dobatavision Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 (Редактирано) Колко градуса показва стрелката в тази позиция и някой ако може да напише къде колко показва по-подробно ?Термостата ми е на 84с преди 2 месеца го смених ! Стрелката така стои извън градско и градско сега в студовете!Маркучите на малкия кръг са много топли не се пипат , дали точно показва самото табло ? Редактирано 13 Декември 2012 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Ако смятам правилно си някъде на 78 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 13 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Мерси Еми на маркучите повече от 3-4 сек не мога да си държа ръката и там до датчиците и при 2-та на парното .А нормално ли е на място загрял двигател стрелката като на снимката , външна темература -2 градуса на 4-та степен и входа и изхода на парното да са еднакво топли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 (Редактирано) 77 градуса.Термостата ти трябва да е такъв, че да отваря на 87 градуса - не на 84. Редактирано 13 Декември 2012 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 13 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Еми на моя отговорност взех 84с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Най-вероятно двигателя си е 90 градуса а пък таблото не показва вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 13 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 (Редактирано) А може ли датчика да е проблем там при двигателя ? Че той е най-евтиния и сигурно китайски ! Тоя белия ли е за таблото с 3-те пина ? Как да го замеря ? Редактирано 13 Декември 2012 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Да може да е от датчика,а може и от таблото да е.Прегледай тази тема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=48175 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 (Редактирано) Най-вероятно двигателя си е 90 градуса а пък таблото не показва вярно.И аз така мисля. На мен при това показание даже вече и перката се е включила. Иначе нормално ми стои на третата чертичка. Колегата ми от който купих колата каза че е сменил датчика, но стрелката не се е оправила. Редактирано 14 Декември 2012 от Keanu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velkov_stz Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 При мен градско показва 90, а извънградско пада на 70. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 :hilezh:/>Все още ли има хора, които посочват точни стойности за температура, на базата на точно този уред ? :steinigung:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Явно ... После може и да се определи колко точно бензин има В повечето коли това са информативни уреди от общ характер - колкото да няма дупка в арматурното табло ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Опитай да смениш тоя 'ШИТ' и после кажи какво е станало...при мен подейства аз сложих от друго табло сега показва малко повече..отива към 95-100 като загрее хубаво,но е по добре.Също така има вероятност,да не кажа,че е почти сигурно да се промени и позицията на стрелката за горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 16 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Мерси за информацията , но лятото на баир си отива на 90с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Колега, като пусне перките стрелката трябва да е няколко милиметра над 90 градуса ако всичко е наред. Веднъж загряла при нормално каране или в задръстване не трябва да стига бялата резка след 90 градуса и не трябва да пада под бялата резка под 90 градуса. Това разбира се ако си в задръстване или спускаш на предавка в студено време без газ. А термостат на 84 градуса не е добро решение особено за студени месеци сега. 87 градуса е термостата за този автомобил и ако всичко е точно, ще имаш показанията, които упоменах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 18 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Мерси за инфото ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 При мен, щом загрее, стрелката се заковава точно между двете точки.Колко градуса е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Там не се знае колко градуса са,но точното определение е "чайнико завре" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 18 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 А има ли начин как да се провери дали уреда на таблото показва правилно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Има отиваш в някой сервиз да ти замерят температурата с инфрачервен термометър май беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Можеш да замериш какво съпротивление дава датчика на тройника и да видиш стойността му на какви градуси отговаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 19 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 А къде мога да вида кое съпротивление колко градуса е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Здрасти, имам един бърз въпрос. Нямах парно и смених термостата с нов за 13лв от евро 07 --1.6 TDI-- Сега парното е отлично направо дави от горещина... На таблото стрелката отива до първата чертичка след 90 градуса и точно преди да я докосне явно отваря термостата и пада пак малко над 90. НОРМАЛНО ЛИ Е? Другото което ми се случи е че като запаля покарам около 30 км и както си работи утедчето на таблито (за отчитане на температурата) и направо пада както си е загасена. Дали се откача нещо в него ? какво мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_m Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Термостата ти трябва да е такъв, че да отваря на 87 градуса - не на 84. атакаЗдрасти, имам един бърз въпрос. Нямах парно и смених термостата с нов за 13лв от евро 07 --1.6 TDI-- Сега парното е отлично направо дави от горещина... На таблото стрелката отива до първата чертичка след 90 градуса и точно преди да я докосне явно отваря термостата и пада пак малко над 90. НОРМАЛНО ЛИ Е? Другото което ми се случи е че като запаля покарам около 30 км и както си работи утедчето на таблито (за отчитане на температурата) и направо пада както си е загасена. Дали се откача нещо в него ? какво мислите? ту работи , ту спре.някаде по платката на таблото имаш пукната магистралка, отиди да го види някои ел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване