Bobu Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Сетих се, точно до един павилион.Жив и здрав бъди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 7 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 (Редактирано) Гадост.... Днес установих, че са ми спрели пръскаликите на фаровете. Напълних казанчето с течност до горе и пак не пръснаха. Включих компа да видя за какво иде реч - няма никакви грешки. Влезнах вCentral ElectronicsChannel 013: Wiper SetupStandard: 115+001 = Speed Reset+002 = Short to Plus Monitoring+004 = Rain Sensor active+008 = Long Post Wiping after Washing (Drop/Tear Wiping)+016 = Speed dependent Wiper interval active+032 = Headlight Washer System active+064 = Reverse Gear Wiping activeМОЯТА СТОЙНОСТ БЕШЕ 114 и така си оставих (не помня да съм ровичкал друг път тук , но може и да съм), такава ли трябва да е?Колата е авантПосле започнах да тествам нещата от менюто The Output Tests.Но пак не тръгна фаромиещото, а си работеше зимата. Всичко друго беше ок. Не се чува и моторче да шуми както се чува моторчето на помпичката на чистачките.Някакви идеи? Как се сваля казанчето? Бушоните са ОК Редактирано 7 Юни 2013 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 8 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2013 Някакви идеи? Как се сваля казанчето? Бушоните са ОК Свали лявата гума и подкалника и ще се открие долното казанче с всички помпи и датчици по него. дано само с това успееш да го оправиш. ако искаш на цяло да го сваляш тогава трябва и самият калник да свалиш, мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 9 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2013 (Редактирано) Да се похваля с малък ъпгрейд на спирачките Отпред 321Отзад 280 мм Благодарение на колегата Цветанhttp://audibg.com/forum/index.php?showuser=4786Частите от мен ,монтажа го направи перфектно той Редактирано 10 Юни 2013 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 10 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2013 Браво супер изглежда, сигурен съм че и така спира.Това е една от заслужаващите си инвестиции в автомобил. П.п. някой знае ли има ли ремонтен комплект за закопчалката на подлакътниците ни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dgerashki Публикувано 10 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2013 Мен освен такъв комплект ме интересува дали има и за задните кори на предните седалки.На шофьорската ми седалка са счупени щипките още преди аз да взема колата. Чел съм в един от чуждите форуми, че в щатското представителство предлагали такъв усилен, но имам чуството ще в Порше ще ме гледат недоумяващо ако питам там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hivanov Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 (Редактирано) Пичове, трябва ми точното местоположение на куплунга на ЕГР-а. Че реши да се прецака баш когато съм на 1000 км. от България. Този точно под ЕГР-а ли е или този след него. За 2.0 TDI BLB става въпрос. Редактирано 11 Юни 2013 от hivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 Браво супер изглежда, сигурен съм че и така спира.Това е една от заслужаващите си инвестиции в автомобил. П.п. някой знае ли има ли ремонтен комплект за закопчалката на подлакътниците ни? не има цял капак за около 100лв.Мен освен такъв комплект ме интересува дали има и за задните кори на предните седалки.На шофьорската ми седалка са счупени щипките още преди аз да взема колата. Чел съм в един от чуждите форуми, че в щатското представителство предлагали такъв усилен, но имам чуството ще в Порше ще ме гледат недоумяващо ако питам там. предлагат се корите... ако са тези които са отзад на седалката, само те.цената мисля беше около 130-150лв, за коженаhttp://www.audi-sport.net/vb/audi-s4-a4-a4-cab-b7-chassis/159097-another-2-0tdi-egr-valve-cleaning-thread-before-after-pics.html EGR Valveегр-а общо взето е до дросела - като застанеш с лице към колата, махаш кората, зад пръчката за маслото леко в левия й ъгъл се пада.успех =) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 (Редактирано) Колеги, ъпгрейднах се от А3 ТДИ 99 год. на А4 2.0 ТДИ 2005 година. Настрана от положителните емоции - в Юнитрейд ще ми сменят ремъци, ролки и водна помпа. Маслото мисля сам да го сменя. На капака на двигателя или на капачката за масло не пише препоръчителна спецификация. Код на двигател: BLB, без ДПФ филтър (поне не видях такъв под колата). Досега съм карал старото ТДИ с MOTUL Specific VW 505.01-502.00-505.00. Мога да взема и отговарящо на стандарт 507.00: MOTUL Specific 504.00-507.00 5W30. Кое според вас е по-добро за двигателя? Досега А4-ката е карана с Кастрол ТХТ 5W-40. Редактирано 12 Юни 2013 от Пламен П Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Ако няма ДПФ с VW50501 или VW50700, ако има с VW50700. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 ОК, мерси. Ще сложа масло от Юнитрейд, спецификация 505.01. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Може би ще успея да се вредя за Б7 2.0 ТДИ 2007 г. 171к км. седан, като ще се опитам до седмица-две да постна тук номера на рамата и ако може някой да провери колко и какви ремонти са правени в Порше, тъй като е обслужвана уж само там. Конкретното ми питане е с колко $ е по-скъпа поддръжката на точно този модел ауди в сравнение с а3 8п 2.0тди 2004 г.? Благодаря предварително за всички мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2013 Предница 600-700 с части работа и реглаж Ангренаж и сие 1100лв. Масълце с филтрите към 180лв. Дросел 650-700лв. Друго не се е налагало за смяна. Всичко зависи от майстор, отстъпки на части и пр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N_Dimitrov Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 (Редактирано) Да те питам относно предницата, с какви носачи ти излиза 600-700 в смисал, каква марка носачи. И ако имаш наблюдения, сподели, че ми предстои в близкото бъдеще да направя това "обслужване". Редактирано 17 Юни 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 (Редактирано) Може би ще успея да се вредя за Б7 2.0 ТДИ 2007 г. 171к км. седан, като ще се опитам до седмица-две да постна тук номера на рамата и ако може някой да провери колко и какви ремонти са правени в Порше, тъй като е обслужвана уж само там. Конкретното ми питане е с колко $ е по-скъпа поддръжката на точно този модел ауди в сравнение с а3 8п 2.0тди 2004 г.? Благодаря предварително за всички мнения.Миналата седмица с колегата Пламен П обслужихме неговата Б7ца 2.0 ТДИ. Всичко като ремъци и ролки, водна помпа, обтегачи, масло, филтри излезнаха няма и 1000лв. и то само с оригинални части на Ауди.Предницата е доста здрава и според мен не трябва да я мислиш.Ако искаш изпрати ми рамата, ще пробвам да я проверя, доста по-трудно става от преди, но не е невъзможно. Редактирано 17 Юни 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 С отстъпката на Райно за частите, маслото и филтъра ми излезнаха без пари. Бях се засилил да купувам частите без съдействие... Остана да сменя само прословутата дросел клапа - беше си блокирала още като купувах колата. Сервизния "спец." от Юнитрейд спомена, че има нова клапа с нов номер 03G 128 063 J, която е по-здрава от старата. Така или иначе трябва да я сменя, че в момента колата гасне като Голф 3 ТДИ (доскоро карах временно такъв). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Беса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Миналата седмица с колегата Пламен П обслужихме неговата Б7ца 2.0 ТДИ. Всичко като ремъци и ролки, водна помпа, обтегачи, масло, филтри излезнаха няма и 1000лв. и то само с оригинални части на Ауди.Предницата е доста здрава и според мен не трябва да я мислиш.Ако искаш изпрати ми рамата, ще пробвам да я проверя, доста по-трудно става от преди, но не е невъзможно. Ще се опитам и аз да я взема, че и там не е лесно, но да видим. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Днес смених развалената дросел клапа на А4-ката. Реших да рискувам с VDO клапа, но не от Порше БГ. Цената и е над два пъти по-евтина от тази в Порше БГ. Абсолютно еднаква е със старата, вкл. и надписите, което ме навежда на мисълта, че ги няма подобренията от новия модел. Смяната отне около 30 мин. Последва изчистване на грешката от Engine модула и повече грешката не излиза, а двигателя спря да се разтриса при гаснене. Старата клапа е изкарала 7 години, така че тази и 5 да изкара пак ще съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 здравейте ... тъп въпрос но си мисля че не съм направил нещо както трябва..след смяна на маслото вчера си занулих км. както в посочения линк но сега ми показва само чертичките ..мин година след смяната на маслото нямам спомен от кога започна да отброява останалите км до новата смянапитам се дали нещо не съм сгрешил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Като минеш 500км ще ти излязат цифрите с оставащите км и дни до следващата смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 Нещо от време на време почна да ми прекъсва бутона за вдигане на дясното стъкло от шофьорската страна. Като го натисна дясното стъкло се вдига на стъпки и често я няма функцията за автоматично вдигане. Когато пробвам от бутона на дясната врата си работи нормално стъклото. Предполагам, че трябва да се почисти самото копче на шофьорската врата. Въпроса ми е може ли и как да се свали само дръжката на шофьорската врата за да извадя бутоните и да ги почистя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 20 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 (Редактирано) трябва да се свали коратадръжката е захваната с десетина винта към кората от вътрешната страна. Редактирано 20 Юни 2013 от asenovb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 20 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 (Редактирано) Когато пробвам от бутона на дясната врата си работи нормално стъклото.да си откачал акомулатора скоро?пробвай да адаптираш модулас думи прости свали си лявото стъкло, вдигни го и във вдигнато положение задръж копчето в позиция за вдигане на прозореца за няколко секунди докато не чуеш тихо цъки после пробвай затваря ли се автоматично с едно натискане на копчето Редактирано 20 Юни 2013 от rdk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts