Jump to content

Монтиране на ГИ на Ауди А4 (В5) Фейслифт (1.8Т)


Recommended Posts

Интересно за разхода имаме голяма разлика. Аз засяках за 660км на 98% само магистрала с 140 на темпомат почти през целия път 12 разход... Това 5 човека без багаж с 15-ки джанти. Дали да отида да настроят нещо? В София ми даде 13 единия път, другия 15 като втория път е с доста даване на газ.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не ми е зор за двата литра. Просто ми е интересно откъде идва разликата. Дали от ГИ и неговата настройка или от състоянието на мАторя, или от разликата в конете.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 е висок разход за ръчна кутия и фейсов мотор. Покарай малко и го засечи още няколко пъти - без товар и без темпомат.

Празна А6-ца на предно с чип дава под 9. А6-ца с куатро е твърдо под 10.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато караш на темпомат средната ти скорост е много близка до зададената - в случая 140км/ч. Затова и разхода е по-висок. Без темпомат ще ти падне поне с 1л надолу, но ще падне и средната скорост :). Така, че не бързай, покарай малко, зареди поне 5-6 пълни бутилки газ за да добиеш точна представа за разхода. Освен това още не си и свикнал и я "тестваш" непрекъснато за да видиш как върви. Като почнеш да я караш нормално ще падне още разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен 10 000 + км  разхода ми 12-13 градско, извън 9,газовия инжекцион е Романо,проблеми никакви.

Редактирано от ksi1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора ми е АЕБ с 2 сонди, не е фейсов мотор. Не ми се излиза специално за да засичам разход по магистрала та не знам кога ще засека пак, иначе на връщане карах нарочно със 100-110 половината без темпомат другата половина темпомат и разхода беше същия като 140 с темпомат.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от тая екология и тея измислени сонди и помпи някакви за вторичен въздух ...

И клапанчета бог знае за кво ...

 

Ако не беше такава цената да съм махнал и катализатора и 2-рата сонда и све ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние сме махнали и на двете американки и сме доволни. Като се стопли и изцяло махам всичко от картерната вентилация.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е наред всичко по картерната... съвет е да не я пипаш.
На моята подмених едно гумено съединиение, което бе започнало да се деформира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари ви струваше премахването на катализатора и успешното софтуерно изключване на втората л.сонда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картерната не е наред моята, смисъл минава теста с капачката за маслото ама ми е направила мазало от масло под смукателния колектор. Друго, заради което искам да я махна е да не пълни турбо пътищата с масло.

Премахването на катализаторите и поставяне на втулка на втората сонда да я отдалечи от тръбата и по тоя начин я лъже и си работи без грешка беше по 120лв на кола. После момчето с другата кола продаде катализатора за 70лв май беше, моя беше някъв универсален и никой не го ще :D

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали на някой ще са му полезни и интересни още малко данни за разход, надявам се.Днес ходих до Пловдив и засякох пак разход. Важни подробности: нов въздушен филтър, газ от Еко, 5 човека без багаж, на отиване 130-140, на връщане по лежерно 100-110. Равносметката е свършила газ 33л за 308км, което прави малко над 10/100, така съм вече по-доволен :) .

П.С. хора сложете отделни секции на светофарите за ляв завой, тва правенето на леви завои е ужас на големите кръстовища :д

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да попитам по-запознатите, при мен на 32-ра и 33-та групи кое трябва да са стойностите на дългосрочния, и моментния трим ( т.е. learned - additive и learned multipl), тъй като ги няма в 8-ма и 9-та групи, т.е. не е както при стандартното 1,8Т АЕБ.

 

Колата е А6 Avant, двигателят ми е 1,8Т APU (2000г.) с една ламбда, която мисля че е широколентова, и с електронна газ (EPC).

Между другото под 10,5 газ/100 надълго никога не съм успявал да я смъкна

post-64364-0-79606300-1395255806_thumb.j

post-64364-0-17507300-1395255819_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Едно засичане от вчерашния преход.

Скорост по магистралата 120-140км/ч.

3-ма човека по 100кг.

Включен климатроник.

 

Разход 10л./100км. - Газ

Доволен съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Аз сложих миналата седмица газ на АЕБ. Италиански дюзи и изпарител. Тепърва ще и засичам разхода.

Това което ми прави впечатление, е че не върви, както на бензин... над 3000 оборота забавя ускорението. Предполагам е донастройка, но ще покарам така известно време, за да видя разход и после ще говоря с майстора да я донастрои.

1.8Т 150к.с. 97-а B5.

:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да имаш разлика във вървенето 5%,което не би трябвало да го усетиш...Тези двигатели нямат проблем и с български газов инжекцион

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройката я правихме в движение по магистралата. Незнам защо така се получава... още повече..., да речем че е донастройка и след 3000 оборота да я нагласят да си дърпа, както на бензин. Това означава ли че ще ми вдигне разхода или ще е едно и също? Получава се ефект, все едно от 2-ра да вкараш на 4-та, като усещане.
Поздрави и лека вечер, момчета!

:huh:

Редактирано от ikan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...