MSM Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Имам няколко питанки, леко специфични, но предполагам може някой да се е сблъсквал с подобни. Значи като отпусна газта на някое нанадолнище независимо на коя предавка е, ако оборотите са между 1000 и 1600 започват да играят в рамките на около 300 оборота докато трае спускането, това нормално ли е за автоматите?Някой знае ли дали има някакъв начин да се настрои като се отвори шофьорската врата да се отключат и всички останали както и багажника, че почна да ми става досадно с това цъкане на копчето за отключване.И последно питане относно 1 датчик за температурата, даваше го като грешка в компа, по елзата излезна, че е на турбината (059906088A), но се оказа, че този датичк е ок. По пътя на логиката стигнахме до друг датчик, който е долу на дпф филтъра (038906088D), оказа се че е той. И двата датчика са за температура и изглеждат еднакво с разликата, че този долу е с около 5 мм по-дълъг и тъй като бях взел вече този, който е за горе го сложихме него, влезна си без проблем тъй като е по-късичък, грешката не се показа повече. Та въпроса ми е за какво служат тези датчици въобще и да си сложа ли този, който си е по книжка.1. Не е нормално да мени оборотите ако се движиш с постоянна скорост и предавките не се сменят, още повече непрекъснато да играят. Виж при намаляване на скоростта от 80 до 0 примерно при всяко превключване на по ниска предавка според мен е нормално да подскочат еднократно докато се установи по ниската предавка.2. Няма начин щом си активирал автоматичното заключване при потегляне. Става или с вадене на ключа или с бутона - все пак това е и идеята на тази екстра да си заключен. Виж ако говориш за другото - сутрин при отключване на колата, че след първо натискане се отваря само шофьорска врата, а след второ и останалите, то това е екстра на алармата която се кодира и може да се махне.3. Еми датчици за температурата - този при ДПФ би трябвало да е свързан с регенерацията на филтъра, която не може да се извърши ако не са достигнати 300 С мисля беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kartal Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 1. Не е нормално да мени оборотите ако се движиш с постоянна скорост и предавките не се сменят, още повече непрекъснато да играят. Виж при намаляване на скоростта от 80 до 0 примерно при всяко превключване на по ниска предавка според мен е нормално да подскочат еднократно докато се установи по ниската предавка.Предавките не се сменят, примерно лек наклон спускане на 5та през цялото време, оборотите играят от 1000 до 1300 постоянно, педала на газта не се пипа, нито този на спирачката. Не е и от стрелката на оборотомера тъй като проверихме и закачена на кабел във vag-com също ги менеше. Каква може да е причината, скоростна кутия, масла в скоростите или някаква друга дивотия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 11 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Кутията е проблемна в случая. Първо пробвай със смяна на маслото и + ъпдейт на софта и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Може да са различни неща - масло (ако е на бая километри и тормозена много), адаптация, софтуер, тръгнал хидротрансформатор и т.н. мизерии. Не мога да дам съвет, но ако искаш прегледай тази тема. Смяната на маслото в скоростите е деликатно, така че мноого внимавай къде и как, ако се решиш на тази стъпка.И не е зле да се консултираш и отидеш при Мишо или друг добър специалист да каже. Колеги имали този проблем могат да препоръчат майстори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kartal Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Когато я взех, беше със сменена скоростна кутия (втора употреба). Иначе превключва мазно, леко и без удари и придърпвания. Издирих майстора, който е сменявал скоростната кутия и каза, че маслото било на ZF не мога да се сетя точно какъв тип е било, но помня че каза нещо за някакви бели туби. Разпитах за този майстор приятели и казаха, че бил добър и ги разбирал нещата, но тъй като от автокъщата е била поръчката може да е имало ограничение в бюджета и за да минат по-тънко може да е спестил я масло, я някакви настройки по компютъра.Между другото се сетих, и че на един баир ми го направи това, т.е. на изкачване без да се сменя предавката без промяна на подаване на газ се сменяха оборотите пак в подобен диапазон.Да предложите някой капацитет по тези скоростни кутии да отида да я погледне?! На Мишо какви са му координатите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 ...