Jump to content

Проблем с акумулатор Ексайд премиум


NITRO1

Recommended Posts

Значи продавача дойде с акумулатора след като го беше зареждал два!!! дена, каза че бил паднал на 7 волта, няма избила клетка.Сложихме го колата си запали нормално, "окото" беше в зелен цвят.След това започнахме да мерим - алтернатора е ОК, обаче дава утечка от 1 волт.Махнахме сиди-то и антената (изключихме ги от буксите), дава същата стойност, проблема не е в тях.Замислям се, че кабелите които минават през задния капак точно на сгъвката , за задните светлини съм ги свързвал и запоявал след което съм ги увил с изолирбанд да не би те да са проблема или пък имам едно реленце руско за газта което като мина на газ спира да върти бензиновата помпа.Понеже е адски студ преустановихме по-нататъшни проверки до затопляне на времето :hilezh: , откачил съм минуса (масата) от клемата на акумулатора.Та проблема е при мен-акумулатора няма никаква вина (напразно му се бех набрал) а освен това продавача се оказа супер пич и дори ми го докара до вкъщи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

алтернатора е ОК, обаче дава утечка от 1 волт.

Какво ще рече това? Ако е 1А акумулатора ти го смятай заминал в съвсем скоро време ако вече не е след тези 7V.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече това? Ако е 1А акумулатора ти го смятай заминал в съвсем скоро време ако вече не е след тези 7V.

Колега след като акумулатора беше зареден и сложен в колата, дава тази утечка някъде по инсталацията, поне това беше което разбрах.Един волт утечка но къде е все още не е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,нещо не си разбрал,или пък те пускат "по пързалката".Няма такава утечка от 1V.Утечката се мери с амперметър в Ампери.

Пробвай да заредиш акумулатора,сложи го на колата без да му включваш кабелите,подръж го така два дена на студа и после закачи кабелите и пробвай да запалиш.Ако всичко с него е наред,ще запалиш,ако пак е "паднал",да ти го сменят.

Иначе,ако утечката ти е наистина 1А и не се влияе от свалянето на бушоните,търси някой допълнително слаган консуматор,които или е свързан директно без бушон,или минава през допълнително слагани бушони.

Да ти проверят и диодния блок на алтернатора.Ако имаш окъсили диоди,консумацията от там ще ти сваля акумулатора точно по този начин.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам правописна грешка Ампер имах предвид, благодаря за полезния съвет колега-предпазителите не сме ги сваляли още един по един защото е доста студено а нямам гараж.Това с диодния блок е интересно също да се види.Директен консуматор за който се сещам е това реле имам и монтиран предпазител с него допълнително слаган от газ-майстора.Друго допълнително нямам.Но пак ще погледна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сидито го изкарах директно от средната конзола изключих от буксата директно и при повторното замерване беше извън колата.Не е от него има си я утечката.Благодаря за съвета все пак.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

алтернатора е ОК, обаче дава утечка от 1 волт.

Във волтове ли ги мерят вече? steinigung.gif/>

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност окото е нещо като поплавък, който трябва да следи за електролита.

Голяма пързалка е станала с този акумулатор. Ако е с гел няма как да има очо защото гела не си изменя обема/гъстотата а и е не 2 пъти а май 4 пъти над цената на обикновения, също така кутиите им обикновено изглеждат малко по-различно приличат на стекче за бира. Ако има очо значи си е с обикновен електролит и по-специална капачка обща за 6-те клетки която се грижи изпарената вода да се кондензира и върне обратно в акумулатора. Затова му и казват необслужваем защото ако е изправно всичко не би трябвало да имаш проблем с електролита като ниво. А тъпото очо би трябвало да мери не ниво а гъстота на електролита, точно по същия начин както ареометрите. Но го прави само в една клетка и се взима за обща за целия акумулатор.

Виждал съм акумулатор който вместо с очо там има трицветен светодиод и върху акумулатора имаше поне 5-6 различни светлини комбинации в зависимост от състоянието (зареден/разреден/повреда/ниско или високо напрежение),общо взето дискотека.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята зълва, след като хвърли един акумулатор,

се сети да замерва откъде е проблема.

Изскуба алармата и вече всичко е 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да внеса млако инфо по темата, днес проверих нещата и засега дава утечката само при включено сиди в буксите (без да съм го включил на режим радио или сиди) дори сидито не е включено-дано сте ме разбрали какво съм написал.Утечката е 0.05А, изскубах сидито и няма утечка.Ще видя утре дали ще запаля.Оттук следва извода че сидито ми е виновно ако всчико друго е наред.Остава въпроса обаче какъв е начина да слушам музика в тази кола?Ако включа друго сиди и прави пак същата утечка какво да правя да прекарвам допълнително захранване директно от акумулатора през нов предпазител ли?Или просто да си търся друго сиди или друг начин да слушам музика в колата?

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж кога идва плюс на жълтия кабел на ЦД то. Ако е след контакт, няма да имаш грижи.

Ако правилно си написал обаче консумацията с ЦД - 0,05 А, съмнява ме, точно ЦД то да е проблема. На какъв обхват го мериш това, като консумация? Аз на обхват 200mA имам 0,8 mA, което ми гарантира месечен престой и безпроблемно палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10А обхват.А самото сиди работи(работеше) и когато колата не е на контакт.Като разкачвам масата и между масата и минусовата клема на акумулатора меря за утечки.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50мА (0,05А) е горе-долу нормално.

0,05 * 24 = 1.2Ач/ден

30*1,2 = 36Ач което общо взето гарантира един месец престой без проблем. Вариантите за ЦДто са да се храни само на позиция "радио" на контактния ключ (преди контакт за палене) или допълнително ключе с което да го гасиш при напускане на колата. И двата метода си имат предимства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това ясно, колега,тази утечка показваше преди да разкача сиди-то, въпреки всичко ходих и мерих пак на милиампери обхват да не би пък нещо този обхват да влияе на "чувствителноста" на мултицета.Няма нищо, показва кръгла нула :hilezh:/> . Също така на работещ двигател на празен ход без форсиране и включени къси светлини показва 13.83 волта.

Идеята за сидито с ключето ми се вижда по-интелигентна,само незнам какво да търся трябва да е малко че иначе ще е голяма излагация.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин си запали като все едно, че акумулатора е нов.Явно е било в сиди-то проблема.Мерси на всички дали съвети и мнения в темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...