Jump to content

Какво масло да сложа


zezo_inter

Recommended Posts

Колеги можете ли да ме посъветварв какво масло да сложа ауди купе 1.8 ДЗ колата е на 143 хиляди километра?искам да бъде хубаво масло.благодаря предварително

Редактирано от RaDi_b4
Редакция на заглавието!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

143 хиляди ама едва ли са некви реални. 10W40 хубаво масло, примерно от някой форумен колега, който предлага "мазила" за Аудитата във форума. 5W40 има шанс да си го сръбва, като сметнем, че колата вече е на заветните 21 години. До сега с какво масло си го карал колега? Ако до сега не си го сменявал, питал ли си какво е сипано вътре преди да я купиш? И все пак 10W40 хубаво масло според мен е твоя избор :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че са реални километрите понеже съм първи собственик на колата в българия,аз си я докарах от италия преди 11 години.а в момента не сам я карал от 2 години и реших да я постегна и да и сменя маслото за това питам какво да бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почнете Саше щяла да го харчи ...

Е моята защо не го харич като гони 500К !? :hilezh:

Добре де, харчи само като я зобим магистрално и карам от Шумен до Варна на заварка. Тогава обаче под 4000 оборота не падам !

Градско каране всичко си е нормално ... Студеният старт се подобри, повдигачи не чувам !

Вече четвърта смяна с 5/40 !

Аз бих заложил на 5/40 заради по-добрите качества на студен старт !

Онез дето ще се изредят да ми обясняват как слагам такова масло на такава кола - нЕма нужда !

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E от това вече няма нужда ... :hilezh:

Един познат с АЧЕ го караше с 10/60, обаче нещо не го хареса !

На 50 мисля че много тънко ще дойде ..

Пробвай все пак - нали знаеш колкото мнения ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб. Аз не дочаках този момент. Принципно за зимата 5W40 е по-добре. 5 беше вискозитета на студено, 40 при загряло. В крайна сметка и 5W40 и 10W40 са едно и също нещо, с разликата, че едното е по-редко при ниски температури. Ако иска да слага 5в40, според мен обаче нема смисъл да експериментира. 10-ката ше си му е супер, пък и е по-евтино :)

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здравей те колеги ! :) аз искам да попитам каква добавка мога да сложя в маслото ? Предишния собственик и е слагал защото много е е мъчил май и малко му е барвала маслото. От както съм я взел не съм се правил на голям шофьор, защото не съм :D , но за извесно време бащата я беше взел и после забелясах че леко е смъкнала нивото. Когато си я карам нормално до 3000об.мин всичко си е наред но ако взема да се унасям и сменям при 4000-5000об.мин се забелязва че пропушва отзад. Нямам много опит като шофьор , те пьрва се сблъсквам с нещата.Какво ще ме посъветвате? Благодаря ви предварително ! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей те колеги ! :) аз искам да попитам каква добавка мога да сложя в маслото ? Предишния собственик и е слагал защото много е е мъчил май и малко му е барвала маслото. От както съм я взел не съм се правил на голям шофьор, защото не съм :D , но за извесно време бащата я беше взел и после забелясах че леко е смъкнала нивото. Когато си я карам нормално до 3000об.мин всичко си е наред но ако взема да се унасям и сменям при 4000-5000об.мин се забелязва че пропушва отзад. Нямам много опит като шофьор , те пьрва се сблъсквам с нещата.Какво ще ме посъветвате? Благодаря ви предварително ! :bia:

Всеки си има мнение, затова вземи и пробвай. Освен това реши дали ще слагаш добавка за много километри или до следваща смяна на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавката не е решение на въпроса ( освен ако не си решил да се отървеш от нея) .Профилактика на главата това е разрешението на въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с DZ мотор на Ауди купе кажете какво масло да сложа сега е с 10W40 GM масло защото избързах да го сменя преди 1 год и не разбирах тогава чува се повдигач като е студена докато загреее и после се оправяя мисля да и сложа Castrol Magnetic 10W40 мисля че е добро или 15W40 защото е доста карана сякаш може и Castrol GTX High Meleage 15W40 ама сякаш по не щото е минерално а Магнетик е полусинтетично и такова е по-добре май а и по-скъпо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с повдигачите няма да се реши с 15W40 масло,а с тяхната подмяна с нови.

Препоръчително е да се използва масло с вискозитет 10W40,а каква да бъде марката му всеки си решава сам.

п.с.по принцип не е лошо да се използват препинателни знаци(точки,запетаи и т.н.) и да има начало и край на изречението.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря Наско дано да си прав ! Като не е карана по дълго от 2-3 дена се чува повдигач и като загреее маслото и качи горе след 5 минути спира чукането и мотора мърка направо но вече ще сложа Castrol Magnetic 10W40 нищо че е 22 год кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Искам да споделя нещо ,което е факт . Когато докарах колата от Германия на 270 000 км. от там до тук на ход изгори маслото от горе до долу на щеката .Тука налях 15в40 продължи да гори яко около литър на 3000 км. почнах да доливам 15в50 продължи да доливам от същото ,но си гореше яко .Смених гумичките и налях 10в40 и карах , като очаквах почти да не доливам , ама не същия кенеф . След което човека който ми дава маслото (кастрол) ми подари масло 0в30 :stupid: , супер скептично го сложих все пак човека се занимава с масла 20 години .Еми да ви кажа колкото и да не ви се вярва на 20 години и почти 300 000 км. вече 3000 км. не е помирисала , мисля ,че щом до сега не е изгорила няма и да изгори.Да не забравяме ,че все пак с 0в30 старта е много по-лесен особено зимата когато миналата година се опитах да долея 15в50 и просто не успях :hilezh: :hilezh: .Също да отбележа че преди с гъстото масло ,се чуваха за 1-2 секунди клапаните , вече дори и във вече студените сутрини изобщо не се чува тракване .Аз бих те посъветвал да сложиш такова не за друго ми просто аз с тези факти съм напълно убеден ,че е по-добре и вече със сигурност ще карам само с такова :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0в30

Той твоя мотор направо се е родил повторно,колега.:D/> Маслото сигурно е перфектно,само дето цената му е страхотна,но хвала на колеги,които си държат на колите и ги поддържат както трябва.:respekt:/> 0в30 и 10в40 не са кой знае колко различни,като вискозитет,при 40 и 100 градуса,така че защо да не караш с такова.Още повече,че 0в30 е пълна синтетика и едва ли ще е по-зле за мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той твоя мотор направо се е родил повторно,колега.:D/>/> Маслото сигурно е перфектно,само дето цената му е страхотна,но хвала на колеги,които си държат на колите и ги поддържат както трябва.:respekt:/>/> 0в30 и 10в40 не са кой знае колко различни,като вискозитет,при 40 и 100 градуса,така че защо да не караш с такова.Още повече,че 0в30 е пълна синтетика и едва ли ще е по-зле за мотора.

Ако трябва да съм честен това масло ми го подариха ,но и като питах колко струва ми казаха ,че е по-евтино от досегашното 15в40 което съм слагал ,а то беше 40 лв. 4 литра (за Кастрол говоря)цените са приятелски все пак :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повдигачите чукат от лошо масло.

....не само. При леко износване спират да чукат след леко загряване на мотора....ма те така и 100 000 км. ще си минеш без драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...