Rodiboy Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Здравейте колеги, Как да направя така че фаровете да се включват автоматично след стартиране на мотора? Разбрах че това се прави с някаква сервизна настройка и не е необходимо да се добавя нищо, но не знам как. Казват че автомобилът бил предвиден по принцип да се ползва и в държави(както вече и в БГ)се кара целогодишно на фарове, но опцията се активира в оторизиран сервиз. колата е А4 2003г. Идеи и човек във Варна ,който може да помогне?Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Според други теми във форума се слага настройката на светлините на скандинавия и си ОК...но лично аз не съм пробвал. Смятам съвсем скоро да направя тази манипулация и ще споделя какво е положението. За сега:"Ного е убаво топъл леб сос сиренье! Аз лично не сом укусил , ама бате е гледал как един на централна гара яде топъл леб и сиренье и яко му аресува!" ))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Променя се кодировката на централния електрик-модул за скандинавските страни и фаровете стават автомат.Лошото е, че се палят още от контакт, не след като запали колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Аз също съм го направил това за автоматичното пускане. е точно така както го е написал колегата Pav3l"Променя се кодировката на централния електрик-модул за скандинавските страни и фаровете стават автомат. Лошото е, че се палят още от контакт, не след като запали колата."Всеки който малко разбира от Vаg-com може да го направи не е голяма философия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Все пак на В6 имаш да промениш само една цифра, последната в кодировката, от 1 на 2, докато на В7 се променят две цифри, като там трябва да се внимава малко повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodiboy Публикувано 4 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2012 Все пак на В6 имаш да промениш само една цифра, последната в кодировката, от 1 на 2, докато на В7 се променят две цифри, като там трябва да се внимава малко повече Извинявай, моята каква е? Просто не съм наясно. Б7? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2012 B6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2012 зЪ В5-Фейс нема ли текава екстрЪ оригиналнО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 5 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2012 зЪ В5-Фейс нема ли текава екстрЪ оригиналнО не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 зЪ В5-Фейс нема ли текава екстрЪ оригиналнО Оригинално - с един SmartDRL или друг такъв модул. Централната електроника се въвежда едва след 2001-ва, и то само в новия модел. Упоменавам го, защото комбито на В5 се произвежда и през 2001-ва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
converse Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Някой би ли написал, къде точно се влиза във Ваг-Кома за да се промени тази цифра ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 ..дали промяната на тази опция не засяга и езика на менютата? В смисъл - фаровете ще са автоматични, но езика ще е шведски? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Не , езика няма да стане шведски. Но, не на всички Б6-ци става само с прекодиране чрез ВАГ-КОМ .Ако не се лъжа, ключа за фаровете трябва да има положение AUTO. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 (Редактирано) Да, тук ще да е заровено кучето.. моята е без такава позиция на ключа и предполагам, че липсва и хардуера, не е само софтуер. НО ако бъркам, ще съм много доволен човек, защото слизам от Волво, където този случай е решен много елегантно. Редактирано 24 Септември 2013 от Stanley_S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Не е въпроса в това дали имаш Auto или не на ключа за фаровете. Въпроса е дали има индикация за изгряла крушка и т.н.Важен е номера на модула Централна Електроника. Ако завършва с буква "С" със сигурност няма да стане номера - тогава светват само габаритите.Ако завършва с буква "Е" със сигурност могат да се включат дневните светлини. Пробвано на няколко А4 В6! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi-6 Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 ЗДР КАДЕ СЕ НАМИРА ТОЗИ МОДУЛ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 Зад волана е .При мен тръгнаха дневните светлини ,но после го смених заради темпомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 Само да си уточня. При тази интервенция с ВАГ-кома, се активират късите светлини, да светят постоянно, а не дългите светлини, с по-ниска мощност, нали? А как става номера с дългите, на по-ниска мощност, за дневни светлини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 slavi-6 Не е зад волана, а между волана и предпазителите отстрани на таблото, малко под тях. flober9106 Това, че си сложил темпомат, не влияе на дневните светлини, защото заради темпомата се подменя модула на кормилния прът, а не модул Централно Електричество! Joro Irl - номера става с допълнителен модул, от типа на http://www.smartdrl.com/index2.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Благодаря колега. А колко струва едно такова чудо на техниката и лесно ли е инсталирането му? Ако някой е слагал такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Струва между 20 и 40лв и всеки алармаджия ще ти го сложи за нула време срещу 20-тина лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Мерси. Аз на всеки алармаджия не си давам колата, да направи поразий за още 200. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 През VAG-COM става 1 мин работа е аз си ги направих вече 1 г си карам така до тук само 1 габарит и на късите 1 крушка съм сменил няма проблеми че се палят като дадеш на контакт преди да запали колата и ключа не ми е с auto обикновен си е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Какво и къде точно се прави на ваг кома? (моят модул си има индикация за изгоряла крушка ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 09. cent.elect след това Coding.7 и там ми беше на 1 аз го промених на 2 и фаровете се запалиха сами Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване