jlekov Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 здравейте колеги имам проблем с климатроника на колата си компресора включва и изключва когато си иска и то в чести интервалинаправена е пълна профилактика ,датчиците за високото и ниското налягане са замостени,релето е смененосмених и самото управление-никаква разлика .самия климатроник не показва грешка на 52 канал когато е включен показва 0 а когато изключва показва 8,но в самата документация която намерих във форума на този канал грешките са изписани с букви и цифриако някой може да помогне ще съм благодарен и ще почерпя разбира се благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 (Редактирано) Ще използвам темата на колегата, та днес ми заредиха климатика.При пускането му, когато двигателя е на тихи обороти работи без проблем и прави студено,но когато оборотите се повишат ( чрез педала на газта или ръчно чрез натискане на дросел клапата )компресора започва да включва и изключва през няколко секунди. Ту работи, ту не работи. Ел.вентилатора включва и работи постоянно.Въпроса ми е: Така ли трябва да е или ще трябва някакъв филм да гледам? п.п. Автомобила е Audi A4 B5 1,8T АЕВ 1996г Редактирано 30 Април 2013 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 (Редактирано) Под волана има едно реле, ако не се лъжа е 213, въпросното прави тия въртели, за смяна е.Същото при кикдаун изключва компресора, като взема данни от дросела.Ако реле регулатора на алтернатора прави "въртели", релето също не бачка коректно, особено ако и самото то има някакъв проблем. Редактирано 30 Април 2013 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 може да са ти турили повече фреон и да изкл от високо налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 Със сигурност не е повече, дори напротив бих казал, че дори е на границата.Човека казА, че е около 600 грама. А ми се върти едно такова дето съм видял някъде за 650 + 50 гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 (Редактирано) замости датчиците за налягане за проба.течен фреон ли ти туриха или газообразен Редактирано 30 Април 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 Ба ли го, от някаква голяма машина, дето първо вакуумира, после пълни.Ужким го гледа и каза, че налягането било добро ( върти ми се нещо от сорта на 15 бар. ) :gruebel:/>Ще пробвам с премостване на датчика за ниското налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 2 Май 2013 Доклад Share Публикувано 2 Май 2013 недостатъчно фреон , запушена система , или прецакан датчик за високо налягане . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 3 Май 2013 Доклад Share Публикувано 3 Май 2013 здравейте колеги имам проблем с климатроника на колата си компресора включва и изключва когато си иска и то в чести интервалинаправена е пълна профилактика ,датчиците за високото и ниското налягане са замостени,релето е смененосмених и самото управление-никаква разлика .самия климатроник не показва грешка на 52 канал когато е включен показва 0 а когато изключва показва 8,но в самата документация която намерих във форума на този канал грешките са изписани с букви и цифриако някой може да помогне ще съм благодарен и ще почерпя разбира се благодаря предварителноИмах същия проблем преди 2 години и след пълнене с фреон се оправи. Вчера пак ми го направи тоя номер и явно пак ще трябва да се пълни. При теб може да не са направили нещо както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shveda Публикувано 3 Май 2013 Доклад Share Публикувано 3 Май 2013 (Редактирано) Колега,погледни си виско перката,ако е сдала багажа не смогва да охлажда радиатора на място.Като почне да включва и изключва виж климатичния радиатор дали е горещ и го охлади с вода,ако се оправи за момент 100% е виското.Също си провери и електрическата перка дали работи.Може да измиеш и радиаторите,защото се събират мизерии между двата радиатора. Редактирано 3 Май 2013 от shveda Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k1kkk Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Колеги преди седмица ходих за профилактика на климатика че не духаше студено. В сервиза източиха 90гр. фреон, доляха после 720гр. фреон, 0гр. масло, 0гр. UV(по бележката която ми дадоха от машината). После видях че не са долели масло. Да не ми прецакат компресора без масло. Подхвърлих на майстора за маслото след няколко дена, а той отговори че не знае колко масло има в компресора и трябва да го свали и тогава да го източи от някаква пробка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Ама и ти си попаднал на майстор,всеки втори си е купил машина и зарежда климатици,ама как ги зареждат само те си знаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 пропуск откриха ли ти .С тези 90 грама които си имал в системата 100% е излязло и масло.Без масло компресора си заминава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpets Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 .............. После видях че не са долели масло. Да не ми прецакат компресора без масло. Подхвърлих на майстора за маслото след няколко дена, а той отговори че не знае колко масло има в компресора и трябва да го свали и тогава да го източи от някаква пробка.Здравейте днес поизчетох доста от темите за компресорите и климатика, но все пак още не ми е много ясно. Карам А4, Б5 1996г.Вчера ходих в Мото Експерт Пловдив тъй като имаха промоция за обслужване на автоклиматици 49 лв. От друга страна аз бях сигурен че в системата нямам почти никакъв фреон или има проблем с компресора. Имам колата от есента и въобще не подухваше студено, отделно от това преди да я взема беше стояла 9 месеца без да се кара.Та оставих колата вчера за обслужване. След малко ме извикаха и ми казаха че системата е минала вакуум теста и са я заредили (което би следвало да значи че ако е имало изпускане от някъде трябва е минимално или въобще да няма). Доколкото виждам са ми заредили 0.600 кг фреон, т.е почти нищо не е имало вътре. Също така се съгласих да сложат оцветител за да видим има ли теч.Взех си колата и си духа студено всичко е наред, но едно нещо ме човърка - забравих да попитам за маслото на компресора дали са наливали нещо или не. Малко ме съмнява за тези пари да са го проверили. Та въпроса ми е при положение че компресора не е работил много време сега да се притеснявам ли за нивото на маслото и да отида на сервиз отново да го проверят. На пръв поглед не се вижда омасляване около компресора за момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Машината с която ти зареждат климатика сама вкарва масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Във вашите случаи не е нужно добавяне на масло. Ако в системата има около 170-200 грама (всяка различно), при изпускане на фреона си заминават от 0 гр. до 10 гр. Мислите ли, че има нужда? Добавя се масло, ако се сменя някоя част, си има методика за преценка колко да се добавя или ако са се натрупали вече няколко зареждания, се добавя някой друг грам. Човека който е казал, че трябва да се извади компресора и да се източи маслото от пробката, е прав. Много масло в системата също не е добре, така че вие си преценявате. Пък ако искате хората сигурно и 3 литра ще ви сложат, защото вие ще си ги платите. Друг е проблема вече, че майсторлъка на някои стига до ползване на машината и никакви познания по хл. техника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Здравейте, аз забелязах следното нещо. Като включа компресора и изщраква реле и започва да духа студено, но след малко започва през 20-30 секунди да цъка някакво друго реле, което се чува по-слабо? Нормално ли е или има проблем някакъв и как да разбера дали като цъкне релето компресора спира? Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Това само на място ли го прави или и когато си в движение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 И при двете положения Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Трябва да се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CM600 Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 И при мене го има същия проблем, на място (на празен ход) не го прави, но като вдигна малко обороти и започва. Трябва да се види.Колега ако може да ме насочиш къде във Варна да отида за да го видят Че където съм питал досега само пълнят с фреон и не се занимават с други работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 ...,но когато оборотите се повишат ( чрез педала на газта или ръчно чрез натискане на дросел клапата )компресора започва да включва и изключва през няколко секунди. Ту работи, ту не работи.... Проблема отстранен след подмяна на модула за управление на климатика ( CCU ).Поставих такъв от 1998 година ( на автомобил 1996 година ), но за целта се прави една промяна,за да може новия модул да пуска компресора на климатика. Прекъсва се кафяво/белия кабел на букса T4c ( 4-пинов конектор, червен, в двигателния отсек, отпред в ляво )от към инсталацията идваща от купето, пуска се нов кабел през кутията на ECU-то до клема 75х,и новия кабел се свързва с остатъка от кафяво/белия кабел от към букса Т4с. Промяната се налага поради това, че след 1997 година на пин С2 на CCU през датчика за високо налягане( намира се отпред на радиатора на климатика, под десния фар, зад бронята ) се подава +12V от клема 75х,докато при CCU от 1996 година се подава маса ( GND ). Единствено ми остана да търся начин да накарам новия модул да управлява клапан N63,който пък пуска вакуум към изпълнителния механизъм за клапата за рециркулация.При CCU от 1998 тази функция не е налична.Може би ще поставя допълнителен бутон някъде в нишата под волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 22 Май 2022 Доклад Share Публикувано 22 Май 2022 Успя ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване