Jump to content

Масло - ALT


Милчев

Recommended Posts

Браво.Ами ще чакаме резултати след 10.000км

п.пКогато купих моята Б6 беше с такова масло (ако вярвам на оставената лепенка от Италия)А и ако искаш сподели на каква цена го взе и от къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото го сменях в един сервиз в Раднево. Цената му беше 28, 50лв за литър. Тук гледам http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5163

същото масло 36лв та цени различни. На мен ми направиха и някаква отстъпка и маслото със смяната на четирите филтъра ; въздушен, горивен, маслен и на купето 160лв. всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А гледам ,че е за мотори дали няма проблем?

п.п.Ако си от Раднево или региона да се видим .В понеделник ще съм там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за мотори автомобилно си е маслото. На мотора съм сложил такова http://www.bardahl.bg/bg/product/m/5007

От Раднево съм. Тел. 0894 70 74 80 ако идваш обади се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След около година без кой знае какви проблеми, отново ми се налага да се обърна към вас за съвет.

ноември месец 2013 ми отвори двигателя много близък човек. Каза, че няма никакви износвания по бутала, цилиндри и т.н. Сменихме гумички на клапаните, разпределителния вал е добре, както и веригата между двата вала (също и обтегача).

Та, наляхме Castrol EDGE 5W-30, купен от Косер. 2-3 месеца не го бутна, но след това като го почна - горенето стана прогресивно.

Днес отново ми светна индикацията, след като преди 2 дни допълних 200мл (изминатите километри са по-малко от 100о и не е гонена колата).

 

Моля, посъветвайте ме какво да слагам вече. По принцип си мисля за Castrol EDGE 5W-40 - логично да вдигна числото за устойчивост на вискозитета при висока температура. 

До колкото виждам, обаче за Longlife режим ми дават VW 503.01 в която спецификация влиза и 0W-40. Някой карал ли е с такова и какви са отзивите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте! Понеже ми предстои смяна на масло, бих желала да ви попитам дали ще е фатално да премина от полусинтетика (10W40) към пълна синтетика (5w40 или 5w50) ? Колата е на 280к. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем.Препоръчвам ти 5/50 или по доброто за ALT - а 10/60 .Тук в форума го има на доста добра цена (колегата АСЕ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм в момента с 15 W 50 и пак го гори,ясно е на всички че щом сме с този двигател няма изход и съм се примирил.Но мисля срещу другата зима да мина на 5 W 50. Това 10 W 60 сигурно е най-подходящо за тия двигатели но не е ли малко солено при тия темпове на горене и при тази цена,знам че е скъпо това масло.Ако някой кара с такова да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не смятам, че 90лв за 5 л.(10/60) е скъпо!При мен няма ядове относно палене и т.н.Спря също и да излиза фалшивата сигнализация за ниско ниво ,а то да си е Ок.Аз няма да сменя вискозите докато карам ALT или няма друго решение.А сега доливам по 500мл. на около 1600-1700км.Това е при мен колата я взех на стандартните за Бг.км или казано в цифри 123000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз съм с ALT мотор. Използвам Мотул 8100X - cess 5w40. Двигателят е стегнат, работи много добре, но разхода си го има, 400мл/1000км. Интересното е че при смяна на маслото, първите 2000-2500 км не мърда, след това си доливам на всеки 1000км. Забелях, че при повече настъпване харчи малко повече масло. Според мен няма смисъл в тези охлаждания на масло и т.н., ще падне на половина - голяма работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е важното е да има избор ,всеки решава според разхода, защото всеки ALT е със собствено ,,мнение" ;).При едни с едно масло по добре при други с друго тъй че ...всеки си решава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

При мене с 10х60 масло в началото беше добре и след 900 км 1л. Си замина за нула време ... ако някой е открил някакво решение нека сподели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колеги гледам аз моя кокошарник и се чудя; Под капака на главата има една ламарина дето върху нея се събира масло и едвам се стича надолу щото има само 4 5 дупки ф6 и точно там е вентилацията. Дали туи масло като се е събрало там не се засмуква през въздуховода и да отива право в горивната камера. Разсъждавам така защото докато ми бе спукана тръбата на картерната вентилация гореше по малко и от както я оправих почна да лапа. И има едно питане - тоя клапан дето е на капака на главата и влизат вентилациите в него за кво е сложен.Би трябвало той да спира маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този клапан със сигурност  е прецакан защо да не може. Някои описал ли е пътя на маслото как постъпва в цилиндъра за да изгори.За да се изпари трябва да излезе в атмосферата от къде излиза като няма отвори по системата пак трябва да го увлича през картерната и айде в смукателните колектори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Здравейте!

Как да разбера колко мл. трябва да добавя след като светне индикацията? И когато се налива трябва ли да се чака някакво време да изстива двигателя? И когато доливам маслото мааалко понамирисва на бензин. Това какво означава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ALT светването на жълтата индикация за ниско ниво не винаги е свързана с доливане на масло! ЖЕЛАТЕЛНО, сутрин преди да е запалена колата (на равно място) да се проверява маслото и при нужда да се долива.От мин.до макс. е 1 литър! Така ако ти е светнала индикация за масло и маслото е по средата следва да се налее 0.500л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагам по малко до 200 мл примерно и лампата угасва. Като извадя щеката за мерене на маслото, когато светне лампата е някъде по средата. По принцип маслото не трябва ли да се движи в този диапазон между минимум и максимум? Когато се долива като светне трябва ли да се чака известно време или може веднага да се долива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да от мин.до мах . Се приема че е в норма!А когато светне просто предупреждава че намаля маслото. Ако си на път няма проблем да си караш колата, в случай че те дразни индикацията може да отвориш пр.капак за около 1 мин.така се,, гаси" индикацията без да доливаш масло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ако отворя задния капак за 1 минута дали ще му порасТне спойлер ? :hilezh:

колега не пишете такива глупости че хората ще си карат едни 300-400 км със светнала жълта лаНба за маслото на връщане от отпуската и ще си сготвят двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ако отворя задния капак за 1 минута дали ще му порасТне спойлер ? :hilezh:

 

 

Ако отвориш задния капак и ти е светнала резервата на бензина може и да окаже до загасването на мотора.... :hilezh:

 

Хубаво си е да се погледне щеката все пак защото ALT-то е по-добрия случай в който маслото се харчи константно. Докато при смотаните VVТi изчезва рязко на магистралата с леко каране до степен да блокира мотора за 200-300 км защото щеката е суха а сте тръгнали с масло догоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...