ole Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 (Редактирано) Интересно за разхода имаме голяма разлика. Аз засяках за 660км на 98% само магистрала с 140 на темпомат почти през целия път 12 разход... Това 5 човека без багаж с 15-ки джанти. Дали да отида да настроят нещо? В София ми даде 13 единия път, другия 15 като втория път е с доста даване на газ.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Редактирано 8 Март 2014 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Екстра си, не се филмирай излишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 А не ми е зор за двата литра. Просто ми е интересно откъде идва разликата. Дали от ГИ и неговата настройка или от състоянието на мАторя, или от разликата в конете.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 12 е висок разход за ръчна кутия и фейсов мотор. Покарай малко и го засечи още няколко пъти - без товар и без темпомат.Празна А6-ца на предно с чип дава под 9. А6-ца с куатро е твърдо под 10. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Когато караш на темпомат средната ти скорост е много близка до зададената - в случая 140км/ч. Затова и разхода е по-висок. Без темпомат ще ти падне поне с 1л надолу, но ще падне и средната скорост . Така, че не бързай, покарай малко, зареди поне 5-6 пълни бутилки газ за да добиеш точна представа за разхода. Освен това още не си и свикнал и я "тестваш" непрекъснато за да видиш как върви. Като почнеш да я караш нормално ще падне още разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 (Редактирано) При мен 10 000 + км разхода ми 12-13 градско, извън 9,газовия инжекцион е Романо,проблеми никакви. Редактирано 9 Март 2014 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Мотора ми е АЕБ с 2 сонди, не е фейсов мотор. Не ми се излиза специално за да засичам разход по магистрала та не знам кога ще засека пак, иначе на връщане карах нарочно със 100-110 половината без темпомат другата половина темпомат и разхода беше същия като 140 с темпомат.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Моя също е АЕВ,на предно и с една сонда,ти си с куатро и според мен разхода ти е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Мотора ми е АЕБ с 2 сондиНе знаех, че има такъв мотор. С жило ли е дросела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Ами за щатите явно има. С жило е. Divko също е с us б5 и аеб с 2 сонди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Аман от тая екология и тея измислени сонди и помпи някакви за вторичен въздух ...И клапанчета бог знае за кво ... Ако не беше такава цената да съм махнал и катализатора и 2-рата сонда и све ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Ние сме махнали и на двете американки и сме доволни. Като се стопли и изцяло махам всичко от картерната вентилация.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Ако ти е наред всичко по картерната... съвет е да не я пипаш.На моята подмених едно гумено съединиение, което бе започнало да се деформира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Колко пари ви струваше премахването на катализатора и успешното софтуерно изключване на втората л.сонда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 (Редактирано) Картерната не е наред моята, смисъл минава теста с капачката за маслото ама ми е направила мазало от масло под смукателния колектор. Друго, заради което искам да я махна е да не пълни турбо пътищата с масло.Премахването на катализаторите и поставяне на втулка на втората сонда да я отдалечи от тръбата и по тоя начин я лъже и си работи без грешка беше по 120лв на кола. После момчето с другата кола продаде катализатора за 70лв май беше, моя беше някъв универсален и никой не го ще Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Редактирано 10 Март 2014 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 (Редактирано) Не знам дали на някой ще са му полезни и интересни още малко данни за разход, надявам се.Днес ходих до Пловдив и засякох пак разход. Важни подробности: нов въздушен филтър, газ от Еко, 5 човека без багаж, на отиване 130-140, на връщане по лежерно 100-110. Равносметката е свършила газ 33л за 308км, което прави малко над 10/100, така съм вече по-доволен .П.С. хора сложете отделни секции на светофарите за ляв завой, тва правенето на леви завои е ужас на големите кръстовища :дSent from my Nexus 4 using Tapatalk Редактирано 13 Март 2014 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 искам да попитам по-запознатите, при мен на 32-ра и 33-та групи кое трябва да са стойностите на дългосрочния, и моментния трим ( т.е. learned - additive и learned multipl), тъй като ги няма в 8-ма и 9-та групи, т.е. не е както при стандартното 1,8Т АЕБ. Колата е А6 Avant, двигателят ми е 1,8Т APU (2000г.) с една ламбда, която мисля че е широколентова, и с електронна газ (EPC).Между другото под 10,5 газ/100 надълго никога не съм успявал да я смъкна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 32ра група като гледам, но може би трябва да покараш повече за да имаш стойност и за Part throttle, което e MUL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 ами винаги си е така по принцип когато е в минус сместа погатее, а когато е в плюс беднее, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Едно засичане от вчерашния преход.Скорост по магистралата 120-140км/ч.3-ма човека по 100кг.Включен климатроник. Разход 10л./100км. - ГазДоволен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikan Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Аз сложих миналата седмица газ на АЕБ. Италиански дюзи и изпарител. Тепърва ще и засичам разхода.Това което ми прави впечатление, е че не върви, както на бензин... над 3000 оборота забавя ускорението. Предполагам е донастройка, но ще покарам така известно време, за да видя разход и после ще говоря с майстора да я донастрои.1.8Т 150к.с. 97-а B5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Трябва да имаш разлика във вървенето 5%,което не би трябвало да го усетиш...Тези двигатели нямат проблем и с български газов инжекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 явно са забравили да настроят колата в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikan Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 (Редактирано) Настройката я правихме в движение по магистралата. Незнам защо така се получава... още повече..., да речем че е донастройка и след 3000 оборота да я нагласят да си дърпа, както на бензин. Това означава ли че ще ми вдигне разхода или ще е едно и също? Получава се ефект, все едно от 2-ра да вкараш на 4-та, като усещане.Поздрави и лека вечер, момчета! Редактирано 20 Януари 2015 от ikan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Обади се,ще ти помогна,въпреки че мразя да правя така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване