verter Публикувано 1 Април 2012 Доклад Share Публикувано 1 Април 2012 Ники, честито, много километри да навъртиш с усмивка на лицето!Четейки впечатленията ти ми припомни какво чувствах като си взех аудито... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 1 Април 2012 Доклад Share Публикувано 1 Април 2012 Честито камионче Ники, много безаварийни километри и никога да не помисляш за газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Април 2012 Доклад Share Публикувано 1 Април 2012 (Редактирано) Ники, честито, много километри да навъртиш с усмивка на лицето!Четейки впечатленията ти ми припомни какво чувствах като си взех аудито...А сега вече не е така. Аз някой път се замислям дали да не сменя аудито с Шаран. Пусто ме спира само двигателя. Нямат толкова мощни двигатели VW. Редактирано 1 Април 2012 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioorela Публикувано 1 Април 2012 Доклад Share Публикувано 1 Април 2012 А сега вече не е така. Аз някой път се замислям дали да не сменя аудито с Шаран. Пусто ме спира само двигателя. Нямат толкова мощни двигатели VW.Аиде стига и ти сега....шаран....автобус... Колега честито за джипката. аз навремето не можах да се престраша за джип.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 2 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Днес сколасах да я измия и наснимам, цял ден почти не съм излизал от нея, като малките деца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Евала Ники страшна джипка си взел и с правилното гориво Много здраво да я караш и само радост да ти носи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Никстър, може ли да стои и по-ниско или !? П.П. Много красив локомотив... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Честито Ники, много безаварийни километри! За екстрите, които си написал е по-добре да ги няма, особено стъкленият покрив. Дано продължи да те радва дълго време и да кара сърцето ти да тръпне всеки път като подадеш газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Още веднъж честито за този голям красавец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 2 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Никстър, може ли да стои и по-ниско или !? Може, снимките са правени на режими комфорт и офрроуд, има и динамичен, ама не съм я спускал в града да видя как е. Просто като е навирчена изглежда по брутална, на тоз локомотив не му отива много да се снишква, се едно борец на нисък старт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Е, как, бе - като ги засилиш с едни 200-220 по highway-а, ще го слагаш да ляга долу ниско А иначе в града си гледай от високо...Около тебе, в ниските коли да те гледат така: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 2 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Тя сама ляга, умна е, като задържиш малко над 130 и сваля надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Със здраве да я караш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Тя сама ляга, умна е, като задържиш малко над 130 и сваля надолу.Мерцедес с въздушно e вредно да се кара на режим "офроуд", незнам за Q7 как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Вероятно той така или иначе сам си променя режима спрямо скоростта, с която се движиш. При Мерц едва ли е по-различно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Много арна. Ще трябва да ти вземем запалка, че гледам липсва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 3 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Не, там си включвам радар детектора, много е удобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tita Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Страхотно съм въодушевен от машинката. Влизайки вътре попадам в друг свят, далече от шума и прахоляка, а миризмата на кожата е точно такава каквато съм искал и ми напомня досега с първите истински автомобили който съм имал в Германия. Стойката в седалката и кокпита са като на лека кола, широкия подлакътник те предразполага да се разположиш удобно и комбинирано с височината ти дават спокойствие и притъпяват нервите в градската "джунгла". А в джунглата вече малките дупки и бордюрите вече не са ти смъртни врагове. Просто сядаш и тръгваш за някъде, притесненията остават отвън, тук ти си господаря и ти определяш условията А най готино е вечер, когато симфонията от светлини в купето те кара да се чувстваш като малко дете, скрило се в коледната елха. Всичко е изпипано интуитивно, ММИ ти е в помощ ежедневните неща без да ти заема цялото внимание, а хендсфрито е нещо което се чудя как съм могъл досега без него На светофара ламята отпред не се чува изобщо и само по оборотомера разбираш че не си угаснал. Подаването на газ кара 8те гърла да се събудят за храна, и макар и да няма дизеловия тласък при натискане на педала, прилив на мощ се усеща постоянно и като поискаш да я използваш я получаваш съпроводена с подобаващ рев и ... водовъртеж разбира се Просто не мога да се наситя и 3 минути след като го угася искам да се кача пак и да предизвикам първичното вуууррвввв-вуууурррврв, докато типтроника усърдно сменя скорости, а километража вече показва стойности за глоба Искрено се надявам да не съм се надскочил и да имам възможността да я карам и поддържам подобаващо новата ми приятелка. Пожелавам ви и на всички подобни хубави мигове, всеки автофен заслужава подобна радост да изпита поне веднъж, затваряйки си очите за разумното и получавайки подкрепа от най близките си за да скочи в подобна авантюра Боже, боже .. колко много любов! Дам ... Q7 може само да се обича! Да ти е честита, Ники! Много да те радва и за напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 (Редактирано) Ники , с какъв цолаж на гумите е?Имаш мегдан да се включиш на някоя офроуд разходка примерно до Мургаш. Може и да си първото Q7 качило се там Ще питам хората горе в станцията дали са виждали такова чудовище да се качва. Има качване като за теб, без щети, така че не го мисли това, само да не си на някои 20-ки. Редактирано 3 Април 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 3 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 На 20ки е, и да ти кажа и през ум не ми минава да я пращам на истински офроуд. За там мога да взема на баща ми фероцата, обаче докато стигна до "Подмургаш" и ще родя Освен на една платформа да кача фероцата и да я задърпам с куседмицата (имам чисто нов неупотребяван теглич) до "Подмургаш" и да го щурмувам с дайхатцуто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Голем шлеП Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 По компютър колко ти дава че харчи че се ориентирам към този двигател но на А8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 4 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Извънградско 15-16, градско 22засега е това. Ако я подлепя сериозно ще направи 20 + на извънградско. Ама още не съм и свикнал. 100 км на темпомат прави 10, ама май вятъра беше зад мен - по малко от 12 не е възможно според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 (Редактирано) На А8 би трябвало разхода да е на долу. Редактирано 4 Април 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Извънградско 15-16, градско 22 - по малко от 12 не е възможно според мен.Така е при тия машини няма едноцифрен резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване