Marat Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Колеги имам една идея.... не съм я до-измислил още но мисля да си сложа 2турбини и да хвърча...Как мислите има ли смисъл на този мотор, като пари горе долу колко ще излезе тази може би безмислена инвестиция И като цяло какво ще трябва да сменя по този мотор за да го направя би турбо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Според мен,за да стане читаво издържан проект ,не ти мърдат 20хилки,даже ми се виждат малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 20 000 леа ми се струва добра сума да почнеш. После неизменно става по 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Maй ще е по-лесно (и евтино) да се купи мотор от RS6-ca (или цяла деснячка) и да се сади .... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 22 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 20хилки ми идват в повечко нещо по скромно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 2500 добре ли е.Карай си колата и се радвай,не мисли за глупости 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 20 000 леа ми се струва добра сума да почнеш. После неизменно става по 2. Maй ще е по-лесно (и евтино) да се купи мотор от RS6-ca (или цяла деснячка) и да се сади .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 22 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Може вярно от RS6 ще излезе в пъти по ефтино... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 тая интервенция няма как да излезне евтинодори с готов двигател, което ще е цифра пара, после ще трябва да се смени всичко по скорости, дифове, раздатки и т.н. от А до Я"най - простия" вариант е да сложиш едно турбо от рода на ГТ35 или ГТ40, да се смени кардинално електрониката и такаобаче ще излезнат проблеми със скорости, после "ще свърши" бензина, ала - бала и т.н.все филми и филми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 хував проект ще бъде. РС6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Ето този го е измислил вече! http://www.motorgeek...php?f=6&t=49055извинявам се за оф-а, но някой може ли да каже какъв е мотора на снимката в поста от 10.37 am? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 И аз мисля сериозно по този въпрос. Има 3 възможности:- на парче - купуваш турбини (или компресор), правиш колектори и 1 млн простотии - вода и масло за турбините, правиш някакъв сбирток, и после отиваш да ти я мапнат. Шанс за успех клони към 0... Вечно нещо ще се счупи, все ще трябва още мааалко да се донастрои.- готов компресор кит - от А до Я - струва неоправдано много, за това, което предлага. PES имат кит, по спомени беше 9000$ за 410 коня.- РС6 с десен волан, може и ударена - на прилична цена получаваш двигател, разработен в ауди. Поне от към надежност би трябвало да е най-добре. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 подобна кола в никакъв случай няма да става за ежедневна употреба.а средствата ще бъдат толкова значителни, че може би обезмислят цялата процедура.совен ако нямаш танкер или депо за разфасоване на коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 (Редактирано) Има и друг интересен проект - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/507138-A4-B5-V8ttИнвестицията, за да се постигне някакъв резултата е безсмислена при положение, че има готови битурбо решения на ауди и 6 и 8 цилиндрови и 10 П.П.извинявам се за оф-а, но някой може ли да каже какъв е мотора на снимката в поста от 10.37 am?Aprilia SL 750 Shiver Редактирано 23 Октомври 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Aprilia SL 750 Shiver Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Koмпресор. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Компресор + мапване + 215*(преправки), или готов кит? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
competition Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Компресор + мапване + 215*(преправки), или готов кит?Ей, не са спря, бре ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 (Редактирано) Взимаш си W12 А8 Д2 което е 450 коня и струва 12 000 лв. Друг вариант е Д3 W12 което е 30 000 лв.РС 6, е доста по скъпо като първоначална инвестиция и поддръжка.Има Rs6 MTM 750к, ама не знам каде ще я караш тая кола. Така или иначе всичко е дупки. Редактирано 23 Октомври 2012 от ivanS8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Газовите са само до 8 цилиндъра, иначе щях да си взема W12. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Слагаш газ на осемте цилиндъра и другите 4 на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Е от W12 няма как да се пести от бензин. Иначе среден разход на 100 км градско е 21 литра бензин. Мен това ме спира. Сега ми дава 16.5 на двигател 4.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Борда ли гледаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 И аз мисля сериозно по този въпрос. Има 3 възможности:- на парче - купуваш турбини (или компресор), правиш колектори и 1 млн простотии - вода и масло за турбините, правиш някакъв сбирток, и после отиваш да ти я мапнат. Шанс за успех клони към 0... Вечно нещо ще се счупи, все ще трябва още мааалко да се донастрои.- готов компресор кит - от А до Я - струва неоправдано много, за това, което предлага. PES имат кит, по спомени беше 9000$ за 410 коня.- РС6 с десен волан, може и ударена - на прилична цена получаваш двигател, разработен в ауди. Поне от към надежност би трябвало да е най-добре.Ако чак толкоз сериозно го мислиш,обади ми се да ти дам няколко жокера ,но без мапване,..... няма да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Е от W12 няма как да се пести от бензин. Иначе среден разход на 100 км градско е 21 литра бензин. Мен това ме спира. Сега ми дава 16.5 на двигател 4.2.на А8 4,2 каталожния разход е 19,5/100км незнам как ги постигаш тия 16,5 но кажи тайната моля ти се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts