ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 KMS е електрониката....... бахти колко трудно помня имена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 KMS е електрониката....... бахти колко трудно помня имена Чакай сега от кой си купил мотора, от коя кола. Тия коли се зная обикновенно. Говориш с половин уста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 (Редактирано) Има ли значение от кой съм купил мотора, нарочно не казах, за да не спекулирам с цени, мотора не е бил на драгерка, такива мотори в бг вече има доста, съмнявам се, че някой знае кой мотор къде е и от кой се кара, особено за стоковите. Взех мотор 2.2Т с две забележки, няма компресор за климатик и липсва мотроника, но пък в цената влиза смяна на основни, биелни лагери, сегмени, гарнитури, нов ангренаж....Отделно в цената на двигателя включихме и дюзи 440кк и хибридното турбо което се оказа k26/27 май, грубо казано на 5-6 часа каране. По думи на тунера турбото ще надува от малко под 3к оборота до прекъсвач, мотора трябва да е 400-400 и малко коня и 450 нютона. Това малко ме грее реално, ако колата ми хареса как се държи с тоя кюнец отпред дето стърчи и тежи и реша да си я оставя, турбото ще се смени ведната и ще се подкове мотора.Докато се лутах в опити да събера мотроник, ми пуснаха оферта за kms-а с навързване и настройка, на цена която много ми хареса и я взех.Тотала е адски смешен на фона на цените които намерих само за стоков двигател, а като добавим, че в цената влиза и настройка и най-важното за мен навързване на инсталацията, излиза грубо казано, че съм си платил електрониката, която е ползвана 4 месеца(взимам я втора употреба, ако въобще може да се твърди такова нещо за електроника) и настройката, а другото ми е подарък.П.П. хах малкото червено ауди ме изпревари, аз го пиша тоя пост цифра време, щото говорех по телефона 2 часа П.П.2 не искам да обиждам никой, но има ли някакво значение на кой е бил мотора, на кой е било шасито, на кой е била електрониката, според мен няма. Важното е, че ще ги събера в една кола която ще бъде моя. Ще ми я настроят, ще я подкарам да я разработя малко и живот и здраве ще отидем и на дино, да се надяваме, че и по улицата ще мога да я покарам. Редактирано 6 Юни 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 (Редактирано) Един палав въпрос, ако ще карам с керамика е по-добре с едномасов маховик нали?Ако взема демпферен маховик ще му разкажа ли играта се керамиката? Редактирано 6 Юни 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Аз навъртях 30 000 без проблем,преди да сложа алуминиев едномасов на Фиданца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 ти караш извънградско, аз карам градско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Колата се кара всеки ден!Ходя на работа с нея,до магазина и т.н.Просто не й давам толкова жега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 много странно, докато не навлезнах проект по сериозно, никога не можех да си представя ако гледам отстрани колко много дребни неща излизат и колко много въпроси ще имам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Чакай сега от кой си купил мотора, от коя кола. Тия коли се зная обикновенно. Говориш с половин уста. Човека се знае но не е важното това, КМС-то е хубаво ако си джуркаш горивото сам а не зареждаш от бензиностанция, купето доколкото съм запознат е олекотено повече от нормалното и се поогъва доста, щом Косьо си е взел усукано купе за новата кола не ми се мисли това какво му е реалното състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Един палав въпрос, ако ще карам с керамика е по-добре с едномасов маховик нали?Ако взема демпферен маховик ще му разкажа ли играта се керамиката?Със сигурност....не слагай демпфер,малко е рЕско тръгването ама се свиква па и има усещането ,че караш спортивен аФтомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Човека се знае но не е важното това, КМС-то е хубаво ако си джуркаш горивото сам а не зареждаш от бензиностанция, купето доколкото съм запознат е олекотено повече от нормалното и се поогъва доста, щом Косьо си е взел усукано купе за новата кола не ми се мисли това какво му е реалното състояние.освен манипулация по стойките за лапите на двигателят и една простотия на дясният рог аз лично олекотяване не видях, ти щом знаеш повече сподели къде да усилвам, дали е право или криво шасито ще се разбере като го посъбера и го закарам на стенд, в краен случай ще съм вътре още 1-2к за ново шаси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Усуканото е новото бялото. Дозер ти е задължителен все пак си беше драгаджийка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 всичко каквото трябва ще се направи като му дойде времето, понеже писа, че е олекотявано, сподели моля те къде точно, че не съм го разглеждал още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 ...простотия на дясният рог ...Tова е заради калника...Аз за друго олекотяване не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Аз за друго олекотяване не знам... И аз принципно, но винаги е възможно да бъркам.Надявам се колегата да отговори.Тези фарове някой виждал ли ги е на живо? На картинка изглеждат ок с изключение на това лед лайно отгоре, което доста лесно ще бъде премахнато. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 И аз принципно, но винаги е възможно да бъркам.Надявам се колегата да отговори.Тези фарове някой виждал ли ги е на живо? На картинка изглеждат ок с изключение на това лед лайно отгоре, което доста лесно ще бъде премахнато.Стоят много добре, колегата Николас е с подобни само че в бяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 (Редактирано) Сериозно или се ебаваш? Не мога да си ги представя, а не ми се иска да слагам някакви страшни цигании. Мислих, мислих, но на този етап, за мен инвестицията в лупести фарове просто не си заслужава. Редактирано 6 Юни 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 На В4 съм ги виждал, тъмно синьо, но определено не му стояха добре. Лично мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Майтапа настрана, според мен се е получило доста добре ето снимка на въпросната кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 (Редактирано) Тези са други, тези са девил айс или там каквото се вика, тези които пуснах аз са ейнджъл айс. Наистина добре му седят. Редактирано 6 Юни 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 (Редактирано) Не знаех че имат различни разновидности овчите очи, тези на Николас стоят по-добре прав си Редактирано 6 Юни 2012 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 И аз принципно, но винаги е възможно да бъркам.Тези фарове...Всичко е възможно... Тези фарове не ми харесват...Или оригинални лупи(ако ще е, да е) Или си остани с трисекционни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 7 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2012 Молим те ,недей с тия фарове! Просто картинката е потресаЮща На Николас купето е много хубаво (щот прилича досущ на мойто ) ама тия фарове само от далече ходят...земи си тия фарове ,които пак са двусекционни ,но не с лупа..пък акко толко искаш лупа,земи едни оригинални и толкова.Ако имаш RS2 огледала ,задалжително ти трябват и лупи Купето ти не е усукано или олекотявано откъм десния рог,просто такава беше концепцията за въздуха на Явор ,когато още той правеше колата на косю Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 7 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2012 Така лиискаш да ти изглежда колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 7 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2012 (Редактирано) Ако имаш RS2 огледала ,задалжително ти трябват и лупи още нямам, но ще ги купя, дебна постоянно, ако изпадне добра оферта ще взема, проблемът е, че не искам фарове втора употреба, а не ми се дават 700лв за фарове с лупи не, прав си Редактирано 7 Юни 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts