Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Гадост.... Днес установих, че са ми спрели пръскаликите на фаровете. Напълних казанчето с течност до горе и пак не пръснаха. Включих компа да видя за какво иде реч - няма никакви грешки. Влезнах в
Central Electronics
Channel 013: Wiper Setup

  • Standard: 115
  • +001 = Speed Reset
  • +002 = Short to Plus Monitoring
  • +004 = Rain Sensor active
  • +008 = Long Post Wiping after Washing (Drop/Tear Wiping)
  • +016 = Speed dependent Wiper interval active
  • +032 = Headlight Washer System active
  • +064 = Reverse Gear Wiping active

МОЯТА СТОЙНОСТ БЕШЕ 114 и така си оставих (не помня да съм ровичкал друг път тук , но може и да съм), такава ли трябва да е?Колата е авант
После започнах да тествам нещата от менюто The Output Tests.
Но пак не тръгна фаромиещото, а си работеше зимата. Всичко друго беше ок.
Не се чува и моторче да шуми както се чува моторчето на помпичката на чистачките.
Някакви идеи? Как се сваля казанчето? Бушоните са ОК

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви идеи? Как се сваля казанчето? Бушоните са ОК

 

Свали лявата гума и подкалника и ще се открие долното казанче с всички помпи и датчици по него. дано само с това успееш да го оправиш. ако искаш на цяло да го сваляш тогава трябва и самият калник да свалиш, мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

img2079nx.jpg

Да се похваля с малък ъпгрейд на спирачките

Отпред 321

Отзад 280 мм

Благодарение на колегата Цветан

http://audibg.com/forum/index.php?showuser=4786

Частите от мен ,монтажа го направи перфектно той

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво супер изглежда, сигурен съм че и така спира.

Това е една от заслужаващите си инвестиции в автомобил.

 

П.п. някой знае ли има ли ремонтен комплект за закопчалката на подлакътниците ни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен освен такъв комплект ме интересува дали има и за задните кори на предните седалки.

На шофьорската ми седалка са счупени щипките още преди аз да взема колата. Чел съм в един от чуждите форуми, че в щатското представителство предлагали такъв усилен, но имам чуството ще в Порше ще ме гледат недоумяващо ако питам там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, трябва ми точното местоположение на куплунга на ЕГР-а. Че реши да се прецака баш когато съм на 1000 км. от България.

Този точно под ЕГР-а ли е или този след него.

За 2.0 TDI BLB става въпрос.

Редактирано от hivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво супер изглежда, сигурен съм че и така спира.

Това е една от заслужаващите си инвестиции в автомобил.

 

П.п. някой знае ли има ли ремонтен комплект за закопчалката на подлакътниците ни?

 

не има цял капак за около 100лв.

Мен освен такъв комплект ме интересува дали има и за задните кори на предните седалки.

На шофьорската ми седалка са счупени щипките още преди аз да взема колата. Чел съм в един от чуждите форуми, че в щатското представителство предлагали такъв усилен, но имам чуството ще в Порше ще ме гледат недоумяващо ако питам там.

 

предлагат се корите... ако са тези които са отзад на седалката, само те.

цената мисля беше около 130-150лв, за кожена

http://www.audi-sport.net/vb/audi-s4-a4-a4-cab-b7-chassis/159097-another-2-0tdi-egr-valve-cleaning-thread-before-after-pics.html EGR Valve

егр-а общо взето е до дросела - като застанеш с лице към колата, махаш кората, зад пръчката за маслото леко в левия й ъгъл се пада.

успех =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ъпгрейднах се от А3 ТДИ 99 год. на А4 2.0 ТДИ 2005 година. Настрана от положителните емоции - в Юнитрейд ще ми сменят ремъци, ролки и водна помпа. Маслото мисля сам да го сменя. На капака на двигателя или на капачката за масло не пише препоръчителна спецификация. Код на двигател: BLB, без ДПФ филтър (поне не видях такъв под колата). Досега съм карал старото ТДИ с MOTUL Specific VW 505.01-502.00-505.00. Мога да взема и отговарящо на стандарт 507.00: MOTUL Specific 504.00-507.00 5W30. Кое според вас е по-добро за двигателя? Досега А4-ката е карана с Кастрол ТХТ 5W-40.

Редактирано от Пламен П
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще успея да се вредя за Б7 2.0 ТДИ 2007 г. 171к км. седан, като ще се опитам до седмица-две да постна тук номера на рамата и ако може някой да провери колко и какви ремонти са правени в Порше, тъй като е обслужвана уж само там. 

 

Конкретното ми питане е с колко $ е по-скъпа поддръжката на точно този модел ауди в сравнение с а3 8п 2.0тди 2004 г.? Благодаря предварително за всички мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предница 600-700 с части работа и реглаж

 

Ангренаж и сие 1100лв.

 

Масълце с филтрите към 180лв.

 

Дросел 650-700лв.

 

Друго не се е налагало за смяна. Всичко зависи от майстор, отстъпки на части и пр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те питам относно предницата, с какви носачи ти излиза 600-700 в смисал, каква марка носачи. И ако имаш наблюдения, сподели, че ми предстои в близкото бъдеще да направя това "обслужване".

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще успея да се вредя за Б7 2.0 ТДИ 2007 г. 171к км. седан, като ще се опитам до седмица-две да постна тук номера на рамата и ако може някой да провери колко и какви ремонти са правени в Порше, тъй като е обслужвана уж само там.

Конкретното ми питане е с колко $ е по-скъпа поддръжката на точно този модел ауди в сравнение с а3 8п 2.0тди 2004 г.? Благодаря предварително за всички мнения.

Миналата седмица с колегата Пламен П обслужихме неговата Б7ца 2.0 ТДИ. Всичко като ремъци и ролки, водна помпа, обтегачи, масло, филтри излезнаха няма и 1000лв. и то само с оригинални части на Ауди.

Предницата е доста здрава и според мен не трябва да я мислиш.

Ако искаш изпрати ми рамата, ще пробвам да я проверя, доста по-трудно става от преди, но не е невъзможно.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С отстъпката на Райно за частите, маслото и филтъра ми излезнаха без пари. Бях се засилил да купувам частите без съдействие... Остана да сменя само прословутата дросел клапа - беше си блокирала още като купувах колата. Сервизния "спец." от Юнитрейд спомена, че има нова клапа с нов номер 03G 128 063 J, която е по-здрава от старата. Така или иначе трябва да я сменя, че в момента колата гасне като Голф 3 ТДИ (доскоро карах временно такъв).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица с колегата Пламен П обслужихме неговата Б7ца 2.0 ТДИ. Всичко като ремъци и ролки, водна помпа, обтегачи, масло, филтри излезнаха няма и 1000лв. и то само с оригинални части на Ауди.

Предницата е доста здрава и според мен не трябва да я мислиш.

Ако искаш изпрати ми рамата, ще пробвам да я проверя, доста по-трудно става от преди, но не е невъзможно.

 

Ще се опитам и аз да я взема, че и там не е лесно, но да видим. Благодаря :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених развалената дросел клапа на А4-ката. Реших да рискувам с VDO клапа, но не от Порше БГ. Цената и е над два пъти по-евтина от тази в Порше БГ. Абсолютно еднаква е със старата, вкл. и надписите, което ме навежда на мисълта, че ги няма подобренията от новия модел. Смяната отне около 30 мин. Последва изчистване на грешката от Engine модула и повече грешката не излиза, а двигателя спря да се разтриса при гаснене. Старата клапа е изкарала 7 години, така че тази и 5 да изкара пак ще съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте ...  тъп въпрос но си мисля че не съм направил нещо както трябва..

след смяна на маслото  вчера си занулих км. както в посочения линк   

но сега  ми показва само чертичките ..

мин година  след смяната на маслото нямам спомен от кога започна да отброява останалите км  до новата смяна

питам се  дали нещо не съм сгрешил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо от време на време почна да ми прекъсва бутона за вдигане на дясното стъкло от шофьорската страна. Като го натисна дясното стъкло се вдига на стъпки и често я няма функцията за автоматично вдигане. Когато пробвам от бутона на дясната врата си работи нормално стъклото. Предполагам, че трябва да се почисти самото копче на шофьорската врата. Въпроса ми е може ли и как да се свали само дръжката на шофьорската врата за да извадя бутоните и да ги почистя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

трябва да се свали кората

дръжката е захваната с десетина винта към кората от вътрешната страна.

Редактирано от asenovb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато пробвам от бутона на дясната врата си работи нормално стъклото.

да си откачал акомулатора скоро?

пробвай да адаптираш модула

с думи прости свали си лявото стъкло, вдигни го и във вдигнато положение задръж копчето в позиция за вдигане на прозореца за няколко секунди докато не чуеш тихо цък

и после пробвай затваря ли се автоматично с едно натискане на копчето

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...