На Мишо какви са му координатите?http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9673Гаражът му вече не е в Горубляне,а близо до къмпинг "Враня"/отбивката за къмпинга и оттам-през полето/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Между другото се сетих, и че на един баир ми го направи това, т.е. на изкачване без да се сменя предавката без промяна на подаване на газ се сменяха оборотите пак в подобен диапазон.Бегай на читав майстор че това не е никак добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Когато я взех, беше със сменена скоростна кутия (втора употреба). Иначе превключва мазно, леко и без удари и придърпвания. Издирих майстора, който е сменявал скоростната кутия и каза, че маслото било на ZF не мога да се сетя точно какъв тип е било, но помня че каза нещо за някакви бели туби. Разпитах за този майстор приятели и казаха, че бил добър и ги разбирал нещата, но тъй като от автокъщата е била поръчката може да е имало ограничение в бюджета и за да минат по-тънко може да е спестил я масло, я някакви настройки по компютъра.Маслото e добре че е на ZF, лошото е че ни си първия който се оплаква с подобен проблем след смяна на масло (па макар и оригиналното), което впоследствие рефлектира върху хидротраснформатора. Иначе всички майстори без изключение и производителя ZF (с изкл. на Порше) препоръчват смяна в даден момент . Ако ходиш при Мишо кажи какво е казал за проблема ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 (Редактирано) Някой знае ли дали може да се провери чрез VCDS, на колко % са накладките на всяко едно колело ?Няма такава функция пич .... предните са с датчици за износване, а задните палят предупреждение в зависимост от това колко е извадено буталцето на електромоторите на ръчната спирачкаИначе се нагъзваш, сваляш колелото и гледаш - от вътре винаги се износват повече (то за това и там е датчика за износване) Редактирано 11 Февруари 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 (Редактирано) Точно това гьзене исках да избегна, защото мислех че я има тази функция на компа, но много странно че я няма (на новите модели камиони го има даже на бордовия комп). Но най-странното е че на фиса ми светна преди 2 дни за накладки, а точно преди 1 месец като си сменявах гумите ги погледнах и на четирите колела и бяха горе-долу на 50% Редактирано 12 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Ами то като ти светне лампичката не означава, че трябва веднагически да се сменят.Т.нар. датчик са две "затворени" кабелчета и когато диска стигне до тях и ги престърже, просто отваря веригата.Имаш няколко хиляди км. до смяната, това е индикативно.Все пак зависи как караш, къде караш и т.н.На дълъг път може да минеш и доста хиляди километри със "светещи" накладки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Реално погледнато фарът може да дръпне влага не само през задния капак.Уплътнения има още на капачето на мигача, при буксите на баласта и модула за завиване на ксенона.Най-отдоло на самия фар има и един дренажен отвор. Пробвай да почистиш всички тези уплътнения, а преди да монтираш ги напръскай със силиконов спрей.Задължително почисти стъклото отвътре и ще прогледнеш.Хубаво ми даваш съвет да измия отвътре фара / повърхността му / Петарик, но не казваш как?? Фарът май трябва да се свали, а аз това не го мога... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanen Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Здравейте колеги! Имам проблем с моята 3.0 тди. Колата е със сет ибейски чисто нови дюзи които са вече на 15к километра.Колата няма катализатори махнал съм ги,а дпф няма заводско.Проблемът е че на място на празен ход колата започва да пуши на неизгоряла нафта и има леко колебание в оборотите.Стоиностите от 72 до 77 канал са 0 в ниското +15 в средното и +30 в високото налягане.Сменях дебитомер със друг пак го прави.Чистих егр тръбата пак го прави.Моторчетата на клапите са Ок.Сменях и големия дросел пак няма промяна.И сега голямата загадка-При изключен дебитомер колата работи перфектно няма дим няма колебания в оборотите.Просто вече ми свършиха идеите какво може да е.Давайте идеи! Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Хубаво ми даваш съвет да измия отвътре фара / повърхността му / Петарик, но не казваш как?? Фарът май трябва да се свали, а аз това не го мога...Да, без да го свалиш няма как да го измиеш. Иначе става с безконтактно /аз ползвам препаратата на Максолен за почти всичко, в т.ч. и за фаровете/ и плакнеш с дейонизирана вода. После микрофибър за стъкла, тъй като иначе все пак остават следи от капки.Рефлектори, лупи, стъкла - всичко става като ново отвътре и нямаш нужда от рециклиране с отлепяне на "стъклото". Пробвах го на фаровете на Голфа и после на старите на Аудито, на един от които се беше прецакало завиването.Между другото честит рожден ден! Да семе живи и здрави... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Здравейте колеги! Имам проблем с моята 3.0 тди. Колата е със сет ибейски чисто нови дюзи които са вече на 15к километра.Колата няма катализатори махнал съм ги,а дпф няма заводско.Проблемът е че на място на празен ход колата започва да пуши на неизгоряла нафта и има леко колебание в оборотите.Стоиностите от 72 до 77 канал са 0 в ниското +15 в средното и +30 в високото налягане.Сменях дебитомер със друг пак го прави.Чистих егр тръбата пак го прави.Моторчетата на клапите са Ок.Сменях и големия дросел пак няма промяна.И сега голямата загадка-При изключен дебитомер колата работи перфектно няма дим няма колебания в оборотите.Просто вече ми свършиха идеите какво може да е.Давайте идеи! Мерси!От кой купи дюзите, ако може и линк да дадеш и кодировка правихте ли на тях. Турбината как е, в движение мерихте ли налягането, което прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 (Редактирано) Здравейте колеги! Имам проблем с моята 3.0 тди. Колата е със сет ибейски чисто нови дюзи които са вече на 15к километра.Колата няма катализатори махнал съм ги,а дпф няма заводско.Проблемът е че на място на празен ход колата започва да пуши на неизгоряла нафта и има леко колебание в оборотите.Стоиностите от 72 до 77 канал са 0 в ниското +15 в средното и +30 в високото налягане.Сменях дебитомер със друг пак го прави.Чистих егр тръбата пак го прави.Моторчетата на клапите са Ок.Сменях и големия дросел пак няма промяна.И сега голямата загадка-При изключен дебитомер колата работи перфектно няма дим няма колебания в оборотите.Просто вече ми свършиха идеите какво може да е.Давайте идеи! Мерси!След като сложихте другият дебитомер казахте ли на колата че е сменен, защото ако не....все едно не сте го сменяли. Според мен дебитомера ти дава много гориво на място и следователно бял пушек.Поздрави Редактирано 14 Февруари 2013 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 (Редактирано) От много неща може да е. Без колегата да сподели дали и какви грешки има, губи ли мощност колата и т.н само ще гадаем. Може да е от задръстени филтри (въздушен филтър не е ясно как е?), през МАФа и дюзи менте или некодирани/адаптирани такива до просто калпаво гориво.пп. TMAX, аз не знам да има някаква адаптация в случая, поне за дросела със сигурност няма Редактирано 14 Февруари 2013 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 (Редактирано) Някой колега от форума ако е решил да си продава 4ф-ката АВАНТ 3.0 ТДИ да се обажда че търся доста усилено. :rolleyes:/>/> Редактирано 14 Февруари 2013 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Уасаби продаваше неговата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanen Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Дюзите ми ги ореди стефчо Kpematora и са код BE EURO5 както и на Tmax мисля. Турбото надува добре и няма харчове на масло или каквото и да било друго.Относно дебитомера не съм сигурен,че изисква запознаване(адаптация) към колата моля по запознатите да кажат.П.С. Всички филтри на колата нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Какво точно по катализаторите сте махали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanen Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Двата катализатора горния след турбото и долния под кардана.Колата е 2005 няма DPF. BMK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 (Редактирано) За БМК дюзите са с друг код,мисля че тук е разковничето.Аз моята кола я карам при Мишо за диагностика и обслужване,също бях за дюзи и под негово давление търсих и взех точните за двигателя-с код БД.Вярно,че са с 20-25% по-скъпи,но едва ли това трябва да е съображение. Редактирано 14 Февруари 2013 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Доколкото си спомням, крематора се нахули с неподходящи за него дюзи. Да не ти е лъзнал тях на "тънка лайсна"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 EURO5 дюзите стават за БМК и АСБ моторите.Доколкото знам се бае и на компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts