AALEXANDROV Публикувано 5 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2013 .. а също и скоростта ми е любопитно - за момента 170-180 са лесно постижими, 210-220 зооор трябва дълго да натискам.Някой да е минал по този път? Впечатления?Нали знаеш, че V-max се достига само в режим "S". На "D" имаше някакви рестрикции, пазещи двигателя и нещо с еконормите.Катализаторите беше махал и колегата Karaboichev, върни малко назад темата и ще прочетеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 5 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2013 Махнах преди 2 седмици двата катализатора отдолу без тоя отпред на турбото. Впечатленията са , че колата стана малко по рязка , може би има няколко коня които се завърнаха . Разпориха ми гърнетата от горната им страна и извадиха питите ( платиха ги 380 лв ) после заварката остава пак отгоре и реално не се вижда. Не сме слагали никакви тръби нищо. Турбото се чува през ауспусите едва едва при смяна на скоростите до 3-та., много сладко просвирва мен лично ме кефи. За разхода още не може да се каже , макар че има логика и да падне малко. Шумен - слънчев бряг и обратно преди 2-3 дена 8.2 , ама тя и преди на извънград пак толкова си гореше , магистрала 130км/ч , иначе проходи ,завои , баири надоло от Варна и покрай Обзор знаете 3-та 4-та бива сякаш 8.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2013 Махнах преди 2 седмици двата катализатора отдолу без тоя отпред на турбото. Защо остави тоя на турбото - той реално се явява първия рестриктор и причинител на висока температура в турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2013 Е горния е малко по сложен, май е трудно да се реже, а после да се заварява. И е усукан доста. Макар че тези дни гледах снимки на колега от форума (ghostdog), който просто свяля целия елемент от двата фланеца, бута-кърти-извозва и после си монтира обратно - без рязане или наставяне на допълнителна тръба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 5 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2013 Аз махнах само долните катализатори и може би затова не съм усещал разлика. Гошо, в неделя бях в Шумен и видях един черен ALLroad, Вие толкова бавно ги придвижвате, че за разход няма да се съобразяваме с Вас.Поздрави! За разхода още не може да се каже , макар че има логика и да падне малко. Шумен - слънчев бряг и обратно преди 2-3 дена 8.2 , ама тя и преди на извънград пак толкова си гореше , магистрала 130км/ч , иначе проходи ,завои , баири надоло от Варна и покрай Обзор знаете 3-та 4-та бива сякаш 8.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 5 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2013 Вие толкова бавно ги придвижвате, че за разход няма да се съобразяваме с Вас.Поздрави! Хаха бавно я като возим деца няма как . Виж като съм сам и на 250 съм виждал стрелката няколко пъти. Иначе моята е сива не съм бил аз. Тая черната между другото която си видял(щото е една в Шумен ) и тя е ръчка и тя дава приблизително като моя разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 6 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2013 Аз махнах само долните катализатори и може би затова не съм усещал разлика. Гошо, в неделя бях в Шумен и видях един черен ALLroad, Вие толкова бавно ги придвижвате, че за разход няма да се съобразяваме с Вас.Поздрави! е може ли? преди моста на пазара. СА нещо си беше май, нали? да беше бибикнал поне :-). в града толкова дават, с толкова се движим... :-) разход: Шумен-София-Шумен = 9.9 л/100 закова миналата седмица. 3 часа престой в София. някой път за повече, че да се видим... ама така е, като идвате в Шумен и не се обаждате. черната между другото която си видял(щото е една в Шумен ) и тя е ръчка и тя дава приблизително като моя разход 3 сме черните, Гоше..... 2 автомата (аз и Митко) и ръчка на адаша ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 6 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2013 Защо остави тоя на турбото - той реално се явява първия рестриктор и причинител на висока температура в турбото? Привет,Първото "бумбе" веднага след турбото НЕ е катализатор.Поне така ми твърдят хора, към който имам някакъв респект от към познаване на марката.Дали е така? Да се похваля - имам си нов компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 7 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 Не е катализатор, а пред-катализатор ама това не значи че пак не затапва колата и кара турбото да загрява. По принцип знам че самите те са метални, а не керамични и по-трудно се запушват ама то докато не го свалиш да го видиш е само предположение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 8 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2013 а някой направи ли си труда да се позаинтересова защо е слежен там този "катализатор" и при колко градуса е най ефективна турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 8 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2013 Преди да реша да не вадя тоя който е на турбото, видях как изглежда на кола над 400 00 км. на която махнаха и трите. Тоя на турбото беше съвсем чист, а долните два напълно задръстени. Колата е смляна от каране и 2-3 месеца по рано и изпадаха кобилиците и сменяха 2 разпределителни вала . Та щом на нея беше чист, реших моя изобщо да не го вадя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 8 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2013 колегата Маринов е постъпил правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 9 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2013 а някой направи ли си труда да се позаинтересова защо е слежен там този "катализатор" и при колко градуса е най ефективна турбината? колегата Маринов е постъпил правилно. И сега ще бъдеш ли така добър да ни обясниш ли и на нас за налягането, температурата, и пред катализатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 9 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2013 Инструкция по ремонт и експлоатация раздел 4D - обширно и изчерпателно обяснено за ролята на катализаторите и кой може да се махне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 10 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2013 (Редактирано) нема да стане.