Jump to content

3.0 TFSI vs 3.0 TDI


Recommended Posts

А ти какво очакваш при положение, че никой не е карал 3.0 TFSI как да го сравнят

Аз карах А7 с 3.0ТФСИ, но пък 3.0ТДИ не съм :hilezh:

Все пак си мисля, че дизела с 245к.с. е безмислен на фона на ТФСИ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 192
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз лично заредих на колонката преди да я върна в Порше. Но пак казвам само кефене и кикдауни и ускорение от светофар до светофар, все пак не всеки ден имаш 300 коня в ръцете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и ние се кефихме, но даваше разход от 15/100. Средно 12-13/100. Пак на А7 и пак с 300 коня.

Абе ей затова си говорим

Много трака, като дизел направо

http://www.youtube.com/watch?v=75lviv7I93Y

Вижте разхода на това клипче, среден 14/100

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава варянта да не са ни я дали точно пълна, но поне показваше пълна като я взе шофера на шефа от Порше(тогава нулира трип километража), кара я той, после шефа и после аз и накрая аз я върнах, като аз съм единствения който е сипвал гориво в нея и събра 27л премиум бензина на ОМВ при индикация на трипа 120км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на трипа гледа ли колко показва среден разход?

А колко струва да си я вземеш под наем?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че гледах, гледал съм, ама непомня (все пак миналата година беше това), само запомних тия 27литра дето хвана на колонката при изминати 120км.

А относно цена за наем, незнам дали ще я намериш в някой рент-а-кар, даже съм сигурен че няма. Тази която карах беше тестова на Порше. Там незнам шефа дали и колко е плащал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм фен на V6 на Ауди. Големи, усложнени и тежки мотори. В светлината на това бих избрал ТФСИ.

Разликата в управлението и спирането между чугунен и алуминиев блок се усеща.

ТФСИ (теоретично) е по-прост, вибрациите и шума при него са генетично по-малко. Шумът от ФСИ и чарджъра е отделно.

Колко е надежден като цяло е рано да се каже.

Гледайки цени за 2.0ТФСИ - бобини, дюзи и помпа не са скъпи. Чарджерите са сравнително прости и надеждни устройства. Ремонтът им, като цена, когато се прави навреме, е съизмерим с този на втулкова турбина.

Вече извън темата - аз бих погледнал Q5 с 2.0ТФСИ. Вярно, по-нисък клас е от А6/А7, но само там се предлага 4 цилиндров мотор, в комбинация от куатро и автомат, а списъкът с екстрите също е доволно дълъг.

2.0ТФСИ е по-прост от V6, по-лек.

Знам, че си против чиптунинга, но 2.0 си е истински турбо бензин, за който чип тунинга не носи никакви негативи, дори може да се окаже (при нормален стил на каране), че с чип работи по-разтоварено.

Има варианти и за С-троник и за 8-степенен Типтроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Q5 2.0 TFSI съм го карал точно като излезе модела. Даже 2 пъти ходих на тест драйв. Наистина много приятен двигател за каране, но Q5 ни идва малко. Може би тогава бяхме с по-малки деца и трябваше да мъкнем количката навсякъде, но като цяло си е на базата на А4. Задния ред седалки е доста тясно. А и още нещо. Всички джипове след 180-190 км/ч където им е максимума стават не стабилни. Особенно при страничен вятър.

Друго ми стана интересно. Каква е разликата м/у S-tronic и Tiptronic, който се предлага сега на 313 коня? И двете ли са на ZF?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типтроник-а е хидротрансформатор автомат (като в сегашната ти кола, но по-нов), S-tronic е DSG кутия ...

А FSI моторите наистина тракат като дизели - нали са с пиезо дюзи под високо налягане като CR-ите.... това, което се чува като тракане е трептенето на пиезо елементите в дюзите

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата за ФСИ е елементарно устройство. Дюзите са евтини и не тракат повече от газови дюзи:).

DSG е за напречни двигатели, като мисля, че производителите на ДСГ и СТроник са различни. Съединителите също са различни, т.е. проблемите на ДСГ не се пренасят автоматично при С-троника.

180км/ч беше другото нещо, което исках да коментирам - в България все по-рядко ще има възможност за вдигане на по-високи скорости. Каране с 250 и нагоре пък съвсем. За сметка на високата максимална скорост и стаблиност при 200 получаваме практичност.... а и при К5 има възможност за регулируемо по твърдост окачване.

Като изключим ширината на задната седалка, К5 е по-просторно от А6. Новите Голф и Пасат също са на една платформа, но разликата в обемите им е голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последно време във всяка една тема единствено се обсъждат недостатъци на мотори, купета... Абе хич ли няма поне едно ауди да става било то печка или бензин? <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последно време във всяка една тема единствено се обсъждат недостатъци на мотори, купета... Абе хич ли няма поне едно ауди да става било то печка или бензин? <_<

За момента от новите модели всички стават(щото са нови и в гаранция), но ще стане страшно като станат на по 3-4години и пробег над 200к.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставете това, че се трошат, обаче... нафтата вибрации, разход, вървеж не особено добър, бензина шум като дизел, пак голям разход, незнам си какво покритие има, трябва да е огромен за да върви... Абе какво правим в ауди форум тогава? Какъв читав бензин може да си купи човек на 4Ф примерно? Да върви прилично, да е тих и без вибрации, разхода ще го преживея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичките бензинки са без вибрации. Това, че тракат дюзите, е характерно за всички ДВГ с директно впръскване и вътре в колата не е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичките бензинки са без вибрации. Това, че тракат дюзите, е характерно за всички ДВГ с директно впръскване и вътре в колата не е проблем.

Знам ги тези неща, онзи ден дори слушах една а8-ца с фси, изобщо не е толкова зле, нищо общо с дизел. А остава въпроса, че ауди не можели да направят атмосверен мотор под 4,2 който да върви що годе добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега последно TFSI с турбина ли е или без?Понеже навсякъде пише различни неща и човек се бърка.И каква е разликата между суперчарджър и турбина(ако има такава разлика)?Ако може някой да даде ясен отговор ще съм много благодарен :)

Редактирано от omonkes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последно време във всяка една тема единствено се обсъждат недостатъци на мотори, купета... Абе хич ли няма поне едно ауди да става било то печка или бензин? <_<

Има. Само трябва да са в гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 ТФСИ e с чарджър...

Чарджъра се задвижва послредством ремък от двигателя: http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger

Турбото се задвижва от изгорелите газове на двигателя: http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger

И двете имат едно и също предназначение - да вкарат повече въздух в мотора, за да се изгоре повече горивна смес и да се получи по-висока мощност от даден работен обем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...