outlaw... Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 А ти какво очакваш при положение, че никой не е карал 3.0 TFSI как да го сравнятАз карах А7 с 3.0ТФСИ, но пък 3.0ТДИ не съм Все пак си мисля, че дизела с 245к.с. е безмислен на фона на ТФСИ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 23 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Този разход от 23/100 е двойно над каталожния. Това сигурно ли е, че е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Аз лично заредих на колонката преди да я върна в Порше. Но пак казвам само кефене и кикдауни и ускорение от светофар до светофар, все пак не всеки ден имаш 300 коня в ръцете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 23 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 (Редактирано) Абе и ние се кефихме, но даваше разход от 15/100. Средно 12-13/100. Пак на А7 и пак с 300 коня.Абе ей затова си говоримМного трака, като дизел направоhttp://www.youtube.com/watch?v=75lviv7I93YВижте разхода на това клипче, среден 14/100 Редактирано 23 Февруари 2012 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Остава варянта да не са ни я дали точно пълна, но поне показваше пълна като я взе шофера на шефа от Порше(тогава нулира трип километража), кара я той, после шефа и после аз и накрая аз я върнах, като аз съм единствения който е сипвал гориво в нея и събра 27л премиум бензина на ОМВ при индикация на трипа 120км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 23 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 (Редактирано) А на трипа гледа ли колко показва среден разход?А колко струва да си я вземеш под наем? Редактирано 23 Февруари 2012 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Че гледах, гледал съм, ама непомня (все пак миналата година беше това), само запомних тия 27литра дето хвана на колонката при изминати 120км.А относно цена за наем, незнам дали ще я намериш в някой рент-а-кар, даже съм сигурен че няма. Тази която карах беше тестова на Порше. Там незнам шефа дали и колко е плащал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Аз не съм фен на V6 на Ауди. Големи, усложнени и тежки мотори. В светлината на това бих избрал ТФСИ.Разликата в управлението и спирането между чугунен и алуминиев блок се усеща.ТФСИ (теоретично) е по-прост, вибрациите и шума при него са генетично по-малко. Шумът от ФСИ и чарджъра е отделно. Колко е надежден като цяло е рано да се каже.Гледайки цени за 2.0ТФСИ - бобини, дюзи и помпа не са скъпи. Чарджерите са сравнително прости и надеждни устройства. Ремонтът им, като цена, когато се прави навреме, е съизмерим с този на втулкова турбина.Вече извън темата - аз бих погледнал Q5 с 2.0ТФСИ. Вярно, по-нисък клас е от А6/А7, но само там се предлага 4 цилиндров мотор, в комбинация от куатро и автомат, а списъкът с екстрите също е доволно дълъг.2.0ТФСИ е по-прост от V6, по-лек. Знам, че си против чиптунинга, но 2.0 си е истински турбо бензин, за който чип тунинга не носи никакви негативи, дори може да се окаже (при нормален стил на каране), че с чип работи по-разтоварено.Има варианти и за С-троник и за 8-степенен Типтроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 24 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 (Редактирано) Q5 2.0 TFSI съм го карал точно като излезе модела. Даже 2 пъти ходих на тест драйв. Наистина много приятен двигател за каране, но Q5 ни идва малко. Може би тогава бяхме с по-малки деца и трябваше да мъкнем количката навсякъде, но като цяло си е на базата на А4. Задния ред седалки е доста тясно. А и още нещо. Всички джипове след 180-190 км/ч където им е максимума стават не стабилни. Особенно при страничен вятър.Друго ми стана интересно. Каква е разликата м/у S-tronic и Tiptronic, който се предлага сега на 313 коня? И двете ли са на ZF? Редактирано 24 Февруари 2012 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 (Редактирано) Типтроник-а е хидротрансформатор автомат (като в сегашната ти кола, но по-нов), S-tronic е DSG кутия ...А FSI моторите наистина тракат като дизели - нали са с пиезо дюзи под високо налягане като CR-ите.... това, което се чува като тракане е трептенето на пиезо елементите в дюзите Редактирано 24 Февруари 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 24 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Това означава ли, че ще прави проблеми като DSG? Поне така съм чувал, че DSG не е много оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 ахххх, каква стана тя - "тихата" бензинка трака точно като дизел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 24 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Направо да му се .... на човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Това тракане си е направо дизелско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 и понеже бензина ни е супер читав / като дизела / се очакват приключения и с тея дюзи и помпи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Помпата за ФСИ е елементарно устройство. Дюзите са евтини и не тракат повече от газови дюзи.DSG е за напречни двигатели, като мисля, че производителите на ДСГ и СТроник са различни. Съединителите също са различни, т.е. проблемите на ДСГ не се пренасят автоматично при С-троника.180км/ч беше другото нещо, което исках да коментирам - в България все по-рядко ще има възможност за вдигане на по-високи скорости. Каране с 250 и нагоре пък съвсем. За сметка на високата максимална скорост и стаблиност при 200 получаваме практичност.... а и при К5 има възможност за регулируемо по твърдост окачване.Като изключим ширината на задната седалка, К5 е по-просторно от А6. Новите Голф и Пасат също са на една платформа, но разликата в обемите им е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 при този годишен пробег, не знам защо намесваме селскостопанската техника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 В последно време във всяка една тема единствено се обсъждат недостатъци на мотори, купета... Абе хич ли няма поне едно ауди да става било то печка или бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 В последно време във всяка една тема единствено се обсъждат недостатъци на мотори, купета... Абе хич ли няма поне едно ауди да става било то печка или бензин? За момента от новите модели всички стават(щото са нови и в гаранция), но ще стане страшно като станат на по 3-4години и пробег над 200к.км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Оставете това, че се трошат, обаче... нафтата вибрации, разход, вървеж не особено добър, бензина шум като дизел, пак голям разход, незнам си какво покритие има, трябва да е огромен за да върви... Абе какво правим в ауди форум тогава? Какъв читав бензин може да си купи човек на 4Ф примерно? Да върви прилично, да е тих и без вибрации, разхода ще го преживея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 всичките бензинки са без вибрации. Това, че тракат дюзите, е характерно за всички ДВГ с директно впръскване и вътре в колата не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 всичките бензинки са без вибрации. Това, че тракат дюзите, е характерно за всички ДВГ с директно впръскване и вътре в колата не е проблем.Знам ги тези неща, онзи ден дори слушах една а8-ца с фси, изобщо не е толкова зле, нищо общо с дизел. А остава въпроса, че ауди не можели да направят атмосверен мотор под 4,2 който да върви що годе добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 (Редактирано) Сега последно TFSI с турбина ли е или без?Понеже навсякъде пише различни неща и човек се бърка.И каква е разликата между суперчарджър и турбина(ако има такава разлика)?Ако може някой да даде ясен отговор ще съм много благодарен Редактирано 24 Февруари 2012 от omonkes Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 В последно време във всяка една тема единствено се обсъждат недостатъци на мотори, купета... Абе хич ли няма поне едно ауди да става било то печка или бензин? Има. Само трябва да са в гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 3.0 ТФСИ e с чарджър...Чарджъра се задвижва послредством ремък от двигателя: http://en.wikipedia.org/wiki/SuperchargerТурбото се задвижва от изгорелите газове на двигателя: http://en.wikipedia.org/wiki/TurbochargerИ двете имат едно и също предназначение - да вкарат повече въздух в мотора, за да се изгоре повече горивна смес и да се получи по-висока мощност от даден работен обем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts