Jump to content

Дали да предпочета S8 или А8?


Recommended Posts

Здравейте, реших, че форума на Audi е най-подходящото място да се консултирам и да споделя опасенията си, за да получа надежден съвет. Събрал съм си някой лев и искам да си купя готина кола, но не мога да преценя коя би била най-подходяща. В общи линии дилемата е между S8/А8 (2006-2007), S500 4 matic (2006-2007) и Range Rover Vogue (2005-2006). Подразбира се, че ме интересува вашето мнение за Audi-то. Първото, което искам да попитам е дали има смисъл да предпочета S8 пред А8? Не съм на ясно с предимствата, като и недостатъците на двата модела. Имам в предвид от екстри, здравина, поддръжка и т.н. Другото, което не ми е ясно, е дали е възможно да му се монтира газова уредба? На някой може и да му стане смешно, че на такава кола искам да сложа газ, но това е лично мое решение. Трето, искам да попитам също така за сервиз, където е възможно да направят обстоен преглед, за да ми кажат реалното състояние на колата без да надпиват или претупват.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FSI двигателите който са на S8/А8 трудно стават на чесън.

Сега газаджийте ще ти обяснят колко е лесно да се направят и че еди си кой го е направил :)

Ако не те притеснява 15-19л/100км градско :) и поддръжка от 10000лв годишно S8 е твоята кола :)

А8 4.2TDI е малко по-евтина за поддръжка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова се троши по тая кола, за да са разходите 10 бона на година?

То само разходите по каско, гражданска, данък обслужване ще е над 5-6 к на година ако ти се счупи нещо може и да надхвърли 10к. лева все пак имаш автомат, въздушно окачване и много електроника и модули който не са евтини :zustimm: При положение че ще даваш над 30-40к лева за кола не би трябвало да те бутнат 10к. лева на година само за обслужване и подръжка :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежка и мощна кола с огромни нископрофилни гуми означава смяна с нови едва ли не всеки сезон. А това означава поне 2-3бона за гуми (С8 с Корморан или Дебика не съм видял още :hilezh: ). По същия начин се износват и накладките. Каското е около 2500лв(при оценка 50 000лв), ГО над 350лв, масла и филтри незнам, но няма как да са малко пари... Ето къде отиват тия пари :hilezh: Покупката е най-малкия проблем. Веднъж все ще се намерят пари на куп, ама после ще стане тежко, иначе и аз бих карал такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-3Клв каско

1000лв данък

350 гражданска

----------------

4000лв грешни

масло двг и филтри 700лв на всеки 15К км

масло кутия 1200лв на всеки 80К км

накладки и дискове предни/задни 1000лв 30/40К км

Летни и зимни гуми 5000лв всяка година :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прекаляваш :)

ако си купиш 4ф по нова година каското ще е същото,и пак са 4к грешни

а другото относно разхода за консумативи е продукт на това колко кара.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъка не е ли над 1000лв?

Не е, защото става въпрос за коли над 5 години и тогава ставката в БГ пада наполовина ... ако беше 2009 / 2010 всичко над 350 коня прескача 1000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъка за млада колица е около 800 лв според общината. Но както всяко нещо в БГ, вместо да поощряват да купуваш нова кола и да ти правят данъка по-малък, то е точно обратното. Колкото по-нова кола толкова по -висок данък плащаш. Ем за какво да си купуваме нови коли? За мен и 5 годишна ще ме вози не по-зле от 1-2 годишна кола.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Застраховката и данъците са ясни, че са цифра. Каквато и яка кола да взема, тези неща няма как да са малко пари. Като спомена 10к и си помислих, че само за консумативи и ремонти ще дойдат толкова и допълнително държавния рекет. А какъв е по-добрия вариант A8 или S8?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Застраховката и данъците са ясни, че са цифра. Каквато и яка кола да взема, тези неща няма как да са малко пари. Като спомена 10к и си помислих, че само за консумативи и ремонти ще дойдат толкова и допълнително държавния рекет. А какъв е по-добрия вариант A8 или S8?

по добрия е С8 естествено , НО е и по скъпия все пак е спортния вариянт на А8 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е по-добрия вариант A8 или S8?

В твоя случай е А8 4.2 335к.с което не е ФСИ и можеш да му сложиш газ.

6.0 W12 също е вариант, в случай че горепосоченото ти е слабо спрямо S8 5.2fsi B)

Редактирано от T.Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако С8 е с керамика отпред, 10-те бона са си в кърпа вързани :) На С8 не може да се сложи газ, или няма да е рентабилно. А и не е морално :D въпреки, че и аз съм фен на газта. Взимай А8 4,2 40 V 335 hp, мятай една хубава газ, а с останалите пари си направи пиниз S8 look и си готов.

Редактирано от gh0s7r1d3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат обади се да те повозя, ако си от София, имам 4,2 ТДИ, даже се продава 0888 761 694 Калин, ако иам някой с С8 може да направиме един, два старта да видиш как вървят. Честно казано истината е Мергела. Аз щях да взема 420ЦДИ ама жената ме разколеба за разликата от 22000 лева. Жени кво да ги правиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано истината е Мергела. Аз щях да взема 420ЦДИ ама жената ме разколеба за разликата от 22000 лева.

я обади на нас лепшерите ква точно е истината за маргела, че има хора дето не могат да се сетят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим, че като направите 1-2 старта, ше си гледаш у краката дал ли си газ на таз печка...

По темата, не че нещо колега, ама ЕС8 така като ти чета постовете, просто не е твоята кола, без да ми се обиждаш! Ако ти се кара тоя клас и държиш на гнЯза, 335 коньовия вариант А8 е варианта.

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим, че като направите 1-2 старта, ше си гледаш у краката дал ли си газ на таз печка...

я иди питай Тони да ти отвори очите за оня дизел и оня S8

после пак пиши :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я обади на нас лепшерите ква точно е истината за маргела, че има хора дето не могат да се сетят

Еми в МОБИЛЕ-то се продават доста S-класи, обади се на някоя обява и се направи на купувач, покарай и после така и с някое Ауди и ще разбереш без да те светкам каква е разликата!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми в МОБИЛЕ-то се продават доста S-класи, обади се на някоя обява и се направи на купувач, покарай и после така и с някое Ауди и ще разбереш без да те светкам каква е разликата!!!!!!!

не ми е нужно

имам пряк достъп до двете изброени

та затова не разбрах какво точно каза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля е пределно ясно, че говоря за стокови коли! В другия случай границата е единствено финансите на собственика! Нема смисъл да се качва и да си мисли че всички тди-та вървят като тая конкретната и да настават заблуди :hilezh:

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...