не ти се иска да ни кажеш, да ни обясниш, да споделиш я някоя дебела книга, я някоя фирмена инструкция за ремонт, не дай си боже bentley manual. Може и на лично обещавам, че няма да ги пльосна в нета публично.Айде със здраве и хубава седмица.Цитиране на предходен пост! Редактирано 10 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 10 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2013 специално заради теб ще направя принт скреен,на някои страници само за allroad бензин и дизел и кача.Темата е обширна. P.S. за Бентлито няма инструкция,ремонтирва се само в Бентли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 10 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2013 (Редактирано) колегата Маринов е постъпил правилно.И аз чакам инфо защо е така - за предкатализаторите почти никакво инфо няма. P.S. за Бентлито няма инструкция,ремонтирва се само в Бентли.Коелгата предполагам имаше предвид Bentley service repair manual. Редактирано 10 Юни 2013 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 не.колега,сервизния бюлетин е съвсем различно нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 kockoo - мерси имам я таз бумага, но не ми допада а и конкретика за катализаторите няма.Bentley service repair manual -точно това имам в предвид, но е нещото което не мога да намеря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 24 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2013 Колеги, имам проблем. Намирам се във Варна и поради някаква причина ми спукаха гумата, при смяната и, колата падна от крика (колелото беше още на колата) и възглавницата изпусна. След смяната колата се вдигна на ниво, но не може да вдигне повече от 40км, светва авариен режим и понижава оборотите. Мисля, че има проблем с гривната на ABS-а, защото от дясно се чува характерното стържене. В обобщение-трябва ми сервиз за доагностика във Варна (не официалния) иначе бирата е студена, рибата е прясна, вода топла и няма много хора! Мога и да седя още тук, но трябва да пътувам до Шумен, там ако се поява с рейса и Серго ще умре от смях! Ако може някой да помага, да пише! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Проблема решен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Е сподели поне как ? що ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Няма много за споделяне. Паркирах на един бордюр до Шишковата градина, имаше още един allroad и един wrangler. Като тръгнах не видях, че бдителни граждани са ми изпуснали гумата и я разцепих на бордюра (беше бая висок на 4 ниво). Реших да сменя гумата като сложа крика и спусна, колата на 2 ниво, което е много тъпо и не препоръчвам да го правите. При доразвиването на болтовете, нещо единият заяде и натиснах повече и хоп, колата напред и падна. Предницата спихна в миг (което ми се струва странно, Гошо може би ти си по-наясно защо стана така). Слагам резервната, мисля че всички имаме еднакви, надувам- тръгвам и започва да свети триъгълника и колата направо спира. Ужас, не мога да се докопам до хотела. Отвреме на време чувам ABS стърже. Пристигам в базовия лагер и откачам акумулатора, една бира, три цигари, закачам и газ в морската градина, пак същото , вдига 35-40км и спира. Ден втори, ставам и при братовчеда към Виница, сервиза му не работи (не съм го виждал от 5 години), разбирам от съседите му, че е звезда в Българския дрифт и е на състезание някъде. Пиша на колеги от форума от Варна - и до сега няма никой! В първия сервиз, собственика ми разяснява, че Quattroto се кара с еднакви гуми, грайфери...., абе Ше помогне да си купя 8 гуми. Тъ, намирам по моргите размера, който ми трябва и всичко е точно.В момента, карам колата с гуми 235/45/17, явно резервната е стояла по - високо и невиждан разум в колата, я спира! Не съм чистил грешки, ще кажа като ги видя!За тези които се чудят, какво става когато се кара Quattro с различни гуми и дебелина на грайфера - нищо не става! Преди години много се шашках, сменял съм цели комплекти гуми за това. Ако някой може да прати линк с теорията да прочета ще е добре. От практиката смея да твърдя, че няма видим за мен проблем. В обобщение (живял съм и съм работил шест години във Варна), от прогреса съм направо - потрес! Няма да пиша повече по тази тема............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 По принцип е добре като ще се вдига колата на крик или подемник да се заключва окачването чрез задържане на двата бутона (нагоре и надоло ) за 2-3 секунди при което светва ръчен режим. И аз лично не го правя всеки път но.., ето че има и логика . Опитвайки се да я спуснеш на по долно ниво с крика под едната гума , електрониката се шашка , колата не може да се нивелира и резултата е налице . Добре че поне е приключило всичко ОК . ПСВъв Варна апашите имат навика да пукат гуми и да крадат после от колата каквото намерят докато ти сменяш гумата (от дясната страна беше нали ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 ...Слагам резервната, мисля че всички имаме еднакви, надувам- тръгвам и започва да свети триъгълника и колата направо спира. Ужас, не мога да се докопам до хотела. Отвреме на време чувам ABS стърже. Пристигам в базовия лагер и откачам акумулатора, една бира, три цигари, закачам и газ в морската градина, пак същото , вдига 35-40км и спира. Ден втори, ставам и при братовчеда към Виница, сервиза му не работи (не съм го виждал от 5 години), разбирам от съседите му, че е звезда в Българския дрифт и е на състезание някъде. Пиша на колеги от форума от Варна - и до сега няма никой! В първия сервиз, собственика ми разяснява, че Quattroto се кара с еднакви гуми, грайфери...., абе Ше помогне да си купя 8 гуми. Тъ, намирам по моргите размера, който ми трябва и всичко е точно.В момента, карам колата с гуми 235/45/17, явно резервната е стояла по - високо и невиждан разум в колата, я спира! Не съм чистил грешки, ще кажа като ги видя!За тези които се чудят, какво става когато се кара Quattro с различни гуми и дебелина на грайфера - нищо не става! .... с риск да изръся някоя глупост: аз пък си мисля, че ABS-a/ESP-то нещо се шашкаше заради размера на гумата. с едно натискане на бутона на ESP-то (т.е. да се изкл) нямаше ли да се оправи този проблем и да се прибереш докъдето трябва? какво мислете?като се замисля то и аз съм с 17ки, а резервната е 16ка. ако ми се наложи да я слагам - ще го пробвам. дано да не е скоро... :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване