Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Бате аз карам такава кола, знам че може, но не мисля че е ок да се клатим така. А и за турбото на Пд няма по-добро нещо от това да я изчистиш хубаво, когато имаш тази възможност. Освен това карането на висока предавка с ниски обороти, не е приятно за маховика. Идеята ми е, че може да постигнеш тоя разход(ако ти е за цел), ама за литър напред назад няма смисъл.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал 1.9 ба Б6 100 000км. и разход под 5.5 не съм виждал, а съм карал нормално. С ненормално каране, тоест опасно за движението и нервите ти влачене може да даде 4.2-4.3, но това няма да е реално този разход защото към него трябва да добавиме изчистване на натрупан нагар по геометрията на турбото и степен на износване на маховика. От тънки сметки изтънява джоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз колегата Бобу защо го гледа като фантазия....като не малко колеги са споделяли за подобен разход.

 

Ако ти е изправна колата и караш до 100кмч, където има спускаш на скорост и не си пълен с багаж и тн...Лично аз  свалям разход на 4,3-4.4 според борд компа. Стрелката ми е още не е  на средата а съм минал 650км по празниците...Заводско по книжка е 4,4. Нз кое е невъзможното.

А като се изкачваш къде отива разхода? Разход се "мери" от точко А до точка Б и до точка А. Аз като слизам от Доспат за Пловдив ми дава 4.5, но обратно 7.5. Какво става средно 6/100.

Само като прочета разход 4.5/100 на ауди и ми става течение; )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже забравяме, че при "влачене" и разход от 4.5/100 мотора работи около 30...45мин повече. И като теглиш чертата пак става като оптимално каране и разход 6/100 ;)

И от мен да знаете разхода ви е най-малкия проблем. Литър на горе или на долу е все тая. Кефа е важен! При нисък разход се вдагат пътуванията ;) не питайте от къде знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американките обикновено са на 315MHz, а номера на ключа трябва да започва с номер 8E0 837 220 и след това букви R, S или T.

PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz

PRCode: 5D2 = Carrier frequency 315 MHz

PRCode: 5D3 = Carrier frequency 315 MHz with reduced transmitting power

PRCode: 5D4 = Carrier frequency 315 MHz without panic button

благодаря колега, ще търся такъв

Редактирано от alex0574
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За най-сигурно виж точния номер на твоя ключ, и после търси точно същия. Имай предвид, че ще ти трябва нова ампула (нов транспондер), защото нашите коли са с Имо 3 и Имо 4, а те не приемат ползвани транспондери, само празни (нови)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-52355-0-56695400-1388655669_thumb.pЗдравейте колеги за много години! Интересуват ме едни джанти 15-ки за зимата основно. Няколко пъти ги виждам на B6-ци, дали знаете какъв модел са за да проверя колко вървят в нета, оригинални ли са и дали ще станат на зимни гуми 195/65/15?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на твоята снимка са 16-ки, оригинални за Б6. Иначе размера гуми, който си посочил е заводския за 15 цолова джанта. Това са оригиналните 15-ски за Б6:

mor4K4eH-YMepf5oJd3Hd8A.jpg

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги, от по-горния линк видях модела, като след кратка проверка в нет разбрах че има само 16 инчови както е казал колегата или поне аз не намерих 15" от този модел. Явно ще изкарам още некоя година с 15-ките че са на 2 години и ще мина на 16 с нови джанти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги и за много години !

 

не знам дали е тук мястото , оглеждам се за Б7 около 2005-2006г , но забелязвам че най евтините са 2.0 140 коня , доколкото знам от този модел е по добре да се търси 8 клапановия мотор , също така съм чувал че са много видове различни двигатели с различни букви и някои били добри други не , има ли нещо такова и ако е така кои са добрите мотори с кои букви и всички ли дизели 16V са кофти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и за много години .

 

Имам въпрос относно климатроника ,копчето ''екон'' трябва ли да е включено на отопление.

Каква е неговата роля в климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем скоро го четох някъде из форума, ама не помня точно къде. На 2,5 дизел B7, то трябва да е като на B6 де, ама при проблем в някоя от подгревните свещи свети ли постоянно намотката на таблото или светва само при палене и после гасне, пък свещите са фира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и за много години .

 

Имам въпрос относно климатроника ,копчето ''екон'' трябва ли да е включено на отопление.

Каква е неговата роля в климатроника.

Копчето трябва да свети при пуснат климатик зимата. Сутрин когато запалиш колата и не е загряла може да го изключиш,така колата почва да духа топло дори и на незагрят мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мнение за 2.0 170 коня на Б7 2007-ма година ? 

Той 16в ли е или не е ? и мнение за него около 220к км ?

маховик

тандем помпа

съединител

по принцип главите ги пукат около 100-120...но това е само по принцип :)

170 коня е с пиезо-дюзи, които са идея по-скъпи от тези на 140 коня и мисля все още не ги оправят.

Ако уцелиш мобилетна гаранция, може да ти ги сменят без пари.

 

b7 Има:

8 клапана  - 1.9 - 115 коня / BKE, BRB

8 клапана  - 2.0 - 140 коня / BPW

16 клапана  - 2.0 - 140 коня / BLB, BRE

16 клапана  - 2.0 - 170 коня / BRD

Всички, с изключение на 170 коньовия двигател са с дюзи Бош, а този с 170 е със Сименс.

 

Само за справка, при б7 и аналогичния мотор при а3, само има Сименс дюзи, при б8 вече не ги слагат, при б6 също ги няма.

 

Иначе б7 не е лоша кола, но ако тръгнеш да я купуваш на цената, на които са б6-ците, сам разбираш че ще е протрита работа. Но ти държиш на колите си, така че предполагам ще намериш хубав екземпляр.

 

 

Съвсем скоро го четох някъде из форума, ама не помня точно къде. На 2,5 дизел B7, то трябва да е като на B6 де, ама при проблем в някоя от подгревните свещи свети ли постоянно намотката на таблото или светва само при палене и после гасне, пък свещите са фира.

 

Свещите може да са изгорели, но лампа няма да ти идникира. Поне при б6.

 

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по твоята информация 16 клапановия 140 коня се прави само от 2004 до 2005 година ? Това не съм убеден че е така.

 

             
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ZAGI_BG, on 02 Jan 2014 - 18:01, said:snapback.png

Здравейте колеги и за много години .

 

Имам въпрос относно климатроника ,копчето ''екон'' трябва ли да е включено на отопление.

Каква е неговата роля в климатроника.

Копчето трябва да свети при пуснат климатик зимата. Сутрин когато запалиш колата и не е загряла може да го изключиш,така колата почва да духа топло дори и на незагрят мотор.

При мен е постоянно изключено и сутрин като запаля ,след около 2мин. почва да духа топло,но  не го включвам после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето трябва да свети при пуснат климатик зимата. Сутрин когато запалиш колата и не е загряла може да го изключиш,така колата почва да духа топло дори и на незагрят мотор.

 

Нищо подобно като "трябва" да свети! Свети ако искаш да изключиш компресора принудително, но също така спира и допълнителното затопляне на купето. Най-добрия вариант е да настроиш желаната температура, после да натиснеш бутона Auto и можеш да не пипаш повече климатроника, освен за размразяване на предно/задно стъкло ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълнителното затопляне на купето от компресора на климатика ли идва?

Каква  е функцията на ботона Auto?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...