Bobu Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 (Редактирано) Бате аз карам такава кола, знам че може, но не мисля че е ок да се клатим така. А и за турбото на Пд няма по-добро нещо от това да я изчистиш хубаво, когато имаш тази възможност. Освен това карането на висока предавка с ниски обороти, не е приятно за маховика. Идеята ми е, че може да постигнеш тоя разход(ако ти е за цел), ама за литър напред назад няма смисъл. Редактирано 30 Декември 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Аз съм карал 1.9 ба Б6 100 000км. и разход под 5.5 не съм виждал, а съм карал нормално. С ненормално каране, тоест опасно за движението и нервите ти влачене може да даде 4.2-4.3, но това няма да е реално този разход защото към него трябва да добавиме изчистване на натрупан нагар по геометрията на турбото и степен на износване на маховика. От тънки сметки изтънява джоба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Нз колегата Бобу защо го гледа като фантазия....като не малко колеги са споделяли за подобен разход. Ако ти е изправна колата и караш до 100кмч, където има спускаш на скорост и не си пълен с багаж и тн...Лично аз свалям разход на 4,3-4.4 според борд компа. Стрелката ми е още не е на средата а съм минал 650км по празниците...Заводско по книжка е 4,4. Нз кое е невъзможното.А като се изкачваш къде отива разхода? Разход се "мери" от точко А до точка Б и до точка А. Аз като слизам от Доспат за Пловдив ми дава 4.5, но обратно 7.5. Какво става средно 6/100. Само като прочета разход 4.5/100 на ауди и ми става течение; ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Raino & maximoffтолкова добре го казахте и двамата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Даже забравяме, че при "влачене" и разход от 4.5/100 мотора работи около 30...45мин повече. И като теглиш чертата пак става като оптимално каране и разход 6/100 И от мен да знаете разхода ви е най-малкия проблем. Литър на горе или на долу е все тая. Кефа е важен! При нисък разход се вдагат пътуванията не питайте от къде знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex0574 Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 (Редактирано) Американките обикновено са на 315MHz, а номера на ключа трябва да започва с номер 8E0 837 220 и след това букви R, S или T.PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 MhzPRCode: 5D2 = Carrier frequency 315 MHzPRCode: 5D3 = Carrier frequency 315 MHz with reduced transmitting powerPRCode: 5D4 = Carrier frequency 315 MHz without panic buttonблагодаря колега, ще търся такъв Редактирано 30 Декември 2013 от alex0574 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 За най-сигурно виж точния номер на твоя ключ, и после търси точно същия. Имай предвид, че ще ти трябва нова ампула (нов транспондер), защото нашите коли са с Имо 3 и Имо 4, а те не приемат ползвани транспондери, само празни (нови) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Здравейте колеги за много години! Интересуват ме едни джанти 15-ки за зимата основно. Няколко пъти ги виждам на B6-ци, дали знаете какъв модел са за да проверя колко вървят в нета, оригинални ли са и дали ще станат на зимни гуми 195/65/15? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akouzi Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Тук можеш да видиш спецификация и референтен номер.Успех http://www.allfactorywheels.com/brands/Audi.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 (Редактирано) Това на твоята снимка са 16-ки, оригинални за Б6. Иначе размера гуми, който си посочил е заводския за 15 цолова джанта. Това са оригиналните 15-ски за Б6: Редактирано 2 Януари 2014 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Мерси колеги, от по-горния линк видях модела, като след кратка проверка в нет разбрах че има само 16 инчови както е казал колегата или поне аз не намерих 15" от този модел. Явно ще изкарам още некоя година с 15-ките че са на 2 години и ще мина на 16 с нови джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 здравейте колеги и за много години ! не знам дали е тук мястото , оглеждам се за Б7 около 2005-2006г , но забелязвам че най евтините са 2.0 140 коня , доколкото знам от този модел е по добре да се търси 8 клапановия мотор , също така съм чувал че са много видове различни двигатели с различни букви и някои били добри други не , има ли нещо такова и ако е така кои са добрите мотори с кои букви и всички ли дизели 16V са кофти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAGI_BG Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Здравейте колеги и за много години . Имам въпрос относно климатроника ,копчето ''екон'' трябва ли да е включено на отопление.Каква е неговата роля в климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Колега, при тези коли всичко е до късмет. Останалото е как е гледана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Съвсем скоро го четох някъде из форума, ама не помня точно къде. На 2,5 дизел B7, то трябва да е като на B6 де, ама при проблем в някоя от подгревните свещи свети ли постоянно намотката на таблото или светва само при палене и после гасне, пък свещите са фира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 А мнение за 2.0 170 коня на Б7 2007-ма година ? Той 16в ли е или не е ? и мнение за него около 220к км ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Здравейте колеги и за много години . Имам въпрос относно климатроника ,копчето ''екон'' трябва ли да е включено на отопление.Каква е неговата роля в климатроника.Копчето трябва да свети при пуснат климатик зимата. Сутрин когато запалиш колата и не е загряла може да го изключиш,така колата почва да духа топло дори и на незагрят мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 (Редактирано) А мнение за 2.0 170 коня на Б7 2007-ма година ? Той 16в ли е или не е ? и мнение за него около 220к км ?маховиктандем помпасъединителпо принцип главите ги пукат около 100-120...но това е само по принцип 170 коня е с пиезо-дюзи, които са идея по-скъпи от тези на 140 коня и мисля все още не ги оправят.Ако уцелиш мобилетна гаранция, може да ти ги сменят без пари. b7 Има:8 клапана - 1.9 - 115 коня / BKE, BRB8 клапана - 2.0 - 140 коня / BPW16 клапана - 2.0 - 140 коня / BLB, BRE16 клапана - 2.0 - 170 коня / BRDВсички, с изключение на 170 коньовия двигател са с дюзи Бош, а този с 170 е със Сименс. Само за справка, при б7 и аналогичния мотор при а3, само има Сименс дюзи, при б8 вече не ги слагат, при б6 също ги няма. Иначе б7 не е лоша кола, но ако тръгнеш да я купуваш на цената, на които са б6-ците, сам разбираш че ще е протрита работа. Но ти държиш на колите си, така че предполагам ще намериш хубав екземпляр. Съвсем скоро го четох някъде из форума, ама не помня точно къде. На 2,5 дизел B7, то трябва да е като на B6 де, ама при проблем в някоя от подгревните свещи свети ли постоянно намотката на таблото или светва само при палене и после гасне, пък свещите са фира. Свещите може да са изгорели, но лампа няма да ти идникира. Поне при б6. Редактирано 2 Януари 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Аз от тука гледам---http://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A4_B7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 по твоята информация 16 клапановия 140 коня се прави само от 2004 до 2005 година ? Това не съм убеден че е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Може и да е грешно инфото от Wikipedia. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAGI_BG Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 ZAGI_BG, on 02 Jan 2014 - 18:01, said:Здравейте колеги и за много години . Имам въпрос относно климатроника ,копчето ''екон'' трябва ли да е включено на отопление.Каква е неговата роля в климатроника.Копчето трябва да свети при пуснат климатик зимата. Сутрин когато запалиш колата и не е загряла може да го изключиш,така колата почва да духа топло дори и на незагрят мотор.При мен е постоянно изключено и сутрин като запаля ,след около 2мин. почва да духа топло,но не го включвам после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Копчето трябва да свети при пуснат климатик зимата. Сутрин когато запалиш колата и не е загряла може да го изключиш,така колата почва да духа топло дори и на незагрят мотор. Нищо подобно като "трябва" да свети! Свети ако искаш да изключиш компресора принудително, но също така спира и допълнителното затопляне на купето. Най-добрия вариант е да настроиш желаната температура, после да натиснеш бутона Auto и можеш да не пипаш повече климатроника, освен за размразяване на предно/задно стъкло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAGI_BG Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Допълнителното затопляне на купето от компресора на климатика ли идва?Каква е функцията на ботона Auto? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Светещ ECON е за изключен компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts