Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Относно стъклата моята така я взех с фолио Лумар 22% пише на него имам и сертификат за фолиото

А относно чип на мотора оказа се че моята е с чип и върви брутално за такава кола но незнам с Австрия ли в БГ ли някой е правил нещо по софта на кутията защото колата бъркаше скорости но след намеса от моя страна всичко заспа и както устанавих по късно при поставяне на по агресивен чип на мотора задължително се чипва и кутията(говоря предимно за автоматиците)за да се изравнят въртящите моменти на двигателя и кутията

Редактирано от rabotnika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Относно стъклата моята така я взех с фолио Лумар 22% пише на него имам и сертификат за фолиото

А относно чип на мотора оказа се че моята е с чип и върви брутално за такава кола но незнам с Австрия ли в БГ ли някой е правил нещо по софта на кутията защото колата бъркаше скорости но след намеса от моя страна всичко заспа и както устанавих по късно при поставяне на по агресивен чип на мотора задължително се чипва и кутията(говоря предимно за автоматиците)за да се изравнят въртящите моменти на двигателя и кутията

А по принцип кутията с какъв резерв е смятана - може ли да удържи 420-430 Нм, при сток 370?

Колега, имаш ли база за сравение с друго Ауди 180 к.с. - ускорение, доускорение, разход на гориво. Жалко, че не можеш да разкажеш как се е променила след чипа, защото така си я взел, но ако трябва да я сравниш с нещо със същия мотор, как е вървежа - като А6 или по-скоро като А4?

Питам, защото и на мен ми се въртят идеи за софтуерни подобрения, засега обаче от тях ме делят 2-3к - обслужване на кутия и смяна всичко отпред напролет. Така че време имам, но поне да знам струва ли си? Според мен основното, което определя до каква степен може да се чипне Allroad-a, е горната граница на кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карал съм два олроуда единия е с BAU мотор другич с AKE и двата в сравнение с моя са мъртавци

разхода на моя извън града при средна скорост 110км/ч е 8/100 другите не ги знам колко горят Вие ще кажете

ускорението при мен е доста по осезаемо отколкото при другите два които карах от 100 до 160 също е по еластичен в общи линии ако всичко е направено като хората резултата е уникален но задължително си чипнете и скоростите независимо дали имате проблем с тях или не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна - имам приятел с А6 2.5тди 163 коня , мултитроник. От както я взема преди 2 години я чипна и никакви драми за този период. Явно е до състояние на автомобила и ... късмет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... AKE и двата в сравнение с моя са мъртавци

разхода на моя извън града при средна скорост 110км/ч е 8/100 другите не ги знам колко горят Вие ще кажете...

това 8 / 100 км - е много добре! под 9 моето не мога да го смъкна.. ех жалко, че не можахме да се видим... много ми се иска да пробвам как ще се държи с чип...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колегата rabotnika е сигурен, че ефекта е толкова голям, наистина си струва човек да помисли по въпроса за леко софтуерно засилване.

Аз както вече казах, първо ще правя обслужване на кутията и периферията на мотора, а чак след това ще мисля за чипосване.

Все пак, кои детайли в кутията могат да пострадат най-много от повишаване на въртящия момент? За фрикционите съм почти сигурен, че им се разказва играта след време и при евентуално непредпазливо рязко "газиране". Хидротрансформатора може би ще живее добре.

Недко, твоят човек е доста смел на мулти да слага чип, но евала от друга страна, че няма проблеми - значи е правено все пак с мисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам има значение на колко милион км е колата, както и задкормилното колко издевателства над нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал Allroad,но съм се возил в последния модел и мога да кажа,че има невероятно поведение в завоите!Пиша този пост за всички,които обмислят поставяне на чип.Истина е,че мощността се увеличава и разхода спада,но има нещо,което всички премълчават.Струва си да си поставите чип на разработен автомобил,който сте купили чисто нов или на автомобил на малко километри(реални-100%)и възнамерявате да продадете след около 100хиляди километра,в противен случай се вкарвате във филма.Чипът намалява ресурса на мотора,турбото се включва от по-ниски обороти и ако въобще беше толкова хубаво,както го описват,колите щяха да излизат фабрично така.Имам и сменен двигател на Land Cruiser заради чип(поставен в оторизиран сервиз),та.. умната!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения каквото и да се прави, трябва да се вложи и малко мисъл. Затова говорим за разумни варианти на оптимизация. А иначе да, двигателите излизат фабрично с доста голям резерв, който понякога се дължи не само на технически, но и на законодателни предпоставки. Ако оставим акцизите настрана, от техническа гледна точка сигурно един двигател в натоварен режим работи с не повече от 70-75% от максималните си възможности. Не виждам защо при разумен критерий за оптимизация да не се използват 80-85% и пак да остане резерв.

От друга страна, какъвто и запас да има заложен фабрично един двигател, не е гаранция, че не може да се счупи, така че наистина "ЕКУ-то" на задкормилното устройство е по-важно от "мозъка" на самата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да си обясняваме причините за ''чип-а'',турбото се включва от много ниски обороти и му съкращаваме живота двойно.Живи и здрави,аз казах каквото имам по темата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изооообщо не е така турбото се включва когато му каже мапера съответно като е некадърен мапера некъдърен и скапан е чипа не е тук мястото да започваме тази дъъъълга дискусия как се чипват коли по изискване на клиента но на на моя мапер като му кажа искам турбото ми на 2200 оборота да прави едиколко си бара и да вади еди какъв си въртящ момент той го прави ако има опастност за някой от компонентите на периферията ми се обяснява че това и това не е добре за турбото например а трябва да бъде направено еди как си се доверявам изцяло на човека защото той си знае работата и знае кое е най добре за колата ми така че ако се доверите на точния човек няма да имате никъкви грижи с любимата кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко да се включа и аз, мога да кажа че семейно сме фенове на душегубите.Моят брат продължава да си кара 2,5тди 99г. с чип 180к.с. Така си я купи от Германия с АВТ тунинг,спортно окачване и т.н. Колата беше на 185000.Мисля че вече е над 450000 и проблем с турбини,двигател и такива неща няма. Но колата е с ръчни скорости, винаги е вървяла по "леко" от моята (някак така се опитвам да Ви го опиша).Харчеше по малко от моята.Единственият проблем ми беше на градско каране-първа скорост е много къса,много бързо вдига обороти и в задръстване става едно клатене си е еб...ло майката, а на втора пък са много ниски оборотите и пак същото.Той си свикна и някак си се оправя.За извънградското е супер- самолет!!!!Затова Ви попитах защото мисля, че с автомата ще супер.Но нещо ми се вижда вече сложно и като се знам, ще попадна в някакво приключение. Преди години правих щуротии с алармата и в Измир колата не си разпозна имобилайзера.Да не разказвам, само скивайте на картата къде е този град, душата ми умря за два дена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да дам координати само на майстора, Чавдар! Имам му доверие и не съм разпитвал подробно, откъде ги взима.

Мерси колега. София му е далечко малко, пък и пращане, правене, връшане. много зависим от колата и постоянно пътува и времето е кът.. най вероятно към колегата Маринов ще се обърне. цените като гледам са корегирани към подобро и поне ги има в наличност... дори и 2то поколение... Бях му звъннал за колегата с Тоуарега - и ми спомена, че за колегите от форума - 10% отстъпка имало... така, че да знаете!! :-)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Искам да споделя впечатленията си от моя Allroad.Много съм доволен от колата навъртях и около 9000км от както я купих, но и все още не мога да си обясня "принципа" на работа на окачването.Под "принципа" бързам да уточня, че става въпрос за така наречения "Parking mode" или на български как си оставяш колата и как я заварваш.

Държа окачването на средна степен без да си играя с него много.Да уточня че аз нямам функцията MAN на бутоните.Втори път вече намирам колата със спаднала предница и направо изтръпвам и започвам да се чеша по главата, но след като отключа от отворя вратата се вдига и застава на нивото на което я оставих.

Друго наблюдение което имам е следното, понеже не заключвам колата си вечер и веднъж не бях затворил врата.На сутринта задницата на колата беше спаднала, но след като затворих врата без да я паля или давам на контакт си възвърна нормалното ниво.

Изчетох няколко теми по въпроса но така и не можах да стигна до логично обяснение и да разбера дали това е нормално, за това ако някой може да даде мнение по въпроса ще се радвам.

Поздрави!

Карабойчев...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага споделям,

карам го от март, до юни размишлявах върху същите теми.Ще ти мине и на теб!

Поздрави!Карай смело без да се притесняваш,като спихнат за дълго ще му мислиме. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Държа окачването на средна степен без да си играя с него много.Да уточня че аз нямам функцията MAN на бутоните.Втори път вече намирам колата със спаднала предница и направо изтръпвам и започвам да се чеша по главата, но след като отключа от отворя вратата се вдига и застава на нивото на което я оставих.

Друго наблюдение което имам е следното, понеже не заключвам колата си вечер и веднъж не бях затворил врата.На сутринта задницата на колата беше спаднала, но след като затворих врата без да я паля или давам на контакт си възвърна нормалното ниво.

...

Здрасти колега.

