beko5511 Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 То и аз съм се чудил къде отива това масло, щото пушек отзад никакъв, пък не е като да не доливам често...Изпарява се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Изпарява се. През ауспуха ли? Щото не виждам от къде ще изчезне иначе... Но и пушек няма. Възможно ли е синтетичното масло да не прави син пушек? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 1 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Предполагам през отдушника на картера се изпарява.И полу синтетиката дето я карах отначало не димеше тъй че.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Предполагам през отдушника на картера се изпарява.И полу синтетиката дето я карах отначало не димеше тъй че.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 (Редактирано) Колеги а не е ли удачно решение да го сменим този двигател с друг по-читав(разбира се след като се допитаме до клуба на знаещите тук какъв да бъде) и да мирясаме .....отколкото да се тормозим с този вечен и нерешим според мен проблем.Защото все пак колкото и да струва мотора няма да е колкото колата а другия вариянт да продаваме колите на мен лично не ми се занимава а и защо да набутваме други след нас...Аз си харесвам колата, избрал съм си точно този модел,има всякакви екстри и т.н и не съм предполагал и за миг че може да е такъв мотора,а и то не на всички доколкото разбирам Редактирано 1 Октомври 2012 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Колеги а не е ли удачно решение да го сменим този двигател с друг по-читав(разбира се след като се допитаме до клуба на знаещите тук какъв да бъде) и да мирясаме .....отколкото да се тормозим с този вечен и нерешим според мен проблем.Защото все пак колкото и да струва мотора няма да е колкото колата а другия вариянт да продаваме колите на мен лично не ми се занимава а и защо да набутваме други след нас...Аз си харесвам колата, избрал съм си точно този модел,има всякакви екстри и т.н и не съм предполагал и за миг че може да е такъв мотора,а и то не на всички доколкото разбирамКолега ако си мислиш, че този проблем е "тормозене", представям си проблемът със смяната на двигател, като какво ще ти се види Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Все повече клоня, че маслата който се предлагат в БГ са доста измекярска история, щом синтетиката на Мобил 0W40 се "сговнясва" за 5к км, след като й дават 20к.А Мотул-а след 6к ... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Колега ако си мислиш, че този проблем е "тормозене", представям си проблемът със смяната на двигател, като какво ще ти се види не ме плаши толкова смяната защото на моята го сменях-1700 за мотора и 500 лв за работа,това беше преди 2 години.Грешката ми тогава беше че не бях запознат с този недостатък и не сложих друг мотор а същия ALT защото ми обясниха че по-лесно ще мине озаконяването пред КАТ,а и както казах не съм и предполагал че е с такъв вроден проблвм.А предишния се наложи да го сменя защото последния му собственик ме прекара зверски с разни добавки и какви ли не гадории за да го стабилизира и след като смених 2 пъти маслото и ги отмих започна на всеки 100 км да пиши за доливане и майстора ми го разглоби и ми показа криви мотовилки,надрани цилиндри и нямаше друго решение...Така че присъствал съм и съм запознат с цялата процедура...вярно е че сложна и доста време бях без кола но не е невъзможна нито чак недостижимо скъпа..аз теглих заем за да я стегна и отново да е кола . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Всички форумни светила признават само два двигателя: за бензинов -> 1.8Т, за дизелов -> 1.9TDI PD 131 к.с.Не знам колко от тях са карали кола с такива мотори, но... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 3 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Е,всички не може да караме 1.8Т или 1.9ТДИ ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papy Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Здравейте,Аз също карам автомобил с този мотор. Колата е при мен от 40 000 км реални и започна да харчи масло преди 10 000 км или на 104 500 км. Дотогава въобще не го пипаше.Карам с масло VW Long Life 3 - 5W30. За 8 000 километра съм долял 3 литра и половина като 2 от тях са Agip 5W30. Заинтересуван съм къде и колко би ми излезнало да монтирам допълнителенмаслен радиатор с редуктор както на колегата по-горе. Колата ми харесва не искам да я продавам плюс това нашите модели с този двигател струват между 7 000 и 9 000 лева. Аз се чудех дали не е много високо налягането на маслената помпа и маслото да се изхвърля към клапаните, а долу в картера да остава "сухо". Предварително благодаря за отзивите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Това с допълнителния маслен радиатор ме заинтересова доста. Ако колегата каче малко снимков материал , ще съм му много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Добре колеги ще снимам и ще кача снимките да видите за какво става дума.Само,че тия дни съм малко зает. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papy Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Предварително благодаря. Досега не бях забелязал корелацията на по-топло време и завишен разход на масло,но категорично потвърждавам за наличието на такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 5 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Добре колеги ще снимам и ще кача снимките да видите за какво става дума.Само,че тия дни съм малко зает. Колега чака ме снимки ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Колега чака ме снимки ;-)Колеги извинете ме,че не можах да направя снимки на масления охладител и да ги кача тук.Но щом съм обещал снимки ще има.На последък бях много ангажиран и не ми остана свободно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carrera4 Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 (Редактирано) Колега маслото за мотор АЛТ е VW 504.00, което отговаря на 5W-30 по SAE. Това масло е пълна синтетика. Аз карам%2 Редактирано 6 Ноември 2012 от carrera4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Eto snimkite koito obeshtah.A tuk prodavat podoben kit-http://www.ebay.com/itm/10-ROW-AN-10AN-UNIVERSAL-ENGINE-OIL-COOLER-KIT-ALUMINUM-HOSE-END-/261085867972?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cc9ee2fc4&vxp=mtrIzvinyavam se za latinitsata,no imam problem s laptopa. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minoan Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Съгласен съм с колегата Kissman,че по-удачния вариант е да се пробва с 5W50 отколкото с 10W60.Зимата студеният старт ще е по лесен,а и при загрял двигател вискозитета ще е по-голям. :zustimm:/>Извинявам се за намесата-но съм претиснен от коментарите за маслото.От скоро имам а4 1.6 и зузуки второто за една смяна масло 5-50 не доливам-а аудитотолкова да гори!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 20 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 (Редактирано) Извинявам се за намесата-но съм претиснен от коментарите за маслото.От скоро имам а4 1.6 и зузуки второто за една смяна масло 5-50 не доливам-а аудитотолкова да гори!!!Споко ,става въпрос само за 2.0 20 V - ALTп.п. Благодаря на колегата beko5511 само да сподели ,виждам че е ползвал втора употреба охладител да каже от къква кола е това ,за какви пари става въпрос? Редактирано 20 Ноември 2012 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Здравей колега.Масления радиатор го взех от автоморга,но не знам от каква кола е,защото беше свален.Купих го заедно с маркучите за 40лв.,а адаптера го купих нов за 45лв.Няма никакво значение от каква кола е радиатора..Всичкото това си го монтирах сам с изключение на корекцията на резбата на болта,който идва в комплект с адаптера за масления радиатор.Защото резбата на масления филтър е цолова,а на болта е друга и след като затегнеш адаптера на мястото на масления филтър с този болт не можеш на същия този болт да навиеш масления филтър.За корекцията на резбата ходих при двама стругари,които се отказаха да направят корекцията.Та третия при,който ходих ми я направи.Ако имаш други въпроси питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 22 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Eййй неспира да ме изненадва този АЛТ .Номерата с масло явно са му от любимите .Карам и след примерно 60-70 км изпищява че маслото е на минимума (аз го проверявам преди по дълго пътуване та си беше почти на мах)и карам така примерно още 30-40 км ,спирам за по кафе, качвам се паля и веднага пищи че е на мин. маслото а съм стоял примерно над час,тъгвам (и да го проверя маслото знам че няма да ми покаже реално иска си да стой поне 3- 4 часа - дааа толко и тогава показва реално)и след 10 км ми идва на ум да пробвам една заръка от колега с АЛТ при тази ситуация (със светеща индикация за ниско ниво на масло)да спра и за 2-3 мин. да ОТВОРЯ КАПАЧКАТА за наливане на масло и....чудеса индикацията изчезва ,къде е уловката? Как капачката влияе на датчика за масло?Това за два дена го пробвам три пъти и все действа .И защо толкова време трябва да стой че да покаже точно ниво(досега с другите ми коли повече от 4-5мин не е било необходимо за да видя нивото на 99%) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Капачката няма нищо общо, просто при отваряне на капака се нулира/изчезва индикацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 22 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Капачката няма нищо общо, просто при отваряне на капака се нулира/изчезва индикацията.Знаех си ... че е супер глупаво това с капачката,всичко си имало логика ама... тъй е, винаги имакакво да се научи .БЛАГОДАРЯ колега Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 (Редактирано) Пробвай все пак, но го остави 1 мин вдигнат.Като помислих смятам, че не съм прав за това, че писах, че капачката няма общо.Има логика защото отвивайки я разхерметизираш съда(мотора) и маслото директно се стича надолу. Редактирано 23 Ноември 2012 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване