Jump to content

Малко въпроси за А6 4.2 quattro 2007 г.


Recommended Posts

Здравейте! Опитах се да изровя някоя подобна тема, но форума ви е огромен и не пожънах успех, ако има подобна, моля да ме извините.

Огледал съм се сериозно в посочения модел, а дори и оглеждах един екземпляр, та в главата ми се родиха няколко въпроса, на които се надявам да ми дадете отговор.

Конкретния автомобил е с въздушно окачване, което знам, че е супер екстра, но колко е надеждно? Досега в интерес на истината съм чувал доста проблеми с възглавници на МБ и някои БМВ-та, но в интерес на истината не съм чувал за Ауди. Колко е рисковано да се метнеш на такъв автомобил, колко струва една, може ли да се замени само една, или са като амортисьорите комплект и някой рециклира ли ги(знам, че на МБ има човек, който ги прави).

Има ли някакви конкретни особености за този модел и този двигател, някакви хронични проблеми и т.н.?

И не на последно място, бих искал да попитам как се отразява газифицирането на този двигател и поражда ли големи проблеми. По принцип виждам, че има доста 8-ци след 2003-та с този мотор газифицирани. Принципно съм фен на това да се движиш на половин цена и доста ме интересува именно това.

Като цяло какво ви е мнението и наблюдението над този модел и този двигател? С какво е по-различен от стария 4.2 и по-добър ли е?

Благодаря предварително за отговорите!

Ето и конкретната обява:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11339951004666069&f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този го водят труден за газифициране. Поне това чета тук в форума. Проучи въпроса преди да я вземеш. Въздушното няма проблеми с пукане. Може да смениш всяка по отделно, но си е сума. Иска хубави гуми с хубав теглови индекс. Ако я караш на бензин, мисля ще останеш много очарован. И аз съм се замислял за този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай този сайт http://landi-bg.com/ и ако решиш им се обади.Имат сервизи в цялата страна.Във форума имаше една тема за 2,7 битурбо,справили са се хората чудесно и колегата е доволен.

ЦЕНТРАЛЕН СЕРВИЗ

Адрес: гр. Ямбол, ул. "Пирин" N2

Телефон: 00359 46 664386

Факс: 00359 46 664396

Мобилен: 00359 889 430386

Ето темата за ГИ на 2.7 битурбо http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=82090

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модела е прекрасен, а двигателя няма недъзи :)

От време на време някой бубинка и това е.

Газ не е препоръчително на този мотор, според някои колеги проблема е в покритието на цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!

Някой друг няма ли да се включи с мнение? Някой да е гледал конкретно този екземпляр или да има опит с тази автокъща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз до преди няколко месеца услиелно си търсих такава - 4.2 авант с въздушно. По малко от 25 хил оферта за 2005година не попаднах. Тази ми се струва подозрително евтина.

Ако няма да и слагаш газ просто я закарай на диагностика в оторизиран сервиз с възможност за тестдрайв и се мятай ако всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да и сложа газ, колега. Гледам доста 8-ци се продават газифицирани с тоя мотор. Мислиш, че е проблем да се газифицира ли? Карам доста градско - около 15-20 к на година и при тази цена на бензина...

А и ми прави впечатление, че последните няколко месеца цените много сериозно се сринаха надолу, та си мисля, че не е чак толкова ниска - в немското мобиле, където са скъпи почват от 11-12 евра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави газ на тоз мотор, който е с директно впръскване, 4ламбди, 4 катализатора и алуминиев блок - ще влезеш в матрицата. Търси си от старите до 2005 не ФСИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си течна фаза, тя е доста опростена и няма компа на ГИ за настройки. Ползва си бензиновите времена без промени. И хубавото е, че освен скъпата холандска виале вече има и италианска icom jtg. Монтира се в София в Надежда. Ето ( от сайта им) с поддържаните двигателина ауди, ако твоя е между тях ще могат да ти сложат.

lpi1a.jpg

lpi2.jpg

Редактирано от shpeksi
  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модела е прекрасен, а двигателя няма недъзи :)

От време на време някой бубинка и това е.

Газ не е препоръчително на този мотор, според някои колеги проблема е в покритието на цилиндрите.

Обясни по подробно за покритието на цилиндрите. За бОбините имаше акция за безплатна смяна. Не знам дали още важи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Иво Ленков съм чувал само хубави думи. Той ги монтира, доколкото разбрах от сайта им. Него ли имаш в предвид, колега. Този "проблем" е единствения, който ми остана за да предприема купуване. Неизвестните с въздушното си ги изясних - дори и да ме хване в неподходящ момент, вече ги правят и то на доста добра цена и с гаранция.

Някой тук кара ли с такава газова или ползвал ли е услугите на този сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли отделни дюзи за газта (къде се монтират) и какво се случва с бензиновите?

gh0s7r1d3r, дръж ни в течение ако скочиш на това газово

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как са с надеждността тези системи течна фаза? Бях чувал, че помпата бързо си заминавала от нашата "хубава" газ в Бг. А тя си е цифра.

Макар и малко офтопик темата за течната фаза е интересна и за мен:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложили са филтър на пълначката за да елиминират тия проблеми. Колко изкарват нямам представа но не са на цените на ГИ както бяха тия на виале.

te4na-faza.jpg

Има ли отделни дюзи за газта (къде се монтират) и какво се случва с бензиновите?

gh0s7r1d3r, дръж ни в течение ако скочиш на това газово

Не съм се интересувал за бензиновите дюзи. Едва ли могат да ти ползват твоите дюзи, все пак е минус 40 газта. Звънни, дори по телефона обясняват.

За Иво Ленков съм чувал само хубави думи. Той ги монтира, доколкото разбрах от сайта им. Него ли имаш в предвид, колега. Този "проблем" е единствения, който ми остана за да предприема купуване. Неизвестните с въздушното си ги изясних - дори и да ме хване в неподходящ момент, вече ги правят и то на доста добра цена и с гаранция.

Някой тук кара ли с такава газова или ползвал ли е услугите на този сервиз?

Нищо не пречи да отидеш дотам да ги разпиташ преди да си купил колата.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг интересен момент е как стои въпроса с вкопаването на клапаните при течната газа. Главната причина за вкопаването била това, че при конвенционалните уредби газта влиза в изпарена фаза и не може да "мокри и охлажда" клапаните. С течната фаза дали няма да е решен този въпрос заради състоянието в което постъпва газта в колекторите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое според вас оскъпява газовата уредба с течна фаза?В началото газовите инжекциони бяха в порядъка на около 3000 лв,след това цената им драстично падна, като се появи конкуренцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клапаните се купува специална смазочна течност.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p3984.m570.l1311&_nkw=ventilschutz&_sacat=See-All-Categories

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг интересен момент е как стои въпроса с вкопаването на клапаните при течната газа. Главната причина за вкопаването била това, че при конвенционалните уредби газта влиза в изпарена фаза и не може да "мокри и охлажда" клапаните. С течната фаза дали няма да е решен този въпрос заради състоянието в което постъпва газта в колекторите?

Какво вкопаване па сега.

Кое според вас оскъпява газовата уредба с течна фаза?В началото газовите инжекциони бяха в порядъка на около 3000 лв,след това цената им драстично падна, като се появи конкуренцията.

Помпата и инжекторите стигат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих. Иво Ленков е отпуска, но човека с който говорих беше много любезен. Цената на ИКОМ-а е около 5500 лв. Помпите вече са немски, но пак били проблемни с нашата газ. Посъветва ме да помисля за конвенционален ГИ. Как мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложили са филтър на пълначката за да елиминират тия проблеми. Колко изкарват нямам представа но не са на цените на ГИ както бяха тия на виале.

te4na-faza.jpg

Не съм се интересувал за бензиновите дюзи. Едва ли могат да ти ползват твоите дюзи, все пак е минус 40 газта. Звънни, дори по телефона обясняват.

Нищо не пречи да отидеш дотам да ги разпиташ преди да си купил колата.

От къде може да се купи кит за монтаж? Ако филтъра си свърши работа, на теория проблеми с помпата не би трябвало да има. Какво представлява тази централа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих. Иво Ленков е отпуска, но човека с който говорих беше много любезен. Цената на ИКОМ-а е около 5500 лв. Помпите вече са немски, но пак били проблемни с нашата газ. Посъветва ме да помисля за конвенционален ГИ. Как мислите?

Както бях писал и по други теми не го вярвам това с вкопаването. Термичното натоварване при LPG-то не е много по-голямо отколкото на бензин при CNG-то това си е проблем. Ако се коригира в краен случай за скъпа кола центровката на запалване с една идея съвсем нищо не би трябвало да е проблем. Но това всичкото важи според мен за конвенционалните двигатели.

FSI-тата за мен са си проблем защото на инжектора му се такова таковата докато е в цилиндъра а през него не минава гориво. Чух че правят FSI-тата да има някаква съвсем минимална порция бензин в сместа така че да "охлажда" инжектора. Така реално колата работи непрекъснато на смес от двете горива (както конвертираните дизели на метан без запалителна система).

Така че ако искаш малко по-безпроблемна работа на газ моя лаишки съвет е да се обърнеш към по-старата генерация 4.2V8 мотори.

P.S: Другото в което не вярвам е "калгона" за коли, разбирай разните омаслители. Лошото е че бавно правя километрите на хондата защото тя се води от тези застрашените от вкопаване. Досега съм натрупал само 7 хил. а следващата центровка на клапани ми се пада след 18 хил. за да кажа дали са се дръпнали.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух че били Виале тия на Гришата в китайчетата ама може да е и партенка.

А и какъв е замисъл да се ползва Мегаскръца при наличие на пазара на една камара читаво работещи газови компове?

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виале са газовите в колите на литекс моторс.

Мегаскуърт може да се ползва ако смениш турбина и не искаш ремап на бензин. Което е нормално при нивото на нашоте "тунери". Само за нещо такова има смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...