Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

НО както се сещаш не е 15 000 лв. и на 112 000 км. реални :steinigung:: ::steinigung:

Истинско !!! :zustimm: Тоя пробег е нищо, ощя няколко пъти по толкова ще постигне без драми. А относно цента, хубавите работи са Цафра в 101% от случаите.

п.п. аз дори Sportback- а сега за под 20к лв. няма да го дам, 2007 г. дизел на 80к км. , като му дойде времето ще го продам в Германия и т'ва е, дори него оценявам над средния горублянски кошер.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само да ти кажа че при определени условия зад всяка може да люти. И това омасляване дето си се хванал за него...

Трудничко ще е да намериш идеалната за теб, без пари и здрава прекрасна и чудесна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да , добре изглежда.. не случайно и VIN кода е сниман на снимките и който иска да проверява за сервизна история да гледа

НО както се сещаш не е 15 000 лв. и на 112 000 км. реални :steinigung:: ::steinigung:

Е не е лоша, ама е вече над 200 К, може да се наложи онзи прословут ремонт

- обтегачите на горните вериги трябва да се сменят на 150 - 200 000 км. - около 800 лв. двата

- смукателните колектори с моторчетата на същия пробег или малко повече - около 1600 лв. двата

И на мен ми допада тази, но на човека са му множко парите и търси нещо по-евтино. Рано или късно ще разбере, че цената на тези автомобили е като тази в Ловеч. Тази също е много добра, само няма смяна на скоростите от волана иначе вади вид :zustimm:.

И при тази положението е същото, аз затова се чуда не е ли по добре да взема бензинова било то A6 или 530i

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каак бе, даже са малко :hilezh:

Всеки път твърдиш, че цените на запазени и с повечко екстри А6 4F са под тези, които предлагат колегите и ти може да намериш за 32 000 лева две такива беше се изразил дано правилно те цитирам. Като може да намираш прилични А6 4F на добри пари като утвърден автотърговец, защо не го правиш и да ги продаваш по - скъпо за да печелиш, хем както се твърди тук цената продава колата и определя качеството и. Дали ще е ниска - значи колата не става, дали ще е висока - колата си заслужава. Намираш си по твоите канали прилични А6-ци слагаш им по-висока цена и си патрон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото аз отдавна нямам интерес, да продавам коли на крайни клиенти. Особено на място, където колите се оценяват по снимки, а не на живо. Защото мога да ти дам примери със стотици твои (и не само твои) компетентни изказвания тип: "тая е поне на 400 хиляди, виж и ключа за фаровете и колко е изтъркана гумичката на педала на съединителя" или "имала е сериозен удар, виж луфта между предния капак и десния калник" или "голям съсипник я е карал, дори не си е направил труда да изпере седалките" и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каак бе, даже са малко :hilezh:

Добре де разбрахме че тези коли са по 15к читавите, помогни на съфорумците да си намерят такива запазени на реални километри.

Гледай момчето обиколил България и се дървета.

едит:

Ясно извинявам се ти продаваш на дилъри, не на крайни клиенти.

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре извинявай, че те питах като човек. Той клиента и сериозен купувач винаги ще отиде на място да си я види, а не по снимките да я купува, и според зависи от човека може всичко да е шест на колата, обаче да има една забележка вътре и вън и за това да не му хареса и да се откаже, или обратното. Разни хора разни идеали.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 200 000 км не е ли заложено от производителя подмяна на цялата горивна система, като консуматив!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Не, не са по 15, по 17-18 са... да може и 20 според зависи. Но и момчето трябва да разбере, че има 10, не 110 евра в джоба и че купува карана кола, нормално е да има кво да се прави по нея, защото ако са много хубави, хората няма да си ги сменят... Нали..?

...

Не съм искал да те обидя, казах го защото така съм го видял, а и не можеш да отречеш, че обичаш да даваш коментари по снимки :)

1-2-3 забележки на кола на 8 години и 150-250хил. км. отстраними за 500-1500лв. ли са проблема? Ако е така, не сме за 4Ф...

Тя и тази от 22-25хил. лв. нямаме гаранция, че след 10 дена или 2000км. няма да има драми за такива пари нали...??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обичам да давам коментари по снимки, когато питат в отделни теми за това. Никого не искам да ангажирам с тях, нито съм някакъв спец, просто давам моята си гледна точка, както всички останали дават тяхната си. Който е тръгнал за такава кола или за конкретна, никога няма да я гледа само по снимките, а ще иде и на място.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми допада тази, но на човека са му множко парите и търси нещо по-евтино. Рано или късно ще разбере, че цената на тези автомобили е като тази в Ловеч. Тази също е много добра, само няма смяна на скоростите от волана иначе вади вид :zustimm:.

Изглежда отлично. :zustimm:

Първите 4Ф са 2004 - 8 годишни коли са вече за добро или лошо.

Добре оборудвана А6 нова е 100 000 ++++++ лева - белите хора си ги купуват, за да ги счупят от каране и после не ги брига кой ше я земе като стане на 200 000+ километра и какво ще ремонтира.

Виждате как изглеждат 4ф-ки на по над 200 К - и интериор, и екстериор перфектни, но колата си е амортизирана - колкото и да е запазена.

4Ф е брада, която иска сериозен гребен - няма как хем да караш такава кола, хем да тъниш - това не е Б4. :zustimm:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие ще се изтрепете бре хора. Човека каза че е навъртял 500 км. да търси кола и само гробници общо взето. И само да му кажа, че е смешно да търси 4ф за 15 К лв. при положение че и А3-ките вървят на тези пари същите години, а класите са 2 надоло от към модел и обурудване. Или да се ориентира към по-нисък клас кола или към 4ф бензин за да няма драми после

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И само да му кажа, че е смешно да търси 4ф за 15 К лв. при положение че и А3-ките вървят на тези пари същите години, а класите са 2 надоло от към модел и обурудване. Или да се ориентира към по-нисък клас кола или към 4ф бензин за да няма драми после

Парите за поддръжката в дългосрочен план там е истината, всеки може да си купи като цена 5.0 TDI мотор, защото вървят по-евтино от 3.0 TDI във всички автомобили, в които се вгражда по една единствена причина разходите по поддръжка на такъв автомобил са големи. За това има парадокс, че А3-ките с определени мотори, са по скъпи от А6-ците.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20k нищо не са, ако екземпляра е читав.

Поне 40к за някоя запазена като твоята, нали ? :hilezh: :hilezh: :hilezh:

На 200 000 км не е ли заложено от производителя подмяна на цялата горивна система, като консуматив!?

200 000 км е оптимистично даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро сменях главина на предно дясно. Просто от некаране колата се амортизира. Затова карайте ги здраво тези коли. Явно множко и дойдоха завоите към Девня и Доспат. На връщане от гърция се обади лагера и в Порше Пловдив ме успокоиха - 450 лв с труда.

Ако колегата има път към Варна, да се обади да види мойта ако иска за някаква база за сравнение. Не, че мойта е цвете, но все пак.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро сменях главина на предно дясно. Просто от некаране колата се амортизира. Затова карайте ги здраво тези коли. Явно множко и дойдоха завоите към Девня и Доспат. На връщане от гърция се обади лагера и в Порше Пловдив ме успокоиха - 450 лв с труда.

Ако колегата има път към Варна, да се обади да види мойта ако иска за някаква база за сравнение. Не, че мойта е цвете, но все пак.

Добре де - ти защо си купи тази кола, след като не я караш? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото взех втора кола за града. Тази се кара извънградско само.

Ще трябва да и увеличиш километрите като я продаваш, щото иначе ще ти викат че си ги връщал. :D

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото предишните години я спукваше от каране. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Кое му е смешното ??? Или ти си със супер логиката, че като е дизел трябва се кара много? Това ми е кеф това съм купил. Ай събери ми багаж за 5 човека в твойто лимузинче + 2 тротинетки и детска количка.

Ще трябва да и увеличиш километрите като я продаваш, щото иначе ще ти викат че си ги връщал. :D

Да, всичко си го има в порше. Който иска да проверява. Аз поне досега, да чукна на дърво нямам проблеми нито с обтегачите, нито с кулерите отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради тъпия ЕГР, който не ни върши никаква работа в БГ, се насъбира гняста във всмукателните колектори.

Според мен една профилактика и почистване няма да навредят, ако не са сменяни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради тъпия ЕГР, който не ни върши никаква работа в БГ, се насъбира гняста във всмукателните колектори.

Според мен една профилактика и почистване няма да навредят, ако не са сменяни.

Не само няма да навреди, ами е и препоръчетлно да се прави, щото наистина гняста е голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво ставало тук докато ме няма, търся а6 седан на цена до 22-23к, но си признавам се чудя дали да не взема нещо за 16 и после да дам 7-8, няма да ме е яд, просто вече съм ги прежалил тия пари, кеф цена няма. да но гледах токлова много а6ци, чиято най висока цена беше 20000, и нито една не ми хареса, нито една, това говори че наистина съм се надценил, щото трябва цената да е по различна и по висока от 20к, ако ще взимам кола от бг, за да съм доволен аз от към качество. Бих казал че цените на а6 са по ниски отколкото трябва да бъдат, щото ако през 2004г колата е струвала 44к евра, то догодина колата трябва да е 11к евра, има едно много просто и истинско правило при колите, на всеки три години цената пада на половина, естествено зависи и от марката на колата, но отклоненията от правилото са за да го потвърдят. Това, че цената е 8к евра, говори за катастрофирала кола, много карана кола, крадена кола, и каквото се сетите, това ми е ясно, ама чевек се надява. да има екземпляр, не искам да казвам как взех сегашната ми кола преди почти 6г, то ще падне едно плюене по мой адрес, но важното е колата да се поддържа, и като четях как веретера и скай си поддържат колите и особено вертера с каква любов говореше и пишеше и сега изведнъж разочарование, а те не са имали кой знае какви технически проблеми. Сигуерн съм че не биха избрали ауди пак, има един приятел от софия за мен най разбиращия от аудита, макар че някои го оплюват, та той казва а6 3,0тди започнаха да си показват рогата, така че който карал, карал, който се кефил кефил, сега разходите са повече, купувайки тази кола трябва да си оставищ за нея между 8-10к, за да не намразиш марката после. Това е причината, поради цената на този автомобил трябва да спада значително, но марката го дърпа в другата посока, а някъде бях гледал че малко преди да излезе 80ката, ауди продавали по 10000 коли годишно, въпреки куатрото и много победи по ралитата, но сега са на върха, може да не са сами, но са там, не мисля че мерцедес може да се опъне, но като чели баварците са крачка напред през последната година. Сега да се върна в моето настояще, което е с 10години по назад от европейското и да си кажа че успях да намеря читави мерцедеси, ако въобще думата читав може да се използва за мерцедес w211 е класа, екстериорно и интериорно те бяха по запазените коли, нищо че бяха и по старите,като погледна някое ауди с обелена до ръжда боя при прединя прозорец и тавана се чудиш какво става, но като погледнеж ръждата отдолу при мерцедес по някои елементи се сещаш за какво иде реч - годинки, но отвън е мерц. А днес като обясняваше един приятел в какъв филм е влизал при регистрацията на колата си, направо ми настръхват косите. Но да си купиш кола на сатро си е приключение, през което трябва да се мине, ще ми се всичко да е като със сегашната ми, но уви джамбази много, а балъци с пари и без пари още повече. Аз съм от балъците или ако не съм, то е защото още не съм си купил колата. Ето така се чувствам, но такъв е живота. Така че играта продължава и даже става по интресна. Скай благодаря за поканата, като имам път до варна ще ти се обадя задължително, просто ми се иска да се запознаем, сигурен съм че ще разбера много за любимата мрака и за сега мечтаната кола. Не знам как се решавате на това, но може би защото ми е първа лична кола, мойта не ми се ще да я продавам, никога не казвай никога. Айде стига, че няма кой да го чете :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...