нормално е това: "след като отключа от отворя вратата се вдига и застава на нивото на което я оставих." това е първият сигнал, който получава колата да излезе от sleep mode и да се върне на ниво на което си го оставил (тук предполагам, че го намираш с поне едно ниво надолу, пак е изравнено - но с едно ниво надолу, т.е. няма достатъчно въздух в системата за да направи, както си я оставил).

НЕ Е нормално това: "Втори път вече намирам колата със спаднала предница" = утечка на въздух по системата, най вероятно възглавница/и (съответно където е изпуснала).

поне не толкова болезнени и скъпоструващи варианти има и за възглавници и най вече и за ремонтен кит за компресора.. в тази тема е описано всичко... ако го заварваш вече често - то не се бави, че компресора няма да чака дълго (по принцип има защита от прегряване, но дълго време недей да го мъчиш с постоянното компенсиране на утечката).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.

нормално е това: "след като отключа от отворя вратата се вдига и застава на нивото на което я оставих." това е първият сигнал, който получава колата да излезе от sleep mode и да се върне на ниво на което си го оставил (тук предполагам, че го намираш с поне едно ниво надолу, пак е изравнено - но с едно ниво надолу, т.е. няма достатъчно въздух в системата за да направи, както си я оставил).

НЕ Е нормално това: "Втори път вече намирам колата със спаднала предница" = утечка на въздух по системата, най вероятно възглавница/и (съответно където е изпуснала).

поне не толкова болезнени и скъпоструващи варианти има и за възглавници и най вече и за ремонтен кит за компресора.. в тази тема е описано всичко... ако го заварваш вече често - то не се бави, че компресора няма да чака дълго (по принцип има защита от прегряване, но дълго време недей да го мъчиш с постоянното компенсиране на утечката).

Странна работа сутринта когато тръгвах за работа колата си седеше на нивото на което я оставих.Но сега на работата пак ми падна предницата и пак същия филм отварям вратата нормализира се, затварям я пак спада.

И сега я вдигнах на 4 степен да видя какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре и аз да се оплача смехних скоростната кутия и колата се побърка сменя си скорости както тя си иска давам лоста на типтроник и тя сама си сменя скорости като стигне 3000 3500 оборота давам лоста на полужение 2 тя си сменя всички скорости и като река да намалям тя си стои все на скороста на която е стигнала и лашка като сваля надолу скоростите и записва понякога грешки 17117 или 17118

Сега искам да уточня че кодовере на двете кутии са различни моята оригиналната беше EYJ а новата е FEF казаха ми че новата нямала датчик за обороти на първата касета отварям картера и гледам че е едно към едно с моята има си всичко което има старата вече незнам какво да правя побърква ме тая кутия някой може ли да помогне с инфо дали софтовете на двете кутии са различни защото не виждам друга причина кутията я взех от приятел който гарантира че е перфектна

Редактирано от rabotnika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,дай малко предистория-защо си сменил старата???

Тази която си сложил от А6 ли е?

Обучение на кутия?

Скоростния сензор как е?/G 182/. Сензор за движение за хидравличния регулатор-работи или ?

релето/G555/работи или???

А на таблото светят ли скоростите,има ли звукова аларма?

Странна работа сутринта когато тръгвах за работа колата си седеше на нивото на което я оставих.Но сега на работата пак ми падна предницата и пак същия филм отварям вратата нормализира се, затварям я пак спада.

И сега я вдигнах на 4 степен да видя какво ще стане.

Имаш утечка колега,най вероятно от някоя възглавница.

От където ти пада там ти е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кутията я смених защото се разпадна почна да буксува на 3,4 и 5 скорост иначе всички други скорости си бяха наред

смених клапаните /мозъка/ и се оправи покарах 2 3000 км и започна пак да прави така и си викам пак клапаните да ама не тоя път хидросъединител ок сменям го обаче тоя път никъква промяна все едно и също прави викам нещо вътре в кутията е станало защото и маслото ми потъмня значително

и така смених кутията с хидросъединителя комплект обаче сега си прави каквото си поиска и мисля да сложа моите клапани на новата кутия и мисля ще се оправи защото на всички кутии разликите им са само в клапаните има тука 4 5 кутии и поне една ще си направя да имам резерва днес ще сменя клапаните и ще пиша какъв е резултата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Allroad, 2003, 2.5tdi

Имате ли звуков сигнал (зумер) при отворена врата и забравени фарове, колани, резерв гориво, превишаване на зададена скорост и т.н.?

Писах в една тема Звуков сигнал при скорост над 75 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

...

Здрасти. Има, да... пищи си.. както ти каза колегата toshkov - виж дали не е изгорял. не вярвам да струва повече от 5 лв :-).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:unsure: Само мога да съчуствам, това като го видях за първи път (отворен мозък) ми приличаше на част от извънземен косм.кораб!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...