Jump to content

Продължава да надува системата


kojota

Recommended Posts

Колата, трябва да е загряла и да работи, тогава пусни 49-ти канал и ще видиш горе-долу реалната темп. на водата, защото на таблото стрелката от 89-102 градуса ти показва се 90 градуса. Ако държи по-висока темп на водата, може проблема да е като при мен. Нищо не ти струва да провериш!

Виж как е вързан изпарителя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

До колкото си спомням сега по спомен ( макар че не съм гледал конкретно ) не е вързан за маркучите дето са за парното - значи сигурно е по "лошия" начин. На б3-ката ми на времето го вързаха за маркучите за парното - но тогава газаджията ми каза че съм има някакво запушване на другото място и затова го прави - но вече 6 - та година си бачка безпроблемно старата баба на газ, Ама там няма компютри момпютри - карбуратора - и в джаза ! :)

Довечера ще го пробвам този 49- ти канал,ще се ообадя на един гфренд с лазарен термометър да доде да позамерим т- ри - какво според вас да проверим по двигателя като т- ра , колк трябва да е водата в казанчето при отворена капачка като температура ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно питането ти къде е термостата - на картинката е с позиция (2), а (1) е водната помпа

5374153A.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водната помпа я смених сега , заедно с ангренажите и ролките и гарнитурата . старата беше здрава , по думите на стария собственик сменена преди 20K km

Значи това е достъпно място все пак или се бъркам , от горната страна на двигателя ли е?!

Довечера мисля да направя една термо снимка да видя дали целия радиатор е наред , и вобще да видя нещата с температурите, утре заран съм насрочил тест за газове в охладителната течност. Ако покаже газове - главата е спукана , или блока е крив или блока е спукан ( става страшно ) , ако не покаже . . . по добре, но ако продължи да надува . . . ще има въпросителни :)

Редактирано от kojota
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E . . . нали затова ходим уж при майстори, даже им споменах - казаха че си е наред щом стрелката на таблото държи стабилна температура!

Да разбирам, че не е сменян термостат сега, така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ви попитам , сигурни ли сте за 49- тия канал какво показва , че в тази тема :

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71302

е друго показанието на 49-ти канал ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е и 51-ви канал, дори е много вероятно понеже и моята беше така. Като гопуснеш за да си сигурен че работи НЕ трябва да се заковава на 90грагуса. Ако охладителната ти система работи коректно показанията трябва да са в границите 88-92, 89-93 или нещо подобно, и на трите ми 1,8Т беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ви попитам , сигурни ли сте за 49- тия канал какво показва , че в тази тема :

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71302

е друго показанието на 49-ти канал ?!

Гледай на 49 че на 51 стига до 90гр. и не мърда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай на 49 че на 51 стига до 90гр. и не мърда.

На някои коли точно 51 е верния канал както споменах малко по-нагоре и дадох пример с моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на някои е на 49-ти на други 51-ви, зависи къде е датчика :gruebel:

До колкото знам е трудно да се върже изпаритела на маркучите на парното и за това го връзват последователно през масления филтър, но така при мене държеше висока температура и за това го вързаха пак там но с два тройника и ядовете изчезнаха :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извиняваите за глупавите ми въпроси но;

Даните за 49 или 51-ви канал откъда се вземат от датчиците ли? :gruebel:

Даните за стрелката на таблото откъде идват от датчиците ли? :gruebel:

Ако се сложи на ваг-ком откъде се вземат даните от датчиците ли? :gruebel:

Няколко градуса едва ли са от значение ако колата загрява над допустимото или греша? <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ето продължението , както споменах вчера взех колата след смяна на гарнитурата, майстора каза че пак има проблем в сервиза при отворена капачка ясно се виждаше че вдига яко количеството на антифриза сякаш въздушен балон го повдига - започва да прелива и след това се успокоява. Та - взех си колата от сервиза и си я подкарах към нас - 10-на км градско, от сервоза до нас т-та на таблото си беше ок имаше дори и парно , което изчезна в деня преди да я оставя за ремонт ( преди това го имаше - слабо но имаше топлинка) .

Тази вечер се прибрах сложих нова капачка на разширителния съд и подкарах колата от люлин до Метро люлин , след като загря на 90 градуса обезвъздуших системата от маркуча с дупката дето влиза към радиаторчето на парното - всичко изглеждаше нормално като я форсирам си се завърта по силно перката т-та си е стабилно на 90 градуса ( по табло че нещо не успях да включа диагностиката на климатроника) маркуча към радиатора ( горния дебел ) беше нормално твърд/мек - обаче парното пак изчезна - вобще си започна да си духа студено. прибрах се от паркинга на Метро до люлин - колата си върви съпер , като спрях маркучите отново бяха нормални ( топли и не вкаменени) маркучите към радиаторчето на парното са топли даже доста топли - но парно няма !?

Утре сутрин ще ходч да меря газовете в охладителната система .

Кажете какво се случва според вас ?!

Току що пак ходих да пробвам да включа климатроника в режим на диагностика -този път успях, на 51 ви канал закова на 90 , само че парно нямаше , като че ли за кратко задуха хладко като запалих колата ( още не е истинала) но не дука никак топло. Увеличих вентилаторите докрай , и като се пресегнах да проверя струята в краката на дясното място някаква част разпадаща се от черен дунапрен ми остана в ръката.

Редактирано от kojota
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти е запушено радиаторчето на парното.

Също така да е спукано и да взима някъде въздух и да прави тапа.

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи , ако отхвърля драмите с главата , ще се насочвам към радиаторчето , разбрах че било доста тегаво и по скъпо отколкото при б3/б4 смяната . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да разхвърляш таблото за смяна на радиаторчето провери като махнеш жабката дали се движи бялата клапа и колко , когато дадеш климатроника на HI и LO.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече всичко ми се струва проблем - само балони и надуване ми е в главата . Сутринта мерихме за газове - не показа да има , колата беше загряла маркучите са топли и този към радиатора отпред и тези към парното двата горе също. Т- та по табло и климатроник е 90 градуса ( на таблото леко мърда в диапазона 90 - 93 да речем в зависимост от трафика и скоростта с която карам) Като бях при хората дето мерят газовете даже и парно тръгна - не беше жежко ама беше топло и реших да покарам днеска да видя какво ще се случва, покарах около 20 км и като спрях в центъра да свърша една работа викам дай да погледна , отворих и маркуча ми се стори пак твърд - не беше на камък но твърд ( до половината да речем го стискам ) и горещ, опитах да развия бааавно капачката на разширителния съд ( която е нова от снощи ) и стана цирк тръгна яко налягане ( може би е нормално , но вече съм филмиран и всичко ми се струва драматично) бълбуци яко и почна от преливника да излиза , леко завих и след няколко секунди пак изпуснах малко изкипя доста антифриз, оставих колата свърших една работа за половин час - преди да тръгна долях вода около 300 - 400 мл, и отидох към работата, пред офиса пак погледнах мъркуча беше средно твърд ( на стискане до половината да речем без особено усилие ) и така . . . описвам това за да диагностицираме има - или няма драма .

Парно няма ! Но може да си е заминало радиаторчето или онази клапа топло\студено да прави мизерии ?!

Благодаря още веднуж на всички , които четат драмите ми и помагат с опит или със съвет !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нормално е на загряла кола като отвориш капачката да изкипи антифриза. Трябва да поизчакаш 10 - 15 минути. Температурата по климатроник я гледай само на 49-ти канал. За 51-ви трябва да има допълнителен датчик а не всички го имат. Като го няма показва твърдо 90. Имай предвид, че и на 49-ти канал не е точна температурата. Дава отклонение. При мен показва 5-6 градуса повече от показанието във ваг-ком.

За парното и според мен имаш проблем или с радиатор или с клапата. Парното е на малкия кръг, няма общо с термостата. Водата там я върти винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една друга тема за каналите на климатроника :

49 49 Malfunction counter for speedometer (vehicle speed) signal Неправилно функциониране брояч за измерване на скоростта (скорост на превозното средство) сигнал

50 50 Standing time (in minutes) Постоянният време (в минути)

51 51 Engine Coolant Temperature (ECT) in deg C Охлаждащия агент на двигателя Температура (ДЕО) в о С

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си клапата на парното. Ако двата маркуча на парното са топли това означава че има циркулация през тях. АКо има запушване или тапа това би довело до намаляване на дебита и респективно изстиване осезаемо на връщащата вода от радиаторчето на парното.

Газ има ли колата и къде е вързана последно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има газ колата , незнам точно къде е вързана нещо не мога да го хвана пътя - ама не е май към тези мъркучи дето влизат към радиаторчето ( поне не е отзад дето аз гледам ) , но тия дни я карам само на бензин - именно за да оставя настрани евентуални проблеми с газовата инсталация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек ти и да я караш само на бензин, водата пак минава през изпарителя! Както каза колегата Тодор, гледай само на 49-ти канал температурата, мани кво пишело в друга тема. На таблото стрелката не трябва да мърда от 90, щом тисе струва, че на таблото мърда до 93, значи държи висока темп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи викате ми е висока температурата и водата да завира - така ли ?!

Щото снощи го пусках и този канал ( 49) и показваше променливи стойности от 92 - 96 - което е множко ако е точно. то в софия с нашата надморка височина - би трябвало точно около тия градуси да завира ?! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е множко това, напълно нормално е, на мен ми показва м/у 97-99, но като я закача на ваг ком ми покадва с 5 градуса по-малко. Все пак наблюдавай на 49-ти колко най-високо ти отива, при мен като прегряваше отиваше до 105-106 по климатроник, което реално е 100...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...