържеш", може и да извадиш късмет, ама не е сигурно :)

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да кажа смених масления филтър нямах проблем обаче една сутрин не изчаках да загрей и тръгнах още със паленето и веднага започва да чатка но без да свети лампата гася и паля и изчаках да се успокой чаткането и тръгнах , следобед от работа паля колата и оп лампата не угасва и почна да чука веднага, загасих я запалих я изфорсирах   я много малко и и никакви проблеми и няколко дена след това при палене сутрин чакам една или две минути да утихне чаткането не мога си го обясня незнам какво да правя  ?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен чукането спираше след няколко секунди, но при теб щом продължава ми се струва, че нещо не е наред. Но пък понякога повдигачите на клапаните си чаткат. Аз старата Б3 си я карах с 1 или 2 почукващи повдигачи от време на време. На какво прилича звука? Същият ли е като този веднага след палене или различен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...