Jump to content

Recommended Posts

Колеги имам една идея.... не съм я до-измислил още но мисля да си сложа 2турбини и да хвърча...

Как мислите има ли смисъл на този мотор, като пари горе долу колко ще излезе тази може би безмислена инвестиция :D

И като цяло какво ще трябва да сменя по този мотор за да го направя би турбо ? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 000 леа ми се струва добра сума да почнеш. После неизменно става по 2.

:zustimm::bia:

Maй ще е по-лесно (и евтино) да се купи мотор от RS6-ca (или цяла деснячка) и да се сади ....

:zustimm::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая интервенция няма как да излезне евтино

дори с готов двигател, което ще е цифра пара, после ще трябва да се смени всичко по скорости, дифове, раздатки и т.н. от А до Я

"най - простия" вариант е да сложиш едно турбо от рода на ГТ35 или ГТ40, да се смени кардинално електрониката и така

обаче ще излезнат проблеми със скорости, после "ще свърши" бензина, ала - бала и т.н.

все филми и филми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето този го е измислил вече!

http://www.motorgeek...php?f=6&t=49055

извинявам се за оф-а, но някой може ли да каже какъв е мотора на снимката в поста от 10.37 am?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля сериозно по този въпрос. Има 3 възможности:

- на парче - купуваш турбини (или компресор), правиш колектори и 1 млн простотии - вода и масло за турбините, правиш някакъв сбирток, и после отиваш да ти я мапнат. Шанс за успех клони към 0... Вечно нещо ще се счупи, все ще трябва още мааалко да се донастрои.

- готов компресор кит - от А до Я - струва неоправдано много, за това, което предлага. PES имат кит, по спомени беше 9000$ за 410 коня.

- РС6 с десен волан, може и ударена - на прилична цена получаваш двигател, разработен в ауди. Поне от към надежност би трябвало да е най-добре.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подобна кола в никакъв случай няма да става за ежедневна употреба.

а средствата ще бъдат толкова значителни, че може би обезмислят цялата процедура.

совен ако нямаш танкер или депо за разфасоване на коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг интересен проект - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/507138-A4-B5-V8tt

Инвестицията, за да се постигне някакъв резултата е безсмислена при положение, че има готови битурбо решения на ауди и 6 и 8 цилиндрови и 10 :hilezh:

П.П.

извинявам се за оф-а, но някой може ли да каже какъв е мотора на снимката в поста от 10.37 am?

Aprilia SL 750 Shiver

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш си W12 А8 Д2 което е 450 коня и струва 12 000 лв.

Друг вариант е Д3 W12 което е 30 000 лв.

РС 6, е доста по скъпо като първоначална инвестиция и поддръжка.

Има Rs6 MTM 750к, ама не знам каде ще я караш тая кола. Така или иначе всичко е дупки.

Редактирано от ivanS8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е от W12 няма как да се пести от бензин. Иначе среден разход на 100 км градско е 21 литра бензин. Мен това ме спира. Сега ми дава 16.5 на двигател 4.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля сериозно по този въпрос. Има 3 възможности:

- на парче - купуваш турбини (или компресор), правиш колектори и 1 млн простотии - вода и масло за турбините, правиш някакъв сбирток, и после отиваш да ти я мапнат. Шанс за успех клони към 0... Вечно нещо ще се счупи, все ще трябва още мааалко да се донастрои.

- готов компресор кит - от А до Я - струва неоправдано много, за това, което предлага. PES имат кит, по спомени беше 9000$ за 410 коня.

- РС6 с десен волан, може и ударена - на прилична цена получаваш двигател, разработен в ауди. Поне от към надежност би трябвало да е най-добре.

Ако чак толкоз сериозно го мислиш,обади ми се да ти дам няколко жокера :rolleyes: ,но без мапване,..... няма да стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е от W12 няма как да се пести от бензин. Иначе среден разход на 100 км градско е 21 литра бензин. Мен това ме спира. Сега ми дава 16.5 на двигател 4.2.

на А8 4,2 каталожния разход е 19,5/100км незнам как ги постигаш тия 16,5 но кажи тайната моля ти се :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...